جزیره های اسپانیا

جزیره ‌های اسپانیا؛ زمزمه های باد در امپراتوری خورشید

قبل از آنکه بخواهیم به‌معرفی جزیره ‌های اسپانیا بپردازیم، بهتر است نخست کمی از این کشور بدانیم. اسپانیا کشوری است که از چهارسو با دریا هم‌مرز است و سواحل طولانی و زیبایی دارد. همچنین این کشور آب‌وهوای معتدلی دارد. بهترین فصل‌ها برای سفر به این سرزمین، فصل بهار و پاییز است. این کشور در جنوب‌غربی اروپا قراردارد و تاریخش به عهد باستان برمی‌گردد. اسپانیا سرزمینی است که روزگاری تحت‌سلطه روم بود؛ اما امروزه این کشور دارای حکومتی پارلمانی و تحت قانون اساسی پادشاهی است. این کشور برای زندگی از استاندارد بالایی برخوردار بوده و دارای مردمی خونگرم است. گاوبازی، ورزش محبوب مردم این سرزمین به‌شمار می‌آید. اسپانیا یکی از بهترین مقاصد برای گردشگران بوده‌است و از نظر منابع‌طبیعی، رتبه سوم را دارد. باتوجه به‌آنچه‌که به‌اختصار در این مقاله گفته‌شد، آیا دوست دارید شما را با زیباترین جزیره های اسپانیا آشنا کنیم؟ پس در این مقاله با ما همراه باشید.

Tour europe

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

توضیحی کلی درباره جزیره‌های اسپانیا

جزیره های اسپانیا

قبل از هر چیز بهتر است بدانیم جزیره چیست؟ جزیره به‌مکانی گفته‌می‌شود که گرداگردش را آب فراگرفته‌است. به‌عبارتی دیگر، جزیره شامل مناطقی از خشکی‌ها است که به قاره‌ای متصل نیست؛ بلکه با آب احاطه شده‌است. به مجموعه‌ای از جزیره‌ها، مجمع‌الجزایر گفته‌می‌شود. جزیره‌ها به دو نوع اصلی تقسیم می‌شود؛ جزایر قاره‌ای و جزایر اقیانوسی.

برخی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای بازدید از کشور اسپانیا، جزایر روستایی آن است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را جذب می‌کند. احساس آرامشی که در آنجا نصیب گردشگران می‌شود و مناظر فوق‌العاده‌ای که در ساحل برای استراحت دارد، بسیار معروف است. همچنین این جزایر همواره در تلاش برای ارائه برخی از ورزش‌های آبی مهیج و فعالیت‌های ماجراجویی است.

اگرچه اسپانیا دارای صدها جزیره است، ولی اکثر آن‌ها در دو مجمع‌الجزایر بزرگ گروه‌بندی شده‌اند. در حالی‌که جزایر قناری در شمال‌غربی آفریقا واقع شده و بسیار آتشفشانی است، جزایر بالئارس توسط آب‌های گرم مدیترانه احاطه شده‌.

بسیاری از سواحل زیبا با استراحتگاه دوستانه-خانوادگی، مواد غذایی مطلوب و آب‌و‌هوای باشکوه، سفر شما را به هر جا که بخواهید بروید، تضمین می‌کند. اگر اهل ماجراجویی هستید، ممکن است تنها جای ممکن برای شما، مناظر شگف‌انگیز  (تِنِریف) و (لانزاروته، اولین جزیره از جزایر قناری) باشد. در عوض جزیره بزرگ مایورکا میلیون‌ها خورشیدپرست را با سواحل جذاب و استراحتگاه‌های همه‌جانبه به خود جذب می‌کند. در این مقاله ما سعی داریم 11 تا از بهترین جزیره های اسپانیا را به‌درستی به شما معرفی کنیم. ممکن است نام جزایر قناری به گوش‌تان خورده باشد؛ اگر دوست دارید از این جزایر و دیگر جزایر اسپانیا اطلاعات کافی به‌دست آورید، این مقاله را تا آخر دنبال کنید. 

ال هیرو؛ یکی از بهترین جزیره های اسپانیا

ال هیرو؛ یکی از بهترین جزیره های اسپانیا

ال هیرو کوچک‌ترین جزیره از جزایر هفت‌گانه قناری است که در دنج‌ترین مکان در انتهای غربی مجمع‌الجزایر قرار گرفته‌است. این جزیره توسط آب‌های خشن اقیانوس اطلس احاطه شده‌است. همچنین مناظر آتشفشانی دست‌نخورده و جنگل‌های سرسبز آن برای کشف و اکتشاف بسیار جذاب است.

این جزیره با نام مستعار جزیره MERIDIAN مدت‌ها است که به‌خاطر داشتن مناظری شگفت‌انگیز به‌عنوان پایان جهان (آخرالزمان) در نظر گرفته‌می‌شود. آل هیرو کوچک باتوجه به دور بودن‌اش نسبت به دیگر جزایر، تنها با داشتن چند روستا و شهر که خط ساحلی ناهمواری دارند، قابل سکونت شد. شما می‌توانید در این مکان، چند ساحل کوچک، استخرهای شنای طبیعی که با نقطه علامت‌گذاری شده، برخی از کلیساهای کوچک دوست‌داشتنی و فانوس دریایی را پیدا کنید. 

احساس آرامش‌بخش و طبیعت درخشان آن همواره شایسته‌ سپاسگزاری است. بسیاری از مردم برای پیاده‌روی در کوه‌ها و جنگل‌ها و برای غواصی دریایی به این مکان می‌آیند. ازجمله مکان‌های محبوبی که در این اینجا می‌شود عنوان کرد، بلندترین قله جزایر قناری و جنگل‌های جادویی MENCAFETE  است. 

از آنجایی که تقریبا تمام این جزیره به‌عنوان یک ذخیره‌ زیست‌کره شناخته شده‌است، چشم‌اندازها و مناظر جادویی‌اش تقریبا در همه‌جا نشان داده‌می‌شود. با دره‌های ژرف، فلات غول‌پیکر و دهانه‌های آتشفشانی ناهموار، ال هیرو تبدیل به یک گریز‌گاه بزرگ برای بازدید شده‌است. علاوه بر مواردی که گفته‌شد، در این مکان برخی از پالاگرایدرهای مهیج و سفرهای قایقی نمایشی نیز در دسترس است. 

لاگومرا

جزیره های اسپانیا

لاگومرا نزدیک‌ترین جزیره به ال‌هیرو است؛ این مکان که یکی از زیباترین جزیره های اسپانیا است، به‌دلیل دره‌های فراخ، قله‌های بلند و جنگل‌های بارانی بخار، بهشت کوه‌نوردان محسوب می‌شود. این جزیره یکی دیگر از جزایر کوچک مجمع‌الجزایر است که می‌توان تنها در چهل دقیقه از (مسیر تِنِریف) و به‌وسیله‌ کشتی به آنجا رسید. 

لاگومرا، اگرچه هنوز کاملا توسعه نیافته‌است، با این وجود آخرین بندر کریستف‌کلمب قبل از عبورش از اقیانوس اطلس و کشف قاره‌ آمریکا در سال 1492 محسوب‌می‌شود. پایتخت آن، سان سباستیَن، دارای برخی از سواحل شنی سیاه و سفید درخشان است. در این جزیره شما می‌توانید از چشم‌اندازهای فوق‌العاده تنریف و افزایش جزرومد کوه (TIEDE) در طول مسیر به‌طور چشمگیری لذت ببرید. 

در حالی‌که بیشتر خط ساحلیِ آفتاب‌گرفته آن نسبتا برهنه( بی‌آب‌وعلف) و غم‌انگیز است، اما دامنه‌های اطراف قله 1487متری آن، بزرگترین جنگل بارانی بوته برگ‌بو باقیمانده روی زمین به‌شمار می‌آید. این منطقه به‌طور دائم در مه پوشیده‌شده‌است.

پیچ‌وتاب راه، برای رسیدن به سنگلاخ‌های این جزیره، بیش از 600 کیلومتر مسیر پیاده‌روی را در پی دارد. این مکان شما را از طریق جنگل‌های سرسبز و منطقه آتشفشانی گسترده، به صخره‌های خیره‌کننده و آبشارهای پنهان می‌برد. پیشنهاد ما به شما این است که در میان جزیره ‌های اسپانیا، از این مکان غافل نشوید.

مینورکا؛ یکی از معروف ترین جزیره های اسپانیا

مینورکا؛ یکی از معروف ترین جزیره های اسپانیا

 مینورکا یکی از جزایر آرام در اسپانیا برای بازدید به‌شمار می‌آید که درواقع دارای سواحل بیشتری نسبت ‌به دیگر جزایر بالئاری است. خورشید آنجا، دریا، شن و ماسه‌هایش بهتر از مایورکا و ایزیبا بوده و به‌حق، بزرگ‌ترین نقاشی طبیعی محسوب می‌شود.  

