کوروش برند سنتر
20 بهمن 1401
کیش

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش؛ اهل پاساژ گردی هستید؟

جزیره کیش که مسافران آن را به جزیره آفتاب و دریا تشبیه می‌کنند، از مقاصد محبوب هموطنان برای سفر و خوشگذرانی در تعطیلات است. سفری که سراسر تفریح و گشت‌و‌گذار در مراکز خرید است. خصوصا هوای گرم روزهای کیش سبب شده تا مسافران برای فرار از رطوبت و گرما به مراکز خرید بروند و سرگرم خرید شوند. یکی از مزایای مراکز خرید کیش که همیشه گردشگران و بازدیدکنندگان از آن تعریف می‌کنند، اجناس اورجینال و برند فروشگاه‌های آن‌ها است. یکی از این مراکز خرید که از لوکس‌ترین‌ها در جزیره است، مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش بوده که برای علاقمندان به خرید لباس‌های مارک، بهترین گزینه است. وقتی مشغول گشتن در این مرکز خرید هستید، کودکان شما می‌توانند در شهربازی آن مشغول تفریح شوند. پاساژ کوروش در نزدیکی ساحل مرجان است، در برنامه بازدید از ساحل مرجان سری هم به این مرکز خرید بزنید.

رزرو تور کیش

همین حالا با خرید بلیط هواپیما کیش با ما راهی این جزیره زیبا و دیدنی شوید و به مرکز خرید لوکس کوروش برند سنتر کیش بیایید.

معرفی مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

کوروش برند سنتر کیش

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش، یکی از مراکز خرید نسبتاً جدید در جزیره است که سال 1396 در نزدیکی ساحل مرجان و برج‌های طلایی کیش افتتاح گردید. طبقات اول و دوم این مرکز تجاری 4 طبقه، مختص فروشگاه‌ها و برندهای داخلی و خارجی بوده و در طبقات سوم و چهارم رستوران، کافی‌شاپ و شهربازی قرار دارند. مرکز خرید کوروش کیش را با نام “زیلان” نیز می‌شناسند که به دلیل قرارگیری فروشگاه زیلان مگااستور در طبقه اول این پاساژ است.

با گران ترین مراکز خرید کیش آشنا شوید!

فروشگاه‌های مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

کوروش برند سنتر به عنوان بهترین مرکز خرید برای خرید پوشاک برند در جزیره کیش شناخته می‌شود. برندهای معروفی همچون ماسیمودوتی، پوما، زیلان، نایک، زارا، برشکا، اسپینینگ، کوتون، برشکا، ریبوک، اسکیچرز در راهروهای طبقات اول و دوم این پاساژ دیده می‌شوند. همچنین در کنار فروشگاه‌های پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه مغازه‌های ساعت‌فروشی، طلا و زیورآلات و لوازم و وسایل ورزشی نیز در این مجموعه وجود دارند. نکته قابل توجه در خصوص خرید از مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش این است که حضور برترین برندهای دنیا سبب گردیده که قیمت اجناس در این مرکز خرید نسبت به سایز مراکز تجاری جزیره بالاتر باشد و به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس کیش شناخته گردد.

امکانات مرکز خرید 

شهربازی

شهربازی کوروش برند سنتر کیش

شهربازی مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش از مرداد ماه سال 98 بر روی کودکان و خانواده‌های آنان باز شد تا ساعاتی سراسر هیجان و خنده را تجربه کنند. این شهربازی با بهره‌گیری از مهیج‌ترین بازی‌ها و رعایت استانداردهای به روز دنیا، بین شهربازی‌های جزیره حسابی معروف شده است. آنچه سبب تمایز و علاقه کودکان به این شهربازی گشته، استفاده از رنگ‌های شاد و متنوع در طراحی فضای بازی است. 

رستوران و کافی شاپ

در هر راهرو و طبقه‌ای از این مرکز خرید که احساس گرسنگی یا خستگی کنید، کافه یا رستورانی وجود دارد که وارد شوید و زمانی را بر روی صندلی‌ها نشسته و تکاپو و رفت‌و‌آمد مشتریان در مغازه‌ها را نظاره کنید. معروف‌ترین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها مانند چاپس گریل، رستوران ترکی سایرم، برگر مرزالتس و کافه ویونا و کافه لاواتزا در این مرکز تجاری قرار دارند. همچنین کافه رستوران تایم لپس با موزیک زنده در طبقه چهارم مجموعه کوروش برند کیش پذیرای مهمانان است. 

آدرس مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش در نوار ساحلی جزیره میدان مرجان، بلوار پارس در کنار برج‌های طلایی کیش واقع شده است. برای دسترسی به این بازار از ساحل مرجان با ده دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به این مرکز خرید برسید. همچنین با تاکسی‌های جزیره کافیست مقصد را به سفیر اعلام نمایید و مقابل ورودی مجتمع تجاری پیاده شوید.

هتل‌های نزدیک به مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

هتل بزرگ داریوش

هتل‌های پالاس، تعطیلات، ستاره کیش، ارم کیش، هتل داریوش، مارینا کیش، گاردنیا کیش، الماس، دانا، باتیس و طاق کسری هستند.

رزرو هتل در کیش؛ فقط با سه کلیک!

رستوران های نزدیک به مرکز خرید کوروش

رستوران ساحلی بلولند، رستوران و کافه فراتی، رستوران پارس، رستوران مارینا کیش، توئین لانژ، فودکورت فودلند، کافه رستوران دنج، فودهال هشتگ و رستوران شاندیز در فاصله کمی از مرکز تجاری کوروش قرار دارند.

نزدیک مرکز خرید کوروش کجا بریم بگردیم؟

صخره خرچنگ‌ها

ساحل مرجان، صخره خرچنگ‌ها، پارک ساحلی سیمرغ، اسکله اختصاصی پاویون، کلوپ تفریحات دریایی ناتیلوس، قلعه وحشت و پلاژ آقایان و بانوان از جاذبه‌ها و دیدنی‌های نزدیک به مرکز خرید کوروش هستند.

ساعات کاری مرکز خرید کوروش چگونه است؟

این مرکز خرید لوکس و جذاب کیش از ساعت 10 صبح باز است و علاقه‌مندان به خرید می‌توانند تا ساعت 22 برای خرید انواع اجناس و کالاها به این مرکز مراجعه کنند.

پاسپورت دومینیکا

تجربیات مسافران از مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

برای اینکه بتوانیم اطلاعات بیشتری از مرکز خرید دامون کیش به شما بدهیم. به سراغ مسافرانی رفتیم که پیش از شما مسافر جزیره بوده‌اند و از مرکز خرید دامون بازدید نموده‌اند تا از تجربیات خودشان برای ما بگویند، تجربه‌ای واقعی که می‌تواند راهنمای ملموس‌تری برای خرید یا تفریح شما در این مجتمع تجاری باشد. 

  • مرکز خرید بزرگ و لوکسی که برای خرید لباس‌های مارک خیلی خوبه.
  • من از شارژرهای موبایل کنار صندلی‌های توی محوطه خیلی خوشم اومد.
  • اکثر برندها توی این پاساژ مغازه دارن و راحت می‌تونید خرید کنید و نگران تقلبی بودن جنس‌ها نباشید. 
  • فست فود ترکی سایرم عالی بود، من حتی اگه خرید نداشته باشم برای غذا خوردن میرم اونجا.
  • درسته که قیمت‌های بالایی داره مغازه‌هاش ولی خیالت راحته که جنس اورجینال می‌خری.
  • شهربازی رنگی و بامزه‌ای داره و بچه‌ها حسابی خوش می‌گذرونن و ذوق می‌کنن از بازی‌ها.
  • لوکس و شیکه و پر از مغازه‌های برند، همیشه تو سفرها اولین مرکز خریدی هستش که می‌ریم.

جمع‌بندی

خرید کردن همیشه هیجان‌انگیز است، حالا اگر در سفر باشد که چندین برابر جذاب می‌شود. چون علاوه‎ بر خریدهای عادی می‌توانید صنایع‌دستی و دست‌سازه‌های مختص آن شهر را بخرید. مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش، یکی از مراکز تجاری لوکس و معروف جزیره برای علاقمندان به پوشاک برند است که مسافران همیشه از کیفیت اجناس آن تعریف می‌کنند. برای تکمیل کردن برنامه گشت‌و‌گذار در این مرکز خرید می‌توانید در کافه‌های آن نشسته و یک فنجان قهوه بنوشید و یا یک وعده غذا در رستوران‌های معروف کوروش صرف نمایید.

همین حالا تور کیش را رزرو کنید و خرید از این مرکز فوق‌العاده را از دست ندهید.

سوالات متداول

مرکز خرید کوروش کیش کجاست؟

این مرکز در بلوار مرجان کیش و در نزدیکی سال مرجان قرار گرفته است.

مرکز خرید برند سنتر کوروش کیش چه ساعاتی باز است؟

این مرکز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

چه هتل‌هایی در نزدیکی مرکز خرید برند سنتر کوروش قرار دارند؟

هتل بزرگ داریوش، هتل ارم، هتل تعطیلات، هتل مارینا کیش و …

نظرات کاربران