The Fontenay
25 اردیبهشت 1402
آلمان

بهترین هتل‌ های هامبورگ را می شناسید؟ 12 پیشنهاد جذاب!

هامبورگ، از سالن کنسرت گرفته تا گالری‌های خیره‌کننده هنری، بارها و رستوران‌های پرجنبوجوش، یکی از متنوع‌ترین و جذاب‌ترین کلان‌شهرهای آلمان به شمار می‌اید. این شهر بندری، هم‌چنین دارای اقامت‌گاه‌هایی‌ست که هرکدام نیازی را برطرف می‌کند؛ برخی مناظری از رودخانه‌ را ارائه می‌دهند، برخی دیگر حس ورود به خانه‌های قدیمی را به شما منتقل می‌کنند و بسیاری از موارد دیگر. در طول این مقاله همراه ما باشید تا شما را با 12 تا از بهترین هتل‌ های هامبورگ آشنا کنیم.

برای خرید بلیط هواپیما تهران هامبورگ از سایت سه کلیک؛ همین حالا اقدام کنید!

Hotel Louis C. Jacob

Hotel Louis C. Jacob

یکی از بهترین هتل ‌های هامبورگ Hotel Louis C. Jacob است. این هتل لاکچری، با موقعیت عالی خود در کنار رودخانه و سرسبزی‌های Elbchaussee قرار دارد. اتاق‌های این هتل، از دونفره گرفته تا سوئیت‌های خاص، همگی جادار بوده و با تخت‌های راحت، کف‌پوش چوبی و حمام‌هایی با سنگ‌های طبیعی رو به منظره باغ مزین شده است. اگر به‌دنبال ایجاد تجربه‌ای دل‌پذیرتر هستید، می‌توانید اتاق Max Liebermann را رزرو کنید؛ جایی که نقاش مدرنیست مشهور آلمانی در آن اقامت داشت و درخت لیموی زیبای هتل را نقاشی کشید. از مزیت‌های هتل Louis C. Jacob هامبورگ می‌توان به موقعیت آرام آن و دسترسی به مرکز شهر اشاره کرد. این هتل، با اتوبوس و ماشین، تنها 20 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

آدرس:

Elbchaussee 401-403, 22609 Hamburg

شماره تلفن:

300322530 40 49+

وب‌سایت:

https://www.hotel-jacob.de/

Henri Hotel Hamburg Downtown

یکی دیگر از بهترین هتل ‌های هامبورگ Henri Hotel Hamburg Downtown است. این هتل، اتاق‌هایی شبیه خانه‌های قدیمی دارد و با پنجره‌های بزرگ، نورگیری فراوان، تخت‌ها و مبلمان راحت و اتاق‌های دنج، توسط دیگر ساختمان‌های شهر احاطه شده است. برجسته‌ترین و ممتازترین ویژگی Henri Hotel Hamburg Downtown آن است که یک لابی بزرگ در طبقه پایین دارد؛ این لابی که به‌عنوان سالن استراحت مشترک به کار می‌رود، شامل کتاب‌خانه، فضایی برای سرو صبحانه، یخچال‌هایی مملو از نوشیدنی‌ها و تنقلات بوده که در تمامی ساعت‌های شبانه‌روز قابل دسترسی‌ست. طبقه بالای هتل نیز به سونا و یک باشگاه کوچک ورزشی مجهز است. Henri Hotel Hamburg Downtown موقعیتی عالی دارد و به 2 تا از بهترین رستوان‌های فرانسوی شهر به نام Le Plat du Jour و Café de Paris، شهر قدیمی Altstadt، دریاچه Inner Alster و ایستگاه مرکزی قطار هامبورگ دسترسی دارد.

آدرس:

Bugenhagenstraße 21, 20095 Hamburg

شماره تلفن:

5543570 40 49+

وب‌سایت:

https://www.henri-hotels.com/

Fritz im Pyjama

Fritz im Pyjama

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های هامبورگ Fritz im Pyjama است. این هتل شیک و در عین حال کوچک، در منطقه محبوب Schanzenviertel قرار دارد؛ جایی که رستوران‌ها و تفریحات زیادی برای انجام دادن وجود دارد. شما به‌محض عبور از راهروی باریک Fritz im Pyjama و ورود به اتاق، با کاغذدیواری‌هایی با طرح‌های درشت و آبی یا سبزرنگ مواجه می‌شوید. در واقع هر اتاق، با یک طرح کاغذدیواری اما با همین دو رنگ تزئین شده است. اتاق‌های هتل Fritz im Pyjama نیز، به امکاناتی مانند Wi-Fi رایگان و تلویزیون دسترسی دارد. این هتل، در منطقه‌ای نسبتا شلوغ قرار دارد؛ بنابراین اگر خواب‌تان سبک است، برای در‌امان‌ماندن از سروصدا، اتاق‌های پشتی را رزرو کنید.

