بهترین هتل های اروپا

بهترین هتل های اروپا؛ برای تجربه یک اقامت کلاسیک!

از آنجایی که امروزه گردشگران زیادی به کشورهای اروپایی سفر می‌کنند، داشتن اطلاعات مفید درباره محل اقامت برای آن‌ها بسیار مهم می‌شود. بی‌شک اگر مکان مناسبی را برای اقامت موقت خود انتخاب کنند، لذت بیشتری از سفر می‌برند. هتل‌های شیک با امکانات فراوان و چشم‌اندازهای زیبایی در اروپا وجود دارد که اگر دغدغه‌ای بابت هزینه اقامت در آن‌ها نداشته‌باشید، می‌توانند تجربه‌ای شیرین و به‌یادماندنی از سفر در ذهنتان ثبت کنند. پس در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین هتل های اروپا آشنا کنیم.

رزرو بهترین هتل خارجی با سه کلیک

هتل Passalacqua؛ دریاچه کومو ایتالیا

بهترین هتل های اروپا

پاسالاکوا یک ویلای لوکس قرن هجدهم و مشرف به دریاچه کومو در ایتالیا است و به‌عنوان یکی از بهترین هتل های اروپا شناخته می‌شود. این ویلای زیبا که با باغ‌های پلکانی احاطه شده‌است و توسط خانواده De Santis اداره می‌شود، پشت هتلGrand Tremezzo  و همچنین در کنار دریاچه کومو قرار دارد. هتل Passalacqua خانه سابق آهنگساز، وینچنزو بلینی نیز بوده‌است.

این هتل دارای 24 اتاق است که در سه ساختمان پراکنده شده‌اند؛ ویلای اصلی، پالازو هشت اتاقه و کازا آل لاگو چهار سوییتی در کنار دریاچه. شروع قیمت اتاق‌های این هتل از شبی 1300 دلار است.

هتل چهار فصل فلورانس؛ از بهترین هتل های اروپا 

این هتل در ایتالیا و در بزرگ‌ترین باغ خصوصی فلورانس در کاخ قرن پانزدهمی مدیچی که به زیبایی بازسازی شده‌است، قرار دارد. درمورد هتل که یکی از بهترین هتل های اروپا است، می‌گویند که این مکان «واحه‌ای از تجمل‌های آرام ایتالیایی» است که در آن مهمان‌ها با نمایش‌های گل‌های باشکوه و نقاشی‌های دیواری استقبال می‌شوند. فکرش را بکنید که 116 اتاق خواب آن که با اثاثیه عتیقه تزئین شده‌است، چقدر می‌تواند زیبا و دلفریب باشد.

این هتل که در سال 2008 افتتاح شد، قیمت اتاق‌هایش از 1000 دلار برای هر شب شروع می‌شود. از این تعداد، 79 اتاق در مکان Palazzo della Gherardesca  و 37 اتاق در صومعه‌ای قدیمی متعلق به قرن شانزدهم، با خدمات پذیرایی و پیشخدمت خاص قرار دارد. هتل Four Seasons Firenze  همچنین دارای رستوران ایتالیایی ستاره‌دار میشلین، به نام Il Palagio است.

هتل The Aman Venice؛ از بهترین هتل های اروپا در ونیز

هتل The Aman Venice؛ از بهترین هتل های اروپا در ونیز

هتل The Aman Venice  با موقعیت بی‌عیب‌ونقص خود در زیر پل افسانه‌ای ریالتو، منطقه سان پولو ونیز و در قصر پاپادوپولی متعلق به قرن شانزدهم قرار دارد.

این هتل که یکی از بهترین هتل های اروپا است، به‌عنوان ترکیبی اغواکننده از زرق‌وبرق ایتالیایی توصیف می‌شود و شامل نقاشی‌های دیواری گران‌قیمت، لوسترهای مورانو و دیوارپوش‌های ابریشمی روبلی است.The Aman Venice ، 24 اتاقش را با نرخ اولیه 1500 دلار در شب ارائه می‌دهد.

