بهترین مراکز خرید لاهیجان
19 اردیبهشت 1403
ایرانگردی

بهترین مراکز خرید لاهیجان؛ از کجا خرید کنیم؟

حتی اگر تمام اماکن دیدنی و تفریحی لاهیجان را ببینید و به تمام ابنیه تاریخی آن سر بزنید اما به خرید نروید، انگار که سفر کامل و بی‌نظیری نداشته‌اید. بهترین مراکز خرید لاهیجان منتظر شماست تا با عرضه محصولات خوب با قیمت‌های مناسب، شما را دست پر به خانه بفرستد. هیچ سفری بدون خرید، سفری کامل نیست؛ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با 9تا از بهترین مراکز خرید لاهیجان، بیشتر آشنا شوید و بتوانید یک روز خود در لاهیجان را برای بازارگردی و خرید، برنامه‌ریزی کنید. 

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

بازار سنتی لاهیجان؛ از بهترین مراکز خرید لاهیجان

بازار سنتی لاهیجان؛ از بهترین مراکز خرید لاهیجان

در هر شهری بازار سنتی آن شهر با معماری مشخص از دوره تاریخی خاص، وجود دارد که می‌توان بهترین محصولات محلی شهر را از همان بازار تهیه کرد؛ لاهیجان نیز از این قاعده مستثنی نیست و بازار سنتی آن، با عرضه محصولات محلی اصیل گیلانی، نظیر انواع سیرترشی، مرباجات، زیتون‌پرورده، ماهی و دیگر محصولات خاص لاهیجان، در خدمت شما گردشگران عزیز است. بهتر است برای خرید ماهی کمی عجله کنید و خود را تا قبل از ظهر، زمانی که هنوز ماهی تازه تمام نشده، به بازار روز لاهیجان برسانید. 

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، میدان چهار پادشاهان، خیابان کاشف شرقی. 

بازار عاقلیه

اگر دوست دارید میوه و سبزی تازه خود را از تولیدکنندگان آن به‌صورت مستقیم خریداری کنید، بازارچه عاقلیه لاهیجان که از بهترین مراکز خرید لاهیجان است را از دست ندهید. بازارچه عاقلیه در نزدیکی پل خشتی بسیار قدیمی لاهیجان قرار دارد. البته در این بازار علاوه‌بر میوه و سبزی، محصولات دیگری نظیر لبنیات، صنایع دستی لاهیجان و انواع ترشی تازه نیز عرضه می‌شود.

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، خیابان کاشف غربی، میدان عاقلیه. 

مرکز خرید نادری؛ از لوکس‌ترین مراکز خرید لاهیجان

کارخانه نادری از بهترین تولیدکنندگان کلوچه‌های سنتی شمالی است و برندی معروف و معتبر در این زمینه به شمار می‌آید. به برج تجاری نادری در لاهیجان بروید و محصولاتی با برندهای خوب و مشهور را تهیه کنید. گفتنی است که در فروشگاه نادری لاهیجان، انواع محصولات لوکس از جمله لوازم خانگی و الکترونیکی با برندهای معروف، کیف، البسه و لوازم آرایشی ارائه می‌شود. با توجه به برند بودن محصولات، اجناس این فروشگاه قیمت بالاتری نسبت به سایر مراکز خرید لاهیجان دارد. 

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، خیابان صاحب‌الزمان، بلوار امام رضا. 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

فروشگاه کلوچه نوشین لاهیجان

فروشگاه کلوچه نوشین لاهیجان

برند نوشین نیز یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان کلوچه در شمال ایران است که قدمت آن به سال 1333 برمی‌گردد. فروشگاه نوشین در لاهیجان نیز مجموعه‌ای است که کارخانه نوشین، قنادی و کافه‌قنادی نوشین را در خود جا داده است. می‌توانید انواع کلوچه مورد علاقه خود و دوستان‌تان را به‌طورمستقیم از خود کارخانه نوشین تهیه کنید. 

آدرس کارخانه نوشین: استان گیلان، لاهیجان، شهرک صنعتی توستان.

