Neighborhoods of Frankfurt

معرفی 5 تا از بهترین محله‌ های فرانکفورت

فرانکفورت به‌عنوان پایتخت ملی آلمان، از وضعیت خوبی برخوردار است؛ از همین رو، دارای مناظر شهری فوق‌العاده، محله ‌های دیدنی، رستوران‌ها و اقامت‌گاه‌های باکیفیتی است. مطمئنا شما بعد از سفر به فرانکفورت، در پی بازدید از دیدنی‌های آن هستید. باید بدانید که در این شهر، محله ‌های دیدنی قرار دارد که از هر نظر بهترینند. ما در طول این مقاله به معرفی 5 تا از بهترین محله‌ های فرانکفورت می‌پردازیم و در ادامه به شما می‌گوییم که در هر محله به کدام رستوران بروید و بهتر است در کدام هتل اقامت کنید. برای تجربه بهترین سفر ما را همراهی کنید.

آماده خرید بلیط هواپیما تهران فرانکفورت هستید؟

Sachsenhausen

Sachsenhausen

یکی از بهترین محله‌ های فرانکفورت Sachsenhausen است. Sachsenhausen، پرجمعیت‌ترین منطقه شهر بوده و برخی از قدیمی‌ترین خانه‌های نیمه‌چوبی تاریخی که بعد از بمباران فرانکفورت به‌جای‌مانده را در آن خواهید دید. این محله، به‌خاطر بارهای بی‌نظیری که در خیابان‌های آن وجود دارد، شهرت یافته است؛ بنابراین مردم محلی و گردشگران برای تماشای جنب ‌و جوش شهر در خیابان‌های باریک آن گشت می‌زنند. در خیابان آرام‌تر Schweizer Strasse نیز، ترکیبی از بوتیک‌ها و چشم‌اندازهای عالی از افق فرانکفورت را خواهید دید.

در Sachsenhausen چه کارهایی انجام دهیم؟

یکی از کارهایی که می‌توان در دیدنی ‌ترین محله فرانکفورت انجام داد این است که روی یکی از نیمکت‌های چوبی رستوران آلمانی Atschel بنشینید و یک استیک گوشت سفارش دهید. هم‌چنین می‌توانید به بوتیک شیک‌وپیک Bonechina بروید و از اجناس آن دیدن کنید. علاوه بر آن، بارهای نوشیدنی فرانکفورت نیز، نوشیدنی‌های خوش‌مزه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. شنبه‌های هر هفته در میان نیز، طیف گسترده‌ای از دست‌فروشان در بازار ساحلی Schaumainkai گرد هم می‌آیند. آنان همه‌چیز، از اسباب‌بازی‌های دست‌دوم گرفته تا لباس‌های محلی، دوچرخه‌های دست‌دوم، صنایع دستی، مبلمان عتیقه و آثار هنری را به فروش می‌رسانند. از دیگر مکان‌ های دیدنی فرانکفورت نیز در این منطقه، می‌توان به موزه embankment اشاره کرد که در جوار رودخانه Main قرار دارد. با پیاده‌روی در ضلع جنوبی رودخانه Main می‌توانید از 9 موزه مطرح دیگر در سطح جهان، از جمله موزه Städel که 700 سال هنر اروپایی را به نمایش می‌گذارد، دیدن کنید.

کجا اقامت کنیم؟

 Libertine Lindenberg

هتل Libertine Lindenberg یکی از بهترین هتل‌های فرانکفورت برای اقامت است. این هتل پنج‌طبقه، دارای امکاناتی هم‌چون بوتیک، کلاس آشپزی، استودیوی ضبط، سالن بدن‌سازی و بوکس در زیرزمین و سوئیت‌های اختصاصی با طراحی متفاوت از هم است. برخی از اتاق‌های این هتل نیز یک آشپزخانه کوچک دارند. رستوران هتل Libertine Lindenberg شبانه‌روزی باز بوده و انواع غذا‌ها و نوشیدنی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. شما با اقامت گزیدن در این هتل نیز می‌توانید از دوچرخه‌های رایگان آنان استفاده کنید تا در شهر گشت بزنید.

آدرس:

Frankensteiner Str. 20, 60594 Frankfurt am Main

شماره تلفن:

66161550 69 49+

وب‌سایت:

https://thelindenberg.com/de/

Bahnhofsviertel

Bahnhofsviertel

یکی دیگر از بهترین محله‌ های فرانکفورت Bahnhofsviertel است. این محله، چراغ‌قرمز نیز نامیده می‌شود؛ چرا که برخی از رستوران‌های بین‌المللی، بارها و کلوب‌های شبانه بسیار شلوغی را در خود جای داده است. محله Bahnhofsviertel فرانکفورت، در کنار ایستگاه اصلی قطار شهری‌ست و به‌واسطه رفت و آمد مسافران، رونق زیادی پیدا کرده است. Kaiserstrasse نیز یکی از خیابان‌های آن است که برخی از آخرین ساختمان‌ های دیدنی باقی‌مانده مربوط به قرن هجدهم فرانکفورت، در آن جای دارد. پیشنهاد می‌کنیم پس از گردش در Bahnhofsviertel، به رستوران ژاپنی kabuki بروید و ماهی‌های تازه یا یک استیک آب‌دار سفارش دهید. قیمت‌های این رستوران، به‌هنگام ظهر مقرون‌به‌صرفه‌تر است. اگر هم برنامه‌تان را طوری چیده‌اید که بعدازظهر از این محله دیدن کنید، خودتان را به صرف یک لیوان کوکتل و نوشیدنی در Plank Cafe-Bar-Studio دعوت کنید؛ هم‌چنین از آثار هنرمندان محلی مانند Holger Wüst، Christin Berg و Martin Wenzel که بر روی دیوارها قاب شده، دیدن کنید.

کجا اقامت کنیم؟

هتل 25hours Hotel Frankfurt by Levi’s یکی از بهترین هتل‌های فرانکفورت برای اقامت است. این هتل، به مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای 25hours Hotel Frankfurt by Levi’s تعلق دارد. این هتل، جزئیات بسیار شیکی دارد و هر اتاق به امکاناتی مانند سیستم بلوتوث، وای‌فای و تهویه مطبوع مجهز است. هم‌چنین یک باشگاه ورزشی نیز در هتل وجود دارد؛ بنابراین شما می‌توانید صبح خود را با ورزش کردن شروع کنید. 25hours Hotel Frankfurt by Levi’s با فروش‌گاه دوچرخه‌فروشی Schnidelhau همکاری کرده و امکان اجاره کردن دوچرخه را فراهم آورده است. شما می‌توانید دوچرخه اجاره کنید و سوار بر آن، از جاذبه ‌های دیدنی فرانکفورت دیدن کنید.

آدرس:

Niddastraße 58, 60329 Frankfurt am Main

شماره تلفن:

2566770 69 49+

وب‌سایت:

Bornheim

Bornheim

یکی دیگر از بهترین محله‌ های فرانکفورت Bornheim است. Bornheim با خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده خوش‌منظره، کوچه‌های باریک، رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید، جایی‌ست که مردم را برای خرید کردن ترغیب می‌کند. یکی از مکان ‌های دیدنی این محله، Altes Bornheimer Rathaus بوده که تالار تاریخی شهر است. این ساختمان که با پنجره‌های نیمه‌چوبی حکاکی‌شده و درب ورودی چوبی طراحی گشته، در سال 1770 ساخته شده است. این ساختمان، زمانی محل زندگی شهردار بورنهایم به شمار می‌رفته است. Bethmannpark نیز یک باغ چینی‌ست که بر اساس اصول فنگ‌شویی طراحی شده و دارای پاگوداها، پل‌های عابرپیاده و جاذبه‌ های دیدنی سرسبز است. باغ‌وحش فرانکفورت نیز که در سال 1858 تاسیس شد و یکی از قدیمی‌ترین باغ‌وحش‌های جهان به شمار می‌رود، 4500 حیوان شامل ببر، پنگوئن، مار و دیگر جانوران را در خود جای داده و از دیگر دیدنی ‌های محله‌ Bornheim فرانکفورت به حساب می‌آید.

