Octavia

بهترین رستوران های سانفرانسیسکو آمریکا در سال 2022

رستوران های سانفرانسیکو

فرقی نمی‌کند به سفرهای تاریخی یا تعطیلات بین‌المللی علاقه‌مند باشید، سانفرانسیسکو به دلیل هنر، فرهنگ و رستوران‌های درجه یک، مقصدی برتر برای گردشگری است.در واقع، سانفرانسیسکو به عنوان کلان شهر کالیفرنیا نه تنها خانه جاذبه‌های مشهور جهان است، بلکه دارای رستوران‌ها و کافه‌های غذایی متنوع است که عاشقان غذا مطمئناً از صرف غذا در آنها لذت خواهند برد.شما در رستوران‌های سانفرانسیسکو می‌توانید غذاهای مختلفی را امتحان کنید، از غذاهای کلاسیک و محلی گرفته تا طعم‌های لذیذ بین‌المللی.حقیقتاً، کشف طعم غذاهای خوشمزه در شهر سانفرانسیسکو به تنهایی یک ماجراجویی هیجان انگیز است.اگر برنامه سفر چیده‌اید و بلیط هواپیما سانفرانسیسکو را در دست دارید، بهتر است این مطلب را مطالعه کنید، تا به شما بهترین رستوران های سانفرانسیسکو و لذیذترین غذاهای این شهر را معرفی کنیم.

اگر علاقه مند به زندگی در سانفرانسیسکو هستید؛ (لینک مقاله)

رستوران لوکا (Lucca Delicatessen)

Lucca Delicatessen

 رستوران Lucca Delicatessen یک غذاخوری قدیمی است که ساندویچ، راویولی و سوپ سرو می‌کند. قسمتی از این رستوران بازار کوچک از کالاهای وارداتی ایتالیایی هم است.

چرا رستوران لوکا به عنوان یکی از بهترین رستوران های سانفرانسیسکو؟

این رستورانِ ویترینی، از بهترین رستوران‌های سانفرانسیسکو است و حال و هوای ایتالیایی جذابی در آن جریان دارد.

اگرچه رستوران لوکا جمع و جور است، اما منوی پرباری دارد و خوردنی‌های متنوعی را در پیشخوان و پشت نمایشگرهای شیشه‌ای‌اش گنجانده که میتوانید سفارش دهید و نوش جان کنید!

بهترین غذاهای رستوران لوکا

ساندویچ ترکیبی ایتالیایی شماره 1 همراه با سوپ Minestrone بهترین غذاهای این رستوران هستند.

 رستوران سوتو (Sotto mare) 

Sotto mare

  Sotto Mare یک رستوران جذاب با تم غذاهای دریایی است. غذاهای دریایی این رستوران به سبک خوراک‌های از ایتالیایی سرو می‌شوند.

چرا رستوران سوتو به عنوان یکی از بهترین رستوران های سانفرانسیسکو؟

وقتی در این رستوران کوچک ایتالیایی استراحت می‌کنید و  یک وعده غذایی دریایی می خورید، احساس یک کاشف واقعی را در شهر سانفرانسیسکو را دارید.

می‌توانید غذاهای دریایی رستوران سوتو را در سالن ناهارخوری صمیمی و باریک رستوران میل کنید یا با افرادی که بر روی صندلی‌های پیاده‌رو نشسته‌اند.

در رستوران سوتو چی بخوریم؟

در رستوران سوتو با یک فنجان آب گوشت صدف بوستون و خرچنگ سرد ترک خورده به عنوان پیش غذا شروع کنید.

سپس، Saute میگو/اسکالوپ را با Aglio-Olio-Peperoncino Linguine ترکیب کنید و از طعم معجزه‌آسای آنها لذت ببرید.

رستوران چین زنده (china live)

china live

رستوران چین زنده رستورانی به سبک معاصر است که غذاهای چینی خوش طعم، چای‌های دست‌ساز و سوپهای رقیق آسیایی را ارائه می‌دهد.