آدرس:

Schanzenstraße 101/103, 20357 Hamburg

شماره تلفن:

82222830 40 49+

وب‌سایت:

HOTELS

Hostel Superbude Hamburg St. Pauli

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های هامبورگ Hostel Superbude Hamburg St. Pauli است. این هتل، از رنگ‌های جسورانه در طراحی اتاق‌های خود استفاده کرده است؛ دیوارهای برخی اتاق‌ها زرد یک‌دست، برخی دیگر مشکی، سبز و دیگری آبی‌ست. در Hostel Superbude، اتاق‌هایی با تخت‌های دونفره تا شش‌نفره وجود دارد. هر اتاق، به تلویزیون، تخت، حمام، Wi-Fi رایگان با سرعت بالا و مبلمان راحتی مجهز است.  هتل Superbude، دسترسی محلی فوق‌العاده‌ای دارد؛ می‌توانید در طول اقامت خود در هامبورگ به بارهای نوشیدنی اطراف هتل بروید، در آن‌جا صبحانه بخورید و در آن محله بگردید. هزینه رزرو اتاق در Superbude، از 71 دلار شروع می‌شود.

آدرس:

Juliusstraße 1-7, 22769 Hamburg

شماره تلفن:

807915820 40 49+

وب‌سایت:

https://www.superbude.com/

SIDE Design Hotel Hamburg

SIDE Design Hotel Hamburg

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های هامبورگ SIDE Design Hotel Hamburg است. این هتل، از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و به خیابان‌های دارای مرکز خرید لوکس شهر، دریاچه Inner Alster، شهر قدیمی Altstadt و HafenCity دسترسی دارد. SIDE Design Hotel Hamburg که توسط طراح میلانی –Mattheo Thun– طراحی شده، نمایی جعبه‌ای دارد و شامل 178 اتاق است. اتاق‌ها از سبک مینیمال پیروی کرده و با کف‌پوش چوبی یک‌دست، دیوارهای سفید و شفاف، نورپردازی ملایم، ملحفه‌های سفید و تزئینات کم، تصویری خیره‌کننده از خود به جای گذاشته است. این هتل به امکاناتی هم‌چون سونا، جکوزی، استخر، استخر آب‌ گرم جهت آب‌درمانی، سالن بدنسازی و 9 اتاق کنفرانس مجهز است. علاوه بر آن، سالن آسمان طبقه هشتم، با چشم‌اندازهای عالی، برای برگزاری جلسات و رویدادهایی بزرگ رزرو می‌شود.

آدرس:

Drehbahn 49, 20354 Hamburg

شماره تلفن:

309990 40 49+

وب‌سایت:

https://www.side-hamburg.de/

Hotel Atlantic

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های هامبورگ Hotel Atlantic است. این هتل پنج‌ستاره، شهرت بین‌المللی دیرینه‌ای دارد. هم‌چنین از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و کنار دریاچه قرار دارد؛ به‌طوری که اتوبوس‌های توریستی، برای تماشای زرق‌وبرق شهر از کنار آن عبور می‌کنند. Hotel Atlantic، با بافت قدیمی زیبا، حمام‌های مرمرین ایتالیایی، پلکان مرکزی گسترده، استخر وسیع، بوفه و رستوران شهرت یافته است. رستوران این هتل، در سرو انواع غذاهای مدیترانه‌ای، دریایی و دیگر غذاهایی مانند سوپ خرچنگ و استیک تارتار تخصص دارد. به‌غیر از دوشنبه‌ها، در تمامی روزها نیز موسیقی زنده محلی در رستوران پخش می شود.

آدرس:

An d. Alster 72-79, 20099 Hamburg

شماره تلفن:

28880 40 49+

وب‌سایت:

https://brhhh.com/atlantic-hamburg/

CAB20

CAB20

یکی دیگر از بهترین هتل ‌های هامبورگ CAB20 است. CAB20، یک هتل کپسولی و کوچک است. این هتل لوکس، طراحی بهینه و ویژه‌ای دارد و هر اتاق به سیستم عایق صدا، بلوتوث، Wi-Fi پرسرعت و قفسه‌های چمدان مجهز است. CAB20 هم‌‌چنین دارای یک بار تماشایی روی بام با چشم‌اندازهای فضاهای سرسبز هامبورگ است. 

آدرس:

Brennerstraße 20, 20099 Hamburg

وب‌سایت:

https://www.cab20.de/

25hours Hotel HafenCity

یکی دیگر از بهترین هتل ‌های هامبورگ hours Hotel HafenCity25 است. این هتل، در منطقه‌ بندری هامبورگ قرار دارد و هویت دریانوردی این شهر را به شما می‌نمایاند. هریک از اتاق‌های hours Hotel HafenCity25 سبکی جمع‌وجور داشته و با نورپردازی و طراحی‌های ویژه تزئین شده است. این هتل، به امکاناتی هم‌چون سالن ورزش، سونا و سالن کنفرانس نیز مجهز است. پیشنهاد می‌کنیم پس از استراحت در اتاق خود، به رستوران Heimat Küche and Bar بروید و یک میان‌وعده خوش‌مزه نوش جان کنید؛ پس از آن نیز با دوچرخه در تمام شهر بگردید.

آدرس:

Überseeallee 5, 20457 Hamburg

شماره تلفن:

2577770 40 49+

وب‌سایت:

https://www.25hours-hotels.com/

Hadley’s Bed & Breakfast

Hadley's Bed & Breakfast

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های هامبورگ Hadley’s Bed & Breakfast است. این اقامت‌گاه ساده و آرام، بیش‌تر شبیه یک آپارتمان خصوصی شیک بوده و به اتاق‌های یک‌نفره، دونفره، سه‌تخته و اتاق‌هایی با تخت‌های بیش‌تر مجهز است. تمامی اتاق‌ها نورگیر بوده و با لامپ‌های سبک قدیمی، پارچه‌های زیبا، کتاب‌ها و گل‌های تازه تزئین شده است. شما می‌توانید صبحانه خود را از شب قبل سفارش دهید تا فردا صبح، آن را داخل اتاق‌تان میل کنید؛ علاوه بر آن می‌توانید به کافه زیبای Hadley در طبقه پایین بروید و از صبحانه‌های خوش‌مزه آن بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که سرو صبحانه در این کافه، ساعت 10 صبح انجام می‌گیرد.

آدرس:

Beim Schlump 85, 20144 Hamburg

شماره تلفن:

859477 40 49+

وب‌سایت:

http://www.b-bhadleys.de/

Gastwerk Hotel Hamburg

یکی دیگر از بهترین هتل ‌های هامبورگ Gastwerk Hotel Hamburg است. این هتل، در یک کارخانه گاز قرن نوزدهمی بازسازی‌شده  در Beim Alten Gaswerk قرار دارد. هتل Gastwerk دارای یک آتریوم بزرگ و پرنور همراه با آب‌نما و 141 اتاق شامل سوئیت و اتاق‌های زیرشیروانی‌ست که هرکدام ترکیبی از دیوارهای آجری و بتنی، پتینه‌کاری روی دیوارها، نورپردازی ملایم، چوب‌های رنگ گرم و پارچه‌های کتانی و مجلل را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم در اتاق‌هایی که پنجره‌هایی رو به آتریوم دارند اقامت کنید. Gastwerk Hotel Hamburg به اسپا یا حمامی مجهز است که در آن کلیه خدمات ماساژ و مراقبت از پوست انجام می‌شود. می‌توانید به این اسپا بروید و چند ساعتی را صرف ریلکس‌ کردن بکنید.

آدرس:

Beim Alten Gaswerk 3/EG, 22761 Hamburg

شماره تلفن:

890620 40 49+

وب‌سایت:

https://www.gastwerk.com/

The Westin Hamburg

The Westin Hamburg

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های هامبورگ The Westin Hamburg است. این هتل که در منطقه Elbphilharmonie قرار دارد، یکی از چشم‌گیرترین و منحصربه‌فردترین آثار معماری شهر است. این ساختمان، به‌سبک پست‌مدرن طراحی شده و اتاق‌ها از طراحی مینیمالی برخودار است؛ پنجره‌ها از کف تا سقف شیشه‌ای، تزئینات کم و رنگ‌ها روشن است. هم‌چنین در هتل Westin هامبورگ، یک سالن کنسرت و یک سالن فرهنگی وجود دارد. علاوه بر آن، شما می‌توانید از استخر سرپوشیده، اتاق‌های ماساژ و آب‌درمانی و یک سالنِ بار برای خوردن میان‌وعده با بهترین چشم‌اندازها بهره‌مند شوید. 

آدرس:

Platz d. Deutschen Einheit 2, 20457 Hamburg

شماره تلفن:

8000 100 40 49+

وب‌سایت:

https://www.marriott.com

The Fontenay

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های هامبورگ The Fontenay است. این هتل، مناظری پانوراما و فوق‌العاده آرام از دریاچه را ارائه می‌دهد. نمای اتاق‌های Fontenay بی‌نظیر است؛ پنجره‌های شیشه‌ای کف تا سقف رو به دریاچه Alster باز می‌شود. یک اسپا نیز پشت‌بام قرار دارد؛ شما در این هتل پنج‌ستاره می‌توانید در استخرهای روباز شنا کنید، به سالن ورزشی رفته و دوچرخه‌سواری کنید، در رستوران آن بنشینید و در حالی که به منظره شهر و دریاچه چشم دوخته‌اید، نوشیدنی و غذای خود را بخورید.

آدرس:

Fontenay 10, 20354 Hamburg

شماره تلفن:

60566050 40 49+

وب‌سایت:

https://www.thefontenay.com/

در آخر

ما در این مقاله به معرفی 12 تا از بهترین هتل‌ های هامبورگ پرداختیم. شما با توجه به نیازها و خواسته‌هایی که دارید می‌توانید بهترین مکان برای اقامت در سفرتان را برگزینید. به ما بگویید؛ چه نوع هتلی را برای اقامت چندروزه در هامبورگ انتخاب می‌کنید؟

نظرات کاربران