Basement Rotherbaum
27 اردیبهشت 1402
آلمان

فهرست 10 تایی هتل ‌های ارزان در هامبورگ

مطمئنا پیش از سفر به هر شهر، به محل اقامت خود می‌اندیشید. عوامل زیادی برای انتخاب یک هتل خوب اهمیت دارد؛ از بودجه موردنظر شما گرفته تا هم‌جواری به مکان‌های دیدنی، دسترسی به وسایل حمل‌ونقل و دیگر موارد. هامبورگ، یکی از شهرهای آلمان بوده که از جمعیت زیادی از میلیونرها برخودار است؛ از همین رو، اگر بودجه‌تان ناکافی باشد، شاید با خود فکر کنید که بهتر است دور آن را خط بکشید و قید سفر به این شهر را بزنید، اما نگران نباشید؛ هامبورگ، از هتل‌ های ارزان و در عین حال تمیز و شیک نیز برخودار است. برای آشنایی با فهرست 10 تایی هتل ‌های ارزان در هامبورگ همراه ما باشید!

برای خرید بلیط هواپیما تهران هامبورگ از سایت سه کلیک؛ همین حالا اقدام کنید!

Pyjama Park St. Pauli

Pyjama Park St. Pauli hamburg

یکی از هتل ‌های ارزان در هامبورگ Pyjama Park St. Pauli است. این هتل، شامل اتاق‌های تک‌نفره، خانوادگی، سوئیت‌های اختصاصی، خواب‌گاه‌های بزرگ، لابی، تراس پشت‌بام و یک سالن بار است. اتاق‌های هتل Pyjama Park St. Pauli، هریک به‌صورتی خاص طراحی شده است؛ برخی از اتاق‌ها کاغذدیواری دارند، برخی دیگر نیز دیوارها سفید است؛ اما به هر حال، هر اتاق حس آرامش و یکپارچگی را منتقل می‌کند. در رستوران این هتل ارزان نیز، انواع غذاهای گوشتی همانند مرغ و حتی گوشت گوزن آماده پخت می‌شود.

آدرس:

Reeperbahn 36, 20359 Hamburg

شماره تماس:

314838 40 49+

وب‌سایت:

HOTELS

Hotel Village

یکی دیگر از هتل ‌های ارزان در هامبورگ Hotel Village است. این هتل سه‌ستاره، در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن اصلی، در منطقه سنت گئورگ هامبورگ قرار دارد. اتاق‌های این هتل مدرن بوده و به وای‌فای رایگان و تلویزیون دسترسی دارد. اتاق‌ها در دو رنگ آبی و قرمز طراحی شده است؛ برای مثال اتاق‌های آبی، از پرده، لوستر و روتختی آبی برخوردارند؛ اتاق‌های قرمز نیز به همین شیوه طراحی و چیدمان شده است. در Hotel Village، هر روز صبحانه تا دیروقت سرو می‌شود؛ رستوران هتل در سراسر روزهای هفته تا ساعت 11 ظهر و آخر هفته‌ها تا ساعت 12 آماده سرو صبحانه خواهد بود. تعدادی پارکینگ نیز در نزدیکی Hotel Village وجود دارد.

آدرس:

Steindamm 4, 20099 Hamburg

شماره تماس:

4806490 40 49+

وب‌سایت:

http://www.hotel-village.de/

Generator Hamburg

Generator Hamburg

یکی دیگر از هتل‌ های ارزان در هامبورگ Generator Hamburg است. این هتل، در یک استودیوی ضبط قرار دارد که زمانی، John، Paul، George و Ringo در آن‌جا بودند. علاوه بر اعتبار تاریخی و موسیقیایی آن، این هتل، اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته، خواب‌گاه‌های مختلط با حداکثر ظرفیت هشت‌نفره و یک خواب‌گاه مخصوص زنان ارائه می‌دهد. هتل Generator Hamburg، طراحی فوق‌العاده شیکی داشته و با پنجره‌های بزرگِ از کف تا سقف، تخت‌ها و کف‌پوش چوبی و فلزی و آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. هم‌چنین این هتل ارزان، به خدمات رفاهی هم‌چون خشک‌شویی، امکان کرایه دوچرخه و یک سالن بار برای صرف نوشیدنی مجهز است.

