Frankfurt Archaeological Museum

بهترین موزه های فرانکفورت؛ به خانه گوته بروید!

فرانکفورت شهری مدرن در امتداد رودخانه مین، با باغ های باشکوه، تفرجگاه های دیدنی و معماری زیبا است. این شهر بهشت ​​تاریخ نگاران است، خانه سی و نه موزه و نمایشگاه های هنری برای الهام بخشیدن به علاقه مندان به تاریخ و هنردوستان. به Museumsufer یا Museum Embankment بروید، جایی که مجموعه‌ای از ساختمان‌های موزه‌ها و گالری‌های هنری شناخته‌شده بین‌المللی و ملی جمع شده اند. فرقی نمی کند که به دنبال یک موزه هنر عمومی با مجموعه ای از هنرهای مدرن و معاصر هستید یا یک موزه تخصصی مانند موزه های فیلم و حمل و نقل آلمان. Museumsufer به شما این امکان را می دهد که تاریخ را زنده کنید و حس کنجکاوی خود را برآورده کنید. اما زمان سفر کوتاه و جاذبه های دیدنی بسیار است، قطعا فرصت نخواهید داشت تا همه موزه های شهر را بازدید کنید. در این مقاله با بهترین موزه های فرانکفورت برای بازدید در سفر آشنا شوید.

1. German Film Museum

موزه های فرانکفورت

موزه فیلم آلمان یکی از هفت موزه فیلم آلمان و یکی از بهترین موزه های فرانکفورت است. این موزه در یک ویلای تاریخی قرار دارد که توسط فردریش ساندر در سال 1910 ساخته شد. یک موزه تخصصی که به فیلم اختصاص یافته و نمایشگاه‌های موقت و دائمی دارد. در موزه فیلم آلمان، منشا، پیشرفت و آینده فیلم، آثار چشمگیر بسیاری از فیلمسازان و همچنین مدل هایی از دستگاه های تاریخی مرتبط با صنعت فیلم را خواهید دید.

این موزه به عنوان یک سینما و مکانی منحصر به فرد برای پلتفرم های دیجیتال، برنامه های آموزشی، آرشیوها و مجموعه ها و تحقیقات عمل می کند و مطمئناً از گشت و گذار در آن لذت خواهید برد. سینمای موزه فیلم آلمان 131 صندلی دارد که به بازدیدکنندگان امکان می دهد فرهنگ فیلم را تجربه کنند و داستان هایی از سراسر جهان تماشا کنند. سینما آثار و ویدئوهای مرتبط با تاریخ فیلم و تولیدات عالی معاصر را نشان می دهد.

اگر می خواهید از آن بازدید کنید، موزه فیلم Deutsches در روزهای دوشنبه تعطیل است و از سه شنبه تا یکشنبه، بین ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است.

آدرس: Schaumainkai 41, 60596 Frankfurt

2. Städel Museum

آثار هنری دیدنی را در موزه استدل نظاره خواهید کرد، موزه هنری که در سال 1815 تأسیس شد و آن را به یکی از قدیمی‌ترین موزه‌های کشور تبدیل کرد. یکی از بهترین موزه های فرانکفورت، که حدود 2700 نقاشی، 600 مجسمه و مجموعه ای از گرافیک، چاپ و طراحی را در خود جای داده است. اقلام به نمایش گذاشته شده در موزه Stadel دوره ای از قرن چهاردهم تا امروز را پوشش می دهد و هنر اروپایی در دوران رنسانس، هنر مدرن اولیه، باروک و غیره را برجسته می کند. آثار استادانی مانند گویا، رامبراند، ورمیر، بکمن، پیکاسو و مونه را در این موزه خواهید دید. از دیگر آثار هنری می توان به آثار فرانسیس بیکن، ولفگانگ تیلمانز و ماریا سیبیلا اشاره کرد. همچنین می توانید از سخنرانی ها، کارگاه ها و سایر برنامه های آموزشی در موزه بهره ببرید.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه و از جمعه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است. پنجشنبه ها تا ساعت 9 شب باز است و دوشنبه ها بسته می شود. تورها با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است.

آدرس: Schaumainkai 63, 60596 Frankfurt

3. Museum of Modern Art

موزه های فرانکفورت

موزه هنر مدرن فرانکفورت (Museum für Moderne Kunst) بیش از 5000 اثر هنری از دهه 1960 تا کنون را در خود جای داده است. این موزه در سال 1981 تاسیس شد اما تا ده سال بعد به سرپرستی ژان کریستف امان افتتاح نشد، اما اکنون آثار زیبایی از هنرمندان ملی و بین‌المللی را به نمایش می‌گذارد که آن را به یکی از مهم‌ترین موسسات هنر معاصر و همچنین یکی از بهترین موزه های فرانکفورت تبدیل کرده است.

موزه همه روزه به جز دوشنبه، از ساعت 11 صبح تا 6 بعد از ظهر در روزهای سه شنبه و پنجشنبه تا یکشنبه و از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر چهارشنبه باز است.

آدرس: TaunusTurm، Taunustor 1، 60310 Frankfurt

4. Schirn Kunsthalle Frankfurt

یکی از بهترین موزه ‌های فرانکفورت بین میدان معروف رومر و کلیسای جامع در کنار شهر قدیمی احیا شده “جدید” قرار دارد. Schirn Kunsthalle Frankfurt از زمانی که در سال 1986 افتتاح شد، میزبان بیش از 260 نمایشگاه دائمی و موقت بوده و می تواند بیش از 8.8 میلیون بازدید کننده در سراسر جهان را در خود جای دهد. وقتی از Schirn Kunsthalle بازدید می کنید، وارد دنیایی برای یادگیری و کشف جدیدترین ها با تمرکز بر موضوعات، گرایش‌ها و گفتمان‌های تاریخی،فرهنگی و هنری می شوید.

این موزه روزهای سه‌شنبه و جمعه تا یکشنبه بین ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر و سپس از ساعت 10 صبح تا 10 شب در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه باز است.

آدرس: Römerberg, 60311 Frankfurt

5. Jewish Museum Frankfurt

موزه های فرانکفورت

در موزه یهودی فرانکفورت تاریخ، فرهنگ و سنت یهودیان را درک خواهید کرد. موزه یهودیان دارای دو مکان در فرانکفورت است، موزه یهودی و موزه Judengasse که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا بینشی در مورد بیش از 800 سال زندگی یهودیان در شهر به دست آورند. در این موزه از بهترین موزه های فرانکفورت، می توانید زندگی چندوجهی یهودیان را در یکی از شهرهای بزرگ آلمان از دوره رنسانس و تا به امروز را کشف کنید. موزه یهودی فرانکفورت میراث یهودیان در فرانکفورت از سال 1800 را نشان می دهد. همچنین دارای کتابخانه ای است که حاوی اطلاعات فرهنگ، تاریخ و مذهب یهودیت است. از سوی دیگر، موزه Judengasse شامل زندگی قدیمی ترین محله یهودی نشین اروپا در فرانکفورت است که دیدگاه های متفاوتی را در مورد زندگی روزمره یهودیان در اوایل دوره مدرن ارائه می دهد.

آدرس: Bertha-Pappenheim-Platz 1, 60311; Battonnstrasse 47, 60311 Frankfurt

6. Historisches Museum Frankfurt

موزه تاریخی فرانکفورت یکی از بزرگترین موزه های شهری اروپا و یکی از قدیمی ترین و بهترین موزه های فرانکفورت است. این موزه اطلاعاتی از گذشته، حال و آینده فرانکفورت به بازدیدکنندگان می دهد. همچنین در تحقیق، جمع آوری، حفظ و نمایش میراث فرهنگی شهر از طریق نمایشگاه ها و برنامه های آموزشی نقش اساسی دارد. این موزه دارای پانزده کلکسیون شامل عکاسی، نقاشی، سرامیک، فلز، شیشه، چاپ گرافیکی، رسانه و منسوجات است که در آنها انواع مختلفی از اشیاء در مورد فرانکفورت و تاریخ شهر را خواهید دید. این است. همچنین دارای یک کتابخانه، کافه، فروشگاه و اتاق هایی برای اجاره است.