چرا رستوران چین زنده به عنوان یکی از بهترین رستوران های سانفرانسیسکو؟

از حس صرف غذا در این رستوران شیک نهایت لذت را ببرید که جزئیات چوبی طبیعی و دیوارهای کرم رنگ آن، حال و هوای مدرن و مد روزی را ارائه می‌دهند که مطمئناً حس خوبی را تقدیم شما میکند.

علاوه بر این، طعم‌های شرقی غذاهای اینجا به شدت لذیذ هستند و شما را کاملاً سیر و راضی نگه می‌دارند.

در رستوران چین زنده چی بخوریم؟

برای شروع، بال‌های مرغ به سبک سنگاپور و کالاماری پوشیده از فلفل قرمز را امتحان کنید.

همچنین، قبل از سرو نودل هات خشک به سبک «دان دان»، چار سیو خوک Xiao Long Bao و Kurobuta Pork را نیز سفارش بدهید. در نهایت غذای خود را با تراشه منجمد انبه پایان دهید.

 رستوران کوتونیا (Cotogna)

Cotogna

رستوران کوتونیا رستورانی آرام و شیک است که منوی فصلی ایتالیایی از پیتزاهای هیزمی، پاستاهای خانگی و گوشت‌های کبابی سرو می‌کند.

چرا رستوران کوتونیا به عنوان یکی از بهترین رستوران های سانفرانسیسکو؟

بهترین ناهار عمرتان را در رستوران کوتونیا در سانفرانسیسکو و آنهم داخل فضای داخلی خیره کننده این رستوران صرف کنید.

با ترکیب دیوارهای آجری، جزئیات چوبی سبک و ستون‌های بلند، دکوراسیون سبک روستیک این رستوران ظاهری آرامش‌بخش و زیبایی جلوی چشم شما قرار می‌دهد.

منوی سبک و خوش طعم حس خوبت تجربه غذاهای لذیذ ایتالیایی را در دل یکی از آمریکایی‌ترین شهرهای ایالات متحده را به شما تقدیم می‌کند.

در رستوران کوتونیا چی بخوریم؟

با Prosciutto و Focaccia شروع کنید. برای وعده غذایی اصلی خود، ریکوتا راویولی و استیک فلورانسی را امتحان کنید و سفارشتان را با یک بشقاب پان دولسیس خاتمه دهید.

رستوران کوکری (Kokkari Estiatorio)

Kokkari Estiatorio

Kokkari Estiatorio یک رستوران- مهمان‌پذیر به سبک مسافرخانه‌های محلی است که غذاهای مدرن یونانی سرو می‌کند.

چرا رستوران کوکوری به عنوان یکی از بهترین رستوران های سانفرانسیسکو؟

در رستوران کوکوری از یک وعده غذایی لذیذ در یک مکان مبله بی‌عیب و نقص لذت ببرید.

وقتی بشقاب غذای خود را تمام کردید، می‌توانید برای نوشیدن نوشیدنی‌های دلچسب این رستوران به قسمت مخصوص بروید و حین لذت از نوشیدنیتان با افراد مختلف معاشرت کنید.

رستوران سام وو (Sam Wo Restaurant)

Sam Wo Restaurant

سام وو یک رستوران شلوغ و جمع و جور است که غذاهای معمولی چینی را سرو می‌کند. در این رستوران صرف غذای چینی در رستوران سانفرانسیسکویی را به شیوه‌ای کاملاً بدیع تجربه می‌کنید.

چرا رستوران سام وو به عنوان یکی از بهترین رستوران های سانفرانسیسکو؟

رستوران ساموو یک جواهر کوچک و پنهان در دل شهر سانفرانسیسکو است. فضای باریک و شلوغ این رستوران حس و حال محلی را به شما می‌بخشد که حین غذا خوردن احساس آرامش و صممیت دارید.

در رستوران سام وو چی بخوریم؟

به عنوان شروع به سراغ Dolmathes و Horiatiki بروید. وعده غذاییتان را با یک بشقاب موساکا تمام کنید. در ضمن میتوانید بشقاب‌های مخصوص سرآشپز چینی را هم سفارش بدهید.

برای پیش غذا هم، پنیر فلفل نمکی توفو و اسپرینگ رول سرخ شده را انتخاب کنید.