آدرس:

Steintorpl. 3, 20099 Hamburg

شماره تماس:

226358460 40 49+

وب‌سایت:

https://staygenerator.com/hostels/hamburg?utm_source=google-my-business&utm_medium=organic&utm_campaign=hostel-Hamburg

Hadley’s Bed & Breakfast

یکی دیگر از هتل ‌های ارزان در هامبورگ Hadley’s Bed & Breakfast است. این هتل، شامل اتاق‌های یک‌تخته، دو‌تخته، سه‌تخته و خانوادگی‌ست که برخی از آن‌ها به یک نیم‌طبقه مجهز است. در هر اتاق نیز یک میز کار وجود دارد تا در صورتی که یک سفر کاری به‌همراه همکارانتان به هامبورگ داشته باشید، نیازهای‌تان را برطرف کند. فراموش نکنید که از ساعت 10 صبح می‌توانید در کافه-بار Hadley حاضر شوید و صبحانه‌تان را در فضایی زیبا و درخشان، روی مبل‌‌های بزرگ و در کنار پنجره‌های بزرگ مشرف به درختان سرسبز حیاط هتل میل کنید.

آدرس:

Beim Schlump 85, 20144 Hamburg

شماره تماس:

859477 40 49+

وب‌سایت:

https://www.b-bhadleys.de/

Hostel Superbude Hamburg St. Pauli

Hostel Superbude Hamburg St. Pauli

یکی دیگر از هتل‌ های ارزان در هامبورگ Hostel Superbude Hamburg St. Pauli است. این هتل، دارای 89 اتاق بوده که از اتاق‌های با تخت‌های دونفره گرفته تا سوئیت‌های اختصاصی و سوئیت‌های شش‌نفره تشکیل شده است. هر اتاق نیز به تلویزیون LCD، حمام اختصاصی، وای‌فای سریع و هم‌چنین مبلمان راحتی قابل تبدیل به تخت برخوردار است. Hostel Superbude Hamburg St. Pauli، ارتباطات محلی خوبی با شهروندان دیگر شهرهای آلمان دارد؛ از همین رو، عده‌ای برای پذیرایی یک مهمانی باکیفیت، به رستوران و سالن بار این هتل می‌آیند. هزینه اقامت در Hostel Superbude Hamburg St. Pauli، از 71 دلار شروع می‌شود.

آدرس:

 Juliusstraße 1-7, 22769 Hamburg

شماره تماس:

807915820 40 49+

وب‌سایت:

https://www.superbude.com/hotel-hamburg/st-pauli/

Basement Rotherbaum

یکی دیگر از هتل ‌های ارزان در هامبورگ Basement Rotherbaum است. این هتل، در یک خیابان آرام فرعی در منطقه Grindel، درست در غرب دریاچه Outer Alster قرار دارد. هر اتاق، به‌سادگی مبله شده و برخی از وسایل نوستالژیک و پر از حس خوب مانند صندلی‌های حصیری، کمدهای چوبی قدیمی و کتاب‌خانه‌ای پر از کتاب را ارائه می‌دهد. علاوه بر آن، بیش‌تر اتاق‌های Basement Rotherbaum مشرف به تراس سرسبز پشتی و گاهی با دسترسی مستقیم به باغ هستند. هنگامی که هوا خوب است، می‌توانید یک کتاب از قفسه کتاب اتاق‌تان بردارید و آن را در باغ پشتی هتل ورق بزنید و بخوانید.

آدرس:

Rappstraße 8, 20146 Hamburg

شماره تماس:

36111239 40 49+

وب‌سایت:

Start

Motel One Hamburg am Michel

Motel One Hamburg am Michel

یکی دیگر از هتل‌ های ارزان در هامبورگ Motel One Hamburg am Michel است. Motel One Hamburg، دارای چندین شعبه زنجیره‌ای بوده و طراحی کاملا مدرن و در عین حال راحتی را دارد. این هتل، به لابی بزرگ، سالن بار، وای‌فای رایگان و اتاق‌های کمدبندی‌شده با پرده‌های مجلل، با کف‌پوش تیره، سفید و فیروزه‌ای و ملحفه‌های باکیفیت مجهز است. خیابان Michel نیز که هتل در آن قرار دارد، نمونه‌ای عالی از معماری باروک پروتستان را به نمایش می‌گذارد؛ بنابراین با یک تیر دو نشان بزنید و با اقامت در این هتل ارزان‌قیمت در هامبورگ، در تاریخ نیز جستجو کنید.

