Seville

ماه عسل در سویل؛ عشق در کنار فلامنکو!

اگر تا به حال به سویا، خرز د لا فرانترا، ماربلا یا استپونا نرفته‌اید؛ گنجینه بزرگی را از دست داده‌اید. زیرا تجربیات فرهنگی و هنری زیادی در این شهرها نهفته‌اند. در واقع این شهرها و به خصوص سویل آنقدر از نظر تفریحی فرهنگی، تاریخی و… غنی هستند که هیچ گونه کمبودی را احساس نخواهید کرد. اگر دوست دارید یک گردش و تفریح حسابی و فوق العاده را تجربه کنید؛ پیشنهاد ما سفر به سویل است. این شهر به خصوص برای زوج‌های جوان بسیار عالی به نظر می‌رسد. به این خاطر که یک شهر رمانتیک به حساب می‌آید. به همین خاطر ماه عسل در سویل می‌تواند انتخاب ایده آلی برای زوج‌ها باشد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید به این خاطر که می‌خواهیم درباره تفریحات، مکان‌های اقامت و بهترین رستوران‌های سویل، خرز د لا فرانترا، ماربلا و استپونا صحبت کنیم.

Tour europe

برای رزرو تور اروپا، با سه کلیک همراه باشین!

سفر و گردش در اندلس

Andalusia, Seville

اندلس بخشی از جنوب اسپانیا را اشغال می‌کند، اما از نظر زیبایی شناختی این منطقه بیشتر شبیه مراکش است. سویا و خرز د لا فرانترا، به ویژه، مکان‌هایی هستند که واقعاً احساس می‌کنید معماری آن‌ها متفاوت از همه جای دیگر است اما این معماری همچنان با معماری مدرن اروپای غربی همراه است. آب و هوا در تمام طول سال گرم است، اما تابستان به طور غیرقابل تحملی گرم است. بنابراین زمان ماه عسل در سویل خود را در حوالی بهار یا پاییز برای آب و هوای عالی و جمعیت کمتر تعیین کنید. به یاد داشته باشید، که بسیاری از مسافران بلیط‌های خود را اواخر آوریل برای  Feria de Abril  در سویا و Semana Santa  رزرو می‌کنند. این دو جشن بزرگ به معنای تعطیلی بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌ها است.  سویل پرجنب ‌و جوش، رمانتیک و قابل پیاده‌روی است. فرقی نمی‌کند در کدام محله بمانید، زیرا رفت و آمد در اطراف آسان است، به خصوص اگر دوچرخه سواری کنید . 

مزایا و معایب ماه عسل در سویل

اگر قصد برگزاری ماه عسل در سویل را دارید باید به طور کامل با مزایا و معایب این شهر آشنا شوید:

مزایا

  • اسپانیا ارزان است. یک نوشیدنی معمولاً حدود 2 دلار قیمت دارد. 
  • انعام عملا وجود ندارد و در صورت لزوم 10% پذیرفته می‌شود. هزینه خدمات بسیار عالی است.
  • حمل و نقل عمومی عالی است و اکثر شهرهای اسپانیا، به ویژه سویا، برای پیاده روی ساخته شده اند. 
  • بیشتر هتل‌ها کاخ‌های بازسازی ‌شده هستند، بنابراین مانند خانواده‌های سلطنتی به ماه عسل در سویل می‌روید، اما اگر ترجیح می‌دهید در هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید و از تجربه‌هایتان لذت ببرید، Airbnb گزینه‌های بسیار خوبی در سراسر منطقه با قیمت زیر 50 دلار در هر شب دارد. 
  • اسپانیا امن است و بیشتر سرقت‌ها کوچک هستند.

