Kurasu – Orchard singapore
6 اردیبهشت 1402
سنگاپور

20 تا از بهترین کافه های سنگاپور؛ لذت‌ خوردن یک فنجان قهوه!

چه به دنبال خوردن یک فنجان قهوه و یک تکه کیک برای عصرانه باشید و چه یک صبحانه خوشمزه، چه بخواهید یک عکس عالی برای اینستاگرام بگیرید و چه به دنبال یک پاتوق دنج و لذت‌بخش برای روزهای سفرتان باشید، کافه‌های سنگاپور به شما کمک می‌کنند. این شهر مدرن و زیبا میزبان کافه‌های بسیار خوبی است که در این مطلب بعضی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه شوید و 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور را بهتر بشناسید.

همین حالا قیمت بلیط هواپیما سنگاپور را برسی کنید!

کافه لولا Lola’s Cafe

بهترین کافه های سنگاپور

کافه لولا مثل یک حیاط خلوت دنج و زیباست! بامزه‌ترین نکته درباره این کافه این است که مشتریان خود را به استفاده از دست به جای خوردن با قاشق و چنگگال دعوت می‌کند و بیشتر حال و هوای خانه را دارد تا کافه.

غذاهای سرو شده در این کافه به گفته مشتریان آن، بسیار خوشمزه‌اند و قیمت غذاها نیز با توجه به طعم و نوع سرو آن‌ها که بسیار مینیمال و زیباست، مناسب است. Tsukune Sando یکی از محبوب‌ترین غذاهایی است که در کافه لولا سرو می‌شود. یک ساندویچ بسیار خوش‌طعم و خوش ظاهر که برای درست کردن آن اغلب از مرغ کبابی آبدار و یک ترشی بسیار ترد استفاده می‌شود. قیمت این ساندویچ در کافه لولا که یکی از 20 تا از بهترین کافه‌های سنگاپور محسوب می‌شود، حدود 17 دلار است. 

غذای محبوب دیگری که در این کافه سرو می‌شود، نوعی خرچنگ است که همراه با یک سس گوجه فرنگی تند و رشته‌های ریگاتونی نظر مسافران سنگاپور زیبا و دیدنی را به کافه لولا جلب می‌کند. قیمت این غذا نیز حدود 28 دلار است. 

کافه لولا شیرینی‌ها و دسرهای فوق‌العاده‌ای هم دارد؛ شما با پرداخت 8 دلار می‌توانید یک کیک پنیر و لیمو سفارش دهید و لحظاتی دلپذیر را در این کافه محبوب شهر سنگاپور سپری کنید. البته هیچ دسری به پای تارت توت فرنگی و پسته کافه لولا نمی‌رسد. این کافه همچنین یک قهوه فصلی جدید را در کنار ترکیب قوی از دانه‌های برزیلی و اندونزیایی سرو می‌کند که طعم این دسرها را از آنچه هستند هم خوشمزه‌تر خواهد کرد.

معروف‌ترین غذای کافه لولا اما بال‌های سوخاری تردی است که با سس عسل و پاپریکا طبخ می‌شود و تقریبا مهم‌ترین عامل شهرت این کافه در میان اهالی و مسافران سنگاپور بوده است. این کافه صبحانه‌های بسیار معرکه‌ای هم دارد و بهتر است در مدت اقامت‌تان در سنگاپور یک بار هم برای خوردن صبحانه‌های خوش طعم آن به کافه لولا بیایید. گفتیم بودن در کافه لولا مثل بودن در خانه است، پس ورود حیوانات خانگی به فضای باز این کافه منعی ندارد. 

