انتخاب روزهای وسط هفته

ده روش برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما به تورنتو

بلیط هواپیما به مقصد تورنتو

هزینه بلیط هواپیما در سفرهای خارجی معمولا بخش اعظم بودجه مسافرتی افراد را به خود اختصاص می‌دهند. اگر بخواهید به کشورهای دورتری مانند کانادا سفر کنید، خرید بلیط هواپیما می‌تواند تا دو سوم هزینه‌های شما را دربرگیرد. با این حال ما در این مقاله روش‌هایی را به شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید ارزان ترین بلیط هواپیما به تورنتو یا دیگر شهرهای کانادا را خریداری کنید.

۱. خرید آنلاین

خرید آنلاین

اگر از آن دسته افرادی هستید که هنوز به صورت حضوری بلیط می‌خرند، باید بگویم که در این مورد شانس زیادی برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما تورنتو نخواهید داشت. در حال حاضر تعداد زیادی از سایت‌های گردشگری وجود دارند که علاوه بر مطمئن و قابل اعتماد بودن، تخفیف‌های مناسبی را برای خریداران در نظر می‌گیرند؛ چیزی که در هنگام خرید حضوری امکان‌پذیر نیست.

از آنجا که برخی از این سایت‌ها، تعداد زیادی از بلیط‌های یک پرواز را به صورت چارتری خریداری می‌کنند، خرید بلیط از طریق آن‌ها می‌تواند به مراتب ارزان‌تر از خرید حضوری باشد. شما می‌توانید در بین این سایت‌ها جستجو کنید و ارزان‌ترین گزینه را برای خود پیدا کنید.

۲. خرید ارزان ترین بلیط هواپیما به تورنتو در شولدر سیزن!

۲. بلیط خود را در شولدر سیزن بخرید

اصطلاح شولدر سیزن برای روزهایی به کار می‌رود که علی‌رغم شرایط مناسب آب و هوایی، سفرهای کمی در آن روزها انجام می‌شود. به عنوان مثال با شروع فصل پاییز و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در کانادا، از تعداد سفرها کاسته می‌شود و شرکت‌های هواپیمایی تخفیف‌های مناسبی روی بلیط هواپیما تورنتو اعمال می‌کنند.

۳. در های‌سیزن بلیط نخرید

در های‌سیزن بلیط نخرید

بر خلاف شولدر سیزن، در روزهای های سیزن تعداد سفرها به شدت بالاست و بنابراین قیمت بلیط‌ها نیز افزایش می‌یابد. فصل‌های بهار و تابستان، به خصوص روزهای قبل از بازگشایی مدارس در کانادا (دهه پایانی آگوست؛ اواخر مردادماه) های‌سیزن محسوب می‌شود و اگر بخواهید در این چنین زمان‌هایی نسبت به رزرو بلیط هواپیما تورنتو اقدام کنید مجبورید هزینه بیشتری متحمل شوید.

برای نمونه قیمت ارزان‌ترین بلیط هواپیما تورنتو در روز سی‌ام مردادماه بیش از ۷۲ میلیون تومان است. در حالی که همین بلیط را در تاریخ بیستم دی‌ماه می‌توانید با ۲۵ میلیون تومان خریداری کنید.

۴. بررسی هرینه‌های جانبی

بررسی هرینه‌های جانبی

یک نکته مهم برای رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما تورنتو در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی است. به عنوان مثال اگر فرودگاه انتخابی شما از تورنتو دورتر باشد، باید هزینه‌های مربوط به حمل و نقل را نیز در نظر بگیرید. همچنین در هنگام رزرو بلیط حتما سعی کنید بلیط‌هایی را خریداری کنید که قابل استرداد هستند و در صورت لغو شدن سفر شما، بخش بزرگی از مبلغ پرداخت‌شده را به شما عودت می‌دهند. بنابراین تنها در صورتی بلیط‌های غیرقابل استرداد بخرید که از انجام سفر خود کاملا اطمینان دارید.

یکی دیگر از هزینه‌های جانبی، جریمه اضافه بار است. اغلب شرکت‌های هواپیمایی به شما اجازه می‌دهند تا ۲۰ کیلوگرم بار با خود حمل کنید و اگر وزن چمدان شما بیش از این مقدار باشد، باید جریمه بپردازید. مبلغ جریمه در شرکت‌های هواپیمایی مختلف، متفاوت است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن وزن بار خود و با مراجعه به قسمت اطلاعات هر شرکت هواپیمایی، از میزان بار مجاز و از نرخ جریمه مطلع شوید.

۵. با برنامه‌ریزی سفر کنید

با برنامه‌ریزی سفر کنید

اگر برای سفر خود یک برنامه‌ریزی منسجم و زمان‌مند داشته باشید، می‌توانید از چند ماه قبل، بلیط‌های موجود در شرکت‌های مختلف را چک کنید و با در نظر گرفتن روند قیمتی، نسبت به خرید ارزان ترین بلیط هواپیما تورنتو اقدام کنید.

۶. خرید لحظه آخری؛ بهترین راه برای به دست آوردن ارزان ترین بلیط هواپیما به تورنتو

خرید لحظه آخری

این روش ریسک بالایی دارد اما هنوز هم توسط عده‌ای انجام می‌گیرد. در روش خرید بلیط لحظه آخری، اگر خوش‌شانس باشید ممکن است قیمت‌های خیلی خوبی گیر بیاورید و صاحب ارزان ترین بلیط هواپیما به تورنتو شوید. در عین حال این احتمال هم وجود دارد که به امید خرید بلیط‌های لحظه آخری ارزان، رزرو خود را تا دقیقه نود به تاخیر بیندازید و در نهایت بلیط‌های گران‌تری نصیب شما شود.

۷. عضویت در کانال و خبرنامه شرکت‌های گردشگری

انتخاب روزهای وسط هفته

اغلب سایت‌ها و شرکت‌های هواپیمایی از طریق شبکه‌های فضای مجازی (خصوصا اینستاگرام) و یا خبرنامه، در خصوص قیمت بلیط‌ها و تخفیف‌های ویژه خود اطلاع رسانی می‌کنند. اگر عضو این کانال‌ها نباشید ممکن است پیشنهادات فوق‌العاده‌ای را از دست بدهید.

۸. بررسی فرودگاه‌ها برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما به تورنتو

بررسی فرودگاه‌ها

اغلب شهرهای بزرگ مانند تورنتو، بیش از یک فرودگاه دارند. در این صورت قیمت بلیط هواپیماها برای هر فرودگاه متفاوت خواهد بود. عواملی مانند نزدیکی به شهر، امکانات فرودگاهی و غیره در این تفاوت قیمت دخیل هستند. به عنوان مثال تورنتو ۹ فرودگاه مختلف دارد که می‌توانید با بررسی هرکدام، ارزان‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

  • میخواهید با شرکت هواپیمایی ایرکانادا آشنا شوید؟ (لینک مقاله)

فهرست فرودگاه های تورنتو

10 روش برای خرید  ارزان ترین بلیط هواپیما به تورنتو

– فرودگاه بین‌المللی پیرسون؛ واقع در میسی‌ساگا در غرب تورنتو

همه چیز درباره فرودگاه پیرسون: (لینک مقاله)

– فرودگاه بیلی بیشاپ؛ واقع در مرکز شهر تورنتو

– فرودگاه باتن‌ویل؛ واقع در مرکز شهر تورنتو

– فرودگاه مارکهام؛ واقع در شهر مارکهام در ۳۰ کیلومتری تورنتو

– فرودگاه دوونسویو؛ واقع در منطقه شهری تورنتو

– فرودگاه اوشاوا؛ واقع در شهر اوشاوا در فاصله ۶۰ کیلومتری تورنتو

– فرودگاه برمپتون؛ واقع در شهر برمپتون در ۴۴ کیلومتری تورنتو

– فرودگاه برلینگتون؛ واقع در شهر برلینگتون در فاصله ۶۱ کیلومتری تورنتو

– فرودگاه بین‌المللی جان سی منرو همیلتون؛ واقع در شهر همیلتون در فاصله ۸۱ کیلومتری تورنتو

۹. کلاس‌های پروازی

10 روش برای خرید  ارزان ترین بلیط هواپیما به تورنتو

کی دیگر از مواردی که در کاهش هزینه سفر به کانادا موثر است، نوع کلاس پروازی بلیط شماست. شما می‌توانید بلیط خود را در انواع کلاس‌های پروازی، از اکونومی گرفته تا فرست‌کلاس خریداری کنید. کلاس اکونومی ارزان‌ترین بلیط هواپیماست، در حالی که سایر کلاس‌های پروازی به دلیل فضای بیشتر صندلی و خدمات بهتری که ارائه می‌دهند، گران‌تر هستند.

به عنوان مثال قیمت بلیط اکونومی تورنتو در تاریخ ۲۰ دی‌ماه ۲۵ میلیون تومان است. در حالی که قیمت بلیط فرست‌کلاس در همین تاریخ چیزی در حدود ۲۰۶ میلیون تومان آب می‌خورد. یا باید راحتی را انتخاب کنید و یا ارزان ترین بلیط هواپیما به تورنتو را!

۱۰. انتخاب روزهای وسط هفته برای به دست آوردن ارزان ترین بلیط هواپیما به تورنتو

10 روش برای خرید  ارزان ترین بلیط هواپیما به تورنتو

اگر قیمت بلیط‌های هواپیما را بررسی کنید، خواهید دید که روزهای پنجشنبه و جمعه غالبا بیشترین نرخ را دارند. به عنوان مثال بلیط تورنتو در سه‌شنبه بیستم دی‌ماه از ۲۵ میلیون تومان و در روز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه از ۳۱ میلیون تومان آغاز می‌شود. بدین ترتیب اگر روزهای وسط هفته را برای سفر خود انتخاب کنید می‌توانید حدود ۶ میلیون تومان صرفه‌جویی داشته باشید.

  • حالا که روش های خرید ارزان ترین بلیط هواپیما به تورنتو را پیدا کردید، قبل از سفر با بهترین جاهای دیدنی تورنتو آشنا شوید! (لینک مقاله)
نظرات کاربران