باتومی

بهترین رستوران های باتومی؛ از بادمجان شکم پر محلی تا سالاد گرجستانی!

باتومی در کنار کوه ها و دریای سیاه قرار دارد که آن را به یک مقصد گردشگری دریایی زیبا و شهری شگفت انگیز برای شام های رویایی تبدیل می کند! در رستوران های باتومی با استقبال گرم، فضای راحت همراه با موسیقی و غذاهای شگفت انگیز روبرو خواهید شد. باتومی بسته به هر سلیقه ای گزینه ای برای ارائه دارد، از گرجی، اسلاو، اروپایی، چینی، هندی و منوی رژیم گیاهخواری گرفته تا رژیم حلال، در این مقاله 13 مورد از بهترین رستوران های باتومی را معرفی خواهیم کرد.

1. رستوران Heart of Batumi (قلب باتومی)

باتومی

قلب باتومی، از رستوران های مقرون به صرفه اما باکیفیت شهر باتومی است که انواع غذاهای سنتی اروپایی و گرجی را با تنوعی بین‌المللی سرو می‌کند. به توصیه مسافران قدیمی، بادمجان شکم پر این رستوران را نباید از دست داد، همچنین در منوی آن  غذاهای گیاهخواری نیز وجود دارد. قلب باتومی یکی از بهترین رستوران های باتومی است که احساس می کنید در خانه خود در حال صرف غذا هستید، رفتار گرم پرسنل و طراحی داخلی رستوران که فضای شهری را با طبیعت در هم آمیخته است در این حس و حال موثر است. رستوران به اینترنت وای فای نیز مجهز است.

آدرس: Gen. Mazniashvili 11, Batumi 0102

2. رستوران GOSTI Gastrobar

رستوران GOSTI Gastrobar یکی دیگر از بهترین رستوران های باتومی است و توسط یک خانواده روسی که در باتومی اقامت دارند، اداره می شود. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا به بازدیدکنندگان این احساس را بدهند که در خانه یک دوست قدیمی غذا می خورند. خانواده غذاهای سبک و بدون روغن را خودشان می پزند. در این رستوران می توانید یادگاری های مختلف قدیمی مانند یک رادیو قدیمی شوروی را ببینید!

آدرس: Melashvilli St., 16/5, Batumi 6010

3. رستوران Chacha time (وقت چاچا)

باتومی

این رستوران فضایی دوستانه با گزینه های متنوعی از همبرگرهای خوشمزه، پنکیک، سالاد گرجستانی به سبک Caprese و برگرهای گرجی دارد. چاچا یکی از بهترین رستوران های باتومی است که کوکتل های معروفی دارد، کوکتل های بدون الکل توصیه شده کوکتل زنجبیل و کوکتل خیار هستند.

آدرس:  Mazniashvili 5, Batumi 6010

4. رستوران Old Boulevard (بلوار قدیم)

بلوار قدیم با فضای کلاسیک و خانگی خود جذاب است. این رستوران با یادگاری های زیبا، مجسمه های روی قفسه ها و مبل های راحتی تزئین شده است. آنها غذاهای دریایی، گریل، غذاهای گرجی و حتی هوموس سرو می کنند! شما در بلوار قدیم از بهترین رستوران های باتومی، هنگام خوردن چیزکیک برای دسر می توانید از موسیقی زنده پیانو لذت ببرید!

آدرس: Ninoshvili Avenue 23A, Batumi 6000

5. رستوران Ukrainochka (اوکراینینوچکا)

باتومی

Ukrainochka از بهترین رستوران های باتومی است که غذاهای اوکراینی، گرجی، اسلاوی و سایر غذاهای بین المللی را با انتخاب عالی از گوشت و ماهی سرو می کند. به گذشته برگردید زیرا این رستوران فضایی عالی دارد و موسیقی سنتی گرجستان را در پس زمینه پخش می کند. کارکنان دوستانه، مفید و خدمات سریع هستند.

آدرس: Tamar Mepe str., Batumi 6010

6. رستوران Uncle Feng’s (عمو فنگ)

اگر می خواهید یک غذای متفاوت را در بهترین رستوران های باتومی امتحان کنید، به سراغ طعم های آسیایی بروید. عمو فنگ در میان مردم محلی که از غذاهای گرجی خسته شده اند، با انواع غذاهای عالی چینی محبوبیت زیادی دارد. صاحبان آن، لین و آنتون، خوشحال می شوند که کوفته‌های سرخ شده خانگی و میکروبروی روسی وارداتی خود را در رستوران بری مسافران سرو کنند.