کوراسو- اورچارد Kurasu – Orchard

یکی دیگر از 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور، Kurasu – Orchard است. یک کافه ژاپنی مورد علاقه عاشقان قهوه در این شهر که به دلیل نزدیکی به مراکز خرید، محلی آرام بخش و دنج برای کسانی محسوب می‌شود که بعد از یک خرید طولانی به دنبال محلی برای آرامش و استراحت هستند. اولین شعبه این کافه در کیوتو افتتاح شده است و دومین شعبه آن در سنگاپور تاسیس شد. سبک برشته کردن قهوه در این کافه آن چیزی است که توجه بسیاری از مشتریان Kurasu – Orchard را جلب می‌کند.

کافه پنجاه و پنج Fifty Five Coffee Bar

یک کافه بسیار زیبا در جاده نیل که با استفاده از سنگ‌های معطر و گیاهان طبیعی حضور در جنگل را برای مشتریان خود تداعی می‌کند. آگاهی و آرامش مهمترین حسی است که این کافه قصد دارد به مشتریان خود انتقال دهد. انواع نوشیدنی‌ها از جمله قهوه و چای در کافه پنجاه و پنج سرو می‌شوند. غذاهای سبک و لقمه‌ای از دیگر غذاهایی هستند که بهتر است آن‌ها را در این کافه امتحان کرد. کافه پنجاه و پنج ترکیبات عجیب و غریب و بامزه‌ای هم دارد؛ مثل چای چسبنده و لاته توت فرنگی که نظر مسافرانی را که به این کافه می‌روند به خود جلب می‌کند. 

کافه ابری Cloud Coffee

Cloud Coffee

به خاطر ابرهایی که سقف این کافه را که در لیست 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور قرار دارد، پوشانده‌اند به آن کافه ابری می‌گویند. این ابرها به زیبایی در بالای این کافه شناور هستند و نظر مشتریان آن را به خود جلب می‌کنند. قیمت قهوه در این کافه از 3 دلار برای یک فنجان اسپرسوی خانگی شروع می‌شود. کافه ابری سنگاپور شیرینی‌های بسیار خوشمزه‌ای هم دارد. براونی شکلاتی یکی از خوش‌طعم‌ترین این دسرها است. از دیگر شیرینی‌های خوش‌طعم این کافه می‌توان به نان موز و کلوچه‌های آن اشاره کرد.

کافه ماکسی Maxi Coffee Bar

ماکسی کافه‌ کوچکی است اما بسیار جذاب و پرهیاهو که بوی خوب قهوه همیشه در آن به مشام می‌رسد. علاوه بر قهوه، این کافه پنیرهای کبابی بسیار خوش‌طعم و متنوعی هم دارد. ساندویچ پیاز و پنیر کبابی فرانسوی یکی از معروف‌ترین غذاهایی است که در کافه ماکسی سرو می‌شود.

کافه آپریکوس Apricus Café

آپریکوس کافه یا کافه زردآلو در میان 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور جایگاه ویژه‌ای دارد. بخش زیادی از شهرت این کافه به خاطر صبحانه‌های آن است. قیمت قهوه در کافه آپریکوس از 5 دلار شروع می‌شود و لیست بسیار متنوعی از نوشیدنی‌های مختلف پیش روی مشتریان قرار دارد. برای عصرانه هم غذاهای خوشمزه‌ای با تم اروپایی و مدیترانه‌ای در این کافه سرو می‌شوند. دسرهای بسیار خوشمزه‌ای هم در کافه آپریکوس در انتظار مسافران سنگاپور است، وافل یکی از معروف‌ترین این دسرها است. این کافه محیط بسیار مینیمال و ساده و زیبایی هم دارد و حس آرام‌بخشی را به مشتریان خود منتقل می‌کند. وعده شام نیز وعده محبوب دیگری در کافه آپریکوس است.