مجتمع خرید تماشا

مرکز خرید دو طبقه تماشا را از دست ندهید؛ این مجموعه همانند نامش، بسیار تماشایی است و در آن می‌توانید انواع  لباس و کیف و کفش امروزی، شیک و زیبا را ببینید و مطابق سلیقه خود، بخرید. پس از خرید نیز به کافه معروف ژار، در نزدیکی مرکز خرید تماشا، بروید و از خودتان پذیرایی کنید. راستی، انواع سوغاتی و خشکبار را نیز می‌توانید از تماشا بگیرید و دست پر به خانه برگردید.

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، خیابان کاشف شرقی، نبش خیابان حشمت، روبه‌روی بیمارستان شفا. 

مرکز خرید ابریشم؛ یکی از بهترین مراکز خرید لاهیجان

اگر دوست دارید پوشاک خود و خانواده را از یک مرکز خرید جدید در لاهیجان تهیه کنید، به ابریشم بروید. این مجموعه که از بهترین مراکز خرید لاهیجان محسوب می‌شود، انواع لباس را با قیمت‌های متوسط ارائه می‌کند. 

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، خیابان شهدا، جنب بانک سرمایه. 

مرکز خرید جزیره مجنون؛ از بهترین مراکز خرید لاهیجان

مرکز خرید جزیره مجنون؛ از بهترین مراکز خرید لاهیجان

هرچیزی که در سفرتان می‌خواهید، از کلوچه گرفته تا دکوری برای خانه و یا انواع پوشاک و کیف و کفش، را می‌توانید در مرکز خرید مجنون که از بهترین مراکز خرید لاهیجان است، پیدا کنید. قیمت‌های اجناس عرضه‌شده در این مرکز خرید خوب لاهیجانی بسیار مناسب است و خوب است بدانید که مرکز خرید جزیره مجنون، در نزدیکی حمام گلشن قرار دارد و پس از بازارگردی، می‌توانید به این جاذبه تاریخی بروید و آن را از نزدیک ببینید. 

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، خیابان شهدا. 

پاساژ ولیعصر

پس از خرید از مرکز خرید جزیره مجنون، برای خرید سوغاتی به پاساژ ولیعصر که از بهترین مراکز خرید لاهیجان است و نزدیک جزیره مجنون، واقع در خیابان شهدای لاهیجان، است بروید و عسل محلی و محصولاتی دیگر نظیر انواع خشکبار را برای خود و دوستان‌تان، بگیرید و به خانه ببرید. البته گفتنی است که محصولات گوناگون نظیر انواع کیف، لوازم خانگی و هم‌چنین کتاب‌هایی خاص نیز در این فروشگاه وجود دارد.

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، خیابان امام خمینی، میدان شهدا، خیابان شهدا، میدان فیض. 

پاساژ شهر سبز لاهیجان

اگر برای تفریح به پارک ملی لاهیجان رفتید، پس از خوش‌گذرانی، برای خرید هم به مرکز خرید قدیمی شهر، یعنی پاساژ شهر سبز، که مرکز خریدی دوست‌داشتنی در نزدیکی پارک ملی است، بروید. در این مرکز خرید دو طبقه می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش را پیدا و با قیمت‌های مناسب تهیه کنید.

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، خیابان امام خمینی، بین میدان بصیرت و میدان شهدا. 

سخن پایانی سه کلیک درباره بهترین مراکز خرید لاهیجان

در این مقاله راجع‌به بهترین مراکز خرید لاهیجان صحبت کردیم و 9تا از آن‌ها را برای‌تان برشمردیم و امیدواریم مفید بوده باشد. اگرچه لاهیجان مراکز خرید زیادی ندارد، اما همان تعداد کم، پاسخگوی نیاز اهالی شهر، گردشگران و مسافرین عزیز است. به این مراکز خرید خوب لاهیجانی سر بزنید و سوغاتی و مایحتاج خود را از آن‌ها تهیه کنید.

نظر شما چیست؟ دوست دارید به کدام مرکز خرید لاهیجان بروید؟

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران