بهترین جزیره‌های جهان؛ مقاصد بکر و جادویی!

فهرست مطالب

چقدر درباره بهترین جزیره‌های جهان اطلاع دارید؟ آیا می‌دانید که هر قاره جزایر زیبایی دارد که می‌تواند هوش از سر شما ببرد؟ اگر تا به حال با این جزیره‌ها آشنایی نداشتید، اما قصد دارید در آینده سفری به یکی از این جزایر زیبا داشته باشید در این مقاله با ما همراه شوید تا بهترین جزیره‌هایی که در عمرتان می‌توانید ببینید را به شما معرفی کنیم.

زنگبار، تانزانیا؛ زیبای هندی آفریقایی!

معروف‌ترین جزیره گرمسیری تانزانیا به خاطر ادویه جات، ترشی جات، آب‌های درخشان و نخل‌هایش معروف است. این مقصد در سال‌های اخیر به لطف تاریخ و فرهنگ غنی همراه با مجموعه‌ای از استراحتگاه‌های شیک، بیش از هر زمان دیگری سر و صدا داشته است. اگر قصد استراحت کردن در این ساحل را دارید به شهر سنگی که میراث جهانی یونسکو با ساختمان‌هایی با الهام از کاخ‌های هند است، مراجعه کنید.

سیشل؛ جزیره سلبریتی ها

شاید جالب باشد که بدانید افراد مشهوری مانند شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون و ویکتوریا و دیوید بکهام ماه عسل خود را در این جزیره واقع شده در آفریقا گذرانده‌اند؟ جذابیت این جزیره واقعا بی انتها است. سواحل سفیدی که در این مکان قرار دارد آن‌قدر زیبا هستند که بازدید از آن‌ها یک تجربه جدید را به زندگی شما اضافه خواهند کرد.

شاید جالب باشید که بدانید، بخش‌هایی از فیلم Castaway در اینجا فیلم‌برداری شده و مردم محلی بر این باورند که باغ عدن را می توان در Vallée de Mai یافت!

موریس؛ یکی از بهترین جزیره‌های جهان

شبکه‌های اجتماعی معروفی مانند پینترست و اینستاگرام به لطف آبشار این جزیره، پر از عکس‌ها و فیلم‌های جالب شده‌اند. این جزیره تقریباً در ۵۵۰ مایلی شرق ماداگاسکار قرار دارد که رفتن به این مکان می‌تواند بهشت را پیش چشم شما بیاورد. نکته جالب دیگر درباره این جزیره این است که میدان گرانشی بسیار قوی دارد که باعث می‌شود افراد و اشیا وزن بیشتری نسبت به حالت عادی خود داشته باشند.

بهترین جزیره‌های جهان

مجمع الجزایر بازاروتو موزامبیک

شش جزیره مجمع الجزایر به نام‌های Bazaruto Bazaruto، Benguerra، Magaruque، Santa Carolina،  Bangueو Shell در یک منطقه حفاظت شده و پارک ملی در سواحل شرقی آفریقا قرار دارند. این جزایر با نام مستعار “مروارید اقیانوس هند” در دهه گذشته شاهد ورود استراحتگاه‌های مشهوری مانند  Beyond Benguerra بوده‌اند. نکته جالب درباره این جزیره این است که مجمع الجزایر بازاروتو یکی از معدود زیستگاه‌های گاو دریایی هستند که در خطر انقراض قرار دارند. این گاوها آن‌قدر منحصر به‌ فرد هستند که ملوانان گاهی اوقات آن‌ها را با پری دریایی اشتباه می‌گیرند.

مالدیو؛ نقره ای و آبی!

جمهوری مالدیو، زنجیره‌ای از ۲۶ جزیره مرجانی و بیش از ۱۰۰۰ جزیره در اقیانوس هند، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گرمسیری در جهان است. این جزیره به خانه‌های ییلاقی روی آب خود شهرت دارد. غواصی در این جزیره آن‌قدر هیجان انگیز است که هر مسافری که به مالدیو سفر می‌کند علاقه دارد تا این تفریح را امتحان کند. البته مهارت شما در غواصی نیز اهمیت بسزایی دارد. حتی در اعماق آب‌های جزیره مالدیو می‌توانید با کوسه‌های صخره‌ای شنا کنید.

رزرو تور مالدیو !

پوکت؛ تجربه آرام شهری

پوکت یک جواهر پنهان نیست، اما همچنان مکانی گرم و دوست ‌داشتنی برای تعطیلات است. چه بخواهید در زندگی شهری غوطه‌ور شوید یا یک تجربه آرام و خانوادگی را داشته باشید این مکان برای شما مناسب خواهد بود. از آنجایی که این جزیره بزرگ‌ترین جزیره تایلند است، مطمئناً چیزی متناسب با برنامه سفر خود پیدا خواهید کرد. به ‌طور کلی، توصیه می‌کنیم از ساحل غربی پرجمعیت دوری کنید و به گوشه‌های آرامی مانند کیپ پانوا بروید. جایی که اقامتگاه‌های لوکس را خواهید یافت که احساس می‌کنید کمی دورتر از مسیر پر گردشگر هستند. در شهر پوکت می‌توانید ادویه‌های رنگارنگ را در بازارهای آن پیدا کنید. از طرفی دیگر می‌توانید از معابد قدیمی تائو بازدید کرده و از نقاشی‌های دیواری رنگارنگ خیابانی هیجان انگیز آن عکاسی کنید.

لنکاوی در مالزی؛ از بهترین جزیره‌های جهان

مجمع الجزایر لنکاوی که در سواحل شمال غربی مالزی قرار دارد، دارای سواحل بکر، صخره‌های مرجانی و کوه‌های سرسبز است. به علاوه در این جزیره یک پل معلق آسمانی که محبوبیت بسیار زیادی دارد واقع شده است. این مجموعه از ۹۹ جزیره و یک سرزمین عجایب غذا خوری تشکیل می‌شود که می‌توانید با نارگیل‌های کوبیده شده و انواع غذاهای مختلف از خود پذیرایی کنید.

بالی؛ طراوت و زیبایی

در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید ترکیبی از موج سواری، معنویت و لذت بردن از آفتاب بردن را به جز جزیره بالی پیدا کنید. شاید با شنیدن نام این جزیره به خود بگویید که در حال حاضر بالی پر است از گردشگرانی که از سراسر نقاط دنیا به آن سفر کرده‌اند. اما با این حال اگر بدانید که دقیقا به چه نقاطی از این جزیره باید بروید هنوز هم می‌توانید مناطقی از گنجینه‌های فرهنگی پنهان آن را کشف کنید. بدون شک جزیره بالی بهترین طبیعت را دارد که در آن پارک‌های پروانه، آبشارها و مزارع برنج حفاظت شده توسط یونسکو را می‌توانید پیدا کنید. پس اگر دوست دارید به جایی بروید که هر موقع سر خود را بچرخانید بتوانید طراوت و زیبایی ببینید، جزیره بالی به شما پیشنهاد می‌شود.

رزرو بلیط هواپیما بالی با سه کلیک خوبه !

بوراکای در فیلیپین؛ محبوب و خاص

این جزیره جمع و جور فیلیپینی با مساحتی کمتر از چهار مایل مربع، در طول چند دهه به یک منطقه توریستی تبدیل شده است. این جزیره حتی در سال ۲۰۱۸ به طور موقت تعطیل شد تا امکان توسعه و بازسازی مورد نیاز فراهم شود. اما با وجود شن‌های شیرین، غروب‌های جادویی و آب زلال، ما گمان می‌کنیم که محبوبیت بوراکای به این زودی‌ها کاهش نخواهد یافت.

Moorea زیبای فرانسوی!

سواحل Moorea که توسط کوه‌ها و دره‌های جنگلی سرسبز قاب گرفته ‌شده‌اند، مساحت نسبتا کوچکی دارند و اغلب به استراحتگاه‌های منفرد متصل هستند. با نشستن در یکی از این استراحتگاه‌ها ممکن است تصور کنید که کل جزیره را برای خود دارید.

Temae یکی از بخش های مورد علاقه مسافران از خط ساحلی است، با تمام صخره های مرجانی و ماسه های سفید نرمی که از ساحل جنوبی اقیانوس آرام انتظار دارید.

بهترین جزیره‌های جهان

تاسمانی یکی از بهترین جزیره‌های جهان

تاسمانی تنها ایالت جزیره‌ای استرالیا دارای تاریخ فرهنگی غنی و مناظر شگفت انگیز است. این جزیره عظیم از شش پارک ملی، کوه‌ها و حومه‌های وسیع شهر تشکیل شده است. در کل این جزیره یک مکان تفریحی عالی برای کسانی است که به تاریخ غنی و طبیعت علاقه مند هستند.

MONA (موزه هنرهای قدیم و جدید) بزرگترین موزه خصوصی استرالیا در اینجا ساخته شده است.

بورا بورا یا مالدیو؟

بورا بورا که به خاطر آب‌های فیروزه‌ای و کوه‌های سرسبزش معروف است، بسیار نزدیک به بهشت ​​روی زمین است. این جزیره دارای برخی از بهترین استراحتگاه‌ها در اقیانوس آرام جنوبی نیز است. ساحل ماتیرا نه تنها معروف‌ترین منطقه شنی در بورا بورا است، بلکه یکی از تنها سواحل دسترسی عمومی در این جزیره است. در نتیجه قبل از رفتن به این جزیره محل اقامت خود را تعیین کنید.

ساحل ماتیرا نه تنها معروف ترین منطقه شنی در بورا بورا است، بلکه یکی از تنها سواحل دسترسی عمومی در جزیره است. اینجا جایی است که بهترین جزیره‌های جهان، یعنی مالدیو و بورا بورا، به اشتباه گرفته می شوند!

از بهترین جزیره‌های جهان؛ فیجی

این مجمع الجزایر با بیش از ۳۰۰ جزیره یک بهشت ​​استوایی واقعی است. این جزیره‌ها با سواحل عالی، زندگی دریایی رنگارنگ، و استراحتگاه‌های مناسب برای خانواده‌های سلطنتی و لاکچری اختصاصی شده‌اند. همان‌طور که معمولاً در مورد جزایر آتشفشانی از جمله جزیره کوچک وایا اتفاق می‌افتد، مناظر فیجی به همان اندازه چشمگیر هستند. با خطوط ساحلی ناهموار و کوه‌های پوشیده از فضای سبز، حتی ممکن است هر چند وقت یک‌بار وسوسه شوید که به این جزیره سفر کنید.

جزایر گالاپاگوس در اکوادور

آیا واقعاً باید جذابیت گالاپاگوس را توضیح دهیم؟ شاید در حال حاضر بسیاری از خوانندگان خوش شانس این شانس را داشته‌اند که از این منطقه قدیمی اکوادور دیدن کنند. در این جزایر سگ‌های پا آبی و لاک ‌پشت‌های غول پیکر دایناسور مانند که در میان علف‌های بلند درخت می‌چرخند، فضایی جذاب و فوق العاده را ایجاد می‌کنند. قطعاً سفر دریایی بهترین راه برای کشف کردن این جزایر است. بنابراین اگر خواستید به این جزیره بروید سفر دریایی بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود. اکثر مسافران تور و یا سفرهای دریایی را برای رفتن به این جزیره انتخاب می‌کنند.

رواتان را به عنوان بهترین جزیره‌های جهان می شناسید؟

رواتان به عنوان بهشت ​​غواصان شناخته می‌شود. تقریباً تمام خط ساحلی ۳۱ مایلی آن مملو از صخره‌های مرجانی با تنوع زیستی است که ماهی‌های رنگارنگ، دلفین‌ها و گاو دریایی هند غربی را در خود جای داده‌اند.

برای رسیدن به جزیره: بسته به موقعیت مکانی خود، ممکن است بتوانید یک پرواز مستقیم به فرودگاه بین المللی Juan Manuel Galvez (RTB) در Roatan پیدا کنید. گزینه های دیگر این است که از یکی از چندین فرودگاه هندوراس با یک پرواز محلی استفاده کنید یا از شهر ساحلی La Ceiba با کشتی Galaxy Wave Ferry سفر دریایی داشته باشید!

فرناندو د نورونها در برزیل

برزیل به خاطر سواحلش معروف است، اما این شهرت اغلب منجر به تردد گردشگران زیادی در این سواحل می‌شود. برای پشت سر گذاشتن این هرج و مرج و شلوغی، به ۲۲۰ مایلی از ساحل شمال شرقی برزیل به سمت مجمع الجزایر خیره کننده فرناندو د نورونا بروید. جزیره اصلی تحت حفاظت یونسکو به بازدیدکنندگان خوش‌ شانس این اجازه را می‌دهد که در آب‌های شفاف غواصی کنند، مسیرهای عجیب و غریب را طی کنند و طلوع ماه را بر فراز اقیانوس تماشا کنند.

سانتورینی یونان را از دست ندهید!

اگر اهل عکس گرفتن هستید و قصد دارید به جزیره‌ای بروید که در آن بتوانید بهترین عکس‌های عمر خود را ثبت کنید، جزیره سانتورینی که در یونان قرار دارد با سواحل ماسه‌های سیاه، قرمز و سفید و غروب خورشید خیال انگیز خود می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در این جزیره می‌توانید ویلاهای سفید رنگی که به زیبایی هر چه تمام‌تر در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند را ببینید. اگر اهل جشن و گذار در فضای مجازی و دیدن طبیعت باشید احتمالاً عکس‌های این جزیره زیبا را با خانه‌های سفید و آبی رنگش زیاد دیده‌اید. اگر چه با رفتن به این مکان فضای زیادی برای گشت و گذار نخواهید داشت، اما سهولت در دسترسی، انواع مختلفی از غذاهای لذیذ و سرگرمی‌هایی که در این جزیره وجود دارد به هیچ عنوان برای شما کسالت بار نخواهد بود.

اگر نیاز به استراحت در برابر نور خورشید دارید، از موزه تماشایی Thira ماقبل تاریخ، پر از نقاشی های دیواری و مجسمه های خارق العاده ای که قدمت آن به عصر برنز می رسد، بازدید کنید.

آزور در پرتغال؛ کمتر شناخته شده و خاص

به نظر می رسد راز جزیره آزور و زیبایی آن آشکار شده و تا به الان مسافرین بسیاری از سراسر جهان به آن قدم می گذارند! تقریباً 900 مایل دورتر از ساحل لیسبون، این مجمع الجزایر پرتغالی می تواند شما را فریفته خود کند! از دره‌های سرسبز، صخره‌های شیب‌دار کنار اقیانوس، و پراکندگی آبشارها گرفته تا بهشتی که منتظر شماست!

بهترین جزیره‌های جهان

سیسیل؛ رویای ایتالیایی!

بزرگ‌ترین جزیره در دریای مدیترانه فرهنگ خاص خود را دارد. سیسیل با قوانینی که توسط همه از یونانی‌ها گرفته تا نورمن‌ها وجود دارد، دارای غذاهایی کاملاً متمایز، سواحل بکر با آب‌های شفاف و شهرهایی مملو از کلیساهای بزرگ و بازارهای خارق العاده است. برای یک روز ساحلی عالی، از صخره‌های سفید طبقه بندی شده در Scala dei Turchi یا بهشت Cala Tonnarella دیدن کنید.

در حالی که بیشتر کتاب های راهنما شما را به La Vucciria (یک بازار خیابانی معروف در پالرمو) راهنمایی می کنند، از جمعیت دوری کنید و به جای آن به Ballarò بروید؛ شک نکنید که غافلگیر خواهید شد!

جزایر سیلی در بریتانیا

هنگامی که به سواحل انگلستان فکر می کنید، ممکن است آب های شفاف، ماسه های عالی و آب و هوای نیمه گرمسیری بلافاصله به ذهنتان نرسد. اما جزایر سیلی نه تنها سواحل شگفت‌انگیزی دارد – به‌ویژه در سنت مارتین، یکی از پنج جزیره مسکونی (از 140 جزیره) – بلکه همچنین تاکستان‌ها، بندرگاه‌های آرام، و مسیرهای دوچرخه‌سواری و فعالیت‌های در فضای باز فراوانی را می توانید در آنجا تجربه کنید!

به عنوان پیشنهاد باید گفت: در سنت مری (بزرگ‌ترین جزیره)، یک کایاک از مرکز قایقرانی سیلی کرایه کنید و در آب‌های آرام خلیج پورتملون کاوش کنید.

میکونوس در یونان؛ داستان هرکول و غول ها!

میکونوس که گفته می شود جایی بوده که هرکول غول ها را کشته است، غرق در تاریخ اساطیری است. بنابراین اگر اهل افسانه ها باشید، در میکونوس (یکی از بهترین جزیره‌های جهان) زمان خوبی را پشت سر می گذرانید!

زمانی که در این منطقه هستید، در نزدیکی بندر کونلاس توقف کنید تا آنچه را که مردم محلی می‌گویند را نوش جان کنید!

ساردینیا ایتالیا؛ یکی از بهترین جزیره‌های جهان

وقتی بیشتر مردم به ساردینیا فکر می‌کنند، سواحل آفتاب زده و سواحل خیره کننده را تصور می‌کنند. اما این جزیره ایتالیایی مسافران را تشویق می‌کند تا با ویرانه‌های بالای تپه، کوه‌های سنگ آلود و تاکستان‌های پر از میوه به داخل سرزمین نگاه کنند. اگر خوش شانس باشید، حتی ممکن است از کنار اسب‌های پرسه زدن گیارا، که یک گونه کاملاً کوچک بومی ساردینیا هستند، عبور کنید.

کرت؛ بزرگترین جزیره یونان

بزرگ‌ترین جزیره یونان، کرت، با فرهنگ، چشم‌انداز، آشپزی و تاریخ اسطوره‌ای غنی خود، یکی از متمایزترین جزیره‌ها برای گردش است. اگر از ساحل فراتر رفتید، حتماً از کاخ Minoan در Knossos دیدن کنید. ساحل بالوس که در این مکان قرار دارد یکی از مکان‌های شناخته شده‌ای است که بیشترین عکس‌برداری در کرت گرفته شده است. اما پیشنهاد می‌شود که از پیاده روی سه ساعته و رانندگی‌های پر دست انداز در این منطقه خودداری کنید. به این خاطر که این نقطه به راحتی با کشتی از بندر کیساموس قابل دسترسی خواهد بود.

ایبیزا در اسپانیا؛ آرام و زیباست

ایبیزا بخشی از جزایر بالئاریک اسپانیا است که می‌تواند یک جزیره آرام و همیشه زیبا باشد. شهر اصلی، مطمئناً کلاب‌های شبانه فراوانی دارد، اما همچنین یک شهر قدیمی جذاب محافظت شده توسط یونسکو و مسیرهای سنگ فرش شده آرام نیز دارد. شما می‌توانید یک رستوران عالی در پیاده رو برای تماشای افراد انتخاب کنید. سپس به یکی از هتل‌های شیک جزیره برگردید. به هیچ عنوان نمی‌توانید از این جزیره بدون لذت بردن از غذاهای دریایی خوشمزه آن دیدن کنید. بنابراین پیشنهاد می‌شود که حتماً ماهی کبابی با میگو را در Es Torrent یا غذاهای مدیترانه‌ای تازه در La Paloma را امتحان کنید.

ونکوور یکی از بهترین جزیره‌های جهان است!

جزیره ونکوور هر ساله به عنوان یکی از جزایر برتر ‌کشور کانادا انتخاب می‌شود و اکنون نیز در جهان مورد تحسین و علاقه است. به این دلیل که کارهای زیادی برای انجام دادن در آن وجود دارد. به طور مثال می‌توانید تفریحاتی مانند ماهیگیری ماهی قزل آلا، قایقرانی و قدم زدن در سواحل و مسیرهای طبیعت گردی را انتخاب کنید.

کیپ برتون؛ باز هم کانادا!