کافه واگا واگا دن Waga Waga Den

بهترین کافه های سنگاپور

واگا واگا دن با اسم بامزه و جالبش یکی دیگر از 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور است. این کافه شیک و محبوب در یک گلخانه بسیار زیبا قرار گرفته است و به ویژه برای عکاسی فضایی بسیار زیبا و چشم‌نواز دارد. این کافه قهوه‌های بسیار خوش‌طعم و جدیدی را سرو می‌کند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها اسپرسوی واگا واگا است. قیمت یک فنجان قهوه در این کافه از 4 دلار شروع می‌شود. غذاهای لقمه‌ای و سبک دیگر عامل محبوبیت واگا واگا است. کیک پنیر خانه‌ای واگا، بریوش ذغالی و موچی از جمله این غذاها هستند. مشتریان این کافه می‌توانند حیوانات خانگی خود را هم به بخش روباز کافه ببرند.

آهسته پز Slow Bakes، یکی از بهترین کافه های سنگاپور

یکی دیگر از 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور که چشم‌انداز بسیار زیبایی را پیش روی مسافران این شهر زیبا قرار می‌دهد، Slow Bakes است. بوی قهوه برشته شده و همچنین نانی که تازه پخته می‌شود، Slow Bakes را به یکی از محبوب‌ترین کافه‌های این شهر تبدیل کرده است. اینحا تکه‌ای از بهشت به ویژه برای کسانی است که زود از خواب بیدار می‌شوند و می‌توانند یک صبحانه فوق‌العاده را در این کافه زیبای سنگاپور امتحان کنند.

کافه آپارتمان  Apartment Coffee

کافه آپارتمان یکی دیگر از کافه‌های محبوب و پرطرفدار سنگاپور است. کافه‌ای با فضای آرام‌بخش و مینیمال که با کتاب‌ها و بوی قهوه، لحظاتی به یادماندنی را برای مسافران این شهر زیبا و دیدنی رقم می‌زند. چای‌های دست‌ساز کافه آپارتمان بسیار معروف هستند. قیمت یک فنجان قهوه هم در این کافه از 4 دلار شروع می‌‍شود.

کافه سپیده‌دم Dawn

در لیست 20 تا از بهترین کافه‌ های سنگاپور، باید کافه سپیده‌دم را هم قرار داد. کافه‌ای با فضای شیک و زیبا که خیلی زود به کافه محبوب افراد در این شهر تبدیل می‌شود، جایی که می‌توان عکس‌های بی‌نظیری هم به ویژه برای شبکه‌های اجتماعی گرفت. این کافه به قدری زیبا طراحی شده است که نظر رهگذران را نیز به خود جلب می‌کند. قهوه‌های خوش‌طعم، چای و نوشیدنی‌های مختلف خانگی از دیگر دلایلی هستند که کافه سپیده‌دم را در میان 20 تا از بهترین کافه‌های سنگاپور قرار می‌دهند. شیرینی شکلاتی این کافه هم بسیار معروف است و بهتر است آن را در سفر به سنگاپور رویایی امتحان کنید. اگر به دنبال یک خوراکی غیر معمول هستید هم Sesame Friand را سفارش دهید و از چشیدن طعم کنجد و آجیل‌های مختلف لذت ببرید. گالت بلوبری دیگر خوراکی محبوب کافه سپیده‌دم است.

فصل چای Tea Chapter

Tea Chapter

اگر عاشق چای هستید، این کافه بهترین انتخاب برای گذراندن لحظاتی لذت‌بخش در سنگاپور است. طیف گسترده‌ای از چای‌های بسیار خوش‌طعم و متفاوت را می‌توان در منوی این کافه دید که در کنار کیک‌های بسیار خوشمزه و همچنین میان‌وعده‌های سنتی چینی سرو می‌شوند. ملکه الیزابت از جمله بازدیدکنندگان معروف این کافه بوده است. مغازه‌ای سه طبقه در محله چینی‌های سنگاپور که سه فضای مختلف دارد: شرقی، ژاپنی و کره‌ای.