آدرس: Saalhof 1, 60311 Frankfurt

7. Liebighaus

موزه های فرانکفورت

اگر علاقمند به دیدن مجسمه‌هایی از سراسر جهان و دوره‌های مختلف هستید، جای دیگری جز Liebighaus برای رفتن وجود ندارد. این موزه مجسمه دارای بیش از 3000 اثر خیره کننده در حدود 1600 متر مربع فضا است. در این مجموعه مجسمه هایی از دوره های یونان باستان، روم و مصر، رنسانس، قرون وسطی، باروک، آسیای شرقی و غیره وجود دارد. موزه مجسمه ها آثاری از حدود 5000 سال تاریخ غنی مجسمه سازی را ارائه می دهند. یکی از نکات برجسته این مجموعه، مجسمه مرمر آتنا از حدود 450 قبل از میلاد است. همچنین یکی از بهترین موزه های فرانکفورت، دارای محراب سفالی است که در حدود سال 1500 توسط Andrea della Robbia ساخته شده است. بازدیدکنندگان می توانند قبل از ورود به موزه از ساختمان و باغ های دوست داشتنی بازدید کنند.

موزه سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 12 تا 6 بعد از ظهر، پنجشنبه از 10 صبح تا 9 شب و جمعه تا یکشنبه بین 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است.

آدرس: Schaumainkai 71, 60596 Frankfurt

8. Frankfurt Archaeological Museum

موزه باستان شناسی از بهترین موزه های فرانکفورت، به حفظ، تحقیق و انتقال تاریخ شهر از دوران نوسنگی تا اوایل دوران مدرن اختصاص دارد. این موزه آثار کشف شده از حفاری های دقیق در شهر و مناطق اطراف را نمایش می دهند. مجموعه‌های ماقبل تاریخ موزه، از جمله گورهای مربوط به عصر آهن و سکونتگاه‌های نوسنگی را بررسی کنید یا مجموعه چشمگیر بناهای مذهبی که از مکان‌های عبادت اختصاص داده شده به خدای میترا کشف شده اند، ببینید. سپس به بخش شرق باستان بروید و آثاری از ایران باستان و چندین یافته از سوریه و آناتولی را بازدید کنید. مهم نیست در کدام بخش از موزه کاوش می کنید، اشیاء اینجا به شما امکان می دهند فرهنگ های مختلفی را ببینید که مدت هاست در دنیای در حال تغییر گم شده اند.

آدرس: Karmelitergasse 1, 60311 Frankfurt

9. Senckenberg Natural History Museum

موزه فرانکفورت

اگر در فرانکفورت به دنبال کارهای سرگرم کننده با کودکان هستید، کودکان کوچک خود را به موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ ببرید. این موزه یکی از بزرگترین موزه های تاریخ طبیعی آلمان و از بهترین موزه های فرانکفورت است که دارای نمایشگاه های متعددی از حشرات، پستانداران و حشرات است. همچنین مجموعه بزرگی از دایناسورهای عظیم، به ویژه یک فسیل دایناسور را در خود جای داده است. این موزه دارای نمایش ها و نمایشگاه هایی است که زندگی انسان و حیوان، تکامل موجودات مختلف و دگرگونی زمین در طول میلیون ها سال را به تصویر می کشد. موزه در ساختمانی قرار دارد که بین سال های 1904 و 1907 ساخته شده است. مساحت آن 6000 متر مربع است، بنابراین مناطق زیادی برای کاوش خواهید داشت.

آدرس: Senckenberganlage 25, 60325 Frankfurt

10. Goethe House and Museum

برای طرفداران آثار یوهان ولفگانگ فون گوته، خانه و موزه گوته مکانی است که باید در فرانکفورت از آن بازدید کرد. این یکی از قابل توجه ترین مکان های یادبودی است که به یک شاعر آلمانی اختصاص داده شده است که محل زندگی خانواده گوته را مستند می کند. یکی از بهترین موزه های فرانکفورت که زندگی رنگارنگ و علایق گوته را فراتر از دنیای ادبی به تصویر می کشد. علاوه بر دست‌نوشته‌ها، نامه‌ها و کتاب‌ها، مجموعه‌ای از قطعات و اثاثیه اصلی را نیز در اقامتگاه این شاعر خواهید دید. خانه گوته که در شهر قدیمی واقع شده بود تا سال 1795 محل زندگی خانواده گوته بود. جایی که او در سال 1749 به دنیا آمد و با خواهرش کورنلیا زندگی کرد تا اینکه در سال 1765 برای تحصیل در رشته حقوق به لایپزیک نقل مکان کرد. ایستگاه اصلی HBF فرانکفورت شما را به آنجا می رساند.

آدرس: Großer Hirschgraben 23-25, 60311 Frankfurt

سوالات متداول

1. کدام یک از بهترین موزه های فرانکفورت رایگان هستند؟

موزه یهودیان در فرانکفورت فرصت های زیادی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا بدون خرج کردن یک سکه، موزه را بازدید کنند و از نمایشگاه های آن شگفت زده شوند. ورود به ساختمان رایگان است، بنابراین می توانید بدون پرداخت هزینه ورودی به کافه، کتابخانه و خرید بروید. اگر شنبه آخر ماه بیایید، می توانید از بازدید رایگان موزه نیز لذت ببرید. مانند موزه یهودیان، ورودی موزه تاریخ فرانکفورت نیز در آخرین شنبه های ماه رایگان است.

2. بهترین موزه های مرکز شهر فرانکفورت کدامند؟

با انبوهی از جاذبه های فرهنگی عالی در شهر، انتخاب بهترین موزه های فرانکفورت دشوار است. اما اگر زمان محدودی برای کاوش دارید و نمی توانید از مرکز شهر دور شوید، حتماً موزه هنر Stadel را ببینید. مجموعه ای برجسته از آثار هنری و نقاشی های قرن چهاردهم دارد. اما اگر یک موزه کافی نیست، به منطقه موزه منحصر به فرد فرانکفورت در کرانه های شمالی و جنوبی رودخانه اصلی بروید. اینجاست که مجموعه ای از بیش از ده موزه را در کنار هم خواهید دید. برای دسترسی به موزه‌های فرانکفورت در این منطقه یک بلیط Museumsufer خریداری کنید.

آیا موزه های ارزانی در فرانکفورت وجود دارد؟

اگر با بودجه کم سفر می کنید، خوش شانس هستید، زیرا موزه های مقرون به صرفه بسیاری در فرانکفورت در دسترس هستند، از جمله Schirn Kunsthalle. ورود برای کودکان زیر هشت سال رایگان است.

بهترین موزه های فرانکفورت را کاوش کنید

یکی ازچیزهایی که فرانکفورت را از دیگر شهرهای بزرگ آلمان متمایز می کند، نمایش زیبای فرهنگ آلمانی است. علاوه بر ساختمان‌های تاریخی، خانه‌های اپرا و تئاتر، موزه‌های کلاس جهانی آن شبیه هیچ موزه‌ای نیستند. مجموعه موزه‌های کنار رودخانه مین به شما بینشی از جهان و رویدادهایی می‌دهد که شهر را به آنچه امروز است، تبدیل می‌کند. در حالی که اینجا هستید، مطمئن شوید که گزینه های خرید و ناهار خوری را نیز کشف کنید!

آماده خرید بلیط هواپیما تهران فرانکفورت و کاوش در دل تاریخ هستید؟

نظرات کاربران