کیش
10 اسفند 1401
کیش

سفر چهار روزه به کیش؛ از فرودگاه تا هتل و دریا!

کیش برای همه دوست داشتنی است؛ چه عاشق دریا باشید، چه به دنبال ردپای تاریخ در میان خشکی و یا حتی اگر عاشق بوم گردی و غذاهای سنتی و صنایع دستی؛ کیش برای شما همه چیز را به همراه دارد. اگر به دنبال سفر چهار روزه به کیش هستید و نمی دانید که از کجا شروع کنید، در همین حد بدانید که باید بلیط هواپیما کیش را رزرو کنید و از آنجا ما لیدر شما خواهیم بود!

رزرو تور کیش

بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش را می‌شناسید؟

هتل داریوش کیش

آیا برای برنامه ریزی سفرتان هتل انتخاب کرده‌اید؟ آیا بهترین هتل‌های کیش را می‌شناسید؟ من به عنوان لیدر شما در این سفر چهار روزه به کیش پیشنهاد می‌کنم هتل 5 ستاره‌ای را انتخاب کنید که هم به جاهای تفریحی نزدیک باشد هم به رستوران‌ها و هم به مراکز خرید. سفر چهار روزه به کیش آنقدر طولانی نیست که بخواهید آن را توی راه و یا وقتی که منتظر تاکسی هستید تلف کنید. باید از لحظه به لحظه‌ سفر چهار روزه استفاده کنید.

کیش هتل‌های خوب 5 ستاره کم ندارد، هتل ترنج، هتل پالاس، هتل شایان و هتل مارینا پارک. اما پیشنهاد ویژه من هتل داریوش است چون آنچه خوبان همه دارند یکجا دارد. هم به مراکز خرید بسیار نزدیک است هم اطراف آن کلی رستوران و کافه خوب پیدا می‌شود و هم به ساحل و کلوپ‌های تفریحی دسترسی دارد. از سویی دیگر هتل داریوش کیش بسیار زیبا است و با امکانات زیادش سفر چهار روزه به کیش را از این رو به آن رو می‌کند. 

رزرو هتل در کیش با سه کلیک!

بیایید به هتل داریوش برویم؛ نماد تخت جمشید در کیش

به عقیده مسافران، هتل داریوش کیش یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش است که برای مسافران خود میزبانی عالی است. به خصوص اگر برنامه سفر چهار روزه به کیش در سرتان می‌چرخد این هتل انتخاب خوبی می‌تواند باشد. این هتل بیشتر شبیه به جایی تاریخی میان جزیره است که بخشی از کتاب تاریخ ایران را ورق می‌زند. جدای از معماری خاص و الهام گرفته‌اش از تخت جمشید که مجذوب‌کننده می‌نماید، منظره اتاق‌ها باغی سرسبز و دریای آبی روشن خلیج‌فارس است. البته هتل داریوش، رستوران خوبی هم دارد. رستوران آپادانا که از غذای دریایی و ایرانی تا غذای فرنگی در آن سرو می‌شود. 

هتل داریوش کیش کجاست؟

هتل داریوش کیش

حالا که برای سفر چهار روزه به کیش یک هتل خوب انتخاب کردیم باید آدرس و محل هتل را بدانیم. هتل داریوش کیش در میدان داریوش واقع شده است. کافی است به راننده تاکسی بگویید به هتل داریوش می‌روید، شما را به مقصد خواهد رساند. 

اتاق‌ها و امکانات هتل داریوش برای سفر چهار روزه به کیش

190 اتاق با منظره باغ و دریا 

اتاق‌های دونفره

سوئیت‌های لوکس با امکانات ویژه

اتاق‌های کابانا در محوطه باغ که برای سفر چهار روزه به کیش انتخاب خوبی هستند

پارکینگ رایگان

فضای باز 

اینترنت رایگان و نامحدود 

پاسپورت دومینیکا

رستوران با منوی متنوع، رستوران آپادانا

استخر و سونا – سالن بیلیارد- زمین پینت‌بال – زمین تنیس- سالن بدنسازی – غواصی

ترانسفر رایگان فرودگاهی در هتل داریوش

ترانسفر رایگان فرودگاهی

ترانسفر رایگان فرودگاهی در هتل داریوش برقرار است اما به شرطی که اطلاعات پروازتان را در فرم رزرو هتل ثبت کنید. اگر برای اولین بار به کیش سفر می‌کنید یادتان باشد که اگر اطلاعات پرواز را ثبت نکنید، هتل فرض را بر این می‌گذارد که شما نمی‌خواهید از ترانسفر رایگان فرودگاهی استفاده کنید. 

برویم سر اصل مطلب؛ برنامه سفر چهار روزه به کیش

بی‌معطلی می‌رویم سراغ برنامه پیشنهادی‌مان برای سفر چهار روزه به کیش. روز اول از اهمیت زیادی برخوردار است. از فرودگاه رسیده‌اید، تازه هتل را تحویل گرفته‌اید، حسابی خسته‌اید. احتمالا صبح زود بیدار شده‌اید و حالا خواب‌آلود هستید. شاید هم آدم خوش انرژی‌ای هستید و قصد دارید از لحظه به لحظه سفر چهار روزه به کیش استفاده کنید. با هر سطح از انرژی هستید برنامه پیشنهادی ما برای سفر چهار روزه به کیش مفید خواهد بود. 

روز اول از سفر چهار روزه به کیش

در جزیره کیش هستید. تازه از هواپیما پیاده شده‌اید. همسفرها را می‌بینید که حسابی سرحال‌اند. خودتان هم سر ذوق می‌آیید و خستگی‌تان کمتر می‌شود. حساب کتاب می‌کنید که احتمالا به صبحانه هتل داریوش نرسید، خب پس باید در کافی شاپ فرودگاه یک صبحانه حسابی بخورید. البته شاید هم اهل پرخوری نیستید و به یک کروسان و یک فنجان قهوه یا کاپوچینو رضایت می‌دهید. هر چه باب میلتان باشد در کافی شاپ فرودگاه کیش پیدا خواهد شد. حتی یک صبحانه ایرانی. کافی شاپ فرودگاه در ترمینال خروجی پروازهای داخلی قرار دارد. با دنبال کردن تابلوهای راهنما به کافی شاپ خواهید رسید. 

اگر نمی‌خواهید در صف فرودگاه بمانید…

CIP فرودگاه کیش

این‌جا CIP فرودگاه کیش است. یک سالن مجزا برای کسانی مثل شما که حوصله ماندن در صف طولانی ندارید. مدارک را تحویل مسئول CIP می‌دهید و در سالن مخصوص منتظر می‌مانید تا چمدان و سایر مدارک را تحویل بگیرید. البته این انتظار همچین خشک و خالی هم نیست. در همان حال که منتظر چمدان عزیزتان هستید از شما پذیرایی ویژه خواهد شد. برای استفاده از خدمات CIP باید هزینه‌ جداگانه بپردازید.

چطور به هتل داریوش کیش بروم؟

چه سوال خوبی. به خصوص اگر اولین بار است که به سفر چهار روزه کیش می‌روید این قسمت پاسخ سوالتان را خواهد داد. چند راه پیش روی شما است؛ یا خودرو بدون راننده اجاره کنید، یا تاکسی دربستی بگیرید و یا از ترانسفر رایگان هتل استفاده کنید. 

درباره ترانسفر رایگان هتل داریوش در قسمت‌های قبل صحبت کردیم، پس می‌ماند تاکسی و اجاره خودرو. تاکسی‌های فرودگاه مبلغی به عنوان ورودی می‌گیرند و بعد بر حسب کیلومتری که تاکسی‌متر نشان می‌دهد مبلغ کرایه را حساب می‌کنند. کرایه این تاکسی‌ها از تاکسی خطی کیش بیشتر است. در ضمن اگر به صورت گروهی به سفر چهار روزه به کیش آمده‌اید، وَن بهترین و به صرفه‌ترین انتخاب است.