کیپ برتون که بخش شمال شرقی نوا اسکوشیا را تشکیل می‌دهد، جزیره‌ای صخره‌ای و ناهموار است. در قسمت شمالی این جزیره، Cabot Trail را خواهید دید که یک حلقه ۱۸۵ مایلی است و یکی از دیدنی‌ترین مسیرهای رانندگی در کانادا محسوب می‌شود. یکی از بهترین زمان‌های سال برای سفر به این جزیره پاییز است. به این خاطر که همه جا به رنگ قرمز روشن و نارنجی درمی‌آید و جاده‌های پر پیچ و خم و شیب دار آن مناظر خارق العاده‌ای را ایجاد می‌کنند که از هر زاویه جذابیت خاصی دارند. از طرفی دیگر گونه‌های متعددی از نهنگ‌ها از ابتدای تابستان در امتداد این ساحل حرکت می‌کنند و تا پایان پاییز نیز در آنجا می‌مانند

بهترین جزیره‌های جهان

کوراسائو

کوراسائو مانند تکه‌ای از اروپا در دریای کارائیب است، با ردیف‌هایی از ساختمان‌های رنگارنگ با الهام از ساختنان‌های هلندی و پرتغالی در منطقه حفاظت ‌شده یونسکو در مرکز شهر ویلمستاد. به‌ علاوه این منطقه مملو از هتل‌ها و رستوران‌های جدید است. در سفرتان به اینجا، متوجه خواهید شد که یکی از بهترین جزیره‌های جهان اینجاست!

جمهوری دومینیکن

جمهوری دومینیکن یکی از پر جنب و جوش‌ترین و متنوع‌ترین کشورها در کارائیب است. اگر به دنبال استراحتگاه‌های همه جانبه، سواحل با ماسه سفید، یا رستوران‌ها و باغ‌های گیاه شناسی عالی در سانتو دومینگو باشید، جمهوری دومینیکن برای شما مکان جذابی خواهد بود. پیشنهاد می‌شود حتماً غذای ملی La Bandera را امتحان کنید که از برنج سفید، لوبیا قرمز و گوشت سرخ شده (معمولاً مرغ یا گوشت گاو) برای نشان دادن پرچم سه رنگ جمهوری دومینیکن استفاده می‌کند.

باهاما از بهترین جزیره‌های جهان!

جزیره باهاما یکی از معروف‌ترین جزیره‌های دنیا است که احتمال نام آن را زیاد شنیده‌اید. بیش از ۷۰۰ جزیره و هزاران حفره خالی از سکنه این کشور جزیره‌ای گسترده را در ۶۰ مایلی شرق فلوریدا تشکیل می‌دهند. اگر چه از نظر موقعیتی این جزیره در اقیانوس اطلس است، اما آب‌های فیروزه‌ای شفاف باهاما با جزایر جنوب‌ هم‌تراز است. اگر قصد برنامه‌ ریزی برای بازدید از ساحل ماسه‌ای صورتی در جزیره هاربر را دارید، می‌توانید تجربه لذت بخش خود را با اسب سواری در امتداد ساحل در هنگام غروب آفتاب افزایش دهید.

سنت کیتس؛ در لیست بهترین جزیره‌‌های جهان

سنت کیتس به‌ خاطر مزارع نیشکر و قلعه‌های تپه بریمستون به خوبی حفظ شده‌اش شناخته شده است. اما این جزیره تعدادی از هتل‌های لوکس را نیز در خود جای داده است. برای استراحت می‌تواند در اقامتگاه‌های پیشرفته با چشم‌انداز عالی، در مزرعه بل مونت در تپه کیتیتین، واقع در دامنه‌های شمال غربی کوه لیامویگا، اقامت کنید. برخی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های استراحتگاهی این منطقه، استخرهای شنای خصوصی و وان‌های پنجه‌ای در فضای باز مشرف به دریا هستند. پیشنهاد می‌شود که هنگام رفتن به جزیره سنت کیتس با قطار سفر کنید. به خصوص اگر بار اولی است که فرصت دارید به این جزیره بروید.

گرانادا با ویو خارق العاده!

چیزی به نام منظره بد در جزیره گرانادا وجود ندارد. مهم نیست کجا ایستاده اید، همیشه سبز، آفتابی و تپنده با زندگی گیاهی است. حتی پایتخت، سنت جورج نیز ویو عالی دارد، با خانه‌ها و کلیساهایی با رنگ‌های روشن که یادآور یک شهر ساحلی در ایتالیا هستند.