کافه Hello Arigato، یکی دیگر از بهترین کافه های سنگاپور

یکی دیگر از 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور، Hello Arigato  است. کافه‌ای ژاپنی که بیشتر از قهوه به خاطر ساندویچ‌هایش است که بسیار پرطرفدار و محبوب شده و حتی در میان گردشگران و مسافران سنگاپور هم طرفداران بسیار زیادی دارد. ساندویچ مرغ یکی از غذاهای پرطرفدار این کافه است که حدود 15 دلار قیمت آن است. چیدمان شیک Hello Arigato از دیگر دلایل محبوبیت این کافه است. چرا که در یک خانه دنج و دلپذیر قرار گرفته و به ویژه تاثیر اولیه بسیار مثبتی دارد. وسایل چوبی این کافه به ویژه نظر مشتریان Hello Arigato را به خود جلب می‌کنند.

سی کافه C Café

اشلی چو صاحب سی کافه یک شعبده‌باز بوده است، کسی که این بار تصمیم گرفته با غذاها جادو کند! او در استفاده از دستگاه قهوه‌ساز مهارت بسیار بالایی دارد و کافه‌ای با تمی جادویی و جذاب در سنگاپور ایجاد کرده است. کافه‌ای که جایگاهی ویژه در میان 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور دارد. سی کافه حال و هوایی بسیار جذاب و سرگرم کننده دارد و این یکی از مهمترین دلایل توجه افراد به این کافه محسوب می‌شود. آووکادوی له شده روی نان تست یکی از ساندویچ‌های محبوب این کافه است، از دیگر خوراکی‌های محبوب سی کافه می‌توان به وافل با ران مرغ سرخ شده، سیب زمینی‌های سرخ شده و بال مرغ عسلی اشاره کرد.

کافه دایزو Daizu Café

بهترین کافه های سنگاپور

کافه دایزو، کافه‌ای است مینیمال با دکوری ساده و سفید رنگ که در سنگاپور محبوبیت بالایی دارد. این کافه در دو طبقه ساخته شده است و به ویژه صبح‌ها چشم‌اندازی بسیار زیبا و دیدنی دارد. ترکیب آشپزی ژاپنی و غربی یکی از مهمترین ویژگی‌های غذاهای این کافه محسوب می‌شود. سالاد چیراشی مخلوط و کوفته مرغ از جمله این غذاها هستند. کافه دایزو سس‌های بسیار خوش‌طعم و پرطرفداری هم دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این کافه تیم جوان آن است که کافه دایزو را در لیست 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور قرار می‌دهد. کافه دایزو فضایی است که افراد می‌توانند در آن استراحت کنند و دوباره شارژ شوند، چرا که تمرکز در این کافه تنها روی غذا نبوده است و فضای بسیار آرام‌بخشی هم در آن وجود دارد.

کافه آپولو Apollo Coffee Bar

یک کافه تمیز، ساده و مدرن با یک حیاط خلوت زیبا و دنج که باید آن را در لیست 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور، قرار داد. کافه آپولو نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای دارد، به ویژه دمنوش‌های این کافه بسیار محبوب هستند. اما غذاهای کافه آپولو از همه چیز برجسته‌تر است. هوموس مخصوص، نان تست آووکادو، ریزوتو و پاستای میگو از محبوب‌ترین غذاهای این کافه محسوب می‌شوند. 

کریمز کرافت هاوس Kreams Krafthouse

یکی دیگر از 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور، کریمز کرافت هاوس است. کافه‌ای با حال و هوای پاییزی که با رفتن به آن می‌توانید زیر سایبانی از شاخ و برگ‌های زرد و نارنجی بنشینید و از دمنوش‌های معطر کافه لذت ببرید. قدم گذاشتن در کرایمز کافه مانند وارد شدن به یک پارک سرپوشیده است. بهتر است دمنوشتان را با اسکون‌های بسیار خوشمزه کرایمز کرافت هاوس امتحان کنید. اسپرسو، قهوه محبوب این کافه است اما لاته تابستانی کرایمز کرافت هاوس چیز دیگری است، جایی که قهوه همراه با بستنی سرو می‌شود. قیمت این ترکیب فوق‌العاده حدود 10 دلار است. آب نبات‌هایی کره‌ای که در کنار قهوه سرو می‌شوند نیز طعم فوق‌العاده‌ای دارند. در سفر به سنگاپور کرایمز کرافت هاوس را فراموش نکنید، این قسمت از شهر همیشه پاییز است!