هتل کلاریج؛ از بهترین هتل های کلاسیک اروپا در لندن

از زمان افتتاح در سال 1812، هتل کلاریج در لندن میزبان جامعه عالی بریتانیا، افراد مشهور، سیاستمداران و خانواده سلطنتی بوده‌است. درباره این هتل می‌گویند که آنجا مانند یک جواهر است که با سبک کلاسیک انگلیسی‌اش یکی از محیط‌های درخشان هنر دکو است. عجیب هم نیست که با این همه تشریفات، در فهرست بهترین هتل های اروپا قرار نگیرد.

پس از یک پروژه هفت‌ساله در مقیاس عظیم بین سال‌های 2015 و 2022، کلاریج اکنون یک آبگرم جدید به مساحت 7000 فوت مربع، یک استخر شنای 25 متری، یک سالن بدنسازی، سالن آرایش، فضاهایی برای برگزاری رویداد و رستوران‌، یک مرکز تفریحی، شکلات خانگی و نانوایی نیز در خود دارد. این هتل دارای 269 اتاق با نرخ اولیه 1200 دلار در شب است.

هتل Le Sirenuse؛ هتلی در سواحل آمالفی ایتالیا

بهترین هتل های اروپا

هتل Le Sirenuse در بالای تپه پوزیتانو، در سواحل آمالفی ایتالیا قرار دارد و یک هتل تابستانی خانوادگی و همچنین یکی از بهترین هتل های اروپا است که از سال 1951 توسط چهار خواهر و برادر ناپلی تبدیل به یک هتل افسانه‌ای شده‌است.

این هتل در میان خانه‌های به‌هم‌چسبیده‌ای که روی صخره‌های ناهموار قرار دارند، وجود دارد و نزیک به دریا است. این مکان با معماری زیبای خود، مانند یک مجموعه هنری چشمگیر با رایحه خوش یاس است. در سال 1990، یک بازسازی جامع در هتل انجام شد. هتل Le Sirenuse دارای 58 اتاق سفید است که کفشان با کاشی‌های سرامیکی پوشیده شده‌است. همه اتاق‌ها، بالکن یا پاسیو خصوصی و حمام‌های مرمری کارارا دارن و با قیمت روزانه 900 دلار ارائه می‌شوند.

هتل The Borgo Egnazia؛ از بهترین هتل های اروپا در پولیا

این هتل در پولیا  ایتالیا می‌تواند فریبنده باشد؛ چراکه هتلی است که به‌عنوان یک دهکده تاریخی زیبای ایتالیایی شناخته می‌شود.

Borgo Egnazia  که در سال 2009 افتتاح شد، یک سرزمین عجایب مدیترانه‌ای است که با تجملات معاصر اقامتگاه‌های کلاس جهانی مطابقت دارد. این هتل با استحکامات، مسیرهای زیبای سنگ‌فرش‌شده با خطوط اسطوخودوس، کوچه‌های پوشیده از بوگنویل، کلیسای برج ناقوس و میدان مرکزی، یکی از بهترین هتل های اروپا است.

امکاناتی در این هتل وجود دارد که در دهکده‌های معمولی ایتالیایی وجود ندارد؛ مانند چهار استخر، یک رستوران برنده جایزه، کافه‌های سرپوشیده و روباز و یک اسپا با الهام از حمام‌های حرارتی رومی.

این ملک از کلبه‌های سنگی Casette  و 28 ویلای مجلل گرفته تا اتاق‌های رمانتیک و مینیمالیستی در ساختمان مرکزی La Corte، 183 اتاق را ارائه می‌دهد که قیمتش از 600 دلار در شب شروع می‌شود.

هتل Connaught؛ هتلی مجلل در لندن

هتل Connaught؛ هتلی مجلل در لندن

هتل Connaught، یک موسسه Mayfairدر مرکز لندن است که در سال 1897 به نام Coburg  تأسیس شد و در سال 1917 تغییر نام داد. این هتل که یکی از بهترین هتل های اروپا است، مانند سنگری زیبا در بازار شلوغ هتل‌های مجلل لندن است. همچنین دارای کافه زیبای Connaught با الهام از هنر دکو و دو چهره آشپزی جهانی است؛ هلن داروز بهترین سرآشپز زن سابق جهان، پرچمدار سه ستاره میشلن و اتریش و آشپز چیره‌دست آمریکایی، Jean-Georges Vongerichten، که بر دو غذاخوری دیگر در محوطه تاریخی نظارت دارد. این هتل، 121 اتاق شامل سه سوئیت متمایز و غیرمعمول نسبت به خانه‌های شهری ارائه می‌دهد و قیمتش از 1250 دلار در هر شب شروع می‌شود.

هتل چهارفصل مادرید؛ از بهترین هتل های اروپا

هتل چهار فصل مادرید پس از یک پروژه هفت‌ساله برای بازسازی با هفت ساختمان شاخص در سال 2020 افتتاح شد. حدود 1500 قطعه کار از جمله مجسمه‌ها، عکاسی و اینستالیشن‌ها در فضای هتل وجود دارد که شخصیت‌های پویای شهر را به تصویر می‌کشد. 

یک رستوران خودمانی روی پشت بام هنری، یک رستوران پان‌آسیایی، یک اسپای چهار طبقه که بزرگ‌ترین اسپای مادرید است با استخر شیشه‌ای و فضای استراحت در فضای باز، از جمله امکانات این هتل است. یک پیاده‌روی سریع شما را به پارک سرسبز رتیرو و گالری‌های هنری اطرافش مانند  Reina Sofía، Prado و Thyssen-Bornemisza می‌رساند. قیمت 200 اتاق خواب شیک هتل که یکی از بهترین هتل های اروپا است، از شبی 1200 دلار شروع می‌شود.

The Maybourne Riviera؛ هتلی در کشور فرانسه

بهترین هتل های اروپا

مایبورن ریویرا در کمون رکبرون-کاپ-مارتن فرانسه، بر فراز صخره‌های پر زرق‌وبرق کوت دازور قرار دارد. چشم‌انداز این هتل که یکی از بهترین هتل های اروپا است، چشم‌اندازی رو به خانه‌های شهری منتون به رنگ بلینی دارد.

این ملک روشن و به سبک مدرنیستی، تماماً با خطوط تمیز و شیشه‌های برش‌خورده، معبدی شیک برای هنر و طراحی است که به نور خط ساحلی ریویرای فرانسه اجازه می‌دهد تا در فضای داخلی مینیمالیستی‌اش بتابد.

قیمت اتاق‌های این هتل با یک آبگرم شیک، دو رستوران در دست سرآشپزهای برتر، دریا در عمق 300 متری، سه سوئیت پانوراما با منظره 360 درجه از خط ساحلی و 66 اتاق با تراس‌های خصوصی و برخی دارای استخر، از شبی 1000 دلار شروع می‌شود.

هتل Le Bristol؛ از بهترین هتل های مجلل اروپا در پاریس

Le Bristol در پاریس، مانند نقطه عطفی در خیابان du Faubourg Saint-Honoré، در سال 1925 افتتاح شد و به ‌سرعت جایگاه خود را به‌عنوان مکان موردعلاقه مجموعه فرهنگی پاریس تثبیت کرد. این خانه در طول جنگ جهانی دوم به خانه سفارت آمریکا تبدیل شد تا به شکل شیک خود در دهه 1950 بازگردد. این هتل که یکی از بهترین هتل های اروپا است، در سال 1978 توسط گروه Oetker خریداری شد و در طول یک بازسازی محتاطانه شش ساله، در سال 2018 تکمیل گشت.

190 اتاق هتل دارای سوئیت‌هایی مجل با دیوارهای پاستلی کم‌رنگ، مبلمان، پارچه‌های ابریشمی و آینه‌های عتیقه لویی پانزدهم و لویی شانزدهم است. رستوران Le Bristol با سه ستاره میشلن، مشرف به حیاط پر از گل هتل قرار دارد. البته رستوران 114 Faubourg و کافه آنتونیا نیز در آنجا وجود دارد. کاخ الیزه، موزه اورسی و طاق پیروزی در نزدیکی این هتل قرار دارند. قیمت اتاق‌هایش نیز از 3200 دلار شروع می‌شود.

Hotel Westminster؛ هتلی شیک در پاریس

Hotel Westminster؛ هتلی شیک در پاریس

هتل وست‌مینستر در مرکز پاریس، بین میدان واندوم و اپرا واقع شده‌است. اتاق‌هایی با تزئینات مجزا با مبلمان عتیقه، مرکز سلامتی با ماساژ و درمان‌های زیبایی در صورت درخواست از امکانات این هتل است که یکی از بهترین هتل های اروپا به‌شمار می‌رود.

همه اتاق‌های وست‌مینستر دارای مجموعه‌ای از ساعت‌های عتیقه، شومینه‌های مرمری و آثار هنری کلاسیک و همچنین مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و وای‌فای رایگان است. حمام خصوصی هتل دارای حوله و دمپایی است.

رستوران دوک هتل، غذاهای خلاقانه و لذیذی ارائه می‌دهد. هر جمعه عصر، موسیقی زنده پخش می‌کند و غذاهای سبک طبخ می‌کند. مرکز تناسب اندام پیشرفته آن نیز مشرف به پشت‌بام‌های پاریس است. هتل وست مینستر 160 متر از ایستگاه مترو اپرا فاصله دارد که مستقیماً به مکان‌هایی مانند شاتل، باستیل و برج ایفل منتهی می‌شود.

InterContinental Wien, an IHG Hotel؛ از بهترین هتل های اروپا در وین

این هتل در مرکز وین قرار دارد و یکی از بهترین هتل های اروپا است. هتلIntercontinental Vienna از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها از جمله تلویزیون‌های صفحه تخت، اینترنت و دوربین‌های دیجیتال استفاده می‌کند. در صورت درخواست، اتاق‌هایی مناسب مهمانان معلول جسمی نیز در خود دارد. شب‌ها در این هتل می‌توانید از موسیقی زنده و نوشیدنی در کافه اینترمتزو لذت ببرید.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به پارکینگ زیرزمینی، مرکز تجاری 24 ساعته، روم‌سرویس 24 ساعته و مرکز تناسب اندام اشاره کرد.

Parco dei Principi Grand Hotel & SPA؛ هتلی در رم

بهترین هتل های اروپا

Parco dei Principi  با ارائه مناظر پانوراما از شهر، در کنار پارک ویلا بورگزه رم واقع شده‌است. این هتل که توسط معماری با نام Giò Ponti طراحی شده‌است، دارای اتاق های مجلل، اسپای رایگان و 2 استخر است.

اتاق‌های هتل 5 ستاره Parco dei Principi Grand Hotel & SPA دارای قسمت‌های نشیمن آرامش‌بخش است و شامل تلویزیون‌های LCD بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای و پرداخت به ازای نمایش هستند. بیشتر آن‌ها منظره‌ای از باغ های سرسبز ویلا بورگزه و گنبد کلیسای سنت‌پیتر دارند.

رستوران لذیذ Pauline Borghese هتل، مشرف به استخر تابستانی و باغ است و دارای تراس باز در تابستان است. این رستوران غذاهای مدرن ایتالیایی سرو می‌کند و مهمانان می‌توانند از خوردن وعده‌های غذایی در کنار استخر لذت ببرند.