در این محله به کدام رستوران برویم؟

بعد از گشت ‌و گذار در محله Bornheim، نوبت به شکم‌گردی می‌رسد. بهترین رستورانی که به شما معرفی می‌کنیم Chairs است. این رستوران، دارای دکوری خلاقانه، با صندلی‌های مختلف است. در منوی رستوران Chairs، تارت گندم سیاه با پنیر بز، برش های نازک تربچه، ماهی کاد وحشی با کلم ساوی و مرغ سرو می‌شود. علاوه بر آن می‌توانید هر چهارشنبه یا شنبه‌ای که در این شهر اقامت دارید، به بازار کشاورزان یا farmers’ market بورنهایم بروید و انواع محصولات پخته شده مانند سوسیس، گوشت و دانه چاودار سبوس‌دار را بخرید و میل کنید.

کجا اقامت کنیم؟

یکی از بهترین هتل‌هایی که برای اقامت در بهترین محله فرانکفورت به شما معرفی می‌کنیم Schmärrnche است. هتل و رستوران Schmärrnche که یکی از معدودترین ساختمان‌های نیمه‌چوبی و تاریخی فرانکفورت به شمار می‌آید، بیش از 150 سال است که به‌صورت خانوادگی اداره می‌شود. این اقامت‌گاه 22 اتاق پر از عتیقه دارد که تنها 4 تا از آن‌ها تخت دونفره دارد؛ بنابراین اگر به‌همراه همسرتان به فرانکفورت سفر می‌کنید، لازم است که پیش از اقامت در این هتل، یک اتاق دوتخته را از قبل رزو کنید.

آدرس:

Kleine Spillingsgasse 10, 60385 Frankfurt am Main

شماره تلفن:

452690 69 49+

وب‌سایت:

Startseite

Westend

Westend

یکی دیگر از دیدنی ‌ترین محله ‌های فرانکفورت Westend است. این منطقه آرام و مجلل، خانه بسیاری از بانکداران و سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات است. این محله، خیابان‌های باریک و مملو از ویلاهایی را دارد که بین سال‌های 1890 تا 1918، در زمان امپراطور ویلهلم دوم، برای اقوامش ساخته شده است. محله Westend فرانکفورت، دارای دیدنی ‌هایی از جمله Alter Oper، خانه اپرای قدیمی شهر، باغ گیاه‌شناسی Palmengarten، بازار Trade Fair و برج Messeturm است که با 63 طبقه، دومین ساختمان بلند اروپا به شمار می‌رود. 

در محله Westend فرانکفورت به کدام رستوران برویم؟

بعد از گشت ‌و گذار در محله Westend و بازدید از جاذبه ‌های دیدنی آن، احتمالا گرسنه خواهید شد. پیشنهاد می‌کنیم به رستوران Oceans Bar Lounge بروید و در محیط رمانتیک آن، یک بشقاب غذای دریایی مدیترانه‌ای سفارش دهید و نوش جان کنید. هم‌چنین می‌توانید به کافه‌تریای دانشگاه گوته فرانسه بروید و ناهارتان را در ساختمان IG Farben Haus که معماری مدرنی دارد و زمانی، بزرگ‌ترین ساختمان اداری این قاره بوده، میل کنید. بعد از آن نیز می‌توانید، خود و اعضای خانواده‌تان را به‌صرف یک نوشیدنی در سالن بارِ مجلل Jimmy’s، واقع در Grandhotel Hessischer Hof که با سقف تیره، کف‌پوش و صندلی‌های چوبی تیره و مبلمان چرمی قهوه‌ای طراحی شده است، دعوت کنید. این بار، هر شب از ساعت 10 شب تا 3 بامداد باز است و در این هنگام، پیانو نیز نواخته می‌شود.

کجا اقامت کنیم؟

بهترین هتل برای اقامت در این محله Hotel Beethoven است. هتل بتهوون، در یک خیابان مسکونی آرام قرار دارد و اتاق‌های آن دارای تراس‌های مشرف به افق فرانکفورت است. به شما توصیه می‌کنیم که در این هتل اقامت کنید تا صبح‌تان را با تماشای چشم‌اندازهای زیبای شهر فرانکفورت آغاز کنید.

آدرس:

 Beethovenstraße 46, 60325 Frankfurt am Main

شماره تلفن:

7434970 69 39+

وب‌سایت:

WELCOME TO THE HOTEL BEETHOVEN

Nordend

Nordend

آخرین جایی که از آن به‌عنوان یکی از بهترین محله‌ های فرانکفورت نام می‌بریم، Nordend است. این منطقه، به‌خاطر رستوران‌های درجه‌یک با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، بارهای نوشیدنی، ویلاها و پارک‌های زیبا، خودش را در قلب مردم جا کرده است؛ به‌طوری که عده زیادی میلند در این محله زندگی کنند. Holzhausenschlösschen که زمانی، ویلای روستایی و استراحت‌گاه تابستانی به حساب می‌آمد، از مکان‌ های دیدنی Nordend است. خیابان Glauburgstrasse نیز، رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری را در خود جای داده است. علاوه بر این دو، پارک سرسبز günthersburg نیز، محل مناسبی برای والیبال‌بازی، پیاده روی است. هم‌چنین دارای دیواری به‌ارتفاع 10 متر بوده که بسیاری از کوه‌نوردان از آن بالا می‌روند.

در Nordend به کدام رستوران برویم؟

شما برای خوردن غذا، کافی‌ست به رستوران Apfelweinwirtschaft Frank بروید. در آن‌جا می‌توانید شنیسل، گوشت خوک سرخ شده با سس و بسیاری از غذاهای دیگر را در منوی آن ببینید. سپس به بار Der Rote Bar بروید و انواع نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های خوش‌مزه با ترکیبی خلاقانه را میل کنید.

در محله Nordend فرانکفورت از کجا دیدن کنیم؟

اگر از عاشقان خرید و مد هستید، از بوتیک Kleidoskop دیدن کنید. این بوتیک، تمامی لباس‌هایی که توسط طراحان بزرگ شهر طراحی شده است را به معرض فروش می‌گذارد. از جمله این لباس‌ها می‌توان به طرح‌های برندهای مشهوری چون Vivienne Westwood، plein sud، Gold Hawk و Drykorn اشاره کرد.

کجا اقامت کنیم؟

بهترین هتل برای اقامت در این محله NH Collection Frankfurt City است. این هتل زنجیره‌ای، امکانات یک هتل پنج‌ستاره را با قیمت‌هایی مناسب ارائه می‌دهد. برای مثال، این هتل به باشگاه ورزشی، سونا، اتاق بخار و بوفه صبحانه مجهز بوده؛ هم‌چنین تمامی اتاق‌های آن نیز جادار و بزرگ است.

آدرس:

Vilbeler Straße 2, 60313 Frankfurt am Main

شماره تلفن:

9288590 69 49+

وب‌سایت:

https://www.nh-hotels.com/hotel/nh-collection-frankfurt-city?utm_campaign=local-gmb&utm_medium=organic_search&utm_source=google_gmb

در آخر

بهترین محله‌ های فرانکفورت، دارای رستوران، جاهای دیدنی و هتل‌هایی برای اقامت هستند. می‌توانید یکی از آن‌ها را برگزینید، همان‌جا اقامت کنید و از خودتان در بهترین رستوران‌های آن پذیرایی کنید. بعد از سفر به فرانکفورت، نظر خود را درباره دیدنی ‌ترین محله فرانکفورت برای ما بنویسید؛ کدام‌یک را بیش‌تر پسندیدید؟

نظرات کاربران