آدرس:

Ludwig-Erhard-Straße 26, 20459 Hamburg

شماره تماس:

35718900 40 49+

وب‌سایت:

https://www.motel-one.com/hotels/hamburg/hotel-hamburg-am-michel/

Green Haven – Vegan Bed & Breakfast Hamburg

یکی دیگر از هتل‌ های ارزان در هامبوگ Green Haven  است. این هتل، کاملا سازگار با محیط‌زیست بوده؛ به‌طوری که در غرب دریاچه Outer Alster قرار دارد. هتل ارزان‌قیمت Green Haven ، به اتاق غذاخوری و یک آشپزخانه مشترک مجهز است. بنابراین چنان‌چه بخواهید تا حد زیادی از هزینه‌های سفر خود بکاهید، می‌توانید به سوپرمارکت ارگانیکی که فقط 5 دقیقه با هتل فاصله دارد بروید و موادغذایی‌تان را در آشپزخانه هتل آماده کنید. اتاق‌های هتل Green Haven  هامبورگ فوق‌العاده ساده و شیک بوده و با کمترین وسایل طراحی شده است. علاوه بر آن، برخی از اتاق‌ها نیز با عناصر دریایی تزئین شده است.

آدرس:

Mühlenstieg 3, 22041 Hamburg

YoHo Hamburg

YoHo Hamburg

یکی دیگر از هتل ‌های ارزان در هامبورگ YoHo Hamburg است. این هتل، در یک ویلای سفید چشم‌گیر در شمال Sternschanze قرار دارد. هتل YoHo Hamburg اگرچه اتاق‌هایی کوچک دارد، اما آن‌ها با پنجره‌های نسبتا بزرگ، وسایل باکیفیت با پالت رنگی خاکستری، سفید و چوبی روشن و با الهام از سبک اسکاندیناوی طراحی شده است. هتل YoHo Hamburg، یک رستوران دارد که در آن عصرانه از ساعت 6 بعدازظهر سرو می‌شود. یک پارکینگ رایگان نیز در حیاط بزرگ هتل وجود دارد.

آدرس:

Moorkamp 5, 20357 Hamburg

شماره تماس:

2841910 40 49+

وب‌سایت:

http://www.yoho-hamburg.de/

Arcade Hostel Hamburg

یکی دیگر از هتل‌ های ارزان در هامبورگ Arcade Hostel Hamburg است. این اقامتگاه ارزان، تا حدودی از مکان‌های دیدنی هامبورگ فاصله دارد، اما با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، انتخابی اقتصادی برای گردشگران به شمار می‌رود. ساختمان هتل تمیز است و فضای مرتبی دارد. هم‌چنین شامل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته، سه‌تخته، سوئیت‌های خانوادگی چهارنفره شامل آشپزخانه کوچک،  هم‌چنین دارای یک سوپرمارکت و رستوران است. درست در سمت پایین جاده نیز، باغ‌وحش Tierpark Hagenbeck هامبورگ قرار دارد؛ بنابراین موقعیت خوبی برای بازدید از این جاذبه دیدنی به شمار می‌رود.

آدرس:

Kieler Str. 385, 22525 Hamburg

شماره تماس:

544800 40 49+

وب‌سایت:

https://www.arcade-hostel-hamburg.de/

در آخر

هامبورگ، جمعیتی ثروت‌مند دارد؛ از همین رو فعالیت‌ها و سرگرمی‌هایی که در آن انجام می‌شود گران است. حتی قیمت اقامتگاه ‌ها نیز از همین قاعده پیروی می‌کند؛ اما در کنار این‌ها، برخی از هتل‌های باکیفیت، تمیز و با طراحی خاص نیز وجود دارد که مقرون‌به‌صرفه و ارزان است. ما در این مقاله به معرفی ارزان ‌ترین هتل ‌های هامبورگ پرداختیم. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. خوشحال می‌شویم که پس از سفر به هامبورگ، نظرات خود را در رابطه با این هتل‌ها با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران