ماه عسل در آرژانتین

رمانتیک‌ترین مقصدها برای ماه عسل در آرژانتین

از تانگوی اغواکننده گرفته تا نوشیدن انواع نوشیدنی‌های گوارا در یک کافه دنج و طبیعت پر شور، همه این‌ها آرژانتین را به مکانی عاشقانه و زیبا تبدیل کرده‌است. این کشور چیزهای باورنکردنی و هیجان‌انگیزی دارد که می‌تواند شما را غافلگیر کند. اگر می‌خواهید بدانید برای ماه عسل در آرژانتین به کجا باید بروید، ما شما را در این مطلب راهنمایی می‌کنیم. 

تور اروپا

اول از همه‌چیز، سفر شما به این بستگی دارد که شما و شریک زندگی‌تان به دنبال چه چیزی باشید؛ آیا به شهرهای شلوغ و تفریحات شبانه علاقه‌ دارید یا سواحل خلوت و آرام را ترجیح می‌دهید؟ خوشبختانه این کشور رنگارنگ برای همه سلیقه‌ها یک غافلگیری ویژه دارد. ما به شما چندین مکان برای ماه عسل در آرژانتین پیشنهاد می‌کنیم تا یکی از آن‌ها را با سلیقه خودتان انتخاب کنید. ما حتی برای اقامت در هتل‌های رمانتیک آرژانتین هم پیشنهادهایی برایتان آورده‌ایم که ماه عسل را برای شما خاص و منحصربه‌فرد می‌کند. اگر موافقید با ما همراه شوید.

هواپیما بلیط ارزان به راحتی !

بوینس آیرس(Buenos Aires) ؛ مکانی ایده‌آل برای ماه عسل در آرژانتین

ماه عسل در آرژانتین

بوینس آیرس که به آن پاریس آمریکای جنوبی می‌گویند، یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای جهان است. در خیابان‌های این شهر می‌توانید قدم بزنید و از معماری خیره‌کننده و نمایش‌های پرشور تانگو غرق لذت شوید. 

همچنین می‌توانید در یکی از سرسبزترین پارک‌های شهر پیک‌نیک داشته باشید و در اپرا یا باله در Teatro Colon  شرکت کنید. این شهر یکی از بهترین مکان‌ها برای ماه عسل در آرژانتین است. علاوه بر تمام ویژگی‌های خوبی که گفته شد، در این شهر زیبا بهترین رستوران‌های آمریکای لاتین را می‌توانید پیدا کنید که علاوه بر ایجاد فضایی رمانتیک، بهترین غذاها را با قیمتی پایین‌تر از جاهای دیگر به شما ارائه می‌کنند. اگر به این رستوران‌ها رفتید، پیشنهاد می‌کنیم چیلا و میشیگن ( غذاهای مجلل یهودی) را حتما امتحان کنید.

هتل‌های رمانتیک در بوینس آیرس

بهترین و رمانتیک‌ترین هتل‌ها در بوینس آیرس است که می‌تواند گزینه‌ای عالی برای ماه عسل در آرژانتین باشد. در قلب محله ریکولتا یک هتل مجلل به نام پالاسیو دوهائو وجود دارد که به تازه‌عروس و دامادها خوش‌آمد می‌گوید. در این هتل، لوسترهای لوکس سقف‌های بلند را مزین کرده، کاشی‌های مرمری کف را پوشانده‌ و تخت‌های زیبا برای یک استراحت عالی مناسب‌ است. در این‌جا رستوران‌هایی وجود دارد که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند.

دومین هتلی که در این شهر بسیار مشهور شده، هتل فینا است. این هتل شبیه به هیچ هتل دیگری در بوینس آیرس نیست. فینا، سیلوی بازسازی شده زمان بعد از جنگ است که در آن زمان، غلات تولید می‌کرده. دکور پر زرق و برق این هتل، پرده‌های قرمز مخملی، آثارهنری و چوب‌های تیره که در دکوراسیون از آن‌ها استفاده کرده‌اند، فضایی رمانتیک و صمیمی برای شما ایجاد می‌کند. 

مندوزا(Mendoza) 

ماه عسل در آرژانتین

یکی از بهترین مکان‌ های ماه عسل در آرژانتین مندوزا است. مندوزا شهری شلوغ در شرق کوه آکونکاگوا است. در این شهر می‌توانید خودتان را برای کوه‌نوردی، اسنوبرد(تخته‌ای است که به‌عنوان یک اسکی پهن به کار می‌رود)، پیاده‌روی و شنا آماده کنید. آب‌و‌هوای مندوزا در تابستان گرم و خشک و در زمستان سرد است. بارش برف در مناطق کوهستانی این شهر نسبتا زیاد است و لازم است در هنگام سفر به این شهر، ژاکت گرم و چتر به همراه داشته باشید. در این شهر 414 هتل مجلل وجود دارد که می‌توانید در یکی از آن‌ها اسکان داشته باشید. همچنینی می‌توانید در این شهر یک راننده استخدام کرده و کل شهر را بچرخید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

هتل‌های مندوزا برای ماه عسل

در این‌جا یک هتل زیبا برای ماه عسل در مندوزا به نام casa de uco آورده‌ایم. دره uco  چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای دارد که هتل را احاطه کرده‌است. رنگ‌های خنثی، چوب طبیعی، ستون‌های ضخیم و سقف‌های شیشه‌ای بزرگ برای ترکیب با زیبایی کوه‌ها و تاکستان‌های مجاور طراحی شده‌اند. غذاهای سرو شده در این هتل، با مواداولیه باغ تهیه می‌شود. تصور کنید از خواب بیدار می‌شوید، به تراس خصوصی خود می‌روید و خود را در محاصره مناظری از تاکستان‌های پوشیده از برف آند و مالبک می‌بینید. بدون شک این هتل یکی از زیباترین مکان‌ها برای ماه عسل در آرژانتین است. داشتن اسپا(آب‌درمانی) و حمام در محل نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل است.

خرید تور ارزان به راحتی !

آبشار ایگوازو(Iguazu Falls) 

آبشار ایگوازو(Iguazu Falls) 

تصور کنید با غرش رعدوبرق تقریبا 300 آبشار که از ایگوازو جاری می‌شوند، بیدار شوید و یا نوشیدنی مورد علاقه‌تان را در مسیر آبشارها میل کنید. این آبشارها یکی از زیباترین مکان‌ها برای ماه عسل در آرژانتین است که خاطره‌اش را هرگز فراموش نخواهید کرد. دو مدار در راه جاری شدن آبشارها وجود دارد. مدار بالایی نسبتا کوتاه است و فقط یک ساعت طول می‌کشد تا پیموده شود. در این مسیر، راهروهایی برفراز آبشارها وجود دارد تا بتوانید پایین رودخانه را ببیند. مدار پایین اما طولانی‌تر است و مسیرهای بیشتری برای کاوش وجود دارد. از این مدار حتی می‌توانید یک صندلی در قایق رزرو کنید که شما را درست زیر آبشارها ببرد؛  این تفریح می‌تواند برایتان بسیار مهیج و سرگرم‌کننده باشد. مسیر سوم، گلوی شیطان است که متحیرتان می‌کند. این شکاف به عمق 70 متر را می‌توان با یک راهپیمایی به طول 1 کیلومتر طی کرد. رسیدن به مسیر گلوی شیطان دور است اما وقتی به آن برسید، متوجه می‌شوید که ارزشش را دارد. اگر ماه عسل خود را در این مکان بگذرانید، می‌توانید یک تور مهتابی عاشقانه درآبشارها داشته باشید. 

هتل‌های رمانتیک در پورتو ایگوازو 

در این‌جا چند توصیه برای هتل‌های پورتو ایگوازو آورده‌ایم. Gran Melia یک هتل دوست‌داشتنی نزدیک آبشار است. اگر می‌خواهید در جایی نزدیک به آبشار اقامت داشته باشید، این هتل را انتخاب کنید. از هتل به راحتی می‌توانید به سمت مجموعه‌ای از میان آبشارها عبور کنید. یکی دیگر از امکانات هتل، استخر روباز و خوردن عصرانه در فضای باز به هنگام غروب آفتاب است.

در هنگام سفر، استراحتگاه آواسی ایگوازو را برای ماه عسل در آرژانتین انتخاب کنید. جنگل‌های بارانی، اطراف هر ویلا را احاطه کرده‌است؛ بنابراین با صدای آرام طبیعت و پرندگان به خواب می‌روید و از خواب بیدار می‌شوید. ویلاها دارای عرشه‌های خصوصی، استخرهای غوطه‌ور و مناطق نشیمن بزرگی است که با منسوجات سنتی توسط مردم بومی تزیین شده‌. در این‌ مکان، راهنمای خصوصی و وسیله نقلیه به شما می‌دهند تا بتوانید منطقه را با سرعت زیاد جست‌و‌جو کنید. یکی دیگر از هتل‌های بوتیک جنگلی،  puerto bemberg  است که توسط مسیرها، درختان، گیاهان و جانوران جنگل احاطه  شده‌. پنجره‌های بزرگ هر اتاق، منظره‌ای از جنگل را به نمایش می‌گذارد و هتل‌ها انواع گردش‌ها و تفریحات را ارائه می‌دهد. 

ال شالتن El chalten؛ یکی از بهترین مکان‌ها برای ماه عسل در آرژانتین

ماه عسل در آرژانتین

زوج‌هایی که به ماجراجویی علاقه‌مندند، می‌توانند ماه عسل در پاتاگونیا را امتحان کنند. El chlten  پایتخت کوهنوردی پاتاگونیا است. در این شهر می‌توانید مسیرهایی را برای گردش انتخاب کنید که شما را به کوه‌های فیتز روی و سرو نزدیک می‌کند. اصلی‌ترین جاذبه این شهر کوچک پیاده‌روی است؛ همچنین می‌توانید دوچرخه‌سواری در کوهستان، رفتینگ (قایق‌سواری در مسیر یک رودخانه) و اسب‌سواری را هم تجربه کنید. بعد از تمام این فعالیت‌ها می‌توانید یک نوشیدنی گوارایی را به خودتان پاداش دهید. همچنین می‌توانید چند روزی را در نزدیکی ال کالافات بگذرانید و با همسرتان در یخچال هزاران ساله پورتو مونرو به پیاده‌روی بروید. بدون شک ماه عسل در آرژانتین بهترین خاطره‌ها را برایتان می‌سازد. 

هتل‌های رمانتیک در El chalten

 اگر به پیاده‌روی علاقه دارید، هتل‌های El chalten  پیشنهاد من به شما است. هتل Montana در نزدیکی مسیرهای پیاده‌روی قرار دارد و شما به جمعیتی که هر صبح به پیاده‌روی می‌روند خواهید پیوست. این اقامتگاه کوهستانی دارای اتاق‌های بزرگ با تخت‌خواب‌هایی مجلل است و داشتن استخر و سونا یکی از ویژگی‌هایش محسوب می‌شود. در این هتل از ماساژدرمانی هم می‌توانید بهره ببرید.

اگر به دنبال یک تجربه منحصربه‌فرد برای ماه عسل خود می‌گردید، هتل اکو گنبد انتخابی عالی برای شما است. این گنبدهای بزرگ هتل دارای مناظر شگفت‌انگیزی از کوه‌های اطراف است که این مناظر را از پنجره‌های بزرگ و شفاف داخل هتل می‌توانید مشاهده کنید. در این مکان فرصت این را خواهید داشت که با طبیعت در کنار یگدیگر ارتباط برقرار کنید. به طور کلی استراحت‌گاه‌های El chalten  یکی از بهترین مکان‌ها برای ماه عسل در آرژانتین است.

سن آنتونیو د آرکو San Antonio de Areco

سن آنتونیو د آرکو San Antonio de Areco

سن آنتونیو د آرکو که قلمرو گائوچو(اسب‌سواران ماهرآرژانتین) است، یکی از بهترین مکان‌ها برای ماه عسل در آرژانتین شمرده می‌شود. در این منطقه می‌توانید درباره کابوی‌های آرژانتینی بیشتر بدانید، به اسب‌سواری بروید یا کالاهای چرمی دست‌بافت بخرید. کافی است در یکی از مناطق زیبای این منطقه اقامت کنید و جذابیت‌های زندگی روستایی در آرژانتین را ببینید. این مکان برای افرادی که به دنبال آرامش و آشنایی با فرهنگ‌های آرژانتینی باشند، مکانی ایده‌آل است. 

هتل‌های رمانتیک در سن آنتونیو د آرکو

آرژانتین به دلیل مزرعه‌های دوست‌داشتنی‌اش معروف شده‌است. La Bamba de Areco  یکی از قدیمی‌ترین استان‌های آرژانتین است که بینشی از زندگی روستایی در این کشور را به میهمانان ارائه می‌دهد. هر اتاق به نام یک اسب چوگان معروف نام‌گذاری شده و مناظر زیبایی از باغ‌های روباز، پارک یا زمین‌های چوگان دارد. در این هتل‌ها تلفن و تلوزیون وجود ندارد و می‌توانید همه تمرکزتان را روی طبیعت و خوش‌گذرانی با همسرتان بگذارید. می‌توانید روزهای ماه عسل‌تان را به اسب‌سواری یا دوچرخه‌سواری کوهستانی بگذرانید؛ از استخر بزرگ شنا لذت ببرید و در باغ‌ها بگردید و یا یک ماساژ با سنگ داغ را امتحان کنید؛ ماه عسل در آرژانتین همین قدر می‌تواند لذت‌بخش باشد.

هتل Pampas de Areco  در بهترین نقطه روستایی و در فضایی عاشقانه قرار دارد. این هتل دارای آب‌گرم‌های طبیعی، استخرهای زیبا و رستوران‌های مجلل است. اتاق‌ها در این هتل بسیاربزرگ بوده و یک وان عمیق درهر اتاق وجود دارد. فضای رمانتیکی که در دکوراسیون داخلی اتاق‌ها حکم‌فرماست، ماه عسل در آرژانتین را برایتان لذت‌بخش و خاطره‌انگیز می‌کند. 

سالتا و شمال آرژانتین؛ بهترین انتخاب برای ماه عسل در آرژانتین

ماه عسل در آرژانتین

بهترین انتخاب برای ماه عسل در آرژانتین، شمال این کشور خواهد بود که صحراهای غبارآلود و مناظر ماورایی آن بسیار تماشایی است. مدتی را در شهر سالتا بگذرانید یا به purmarca  بروید و غرق زیبایی‌هایش شوید و یا در tilcara، در بازارهای خیابانی پتوهای رنگارنگ و ظروف سفالی دست‌ساز بخرید. این منطقه به خاطر انواع میوه‌های  بومی معروف شده‌است. رسیدن به این منطقه چالش‌برانگیز است اما اگر برنامه سفر جاده‌ای شمال آرژانتین را داشته باشید، خیلی راحت می‌توانید به این منطقه برسید.

هتل‌های رمانتیک در شمال آرژانتین

هتل‌های زیبایی در شمال آرژانتین وجود دارد. فهرستی که برایتان آورده‌ایم چند شهر مختلف را پوشش می‌دهد. در شهر سالتا، هتل  Legado Mitico  را خواهید دید که یک خانه شهری لذت‌بخش و مملو از صندلی‌های راحتی چرمی، قالیچه‌های پوست گاو و عتیقه‌جات است. این هتل دنج نمادی از شمال غربی آرژانتین است. 

Grace Cafayate  که در میان تاکستان‌ها و تنها چند دقیقه بیرون از شهر کافایات، قرار دارد، یکی از زیباترین مکان‌ها برای ماه عسل در آرژانتین است. این هتل بسیار خنک است و می‌توانید پس از یک روز طولانی در کافه رستوران، خودتان را به یک نوشیدنی گوارا دعوت کنید. اتاق‌ها وان‌های بزرگ و چشم‌اندازی عالی از تاکستان‌ها دارند. 

El Manantial de silencio  در کوهپایه‌ها قرار دارد. اتاق‌هایی که برای ماه عسل در آرژانین طراحی شده‌اند، با تخت‌های فرفورژه و کف‌پوش‌های سفالی بسیار زیبا شده و می‌درخشند. این اتاق‌ها در عین سادگی بسیار زیبا و راحت است و برای یک زوج تازه ازدواج کرده می‌تواند مکانی عالی و رمانتیک باشد.

استروس دل ایبراEsteros del Ibera

استروس دل ایبراEsteros del Ibera

 زوج‌های دوست‌دار طبیعت می‌توانند زمانی را در استروس دل ایبرا بگذرانند و تالاب‌هایی که بسیار معروف‌ شده‌اند را کاوش کنند. این تالاب‌ها محل زندگی کاپیبارا، کایمان، میمون‌های زوزه‌کش سیاه، گرگ یال دار، آهو و بیش از 300 گونه پرنده است. می‌توانید هر روز از ماه عسل خود را به تماشای طبیعت در این منطقه حفاظت‌شده بگذرانید. این منطقه بسیار زیبا است و یکی از بهترین مکان‌ها برای ماه عسل در آرژانتین می‌تواند باشد. 

هتل‌های رمانتیک در Esteros del Ibera

 این هتل‌ها نسبتا مجلل است . Rincon del Socorro  یک اقامتگاه روستایی محسوب می‌شود که به‌عنوان بخشی از یک پروژه حفاظتی توسعه یافته‌است. این مکان در یک مزرعه قدیمی بازسازی شده و معماری سبک روستایی استعماری اسپانیا را حفظ کرده و در عین حال فضای داخلی را مدرن کرده‌است. در حالیکه این اقامتگاه سبکی ساده دارد،  کارکنان با شما مانند افراد سلطنتی رفتار می‌کنند و می‌توانید یک راهنما داشته باشید که دراسب‌سواری، پیاده‌روی در طبیعت و دوچرخه‌سواری شما را همراهی کند. 

هتل Puerto Valle de Esteros  فقط یک ساعت از فرودگاه فاصله دارد و درست در لبه تالاب ایبرا قرار گرفته‌است. این هتل قرن نوزدهمی که اخیرا بازسازی شده، بیش از دوازده اتاق دارد که همگی چشم‌اندازی به رودخانه پارانا دارند. رستوران این هتل، مواد اولیه تازه را مستقیما از باغ هتل تهیه می‌کند. در این منطقه می‌توانید در  کنار رودخانه به گشت‌و‌گذار بپردازید. 

سن کارلوس د باریلوچه(San carlos de Bariloche)؛ از زیباترین مکان‌ها برای ماه عسل در آرژانتین

ماه عسل در آرژانتین

 سن کارلوس د باریلوچه در شمال پاتاگونیا واقع شده و مکانی ایده‌آل برای ماه عسل درآرژانتین است. در این شهر با کلبه‌هایی به سبک سوییسی و چشم‌اندازهای بی‌پایان غرق لذت می‌شوید. مرکز شهر باریلوچه کوچک است و به راحتی می‌توان در اطراف آن قدم زد. این شهر پایتخت شکلات آرژانتین است و می‌توانید در فروشگاه‌های بزرگ  شکلات و بستنی بخورید. 

برای رانندگی در  Ruta de los site  Lagos ماشینی کرایه کنید. این مسیرشما را از کنار دریاچه‌های فیروزه‌ای رنگ و اطراف کوه‌های پوشیده از برف می‌گذراند. همچنین می‌توانید در ال بولسون خرید کنید؛ ال بولسون  شهر کوچکی است که فقط چند ساعت از باریلوچه فاصله دارد و به خاطر پنیرهایش معروف شده. در پارک ملی ناهوئل هوآپی هم که یکی از قدیمی‎‌ترین پارک‌های ملی درآرژانتین است می‌توانید پیاده‌روی، کایاک‌سواری و سایر فعالیت‌های ورزشی را تجربه کنید.

هتل‌های رمانتیک در باریلوچه

در این‌جا دو هتل در باریلوچه برای ماه عسل مناسب‌تر است. یکی از معروف‌ترین هتل‌ های آمریکای جنوبی، Llao Llao  است که در سال‌های متمادی، میزبان میهمانان مشهور بسیاری بوده. مناظر چشمگیر بر فراز دریاچه‌های مورنو و ناهوئل هوآپی و کوه‌های مجاور موقعیتی خیره‌کننده را برای این هتل به وجود آورده‌اند. اتاق‌های این هتل به سبک یک اقامتگاه کوهستانی تزیین شده‌اند. درحالی که بیش از 200 اتاق وجود دارد، رفتار کارکنان با هر میهمان فوق‌العاده عالی است. این هتل دارای یک زمین گلف معروف است و استخری روباز دارد. 

هتل دوم که ما قصد معرفی آن را داریم، هتل لاس بالساس، واقع در نزدیکی شهر ویلا لا آنگسترا است که با منظره دریاچه درخشان ناهوئل هوآپی بسیار تماشایی شده. نمای آبی هتل به علامت تجاری تبدیل شده و اتاق‌هایی را در خود جای داده است که در آن‌جا احساس‌ می‌کنید در خانه خودتان به سر می‌برید. این هتل دارای استخر سرپوشیده، جکوزی و سونا است و می‌تواند مکانی عالی برای ماه عسل در آرژانتین باشد.

تیرا  دل فوئگو(Tirra del Fuego)

تیرا  دل فوئگو(Tirra del Fuego)

بدون شک در بیابان مسحور‌کننده تیرا دل فوئگو که اغلب به‌عنوان پایان جهان از آن یاد می‌شود، عاشق خواهید شد. در این‌جا کوه‌های پوشیده از برف، یخچال‌های طبیعی درخشان و جنگل‌های انبوه را خواهید دید. این منطقه دورافتاده که به دلیل مناظر چشم‌گیرش مشهور شده، مکانی ایده‌آل برای ماه عسل در آرژانتین است. 

سکوت و بکر بودن مناظر این منطقه، برای صمیمیت و ارتباط عالی است. فعالیت‌ها در تیرا دل فوئگو فراوان است و برای افراد ماجراجو پیاده‌روی‌های هیجان‌انگیز، تماشای حیات‌وحش و مناظر خیره‌کننده می‌تواند شگفت‌انگیز باشد. همچنین اگر به تفریحات آبی علاقه‌مندید، می‌توانید در این منطقه سوار قایقی شده و در امتداد کانال بیگل شیرهای دریایی، پنگوئن‌ها و انواع پرندگان را ببینید. اگر هم به دنبال غذایی خوشمزه باشید، می‌توانید در ushuaia  که جنوبی‌ترین شهر جهان است، از غذا‌های لذیذ و خوشمزه لذت ببرید و در رستوران‌ها با یک موسیقی ملایم خستگی‌تان را در کنید؛ در این مکان غذاهای دریایی تازه، گوشت‌های محلی و استیک فوق‌العاده‌ای را می‌توانید امتحان کنید. 

محل اقامت در اوشوآیا

اوشوآیا یک شهر مجلل با مناظر خیره‌کننده از کانال بیگل و خلیج است. این شهر که در ایالت تیرا دل فوئگو واقع شده، می‌تواند مکانی ایده‌آل برای ماه عسل در آرژانتین باشد. در این شهر، هتل‌ها واقامتگاه‌های زیادی قرار دارد که یکی از آن‌ها، هتل فوگوئینو است. این هتل در مرکز شهر واقع شده و برای مسافران اقامتی امن فراهم کرده‌است. از این هتل به راحتی می‌توانید به موزه‌ها و مراکز اسکی بروید.

دومین هتل لاس کاکینز است که به مسافرینی که به محیطی طبیعی علاقه‌مندند، خدمات ارائه می‌کنند. این هتل در محدوده پارک ملی و یخچال‌های طبیعی  است و چند قدم با ساحل بیگل فاصله دارد.

برای ماه عسل درآرژانتین برنامه‌ریزی کنید

ماه عسل در آرژانتین

اکنون که مکان‌های زیبا را برای ماه عسل خود شناخته‌اید، اطلاعاتی به شما می‌دهیم که برای برنامه‌ریزی سفر شما کمک کند. 

از دسامبر تا فوریه تابستان است و بهترین زمان برای بازدید از پاتاگونیا می‌تواند باشد. بوینس آیرس در این زمان اما ممکن است گرم باشد. در تابستان جمعیت کمتری در شهر وجود دارد و اکثر مردم در این فصل به خانه‌های ساحلی خود و یا به سفر می‌روند. 

سپتامبر تا نوامبر زمان خوبی برای بازدید از بوینس آیرس است. در این فصل جاکاراندا(گل‌های خوشه‌ای) با گل‌های بنفش زیبای خود شکوفا می‌شوند و منظره‌ای زیبا را خلق می‌کنند. در این ایام هوا معتدل بوده و زمان خوبی برای بازدید از شمال کشور است. 

هوای زمستان در بوینس آیرس تقریبا معتدل بوده اما ممکن است باران ببارد. پاتاگونیا در این زمان از سال، در برخی از بخش‌ها از جمله ال چالتن که تقریبا تعطیل می‌شود، غیرقابل دسترس است. این زمان برای بازدید از شمال کشور از جمله سالتا و پورتو ایگوازو عالی است. 

چگونه به  آرژانتین برویم؟

پروازهای مستقیم به سمت پایتخت آرژانتین، از آمریکای شمالی، بریتانیا، استرالیا، اروپا و آفریقای جنوبی وجود دارد. 

بوینس آیرس دارای دو فرودگاه است؛ فرودگاه بین‌المللی که پروازهای خارجی را دارد و به‌عنوان Ezeiza  شناخته می‌شود و فرودگاه  Aeroparque که پروازهای داخلی و برخی از پروازهای بین‌المللی به اروگوئه و سایر کشورهای اطراف را انجام می‌دهد. شما باید در ابتدا به فرودگاه Ezeiza  بروید و سپس  به فرودگاه داخلی پرواز داشته باشید. از این فرودگاه می‌توانید به مقاصدی که در این مقاله به شما معرفی کرده‌ایم بروید و طعم دلنشین ماه عسل در آرژانتین را بچشید. به شما توصیه می‌کنیم  قبل از اینکه همه چیز را رزرو کنید، این را بررسی کنید که چه چیزی را می‌توانید در برنامه سفر خود به آرژانتین قرار دهید. 

جمع‌بندی

همانطور که اشاره کردیم، آرژانتین یکی از بهترین مقاصد برای ماه عسل در آمریکای جنوبی است. شما می‌توانید در محاصره زیبایی‌های طبیعی کشور، غذاهای لذیذ و هتل‌های با شکوه، زیباترین ماه عسل را در آرژانتین داشته باشید. اگر برای ماه عسل در آرژانتین برنامه می‌ریزید، امیدوارم لحظات عاشقانه و فوق‌العاده‌ای داشته باشید. اگر هم در سفر به این کشور رنگارنگ تجربه‌ای دارید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید. 

رزرو هتل پنج ستاره به راحتی !

نظرات کاربران