برای فهرستی تقریباً بی‌پایان از گزینه‌های ماساژ، اسکراب بدن و درمان‌های جلبک دریایی، مستقیماً به اسپا Red Lane بروید.

پورتوریکوی محبوب!

امتیازی که آمریکایی‌ها برای بازدید از این جزیره دارند این است که هیچ ‌گونه نیازی به گذرنامه برای رفتن به پورتوریکو نخواهند داشت. بلکه می‌توانند تنها در ظرف چند ساعت از ساحل شرقی دریای کارائیب به سمت پورتوریکو حرکت کنند. پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان جزیره پورتوریکو را بدون خوردن غذاهای لذیذ آن ترک نکنید. اگر کمی از شهر خارج شوید می‌توانید موزه‌ها و شگفتی‌های طبیعی که دورتر از جزیره پورتوریکو قرار دارند را ببینید. اکثر کسانی که قصد سفر به این جزیره را دارند کشتی کروز را برای رسیدن به این جزیره انتخاب می‌کنند. با این حال اگر پورتوریکو تنها مقصد شما است اکثر شهرهای بزرگ ایالات متحده آمریکا پروازهای مستقیم به فرودگاه سن خوآن را ارائه می‌دهند.

جامائیکا از بهترین جزیره‌های جهان

جامائیکا ممکن است ورودی شما به کارائیب باشد. چه در تعطیلات بهاری باشد یا یک سفر اختصاصی به GoldenEye، ملک سابق ایان فلمینگ یکی از استراحتگاه‌های بسیار زیبا در جهان است. شما همچنین می‌توانید فقط برای امتحان کردن غذاهای لذیذ و متنوع به این جزیره سفر کنید. مطمئن شوید که در طول بازدید خود تمام طعم‌های محلی را امتحان کنید، از مرغ تند و سریع گرفته تا کیک کاساوا و مارلین دودی، همه طعم فوق العاده‌ای دارند.

سنت لوسیا؛ در دریای کارائیب

این جزیره بسیار سرسبز و کوهستانی مورد علاقه کسانی است که به دنبال ماجراجویی هستند. برای ماجراجویی کردن در این جزیره می‌تواند از پیتونز یا مناره‌های آتشفشانی دوقلوی جزیره بالا بروید، یا به سادگی خود را در اتاق‌های هتل با برخی از خیره‌ کننده‌ترین مناظر در دریای کارائیب حبس کنید. به کسانی که استقامت کافی دارند توصیه می‌شود که به یک کوهنوردی شش ساعته از Petit Piton بپیوندند تا مناظر فوق‌العاده‌ای از Sugar Beach در ارتفاع ۲۴۶۱ فوتی پایین‌تر داشته باشند.

بهترین جزیره‌های جهان

باربادوس؛ آخرین جزیره در لیست ما!

جزیره باربادوس هر چیزی که شما برای تفریح به آن نیاز دارید مانند حیات وحش، سواحل شنی صورتی، غروب آفتاب جذاب و… را در اختیار دارد. بنابراین اگر دوست دارید به جزیره‌ای سفر کنید که بتوانید در آن یک منظره رمانتیک را از نزدیک ببینید جزیره باربادوس همان جایی است که باید به آن سفر کنید. حتی می‌توانید مستقیماً به ساحل Bathsheba در ساحل شرقی بروید. در این مکان موج سواری بسیار هیجان انگیز خواهد بود و با آب‌های کم عمقی که در این منطقه وجود دارد می‌توانید صخره‌های مرجانی را از نزدیک مشاهده کنید.

سخن پایانی

هنگامی که به جزایر اعجاب انگیز سفر می‌کنید جای هیچ گونه اغراقی وجود ندارد که بگوییم روح شما تازه می‌شود و چندین سال جوان‌تر می‌شوید. هر چیزی که در جزایر سرسبز و شگفت انگیز دنیا که در این مقاله به شما معرفی کردیم ببینید قطعاً می‌تواند به تجربه و بالا بردن روحیه و انرژی شما کمک کند. اگر قصد داشتید برای ماه عسل یا تفریحات خانوادگی و دوستانه به بهترین جزیره‌های جهان سفر کنید، انتخاب شما چه خواهد بود؟

نظرات کاربران