با خوراک گوشت خوک و تخم مرغ کنسرو شده و چند بشقاب دیگر مانند گوشت خوک شیرین و ترش، مرغ کونگ پائو و گوشت گاو بروکلی لذت غذا خوردن در این رستوران را به اوج برسانید.

رستوران مستر جیو (Mister Jiu’s)

بهترین رستوران های سانفرانسیسکو

مستر جیو یک رستوران مدرن است که از اواخر بعد از ظهر تا شب غذاهای چینی لوکس را با طعم کالیفرنیایی ارائه می‌دهد.

چرا رستوران مستر جیو به عنوان یکی از بهترین رستوران های سانفرانسیسکو؟

رستوران مستر جیو یکی از لوکس‌ترین رستورانهای چینی در دل سانفرانسیسکو است که با نورپردازی روشن، لوسترهای خیره کننده، هنر دیواری زیبا و در نهایت با غذاهای لذیذ شرقی آماده پذیرای از مهمانان گرسنه است.

اگر هم به دنیال رستورانی با لوکیشین زیبا هستید تا عکسهای یادگاری برای اینستاگرام ثبت کنید، اینجا بهترین انتخاب است.

در رستوران مستر جیو چی بخوریم؟

پنکیک پیازچه و کلم تخمیر شده را به عنوان پیش غذا  در این رستوران انتخاب کنید. در مرحله بعد، از توفو ابریشمی و برنج سرخ شده به سبک هوکین لذت ببرید.

رستوران خانه دنده درجه یک (House of Prime Rib)

بهترین رستوران های سانفرانسیسکو

House of Prime Rib یک رستوران دنج سنتی به سبک انگلیسی است که استیک‌های مرغوب و تحسین‌شده‌ای را به همراه بهترین نوشیدنیهای کوکتل ارائه می‌دهد.

چرا رستوران خانه دنده به عنوان یکی از بهترین رستوران های سانفرانسیسکو؟

این رستوران لاکچری رستورانی همه‌چیز تمام  با وعده‌های غذایی متنوع و بی‌عیب و نقص به سبک کلاسیک، نمونه‌ای عالی از رستورانهای پیشنهاد شونده در سانفرانسیسکو است.

اگر به دنبال استیک هستید، قطعاً باید به این رستوران بروید، زیرا استیک مرغوب غذایی است که سرآشپزان خانه دنده به خوبی طبخ می‌کنند

در رستوران خانه دنده چی بخورم

در این رستوران بشقاب مخصوص رست بیف را با کاسه سالاد و مقداری پودینگ یورکشایر سفارش بدهید و از طعم بهشتی آنها لذت تمام را ببرید.

رستوران آکیکو (Akiko’s)

بهترین رستوران های سانفرانسیسکو

Akiko’s یک رستوران شیک روستیک متعلق به خانواده‌ای اصیل ژاپنی است که سوشی نیمه مدرن و غذاهای دریایی متنوع ژاپنی سرو می‌کند.

چرا رستوران آکیکو به عنوان یکی از بهترین رستوران های سانفرانسیسکو؟

فضای تاریک و مینیمالیستی این رستوران شیک دلیل مهمی برای محبوبیت آن است. در طراحی این رستوران و نوع خوراکهای آن خلاقیت بسیار زیادی به کار رفته است.

در رستوران آکیکو چی بخوریم؟

در این رستوران انواع سوشی و رول  از جمله هیرامه، ساکه، تاکو، یونی، نگیهاما و کاپا آووکادو را میل کنید.

سخن پایانی

اگر راهی کالیفرنیا و شهر سانفرانسیسکو هستید، حتما در رابطه با بهترین رستوران‌های این شهر مهم ایالت متحده تحقیق کنید. در این مطلب ما به شما 10 رستوران برتر این شهر را در سبکهای چینی، دریایی، ایتالیایی، ژاپنی، آمریکایی و غیره معرفی کردیم. بسته به اینکه ذائقه غذاییتان به کدام سبک نزدیک است یک یا چند مورد از این رستوران‌ها را امتحان کنید.

نظرات کاربران