و اما درباره اجاره خودرو بدون راننده باید بدانید که در ترمینال ورودی پروازهای داخلی یک غرفه اجاره خودرو وجود دارد. می‌توانید به محض ورود به فرودگاه اقدام به اجاره خودرو کنید. یادتان نرود که مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده را همراه خود داشته باشید.

حالا به هتل داریوش رسیده‌اید و نوبت تحویل گرفتن اتاق است. ساعت تحویل اتاق در هتل داریوش کیش 14 بعد از ظهر است. اما اگر بخواهید زودتر از ساعت 14 اتاقتان را تحویل بگیرید باید نیم شارژ را بپردازید. هزینه نیم شارژ به اندازه نصف هزینه یک روز اقامت است، البته بدون در نظر گرفتن تخفیف. 

وقتی اتاق را تحویل گرفتید و کمی استراحت کردید برای ناهار به رستوران آپادانا هتل داریوش بروید. این هتل یکی از مجلل‌ترین رستوران‌ها است که متنوع‌ترین منو را دارد. غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی در رستوران آپادانا قابل سفارش است. 

تفریح و شکم گردی روز اول سفر چهار روزه به کیش

بعد از ناهار برای شروع به پلاژ بروید. پلاژ آقایان حدود 3 دقیقه با خودرو و پلاژ خانم‌ها تنها 8 دقیقه تا هتل داریوش فاصله دارد. بنابراین برای آبتنی و در کردن خستگی پرواز به پلاژ بروید و حسابی خوش بگذرانید، آفتاب بگیرید و لب ساحل لم بدهید. در ضمن کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. 

وقتی سوت پایان پلاژ زده شد لباس‌هایتان را عوض کنید و برای اولین شام سفر چهار روزه به کیش آماده شوید. بهترین انتخاب بعد از پلاژ پیاده‌روی تا رستوران دارچین است. رستوران دارچین هم به پلاژ آقایان نزدیک است هم به پلاژ خانم‌ها. بعد از صرف شام اگر حدود نیم ساعت در خط ساحلی پیاده‌روی کنید به هتل داریوش کیش خواهید رسید. روز اول تمام شد.

به روز دوم خوش آمدید

تله کابین میکامال کیش

روز اول را با رفتن به پلاژ و رستوران دارچین حسابی خوش گذرانده‌اید. حالا روز دوم را باید با یک صبحانه درست و حسابی شروع کنید. با اینکه هتل داریوش کیش صبحانه رایگان می‌دهد اما بد نیست از هتل بیرون بزنید و کافه‌های جدید کیش را کشف کنید. یکی از بهترین کافه‌های اطراف هتل داریوش، بالکافه است که در مرکز خرید میکامال کیش واقع شده‌ و تنها به اندازه 9 دقیقه پیاده‌روی تا هتل داریوش کیش فاصله دارد. یک پیاده‌روی صبحگاهی در جزیره کیش می‌تواند خاطره خوبی برای شما بسازد. برای رفتن به بال کافه ابتدا در بلوار داریوش به سمت میدان آبشار بروید. بعد از میدان آبشار مستقیم بروید. بالکافه را پیدا خواهید کرد. بعد از صبحانه حالا در روز دوم از سفر چهار روزه به کیش نوبت پاساژگردی است. برای پاساژگردی هم میکامال بهترین و به روزترین گزینه برای خرید است. 

درباره تله کابین میکامال کیش چه می‌دانید؟

ناهار روز دوم از سفر چهار روزه به کیش

در مرکز خرید میکا مال یک رستوران مجهز وجود دارد اما اگر می‌خواهید غذایی بهتر با تنوع منوی بالا و از همه مهم‌تر قیمت مناسب بخورید به رستوران جوان بروید. این رستوران زبانزد بسیاری از مسافران کیش است. همان مسافرانی که کیفیت و قیمت غذا همزمان برای آن‌ها اهمیت دارد. رستوران جوان در شهرک پردیس، خیابان پروین اعتصامی کیش قرار گرفته و حدود 3 دقیقه با تاکسی و 9 دقیقه پیاده‌روی تا میکامال فاصله دارد. 

عصر روز دوم با تفریح زیرآبی

فلای برد کیش

 مگر می‌شود کیش آمد و تفریحات آبی را امتحان نکرد؟ اصلا چه انگیزه‌ای بهتر از تماشای ساحل درست وقتی که روی فلای بورد بین زمین وهوا معلق هستید. بیایید برای روز دوم از سفر چهار روزه به کیش را به یک انتخاب آبی هیجان‌انگیز فکر کنیم و به کلوب فلای بورد ساحل سیمرغ برویم. فلای بورد حال و هوای خاص خودش را دارد و در فاصله 10 دقیقه‌ای از هتل داریوش با خودرو قرار گرفته‌است. پس انتخاب خوبی برای برنامه سفر چهار روزه به کیش است. 

برای مطالعه بیشتر درباره قیمت فلای بورد کلیک کنید

حالا نوبت انتخاب یک رستوران خوب برای عصرانه، نوشیدنی خنک و در آخر شام روز دوم از سفر چهار روزه به کیش است. پیشنهاد من کافه رستوران بلو لند است که در خط ساحلی و ما بین فلای بورد کیش و هتل داریوش کیش قرار گرفته است. از کلوب فلای بورد ساحل سیمرغ تا کافه رستوران ساحلی بلو لند تنها 4 دقیقه با خودرو فاصله دارید. 

کافه رستوران بلو لند در نزدیکی ساحل مرجان و اسکله تفریحی مرجان قرار دارد. بنابراین بعد از نوشیدن یک شربت دو رنگ خنک به ساحل مرجان بروید و تا وقت شام در ساحل و اسکله قدم بزنید، آدم‌ها را تماشا کنید و از بودن در کنار آن‌ها لذت ببرید. شام دوم از سفر چهار روزه به کیش را نیز در رستوران بلو لند سفارش بدهید و کنار ساحل در حالی که موسیقی ملایمی پخش می‌شود غذا را نوش جان کنید.

روز سوم از سفر چهار روزه به کیش

روز دوم حسابی خوش گذشت؟ حالا نوبت روز سوم است. شاید امروز خسته باشید، شاید انرژی‌تان کم شده باشد و هزار اما و اگر. اما نباید این سفر چهار روزه به کیش را از دست بدهید. تک تک لحظه‌ها مهم‌اند. همین حالا نهایت لذت را ببرید، وقت برای استراحت زیاد است. 

باز هم مثل روزهای قبل پیشنهاد من استفاده از صبحانه رایگان هتل داریوش نیست. درست صبحانه هتل داریوش خوشمزه است، اما رفتن به یک کافه دنج و خوردن یک صبحانه متفاوت روز سوم از برنامه سفر چهار روزه به کیش را دگرگون خواهد ساخت. از قدیم گفته‌اند صبحانه را مثل پادشاه بخور. کافه کاکتوس انتخاب امروز است. برای رفتن به کافه کاکتوس به میدان داریوش بروید و در میدان به سمت بلوار داریوش حرکت کنید. کافه کاکتوس را پیدا خواهید کرد. کافه کاکتوس تا هتل داریوش تنها به اندازه 5 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. پس از هتل بیرون بزنید و یک صبحانه درست و حسابی بخورید.

احتمالا بعد از صبحانه روز سوم از سفر چهار روزه به کیش به فکر خرید سوغاتی بیفتید. اطراف هتل داریوش چند بازار و مرکز خرید وجود دارد که می‌توانید به راحتی به تمام آن‌ها سر بزنید. مرکز خرید سارینا 1، مرکز خرید گنجینه 2، مرکز خرید پردیس 2، مرکز خرید مرجان و کوروش مال نزدیک‌ترین گزینه‌ها به هتل هستند که در یک منطقه قرار دارند و انتخاب را برای شما آسان خواهند کرد. 

اما بهترین و به روزترین مرکز خرید از این جمع، مرکز خرید مرجان است که علاوه بر امکانات رفاهی، فودلند آن زبانزد عام و خاص است و برای تکمیل سفر چهار روزه به کیش یک گزینه عالی است.

بعد از خرید، برای ناهار روز سوم پیشنهاد عالی من رفتن به فودکورت یا همان فودلند مرکز خرید مرجان است. یک تیر و دو نشان. در فودلند انواع غذای دریایی، غذاهای سنتی ایرانی، چلو و کباب، فست فود، نوشیدنی سرد و گرم قابل سفارش است. مسافرانی که به فودلند رفته‌اند معتقدند قیمت فودلند مرکز خرید مرجان از بیشتر رستوران‌های کیش بهتر است و این در حالی است که از کیفیت غذا کاسته نشده‌است.

در بازار مرجان کیش چی بخریم؟ + اطلاعات کامل

یک عصر کودکانه در شهربازی هایلند

شهربازی هایلند

اگر به همراه خانواده به سفر چهار روزه به کیش آمده‌اید و از قضا بچه کوچک هم دارید عصر روز سوم را به او اختصاص بدهید. بچه‌ها بیشتر از سایر اعضای خانواده نیازمند توجه و محبت شما هستند. پس یک بعد از ظهر هیجان‌انگیز ارزش شاد کردن‌ آن‌ها را دارد. پیشنهاد طلایی برای کوچولوها و البته بزرگترها شهربازی هایلند است. 

هایلند در میدان امیرکبیر کیش قرار گرفته است و تا مرکز خرید مرجان 10 دقیقه با خودرو فاصله دارد. تاکسی و مینی‌بوس برای رفتن به هایلند در کیش وجود دارد. برخی از وسایل بازی مخصوص کودکان و نوجوانان در شهربازی هایلند کیش عبارت است از:

قطار لاستیکی

چرخ و فلک

سفینه‌های کوچک 

سورتمه‌های جذاب

آبشار و رودخانه وحشی 

ماشین‌های برقی

سیمیلاتور

رولرکاستر هوایی و آبی

محوطه بازی کوچک مخصوص کودکان

یادتان باشد هایلند فقط برای خوشگذرانی بچه‌ها نیست. برخی از وسایل بازی مخصوص بزرگسالان در شهربازی هایلند عبارت‌اند از؛ تالار ارواح، پلی استیشن، اتاق فرار، سینما هفت بعدی، خلبانی در محیطی شبیه سازی شده، تیراندازی، رینگ بال گروهی، تردمیل واقعیت مجازی، کلبه وحشت، سینما گیم، مینی گلف و بولینگ، ترامپولین، اتاق لیزر، دستگاه‌های بازی کامپیوتری با جایزه و انواع بازی‌های رایانه‌ای. برای خوشگذرانی در عصر روز سوم از سفر چهار روزه به کیش به هایلند دوست داشتنی بروید.

قیمت بلیط شهربازی هایلند چقدر است؟

شام دریایی سفر چهار روزه به کیش

شهربازی هایلند

امشب آخرین شب از سفر چهار روزه به کیش است. احتمالا تا اینجا حسابی سر کیف آمده‌اید. شاید دلتان کمی غذای جنوبی و سنتی بخواهد، مثلا ماهی و میگوی سرخ شده کنار پلو و دسر و مخلفات. امشب را به طور اختصاصی دست از چلو و کباب بکشید و غذای دریایی سفارش بدهید. رستوران دریایی خرچنگ 3 دقیقه با خودرو و 10 دقیقه پیاده تا هایلند فاصله دارد و با فضای باز و دلنشین انتخاب خوبی برای فرار از شلوغی و هیاهوی کیش است. 

بعد از شام سری به ساحل درختان نارگیل بزنید. شاید اسم این ساحل زیبا به گوشتان خورده باشد ولی فکر می‌کنید ارزش رفتن و وقت گذاشتن ندارد. در اشتباهید. ساحل نارگیل با آن درختان سر به فلک کشیده نارگیل شب هنگام جلوه دیگری دارد. بنابراین به جای رفتن به اسکله‌های شلوغ، این ساحل بی‌ریا را انتخاب کنید. از رستوران خرچنگ تا ساحل درختان نارگیل کیش تنها 3 دقیقه با خودرو فاصله است. بعد از شبگردی به هتل داریوش بروید و برای روز چهارم سفر چهار روزه به کیش و ترک جزیره هزار رنگ آماده شوید.

امروز سفر چهار روزه به کیش تمام می‌شود

امروز سفر چهار روزه به کیش تمام خواهد شد. روز چهارم فرا رسیده است. برنامه امروز به ساعت پرواز شما بستگی دارد. پس اگر ساعت پروازتان صبح یا ظهر است صبحانه را در هتل نوش جان کنید و مهیای سفر هوایی شوید. اتاق را هم راس ساعت 12 ظهر تحویل بدهید. 

اما اگر هم ساعت پروازتان بعد از ظهر یا شب است باید نیم شارژ هتل را بپردازید. صبحانه آخر سفر چهار روزه به کیش را در هتل داریوش میل کنید و برای بعد از ظهر روز چهارم آماده شوید.

آخرین ناهار سفر چهار روزه به کیش

رستوران هوک لانژ

حالا که سفر رو به اتمام است، دو گزینه پیش روی شما است. یا برای ناهار در هتل داریوش بمانید و یا از هتل بیرون بروید و از روز آخر هم نهایت لذت را ببرید. پیشنهاد آخر ما رستوران هوک لانژ است. یک رستوران ساحلی با نمایی مدرن. رستوران هوک لانژ حدود 10 دقیقه با خودرو تا هتل فاصله دارد. با توجه به کیفیت و منظره رستوران ارزشش را دارد این 10 دقیقه را تا رستوران هوک لانژ بروید. 

عصر روز چهارم در پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش تنها 12 دقیقه با خودرو تا رستوران خرچنگ فاصله دارد و انتخاب خوبی برای آخرین روز سفر چهار روزه به کیش است. بنابراین برای گذراندن یک عصر هیجان‌انگیز مناسب است. در پارک دلفین کیش به مهمانی دلفین‌ها و پنگوئن‌ها می‌روید و با پرندگان کمیاب جهان ملاقات می‌کنید. سوار اتوبوس قطاری می‌شوید و در پارک دلفین کیش می‌گردید. 

حالا باید برای برگشت آماده شوید

بازگشت از پارک دلفین‌ها به هتل داریوش وقت زیادی از شما نخواهد گرفت. حدود 10 دقیقه آن هم با خودرو، یعنی تاکسی یا مینی‌بوس. وقتی به هتل بازگشتید برای بازگشت از سفر چهار روزه به کیش آماده شوید و این کارها را به دقت انجام دهید:

  • مدارک شناسایی و مدارک پرواز را آماده کنید.  
  • اتاق هتل را تمیز کنید و بعد تحویل بدهید. 
  • تمام وسایل و لباس‌ها را در چمدان قرار دهید و حواستان باشد که چیزی را جا نگذارید.
  • زودتر حرکت کنید تا از پرواز جا نمانید. 

در آخر

در این مقاله جامع سعی کردم هر آنچه برای یک سفر چهار روزه به کیش اطراف هتل داریوش کیش لازم دارید را در اختیارتان قرار بدهم. از رستوران تا مرکز خرید و تفریح آبی و غیرآبی را به شما پیشنهاد دادم. امیدوارم مفید واقع شود. برای رزرو تور کیش آماده اید؟

نظرات کاربران