میکرو نانوایی و آشپزخانه خانه قرمز Micro Bakery & Kitchen Red House

Micro Bakery & Kitchen Red House

فضای دنج و آرام‌بخش و غذاهای لذیذ و دلچسب مهمترین ویژگی خانه قرمز محسوب می‌شوند. یکی از کافه‌هایی که در لیست 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور جای دارد. دکور گرم و بوی نانی که در حال پخت است، توجه هر رهگذری را به این کافه جلب می‌کند. اینجا صبحانه‌های فوق‌العاده‌ای هم دارد، تخم مرغ هم‌زده صبحانه محبوب بسیاری از کسانی است که به آشپزخانه خانه قرمز می‌روند.

کافه باچا Bacha Coffee

به سراغ یکی دیگر از 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور می‌رویم. کافه باچا که یک کافه مراکشی است که انواع مختلف قهوه را با طعم‌ها و ترکیب‌های متفاوت می‌توان در آن امتحان کرد. شما هم می‌توانید دانه‌های قهوه را برای درست کردن در خانه از کافه باچا تهیه کنید و هم می‌توانید به سراغ قهوه آماده بروید و از یک فنجان قهوه با شیر سویا، خامه، شکر و دانه‌های وانیل لذت ببرید. کروسان‌های کافه باچا هم بسیار معروفند و بهتر است با قهوه‌تان کروسان هم سفارش دهید. 

کافه اوتو Kafe Utu، یکی از بهترین کافه های سنگاپور

این کافه با وسایل چوبی و چرمی و نقاشی‌های خود شما را به آفریقا خواهد برد. کافه اوتو ترکیب ویژه‌ای برای درست کردن قهوه دارد و ترکیبی از دانه‌های قهوه اوگاندا، مکزیک و برزیل را برای تهیه قهوه به کار می‌برد. قیمت مناسب غذاها یکی دیگر از دلایل محبوبیت کافه اوتو در میان مسافران است، تست آووکادو یکی از محبوب‌ترین غذاهای این کافه است. کافه اوتو کیک‌های بسیار خوش‌طعمی هم دارد. این کافه یک بخش استراحت هم روی پشت بام دارد که به ویژه برای عکس گرفتن فضای بسیار مناسبی است.

قهوه‌خانه اطلس Atlas Coffeehouse

بهترین کافه های سنگاپور

قهوه‌خانه اطلس را می‌توان یکی دیگر از 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور دانست. کافه‌ای واقع در محله آرام Bukit Timah که به دلیل عصرانه‌های بسیار خوشمزه‌اش معروف است. دسرهای بسیار خوش‌طعمی نیز در این کافه سرو می‌شوند. پنکیک‌های قهوه‌خانه اطلس از جمله معروف‌ترین خوراکی‌های آن هستند که معمولا با موز کاراملی و بستنی سرو می‌شوند. قیمت این پنکیک‌ها از 16 تا 19 دلار است. ماهی قزل آلا و نودل‌های قهوه‌خانه اطلس هم بسیار پرطرفدار هستند.

جمع‌بندی

سنگاپور یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران در دنیا است. این شهر میزبان کافه‌ها و رستوران‌های بسیار خوبی هم هست که تور سنگاپور را به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر برای گردشگران تبدیل می‌کنند. در این مطلب 20 تا از بهترین کافه های سنگاپور را به شما معرفی کردیم و گفتیم هر یک از این کافه‌ها به چه دلیل در میان مسافران و اهالی سنگاپور معروف شده‌اند.

نظرات کاربران