آدرس: Zhordania St., 3, Batumi 6010

7. رستوران Laguna (لاگونا)

باتومی

لاگونا به خاطر طیف وسیعی از خاچاپوری ها، به ویژه خاچاپوری های محبوب آجری آن ها از مابقی بهترین رستوران های باتومی متمایز است. شما می توانید یک خاچاپوری سفارش دهید که حجم آن برای 2 نفر کافی است. خاچاپوری لاگونا به دلیل چرب نبودن، پنیر زیاد و خمیر کمتری که دارد، باعث می شود به طرز لذت بخشی در دهان ذوب شود. سالاد یونانی و پیتزا نیز در لاگونا وجود دارد.

آدرس: 13 Gorgiladze St, Batumi

8. رستوران Radio (رادیو)

یکی از بهترین رستوران های باتومی که با فضای داخلی چوبی تزئین شده است. غذای پیشنهادی آنها استیک کبابی است که با سالاد تازه سرو می شود. همچنین انواع سوپ، کاربونارا، مرغ سوخاری با سس خامه ای و فلافل نیز در منو وجود دارد. فضای گرم و دوستانه رادیو سبب می شود که بازدیدکنندگان معمولاً در نهایت با صاحبان، بوریس و آلینا، سرگرم صحبت شوند.

آدرس: Noe Zhordania St., 9, Batumi

9. رستوران The Grand Grill Türk (گراند گریل ترک)

باتومی

وقت خوردن غذای حلال دریایی به سبک ترکی است. رستوران گریل از بهترین رستوران های باتومی در بخش جنوبی شهر است که منظره بی نظیری از دریا و دریاچه با نمایش فواره “رقصان” در هنگام شام را دارد.

آدرس: Khimshiashvili Str. Ardagani Lake

10. Cafe Retro

امضای کافه رترو، به عنوان بهترین رستوران های باتومی، خاچاپوری آچارولی قایق‌شکل بزرگ آن‌ها با تخم‌مرغ سرخ‌شده روی نان است. به نسبت قیمت مقرون به صرفه، خاچاپوری های رترو بزرگ و حجیم هستند. در این کافه به سبک روستیک، کباب ها و کوفته های خوشمزه نیز وجود دارد.

آدرس: Takaishvili 10, Batumi

11. رستوران Spice Garden (باغ ادویه)

باتومی

رستورانی حلال در بین بهترین رستوران های باتومی، که غذاهای تازه هندی، عربی و پاکستانی را با گزینه‌های گیاهی سرو می‌کند. اسپایس گاردن پشت هتل کولوسئوم رو به ساحل و  مشرف به دریای سیاه قرار دارد.

آدرس: Sherif Khimshiashvili St., 16 | Sea side sector 7, building 058, Batumi 6015

12. رستوران 360 Sky

رستوران اسکای نه تنها غذاهای عالی ارائه می دهد، بلکه منظره ای فوق العاده از باتومی را برای شما به ارمغان می آورد. جدا از منوی متنوع، آنها در شب های خاصی دارای غذاهای ویژه متفاوت هستند، به عنوان مثال، آنها یک شب سوشی دارند. این یک مکان معمولی اما بسیار شیک برای صرف غذا است و می توانید انتظار خدمات عالی را داشته باشید. کیفیت بالای غذاها، باعث قرار گرفتن اسکای در لیست بهترین رستوران های باتومی شده است. قبل از غذای اصلی، دیپ های خوش طعم و انواع نان های مختلف سرو می شود. میگو، راویولی اسفناج یا استیک فیله را امتحان کنید. این رستوران با غذاهای خوشمزه و خدمات کامل، تجربه غذاخوری دلپذیری را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: Rustaveli Street 28, Batumi 6000, Georgia

13. Cafe Adjara

باتومی

کافه آجارا از بهترین رستوران های باتومی است که غذاهای لذیذی مانند سس ماهی قزل آلا و خاویار، استیک فیله گوشت خوک و کباب مرغ سرو می کند. طیف وسیع سالادها شامل غذاهای یونانی، مرغ و سزار است. دسرها، پیتزاها، سوپ ها و موارد دیگر شما را برای انتخاب کمی گیج می کند. مهمانان از کوفته ها در سوپ لذت می برند. فضا آرام است و مدیران حواسشان جمع است که کیفیت غذا و خدمات استثنایی باشد.

آدرس: 11 Kutaisi St, Batumi 6000, Georgia

مهمان ما باش!

قلب خود را به روی گرجستان باز کنید، شما در باتومی دوستانی را خواهید یافت که هرگز نمی دانستید دارید. مردم گرجستان خونگرم و صمیمی هستند و به گونه ای از بازدیدکنندگان استقبال می کنند که باعث می شود  آنها به جای رستوران، احساس آشنای خانه را داشته باشند. با تنوع غذاهای باتومی، جای تعجب نیست که بتوان انواع غذاهای مختلف را در اینجا پیدا کرد. حتی اگر رژیم گیاهخواری یا حلال دارید، ممکن است غذایی را در بهترین رستوران های باتومی بیابید که هرگز نمی دانستید هوس آن را دارید.

همین حالا بلیط هواپیما آنلاین را رزرو کنید!

نظرات کاربران