این جزیره که توسط دریای درخشان مدیترانه احاطه شده، دومین جزیره بزرگ مجمع‌الجزایر است که در شمال‌‌شرقی مایورکا قرار دارد. این منطقه، بسیار آرام‌تر و ساکت‌تر از همسایه‌های نزدیک خود، دو شهر اصلی(ماهون) و (سیو تا دِ لا) است که در جهت مخالف هم واقع شده‌اند؛ همچنین هردو دارای اسکله‌های زیبا و تعداد زیادی از رستوران‌های دریایی فوق‌العاده است.

جدای از تمام سواحل باورنکردنی آن، شما سایت‌های باستان‌شناسی studding را پیدا خواهیدکرد. بناهای سنگی مرموز و شکل‌های بلند آ‌نها، فرصت‌هایی را برای گرفتن عکس‌های فوق‌العاده‌ ایجاد می‌کند. همچنین معدن عظیمش به‌همان اندازه چشمگیر بوده و در حال حاضر شامل یک دخمه پرپیج‌وخم است؛ به‌علاوه این مکان دارای باغ‌های پرزرق‌وبرق‌ و پناهگاه حیوانات کوچک در نزدیکی مرز خودش است. اگر می‌خواهید از این مکان که از زیباترین جزیره های اسپانیا است، بازدید بیشتری داشته‌باشید. با یک مسیر185کیلومتری به‌نام camide cavalls می‌توانید مسیر خود را در امتداد کل خط ساحلی پیش ببرید.

لاپالما

جزیره های اسپانیا

شمال‌غرب‌ترین جزایر قناری، منظره زیبای لاپالما است که اغلب به‌عنوان la isla bonita  یا جزیره زیبا نامیده‌ می‌شود. به‌جرئت می‌توان گفت، لاپالما یکی از زیباترین جزیره های اسپانیا به‌شمار می‌آید. این مکان به‌خاطر داشتن مناظر آتشفشانی دیدنی و جذاب، جنگل‌ها و حومه‌ شهر شناخته‌شده‌اش، انواع فعالیت‌های سرگرم‌کننده را در فضای باز ارائه می‌دهد. 

این جزیره در حال حاضر به‌عنوان یک ذخیره زیست‌‌کره حفظ شده‌است. بلندترین قله جزیره به ارتفاع 2423 متر، دارای پیاده‌روی باورنکردنی و صخره‌نوردی لذت‌بخشی است. چشم‌انداز آن از بالا نیز بد نیست. به‌جز کاوش در سازه‌های سنگی عجیب‌‌و‌غریب و زمین‌های گدازه‌ای که در دهانه ‌9کیلومتری باقی مانده‌اند، برخی از سواحل پرزرق‌وبرق و صخره‌های غول‌پیکر را می‌توان در امتداد ساحل آن یافت. پایتخت آن، سانتا کروز د لا پالما، همچنین دارای یک مرکز سنگفرش‌شده شایان‌توجه و معماری قرن‌ها پیش است که بسیار جای شگفتی دارد.

علاوه بر پیاده‌روی و کمپینگ‌ (کمپ، اردو)، رصد ستاره‌ها در این مکان، به‌دلیل آسمان تاریکش بسیار محبوب است.

 فورمنترا؛ یکی از زیباترین جزیره های اسپانیا

 فورمنترا؛ یکی از زیباترین جزیره های اسپانیا

این جزیره در اسپانیا با داشتن مکان‌های زیبا، شهرهای ساحلی، روستا‌ها و کلیساهای دژدار ملی، روزانه تورهای زیادی را جذب می‌کند و از معروف‌ترین جزیره های اسپانیا محسوب می‌شود. همچنین این مکان با احساس آرامش و مناظر فوق‌العاده‌ای که در خود دارد، برای استراحت در ساحل، انجام برخی ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز و فعالیت‌های ماجراجویی بسیار گزینه مناسبی است. این منطقه، ‌کوچک‌ترین و جنوبی‌ترین جزیره در مجمع‌الجزایر محسوب می‌شود که توسط همه، ازکارتاژی‌ها و رومی‌ها گرفته تا ویزیگوت‌ها، وندال‌ها واعراب اشغال شده‌است. به‌جز چند سایت درباره انسان‌های اولیه، در حال حاضر چیز زیادی از آن گذشته مسحور کننده باقی نمانده‌است. اگرچه یک کلیسای جذاب و سرشار از هنر، برای بازدید در قلب پایتخت کوچک آن وجود دارد. 

از دهه 60 به ‌بعد، تبدیل‌شدن حس آرامش ناشی از سواحل آفتابی آن جزیره، به پناهگاه هیپی‌ها با آفتاب برهنه و سوزانش، هنوز هم یک اتفاق بزرگ است. گذشته از حمام آفتاب در سواحل کارائیب‌مانند آن، تعدادی تالاب‌های بکر و نقاط مهم برای تماشای پرندگان وجود دارد. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند در آنجا کایات، جت‌اسکی، غواصی یا عکس‌هایی از فانوس دریایی (la mola) داشته‌باشند. در میان بهترین جزیره های اسپانیا حتما از این مکان زیبا بازدید کنید.

فوئرته‌ونتورا

جزیره های اسپانیا

با توجه به آب‌وهوای گرم در طول سال، فوئرته‌ونتورا به‌عنوان جزیره (بهار ابدی) شناخته‌می‌شود. به‌این ترتیب بسیاری از مردم به آنجا می‌آیند تا در مجموعه‌شهرهای کوچک و روستاها در سراسر سواحل، پوست‌شان را برنزه کنند. در کنار شبه‌جزیرهjandia  و کوستاکالما در جنوب، کورالجو در شمال شرقی پرطرفدارترین آنها است؛ به‌این دلیل که مناظر دوست‌داشتنی و نمایشی در پارک طبیعی، درست در کنار آن قرار دارد. 

در این مکان که یکی از معروف‌ترین جزیره های اسپانیا است، شما برخی از تپه‌های شگفت‌انگیز را برای کشف و سواحل شنی نفس‌گیر را برای استراحت پیدا خواهیدکرد. بادبادک‌بازی و موج‌سواری نیز موارد سرگرم‌کننده‌ دیگر در این جزیره است.

لانزاروته؛ از بهترین جزیره های اسپانیا

لانزاروته؛ از بهترین جزیره های اسپانیا

جزیره لانزاروته، درست در شمال‌شرقی فوئرونتورا واقع‌شده‌است که با آن آتشفشان زخمی نسبتا شدید، آتشفشانی‌ترین جزایز قناری به‌شمار می‌آید. علاوه بر کاوش در غارهای فریبنده، مجراهای آتشفشانی و چشم‌انداز خشن، این جزیره دارای سواحل شنی سیاه و سفید درخشان و شهرهای تفریحی آرامش‌بخشی است. بهتر است بدانید که اقامت در امتداد خط ساحلی جنوبی آن بسیار مناسب است. همچنین در آب‌های آن می‌توان از شنایی عالی، گشت‌وگذار و غواصی لذت برد. 

باوجود شهرت فراوان و مناظر مریخی‌مانندی که دارد، در میان جزیره‌های اسپانیا درواقع آخرین کوهستان جزایر قناری است. یک‌چهارم جزیره از چندین پارک‌ملی timanfaya پوشیده‌است که تنها آتشفشان فعال آن محسوب می‌شود. همچنین در این جزیره تورهای اتوبوس، شما را به سوی مناطق مخروطی‌شکل و مجراهای آتشفشانی حمل می‌کند.

پس از لذت‌بردن از چشم‌اندازهای برجسته‌‌ای که مثل شبح سایه افکنده‌است، شما می‌توانید در شهرهای پررفت‌وآمد (دِل کارمِن و costa teguise) استراحت کنید. در حالی که در میان این دو شهر، اولی صحنه‌هایی از تفریحات‌شبانه زنده دارد، خانواده‌ها دومی را بیشتر ترجیح می‌دهند. اگر شما به‌دنبال فعالیت‌های بیشتری در آخر هفته هستید، گشت‌وگذار، بادبادک‌سواری و موج‌سواری در famara  در امتداد ساحل شمالی در دسترس شما است. 

رانندگی در اطراف لانزاروته، مثل یک دارو شفابخش است؛ زیرا شهرهای سفیدشده به‌طور چشمگیری در برابر زمین سوخته‌ اطراف قد علم کرده و رخ نشان می‌دهد. یکی از ایستگاه‌های موردعلاقه، موزه lagomar است که خانه‌ای منحصربه‌فرد و تخیلی را که توسط cazer Manrique طراحی شده‌است، حفظ می‌کند. در میان مجموعه‌ای از غارها و صخره‌های ناهموار آن، دیوارها و ساختمان‌های سفیدِ روشن هم وجود دارد که برای گرفتن عکس‌های افسانه‌ای ساخته شده‌است؛ همچنین شما استخرهای فیروزه‌ای و کاکتوس‌های پراکنده را در اطراف این جزیره به‌عنوان یکی از معروف‌ ترین جزیره های اسپانیا می‌بینید.

گران کاناریا

جزیره های اسپانیا

گران کاناریا به‌عنوان یکی از زیباترین جزیره های اسپانیا به‌دلیل تنوع باورنکردنی، طیف گسترده‌ای از چشم‌انداز و کیفیت آب‌وهوایی که دارد، گاهی اوقات (قاره مینیاتوری) نامیده می‌شود. درحالی‌که در بیشتر موارد به‌عنوان یک مقصد برای تعطیلات ساحلی به‌خوبی توسعه یافته‌است، برخی از مکان‌هایش کوه‌نوردان، دوچرخه‌سوارن، موج‌سواران و غواصان را بیشتر جذب می‌کند. این جزیره، سومین جزیره بزرگ قناری است که دره‌های سرسبز و آتشفشان‌های بزرگش به‌آرامی دربرابر سواحل بی‌پایان و تپه‌های شنیِ سفید سر تسلیم فرود می‌آورد. این بهشت کوهنوردان، مناطق طبیعی متعددی برای کشف شمار زیادی از جانداران محلی فوق‌العاده و گیاهان زینتی دارد. همچنین کوه‌های ناهموارش، دریاچه‌های درخشان، جنگل‌های سرسبز و غارنشینی قدیمی جَوی را پنهان می‌کند. 

پس از بالارفتن از قله‌ها و نگاه‌کردن به تمام صخره‌های غیرمعمول آن، شما درنهایت می‌توانید در یکی از سواحل یا اقامت‌گاههای روستایی آن استراحت کنید. بسیاری از گردشگران برای آب‌های آبی زیبا و تپه‌های شنی بزرگ به ماسپالوماس می‌روند. در عوض (اگویمس) در شرق نشان می‌دهد که زندگی سنتی در جزایرقناری چگونه بود. در وِگوتا، محله قدیمی زیبا، شما یک کلیسای جامع گوتیک، خانه یک فرماندار قدیمی که با دست‌سازه‌ها تزئین شده‌است و یک نمایشگاه پیدا می‌کنید. در اینجا نیز مغازه‌ها و رستوران‌های بی‌شماری در خیابان‌های جذابش وجود دارد. مثل همیشه سواحل بکر آن از جایی که شما می‌خواهید یک حمام آفتاب باشکوه بگیرید و غواصی و گشت‌وگذار بکنید، دور نیست. پیشنهاد ما به شما این است که در میان معروفترین جزیره های اسپانیا، از این منطقه‌ زیبا غافل نشوید. 

ایبیزا

ایبیزا

دروغ نیست اگر بگوییم بین دو منطقه مایورکا و سرزمین اصلی (بخش اصلی یک کشور که شامل جزایر نیست،) پرسروصداترین تفریحات شبانه‌ در جزیره بالئارس، در اطراف شهر ایبیزا و سنت‌آنتونی واقع شده‌است. در اینجا شما می‌توانید برخی از دی‌جِی‌های برتر جهان را در کلوپ‌های شبانه مانند pacha، eden، amnesia و Ushuaia تماشا کنید. دور از تمام این دیوانگی‌ها این جزیره کم‌ارتفاع تا حد زیادی بکر است و روستاییان با آن روستاهای مخصوص ماهیگیری و اقامتگاه‌های خانوادگی-دوستانه، خط ساحلی درخشانش را پوشش می‌دهد. گذشته از پلِکیدن در اطراف دریا و تلاش برای برخی از ورزش‌های آبی، در آنجا غارهای دنج و شهرهای تاریخی برای کشف وجود دارد. بسیاری نیز برای یوگا و مراقبه در مناظر آرامش‌بخش آن به اینجا که از زیباترین جزیره های اسپانیا است، می‌آیند.

تِنِریف

تِنِریف به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین جزایر قناری، یک مکان فوق‌العاده برای بازدید در تعطیلات به‌شمار می‌آید. این جزیره که از بهترین جزیره های اسپانیا محسوب می‌شود، با سواحل (sun-drenched) و مناظر قابل توجه‌اش شناخته شده‌است. همچنین شهرها و استراحتگا‌ه‌هایش برای تفریحات شبانه بسیار لذت‌بخش است. این جزیره درست در قلب مجمع‌الجزایر قراردارد. فضای داخلی آن تحت سلطه‌ کوه بزرگ  tiede است. تنریف، به‌عنوان یکی از بهترین جزیره های اسپانیا، بلندترین قله را با 3715 متر دارد و دارای دامنه‌های آتشفشانی در سراسر یک منطقه بزرگ است. یکی از بزرگ‌ترین آتشفشان‌ها در جهان، پارک ملی آن است که شامل مجموعه‌ای از جانوران زیبا، گیاهان و سنگ‌هایی با اشکال عجیب‌وغریب است. هنگام پیاده‌روی یا وقتی سوار تله‌کابین هستید، شما می‌توانید در این مناظر خدادادی، بهترین و بیشترین حمام آفتاب را بگیرید.

اگر شما تمایلی به صعود قله بلند آن ندارید، می‌توانید سواحل زیبای آن را انتخاب کنید. در حالی که بسیاری از آنها توسط انسان ساخته شده‌است، بقیه، یا شن و ماسه سیاه یا سنگریزه‌های کوچک هستند. در بسیاری از آنها شما می‌توانید  قایق، جت‌اسکی و تورهایی را که با دستگاه اکسیژن برای غواصی در آب غوطه می‌خورند، برای خود ترتیب دهید.  پیشنهاد می‌کنیم از این مکان که از معروف ترین جزیره های اسپانیا است، بازدید کنید.

مایورکا؛ یکی از معروف‌ترین جزیره های اسپانیا

جزیره های اسپانیا

مایورکا یکی از بهترین مقاصد تعطیلات اروپا و از بهترین جزیره های اسپانیا است. این جزیره تابستان هر سال توسط خورشیدپرستان بازدید می‌شود. سواحل و آب‌های زیبایش با آن قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، سفر به آنجا را آسان کرده‌است. همچنین استراحتگاه‌های همه‌جانبه‌اش نقش خود را به‎‌خوبی ایفا می‌کند. این مکان که اغلب جواهر تاج جزایر بالئارس نام‌گذاری می‌شود، خط ساحلی‌اش 550 کیلومتر است و تقریبا 260 ساحل برای بازدید دارد. در پناه تمام غارها و صخره‌های آن، یا روستاهای مخصوص ماهیگیری و شهرهای پرجوش‌وخروشش، شما می‌توانید به آرامی استراحت کنید. شما با انتخاب هرکدام از آن غذاهای دریایی خوشمزه و آب‌وهوای آفتابی‌اش سفر خوبی را برای خودتان تضمین می‌کنید.

 در حالی که در امتداد ساحل جنوبی و شرقی‌، رستوران‌ها، کافه‌ها و استراحتگاه‌ها بسیار شلوغ است، ولی فضای داخلی کوهستانی آن بسیار ساکت و خلوت است. اگر از درازکشیدن یا پلِکیدن در ساحل خسته شده‌اید، پایتخت آن، پالما، همیشه برای سفر یک‌روزه به آنجا آماده است. گذشته‌ از اینکه زمان‌هایی آفتاب غیرقابل تحملی در آنجا وجود دارد، اما در کافه‌های محلی و موزه هنر (joan march) می‌شود اوقات بسیارخوبی را سپری کرد. هنگام غروب، قدم‌زدن در امتدادpaseo maritime  با چشم‌انداز بنادری پر از قایق بادبانی و کلیسای جامع روشن، بسیار دلپذیر است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با جزیره‌ های اسپانیا آشنا کنیم؛ جزیره‌هایی که در جهان شناخته شده‌اند و سالیانه بیشترین بازدید را به خود اختصاص می‌دهند. شناخت این جزیره‌ها برای کسانی که روزی تصمیم دارند به  این کشور سفر کنند، امری لازم است؛ چراکه با یک برنامه‌ریزی ازپیش‌ تعیین‌شده و با شناختی کامل به‌سراغ این مکان‌های شگفت‌انگیز خواهندرفت. به‌احتمال زیاد با توصیفاتی که در این مقاله از جزایر اسپانیا شده‌است، شما هم مشتاق سفر به این کشور شده‌اید. حال اگر روزی این موقعیت نصیبتان شد، نخست به سراغ کدام یک از این جزایر خواهید رفت؟ با اشتراک نظر ارزشمندتان ما را نیز خوشحال کنید.

نظرات کاربران