معایب

Cash and coins
  • انتظار نداشته باشید هر کسی که با آن روبرو می‌شوید انگلیسی صحبت کند. زیرا شما در اسپانیا هستید و اسپانیایی‌ها به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند.
  • پول نقد و سکه همراه داشته باشید. 
  • تهویه مطبوع آنقدرها هم که فکر می‌کنید در همه جا حاضر نیست. 
  • با انتظار شیر بادام به کافه‌ها نروید. سفارش لاته یخ بادام/جو دوسر/شیر نارگیل بدون کافئین را برای هتل خود ذخیره کنید. 
  • از ظهر تا حدود ساعت 3 بعد از ظهر، اکثر شهرها در قرنطینه هستند، زیرا همه می‌خوابند.

بهترین جاذبه‌ها و فعالیت‌ها در سویا

اگر ماه عسل شما با یکی از فستیوال‌های مذهبی، مانند سمانا سانتا، مصادف شد، چاره ای جز تسلیم شدن در برابر آن جو وجود ندارد. جمعیت را دنبال کنید و به تئاترهای فوق العاده بروید. اگر نه، سویل مراکز هنری و تاریخی زیادی دارد که می‌توانید از آنها بازدید کنید. اگر برای ماه عسل در سویل هستید پیشنهاد می‌شود از جاذبه‌های تاریخی زیر دیدن کنید:

کاخ آلکازار (آلکازار سلطنتی سویا)

Alcazar Palace

بدون توقف در کنار قصر آلکازار که طرفداران بازی تاج و تخت آن را از خانه مارتل می‌شناسند، از شهر دیدن نکنید.

کلیسای جامع سویل

بازدید نکردن از کلیسای جامع سویل یا سومین کلیسای بزرگ جهان و محل دفن کریستف کلمب واقعا کاری غیر منتظره است. بنابراین یک بلیط ورودی ترکیبی 10 دلاری (9 یورو) در کلیسای السالوادور مجاور بخرید و از دیدن آن لذت ببرید. 

صومعه سانتا پائولا

Monastery of Santa Paula

این صومعه باستانی هنوز محل زندگی راهبه‌هایی است که اتفاقاً نانوایان ماهری هستند. بنابراین شیرینی‌ها و مرباهایشان را حتما امتحان کنید.

بهترین هتل‌ها برای اقامت در سویل

اگر برای ماه عسل در سویل خود به دنبال بهترین هتل‌های این شهر برای اقامت هستید؛ ما به شما هتل‌های زیر را در سویل پیشنهاد می‌دهیم:

Palacio de Villapanes

Palacio de Villapanes

هتل پالاسیو دو ویلابانس (Palacio de Villapanes) موقعیت و دسترسی آسان و جالبی در خارج از منطقه سانتا کروز دارد. این هتل در یک فاصله کمی دورتر از مسیر های گردشگری واقع شده است. این به این معنی است که این هتل با تردد گردشگران کم‌تری مواجه خواهد بود. وقتی شما در این هتل اقامت می‌کنید، می‌توانید با جامعه محلی در ارتباط باشید. از ویژگی جذاب این هتل می‌توان به وجود استخری بر روی پشتبام هتل اشاره کرد که شما می‌توانید در آن اوقات فراغت خود را سپری کنید. قیمت اقامت در هتل Palacio de Villapanes تقریباً 230 دلار برای هر شب است. این در حقیقت به ‌عنوان یک هتل پنج‌ ستاره، قیمتی مناسب و منصفانه است، زیرا شما قادر به دست‌یابی به تمامیت و زیبایی یک قصر برخوردار خواهید شد. برای تزئینات همه اتاق‌ها و فضاهای این هتل، از دوران باروک و تزئینات قرون ۱۷ و ۱۸ الهام گرفته شده است که همه آن‌ها احساسی شگفت ‌انگیز به شما می‌دهد.

 Casa Numero 7

هتل Casa Numero 7 یک هتل‌ خانوادگی بوده که برخاسته از یک احساس صمیمی و دوستانه است. در این هتل، شما می‌توانید حال و هوای دنج و آرامی را تجربه کنید. با اقامت در این هتل، شما علاوه بر اینکه از محیط دلپذیر آن لذت خواهید برد، از موقعیت مکانی عالی هم بهره‌مند خواهید شد. این هتل در فاصله چند بلوکی از منطقه مرکزی (Centro) واقع شده است، بنابراین شما نیازی به استفاده از تاکسی برای دسترسی به نقاط مهم و توریستی نخواهید داشت. با اقامت در هتل Casa Numero 7، شما به لطف موقعیت مناسب‌اش، می‌توانید به راحتی به اماکن دیدنی، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و دیگر امکانات مهم شهر دسترسی پیدا کنید. این امر نه ‌تنها سفر شما را راحت‌تر می‌کند، بلکه به شما فرصت می‌دهد تا به طور مستقیم با فضای محلی شهر در تعامل باشید و فرهنگ و زندگی محلی را بیشتر بشناسید.

بهترین رستوران‌ها در سویل

اگر می‌خواهید بهترین غذاهای عمر خود را در ماه عسل در سوویل امتحان کنید، رستوران‌های زیر می‌‌توانند تجربه فوق العاده‌ای را به شما ارائه دهند:

El Rinconcillo

ماه عسل در سویل

این بار کوچک و کاشی‌کاری ‌شده از سال 1670 تاسیس شده و تکه‌های جامون که از سقف آویزان شده، فضا را بسیار جالب کرده است. 

La Flor de Toranzo

La Flor de Toranzo، درست در جنوب Plaza Nueva، واقع شده است. بشقاب‌های ژامون و کوپیتاهای شری خشک مانزانیلای آن بسیار خوشمزه است. La Flor همچنین یک صبحانه خوشمزه درست می‌کند. 

Taberna La Fresquita

Taberna La Fresquita

اگر بعد از آن همه غذا هنوز گرسنه هستید، تابرنا لا فرسکویتا را برای خوردن یک بشقاب آخر کروکتای پنیری به این رستوران سر بزنید. 

سفر و گردش در خرز د لا فرانترا

از آنجایی که این شهر فاصله کمی تا سویل دارد بنابراین اگر چند روزی در سویل گشت و گذار خود را انجام دادید؛ می‌توانید برای تنوع هر چه بیشتر به خرز د لا فرانترا سری بزنید. در این شهر می‌توانید جاذبه‌ها و فعالیت‌های متعددی را مشاهده کنید که شما را به وجد می‌آورند. فقط کافی است چند روز در این شهر مینیاتوری بمانید تا شما را کاملاً سرگرم خود کند.

بهترین جاذبه‌ها و فعالیت‌ها در خرز د لا فرانترا

از جمله بهترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در خرز د لا فرانترا تجربه کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اسب‌های رقصنده معروف را ببینید

ماه عسل در سویل

در این منطقه از جهان، اسب‌های رقصنده برادوی یک نمایش هنری عالی هستند. شما می‌توانید قبل از اجرا در مدرسه هنر سوارکاری اندلس، رزروی انجام دهید و برای لذت بردن از تجربه بی‌نظیر و هیجان‌ انگیز آماده شوید. این تجربه به شما بیش از آنچه فکر می‌کردید لذت خواهد بخشید.

بازدید از Hacienda San Rafael

در Hacienda San Rafael، یک ملک بزرگ در بین سویا و خرز قرار دارد. این مجموعه مسکونی در محیطی زیبا و دلنشین با یک باغ زیتون منحصر به فرد و دیدچه‌های خیره کننده ساخته شده است. می‌توانید در اتاقهای بزرگ مهمان اقامت کنید. این اتاق‌ها شامل 11 اتاق و 3 سوئیت هستند. همچنین می‌توانید در باغ‌های زیتون آرامش بخش وقت بگذرانید و از آن لذت ببرید. استخر اینجا جایی است که می‌توانید در کنار آن نوشیدنی‌های خنکی مانند سانگریا را میل کنید و از تابستان لذت ببرید. آب استخر همواره خنک و شاداب است و شما را در روزهای گرم به تازگی برمی‌گرداند در Hacienda San Rafael، در طول سال، پیشنهادهای ویژه و بسته‌های عالی ارائه می‌شود. اما برای میانگین نرخ شبانه با صبحانه در اینجا، تقریباً 370 دلار محاسبه شده است.‌اینجا یک مکانی خاص است که می توانید از زیبایی‌ها و مزایای آن لذت ببرید و تجربه‌ای راحت و لاکچری در استراحت خود داشته باشید. 

سفر و گردش در ماربلا

Marbella

ماربلا شهرت متفاوتی دارد. اما دور از هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر، پورتو بانوس اشباع شده از گردشگران، یک شهر ساحلی با ویژگی‌های سرگرم ‌کننده و مدرن است که در آن زبان انگلیسی به طور گسترده قابل درک است. در ماربلا، می‌توانید روز خود را با کورتادو یا با ماچا لاته شروع کنید، کروکتای سرخ‌شده یا سالاد گیاهی را برای ناهار میل کنید و برای روزها پیاده‌ روی یا استراحت کنار استخر را در نظر بگیرید.

بهترین جاذبه‌ها و فعالیت‌های ماربلا

شهر ماربلا فقط محدود به قایق‌های تفریحی نمی‌شود بلکه این شهر مجموعه‌ای از خط ساحلی و تپه‌های سرسبز را در آغوش گرفته که ممکن است هیچکس حتی افراد محلی‌ از آن خبر نداشته باشند. بنابراین اگر برای یک ماجراجویی و تفریح عالی آماده هستید؛ ماربلا می‌تواند انتخاب خوبی برای لذت بردن از طبیعت و سرگرمی شما باشد. قبل از اینکه بخواهیم تفریحات ماربلا را به شما معرفی کنیم لازم است یادآوری کنیم که در فصل تابستان کفش‌های راحتی، آب، تنقلات و کرم ضد آفتاب خود را فراموش نکنید.

پیاده روی La Concha

ماه عسل در سویل

کفش‌های ورزشی خود را بپوشید و آماده پیاده روی شوید. پیاده روی در La Concha حدود سه ساعت طول می‌کشد و از قله آن می‌توان منظره‌ای بی‌نظیر از ساحل کوستا دل سول را به نمایش گذاشت. این مسیر از هتل داخلی Refugio de Juanar آغاز می‌شود و به وضوح در سراسر آن علامت گذاری شده است. کلوپ‌های ساحلی و شالا چیرینگو (کلوب‌های ساحلی که محصولات غذایی تازه و ست‌های دیجیتالی را ارائه می‌دهند)، راهی برای تجربه زندگی در سرتاسر کوستا دل سول و به خصوص ماربلا هستند.

سفر جاده‌ای به روندا

اگر خودرویی اجاره کرده‌اید، شهرهای واقع در اطراف تپه‌های محیطی ماربلا برای سفرهای یک روزه بسیار مناسب هستند. اگر با رانندگی در سمت راست جاده آشنا نیستید، اتوبوس‌ها نیز در اختیار شما قرار دارند. روندا به طور چشمگیری زیباترین منطقه است که در حاشیه صخره‌هایی که بالای دره عمیق ال تاجو قرار دارند، قرار گرفته است. در اطراف شهر گشت و گذار کنید، از چند لیوان نوشیدنی محلی لذت ببرید و در بزرگترین میدان گاوبازی شهر که شهرت جهانی دارد، توقف کنید.

سفر یک روزه به مالاگا

Málaga

مالاگا به عنوان نزدیکترین شهر بزرگ به ماربلا شناخته می‌شود و در عین حال با سنت‌های قدیمی خود، ماربلا را در قالب یک شهر مدرن نشان می‌دهد. اگر شما و همراهانتان علاقه مند به دیدن مکان‌های فرهنگی هستید، موزه پابلو پیکاسو که مکان تولد هنرمند معروف پابلو پیکاسو است، یک مکان فوق‌العاده برای بازدید خواهد بود. همچنین یک تئاتر رومی واقعی و دو آرگ موری در شهر مشاهده می‌شوند. وقتی زمان تمام شده و نوبت بازگشت به خانه می‌رسد، رستوران Ocho Bistro بهترین استیک منطقه را برای شما طبخ می‌کند.

بهترین هتل‌ها، استراحتگاه‌ها در ماربلا

زمانی که می‌خواهید استراحتگاه و یا هتلی در ماربلا رزرو کنید ممکن است کمی سردرگم شوید. به این خاطر که نمی‌دانید برای ماه عسل در سویل خود کدام اقامتگاه بهترین انتخاب خواهد بود. اما جای نگرانی وجود ندارد به این خاطر که ما بهترین هتل‌های ماربلا را به شما معرفی خواهیم کرد:

پوئنته رومانو

ماه عسل در سویل

این هتل در محلی دقیقاً در کنار دریا قرار دارد، به این معنی که می‌توانید از تاکسی صرف نظر کنید و دوچرخه سواری کنید یا در طول تفرجگاه به داخل شهر قدم بزنید. این مکان جوان پسند بوده و شب‌های پرجنب و جوشی دارد. جشن‌های دی‌جی در کنار ساحل Petit Sea Grill آغاز می‌شوند. اتاق‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که برای حفظ حریم خصوصی حداکثری شما عالی عمل کنند. وجود چندین استخر و سرویس‌های اسپای Six Senses به این معنی است که شما می‌توانید زمان زیادی را برای استراحت و لذت بردن از درمان‌های اسپا به کار ببرید.

Benalmádena

این پنت‌هاوس مجلل سه خوابه که حدود 30 دقیقه با ماشین از ساحل ماربلا در Benalmádena فاصله دارد، به شما امکان دسترسی به تراس خصوصی خود با منظره اقیانوس و همچنین امکانات دیگر مانند جکوزی، باربیکیو، شومینه، استخر و زمین گلف در نزدیکی را می‌دهد.

بهترین رستوران‌ها و بارها در ماربلا

هنگامی که به ماربلا می‌رسید غذاهای بین المللی تغییر زیادی می‌کنند. به طوری که می‌توانید غذاهای متنوع‌تری را در این شهر پیدا کنید. شهر قدیمی ماربلا پر از رستوران‌های عالی و ارزانی است که می‌توانید برای صرف صبحانه، ناهار یا شام به آنها مراجعه کنید. از جمله بهترین رستوران‌ها در ماربلا عبارتند از:

کاسا توآ

کاسا توآ

کاسا توآ یکی از زیباترین تراس‌های شهر را دارد و کوفته‌های آن و فتوچین خرچنگ (تقریباً 23 دلار در هر غذا) بسیار خوب است. به یاد داشته باشید که رزرو در فصل شلوغ ضروری است. 

Stuzzikini

Stuzzikini غذاهای کلاسیک را با تاپینگ‌های فانتزی مانند گورگونزولا و بوتارگا سرو می‌کند. می‌توانید پاناکوتا جین و تونیک را برای دسر سفارش دهید. 

کافه گرند کاپوچینو

ماه عسل در سویل

برای خوردن یک کاپوچینو، به علاوه نان تست گرانولا و آووکادو این کافه عالی است. منظره آن‌ها از قایق‌های بادبانی فوق‌العاده‌ای که خلیج را پر می‌کنند بسیار دیدنی است.

Rachel’s Eco Love

برای آب کرفس، اسموتی‌های پروتئینی، کاسه‌های آکای و تخم‌مرغ تند، Rachel’s Eco Love در Puente Romano هر روز باز است. 

سخن پایانی

در این مقاله درباره ماه عسل در سویل صحبت کردیم. هنگامی که صحبت از انتخاب اسپانیا به عنوان مقصد ماه عسل می‌شود، به طور کامل با این کشور همراه باشید. به این معنی که نیمه شب شام بخورید، با صبحانه نوشیدنی‌های فوق العاده اسپانیا را بنوشید و به رستوران‌های درجه یک آن بروید. علاوه بر همه این‌ها، سویل و شهرهای اطراف آن آنقدر تفریحات هیجان انگیز و لذت بخشی ارائه می‌دهند که مطمئناً ماه عسل فوق العاده‌ای را تجربه خواهید کرد.

نظرات کاربران