Dubai Garden Glow
31 اردیبهشت 1402
دبی

باغ درخشان دبی؛ یک مقصد سرگرمی خانوادگی مسحورکننده

باغ درخشان دبی یا همان گاردن گلو دبی یکی دیگر از شگفتی‌های این شهر مدرن است که در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با آن آشنا کنیم. شگفتی چون عنوان بزرگ‌ترین باغ نور در دنیا را نصیب خود کرده و با ورود به آن به دنیایی پر از نور و چراغ‌های رنگی وارد می‌شوید؛ مکانی زیبا، متنوع و حیرت‌انگیز! 

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی شما را به تجربه رویایی‌ترین اقامت در شهری مدرن و مجلل می‌برد. 

درباره گاردن گلو دبی چه می دانید؟

باغ درخشان دبی

باغ درخشان دبی در سال 2015 تاسیس شد و بیش از 500 صنعتگر، مهندس و معمار برجسته را پشت سر جادوی خود دارد. در ساخت هر سه مفهومی که درخشش باغ دبی را خلاصه می‌کند، علم و تحقیقات زیادی انجام شده است. این پارک تفریحی منحصربه‌فرد مخاطبان را در هر گروه سنی جذب و سرگرم می‌کند تا از پارک دیدن کرده، جادو را کشف و لذت و هیجان را با تمام وجود کنند. به غیر از اینستالیشن‌های خلاقانه، نمایش‌های موسیقی زنده و اجراهای دیگر از برخی از بهترین استعدادها در امارات وجود دارد. همچنین یک منطقه آموزشی ویژه وجود دارد که در آن بچه‌ها می‌توانند سرگرمی تعاملی داشته باشند. در آخر برای دوستداران غذا، یک غرفه بزرگ غذا وجود دارد که غذاهای لذیذ از سراسر جهان را ارائه می‌دهد.

وبسایت: www.dubaigardenglow.com

سری به گاردن گلو دبی بزنیم! 

دبی Garden Glow Park یک مقصد سرگرمی خانوادگی مسحورکننده است که در قلب دبی در پارک زبیل گیت 6، دبی واقع شده‌است. این جاذبه منحصربه‌فرد تجربه‌ای باورنکردنی را ارائه می‌دهد، زیرا دارای نمایش‌های خیره‌کننده از مجسمه‌های سبک و طرح‌های درخشان باغ است. مجموعه‌ای از فعالیت‌های سرگرم‌کننده که برای همه گروه‌های سنی پاسخگو و مناسب است. 

پارک گاردن گلو دبی مقصدی عالی برای یک شب مفرح در فضای باز با عزیزان است و یکی از برترین جاذبه‌های زمستانی دبی محسوب می‌شود. این پارک در فضای وسیعی به مساحت 40 هکتار گسترده شده و آن را به بزرگ‌ترین پارک درخشان در جهان به واسطه چراخ‌ها و نورهای رنگارنگ خود تبدیل کرده است. جالب‌تر این است که تمام جاذبه‌های دبی گاردن گلو با استفاده از مواد قابل بازیافت ایجاد شده‌اند که به پایداری محیط‌زیست کمک می‌کنند.

در اینجا یک راهنمای جامع برای باغ درخشان دبی، شامل جاذبه‌های کلیدی، بلیط‌ها، زمان‌بندی، مکان‌های مجاور و نحوه دسترسی به پارک ارائه می‌کنیم که در هنگام بازدید به دردتان می‌خورد. 

بخوانید: بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا در دبی

امسال (2024) چه چیز جدیدی در باغ درخشان دبی وجود دارد؟

دبی Garden Glow برای نهمین فصل خود در سپتامبر گذشته بازگشایی شد. برای این فصل، پارک درخشان دبی یک بخش با موضوع حیات وحش سافاری را به نمایش می‌گذارد. بنابراین، انتظار داشته باشید که شاهد 100 نصب نور جذاب از بیش از 10 میلیون لامپ کم مصرف باشید. نصب‌های باشکوه حیوانات مختلف مانند شترمرغ، آهو و امثال این‌ها به شما خوشامد می‎گویند!

همچنین تاسیسات دیگری در پارک جادویی وجود دارد که نمی‌توانید عکس‌برداری در آن‌ها را از دست بدهید، مانند کافی‌شاپ وارونه، بخش فالکونری و احمقانه‌ترین آنها: هتل کینگ کونگ قایق‌رانی، جایی که می‌توانید در آن ژست بگیرید و عکس‌های اینستاگرامی جدیدی را ثبت کنید.

بخوانید: محبوب ترین مکان های اینستاگرامی دبی

جاذبه های کلیدی پارک گلو گاردن دبی

گاردن گلو دبی

یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های باغ درخشان دبی، «پارک گلو» است. این بخش دارای بیش از 500 نصب خاص و نورانی است که فضایی جادویی ایجاد می‌کند و بازدیدکنندگان در هر سنی آن را دوست خواهند داشت. بیایید تا جاذبه‌های این پارک را با یکدیگر جستجو کنیم. 

تور دبی سه کلیک منتظر خاطره‌سازی شماست! 

درخشش باغ دبی (Glow Park)

گاردن گلو دبی به موضوعات مختلفی از جمله «دنیای زیر آب»، «سافاری» و «خیابان شادی» تقسیم می‌شود. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند شاهد نمایش نور لیزری تماشایی باشند و از اجرای زنده هنرمندان خیابانی لذت ببرند. 

پارک دایناسورها 

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته پارک گاردن گلو دبی ، «پارک دایناسورها» است که بیش از 100 دایناسور انیماترونیک را در خود جای داده که حرکت و غرش می‌کنند. این یک تجربه تعاملی فوق‌العاده جالب است که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا از نزدیک با این موجودات ماقبل تاریخ آشنا شوند. نمایشگاه‌های بصری، آزمایشگاه تعاملی دایناسورها و موزه دایناسورها از بخش‌های مختلف این قسمت هستند. شما این فرصت را خواهید داشت که در مورد عصر موزاییک بیاموزید و موجوداتی را ببینید که در آن دوره زمانی در زمین زندگی می‌کردند.

بخوانید: پارک کروکدیل دبی

پارک یخی

باغ درخشان دبی

پارک یخی باغ درخشان دبی یکی از جاذبه‌های دیدنی این مجموعه رویایی است که تجربه منحصر به فرد و هیجان‌انگیزی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. وقتی وارد این سرزمین عجایب زمستانی می‌شوید، دمای هوا به -7 درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد و شما را به دنیایی از مجسمه‌های یخی و مجسمه‌های حیوانات در اندازه واقعی منتقل می‌کند. بیش از 5000 تن یخ جامد برای ایجاد بناهای یخی دلربا در پارک استفاده شده‌است. 

پارک جادویی

پارک جادویی در باغ درخشان دبی با هنرهای بصری خیره کننده و توهمات نوری فریبنده، جشنی برای چشم هاست. این بخش از پارک دارای نمایشگاه‌های شگفت‌انگیزی است که نحوه درک ما از واقعیت را به چالش می‌کشد. از مجسمه‌های حیرت انگیز گرفته تا اشیای غوطه ور، بازدیدکنندگان دنیایی از جادو و شگفتی را تجربه خواهند کرد.

بخوانید: پارک واقعیت مجازی دبی

پارک هنر

گاردن گلو دبی

پارک هنر در گاردن گلو دبی دنیای شگفت‌انگیزی است که تماماً از مواد بازیافتی ساخته شده. از ویال‌های (ظروف شیشه‌ای تزریق دارو) شیشه‌ای گرفته تا ظروف پلاستیکی، ظروف چینی، بطری و سی دی، این پارک شما را به ماجراجویی دوستدار محیط زیست می‌برد. تاسیسات اینجا شامل تصاویری از حیواناتی مانند طاووس و پاندا و همچنین سازه‌های نمادینی مانند برج خلیفه است.

کارهایی که باید در پارک گلو باغ دبی انجام دهید

گاردن گلو دبی طیف وسیعی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده را برای گردشگران ارائه می‌دهد. آن‌ها می‌توانند مناطق مختلف مضمون را کاوش کنند، با تأسیسات نورانی عکس بگیرند، اجراهای زنده را تماشا کنند، و در فودکورت از غذاهای خوشمزه لذت ببرند.

این پارک همچنین دارای یک منطقه کارناوال است که بازی و سواری برای کودکان و بزرگسالان به اجرا درمی‌آورد. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند توانایی بازی خود را در مینی گلف امتحان کنند، مهارت‌های رانندگی خود را در ماشین‌های سپر آزمایش کنند یا تجربه‌ای هیجان‌انگیز و ترسناک در خانه خالی از سکنه داشته باشند.

بخوانید: پارک AYA Universe دبی

بلیط و زمان پارک گلو باغ دبی در سال 2024

می‌توانید بلیط‌های خود را از قبل به صورت آنلاین خریداری کنید یا در محل باغ درخشان دبی خریداری کنید. اما باید بگوییم که چون عصرها شلوغ می‌شود، احتمالا در صف‌های طولانی خواهید ماند.

  • تمامی بلیط‌های آنلاین برای بزرگسالان و کودکان 60 درهم درهم (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) – در ورودی 70 درهم است.
  • بلیط‌ها، از جمله پارک جادویی، 90 درهم هستند؛ در محل 115 درهم.
  • ورود کودکان زیر 3 سال، بالای 65 سال و افراد قاطع رایگان هستند.

ساعات کاری پارک گلو باغ دبی

باغ درخشان دبی

گاردن گلو دبی هر روز هفته باز است، اما ساعات کار در تعطیلات آخر هفته کمی متفاوت است. در اینجا زمان بندی پارک آمده است:

  • یکشنبه تا جمعه: 5:00 بعد از ظهر تا 11:00 شب
  • شنبه و تعطیلات ملی: 5:00 بعد از ظهر تا 12:00 صبح

اگرچه در این ساعات می‌توانید در هر زمانی از پارک دیدن کنید، توصیه می‌شود برای بهترین تجربه از جاذبه‌های نورانی جادویی، بازدید خود را به هنگام غروب انجام دهید.

باغ درخشان دبی کجاست و چطوری برویم؟

گاردن گلو دبی در پارک زبیل گیت 6 دبی واقع شده‌است. اینجا یک منطقه مرکزی شناخته می‌شود و به راحتی با ماشین یا وسایل نقلیه عمومی قابل دسترسی است. مکان‌های نزدیک عبارت‌اند از دبی فریم، دبی کریک و دبی مال.

با رفتن به جاده شیخ زاید و سپس دنبال کردن تابلوها به پارک زبیل می توانید به سمت پارک رانندگی کنید. این پارک دارای جای پارک کافی برای بازدیدکنندگان است.

 نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه الجفیلیه در خط قرمز است. از آنجا می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس به پارک زبیل بروید.

 این پارک با اتوبوس به خوبی به هم متصل است و مسیرهای متعددی در پارک زبیل توقف دارند.

 تاکسی‌ها به راحتی در دبی در دسترس هستند و می‌توانید مستقیماً به دبی گاردن گلو بروید.

هر نوع حمل و نقلی را که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که سفر خود را از قبل برنامه‌ریزی کرده و ساعات کار سرویس حمل و نقل را بررسی کنید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود. 

بخوانید: همه آنچه که باید درباره شهر کودکان دبی بدانید!

نکات لازم برای باغ درخشان دبی

چیزهای دیگری که ممکن است لازم باشد برای رفتن به باغ درخشان دبی بدانید:

  • در داخل پارک‌ها فروشگاه‌های غذا و نوشیدنی وجود دارد.
  • شما دیگر نمی‌توانید برای پیک نیک غذا و نوشیدنی خود را همراه داشته باشید، از جمله اینکه نوشیدنی‌های غیرمجاز.
  • در سردترین ماه های سال ممکن است هوا سرد شود، بنابراین یک ژاکت سبک بپوشید.
  • سیگار کشیدن . در گاردن گلو دبی ممنوع است.
  • اسکوتر و کالسکه مجاز نیست.
  • بدون حیوان خانگی.

محل اقامت در نزدیکی باغ دبی گلو

گزینه‌های اقامتی زیادی در نزدیکی دبی گاردن گلو وجود دارد. می‌توانید در یک هتل نزدیک اقامت کنید و به راحتی با یک پیاده‌روی کوتاه به این پارک جذاب و دیدنی‌های آن بروید. با این تفاسیر، شما از مرکز تجارت جهانی Novotel  تا این باغ حدود 12 دقیقه پیاده فاصله دارید. اگر هم به دنبال گزینه اقتصادی‌تری هستید، Ibis One Central یک انتخاب خوب برای خانواده‌ها است.

رزرو هتل دبی با سه کلیک خوبه!

حرف آخر 

گاردن گلو دبی یک مقصد فوق‌العاده است که تجربه منحصر به فردی را برای گردشگران در هر سنی ارائه می‌دهد. این مکان عالی برای گذراندن یک شب با خانواده و دوستان است و با نمایش‌های زیبا و فعالیت‌های سرگرم کننده، مطمئناً خاطرات فراموش‎نشدنی را برای همه به جا می‌گذارد. در طول بازدید از باغ دبی گلو، این ماجراجویی سرد را از دست ندهید!

سوالات متداول 

آیا برای کودکان مناسب است؟

بله، دبی گاردن گلو جاذبه‌ای مناسب برای خانواده است و فعالیت ها و سرگرمی‌های زیادی برای کودکان دارد. 

آیا می توانیم غذا و نوشیدنی خودمان را بیاوریم؟

خیر، غذا و نوشیدنی بیرونی در پارک ممنوع است. با این حال، چندین فروشگاه غذا در داخل پارک وجود دارد که غذاهای متنوعی را ارائه می‌دهند.

بهترین زمان برای بازدید از باغ دبی چه زمانی است؟

بازدید از باغ دبی گلو در طول فصل زمستان، از اکتبر تا مه، بهترین زمان است زیرا هوا برای فعالیت در فضای باز مطبوع و راحت است.

چقدر زمان را در دبی گاردن گلو سپری کنید؟

شما می‌توانید تقریباً 3 تا 4 ساعت در پارک گلو گاردن دبی بگذرانید تا از تمام جاذبه‌های موجود در پنج بخش مختلف که پارک به آن‌ها تقسیم شده است، لذت ببرید.

آیا پارک گلو باغ دبی به روی عموم باز است؟

بله، درخشش باغ دبی برای عموم آزاد است. ارزش دیدن با دوستان و خانواده را دارد.

موقعیت مکانی دبی گاردن گلو چیست؟

دبی گاردن گلو در قلب دبی، پارک زبیل واقع شده است.

نظرات کاربران