این هتل که یکی از بهترین هتل های اروپا است، دارای اسپا، مرکز سلامتی با استخر سرپوشیده، سونا فنلاندی و حمام ترکی و همچنین یک باشگاه ورزشی رایگان با تجهیزات تکنوگیم است. درمان‌های زیبایی نیز در آنجا در دسترس است و دمنوش‌های گیاهی در منطقه استراحت سرو می‌شود. یک مرکز کنفرانس با 18 اتاق جلسه نیز در هتل وجود دارد. این هتل تنها 5 دقیقه پیاده تا موزه Galleria Borghese فاصله دارد.

Melia Barcelona Sarriá؛ از بهترین هتل های اروپا در بارسلون

این هتل که در بارسلون قرار دارد، دارای اسپا، باشگاه ورزشی 24 ساعته و رستوران است. شهر پدررا و بنای کازا باتیو تنها 2 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. اتاق‌های Melia Barcelona Sarriá دارای دکوراسیون شیک و معاصر با تلویزیون 42 اینچی و حمام با تزئینات مرمر است.

همه اتاق‌های لانژ اختصاصی یکی از بهترین هتل های اروپا، خدمات عالی از جمله مناطق خصوصی منحصر‌به‌فرد، یک پذیرایی خصوصی و دسترسی رایگان به اسپای سرنا در محل را ارائه می‌دهد.

هر روز صبح بوفه صبحانه بین‌المللی، گزینه‌های بدون گلوتن و گزینه‌های رژیمی ویژه سرو می‌کند. رستوران Nonna Maria غذاهای مدیترانه‌ای و بین‌المللی سرو می‌کند. خیابان خرید لوکس آبنیدا دیاگونال تنها یک بلوک با این هتل فاصله دارد. بارسلونا نیوکمپ نیز ‌10 با ماشین از هتل فاصله دارد. میدان فرانسسک ماسیا نیز فقط 200 متر با هتل فاصله دارد. همچنین می‌توانید در عرض 20 دقیقه از هتل به بلوار زیبای پسیج د گراسیا برسید.

SIDE Design Hotel Hamburg؛ هتل با امکانات در هامبورگ

SIDE Design Hotel Hamburg؛ هتل با امکانات در هامبورگ

این هتل که در فهرست بهترین هتل های اروپا قرار دارد، دارای اقامتگاه‌های بزرگ، اسپا با استخر، و تراس روی پشت‌بام مشرف به شهر هامبورگ است. از ایستگاه مرکزی هامبورگ فقط 2 ایستگاه زیرزمینی فاصله دارد و دارای وای‌فای رایگان نیز است.

همه اتاق‌های هتل 5 ستاره SIDE دارای سیستم گرمایش و سرمایش سازگار با محیط‌زیست است. سوئیت‌های هتلی دارای طراحی کلاسیک و مدرن با مبلمانی چوبی است. یک تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت و حمام نیز در اتاق‌ها موجود است. هر روز یک بوفه از صبحانه‎های بین‌ا‌لمللی در هتل سرو می‌شود.

اسپای این هتل شامل سالن بدنسازی، سونا و جکوزی است. ماساژ و درمان‌های زیبایی‌اش را نیز می‌توان رزرو کرد. مهمانان همچنین می‌توانند در سالن اسکای در طبقه هشتم که دارای طراحی مینیمال است، استراحت کنند. هتل ساید در منطقه نوی اشتات هامبورگ، 3 دقیقه پیاده‌روی تا اپرای ایالتی هامبورگ و ایستگاه زیرزمینی Gänsemarkt دارد. گاراژ عمومی نیز در هتل موجود است.

Renaissance Zurich Tower Hotel؛ هتلی شیک در زوریخ

این بوتیک‌هتل 5 ستاره از موقعیت منحصر‌به‌فردی در برج موبیمو در منطقه شیک زوریخ-غرب برخوردار است. بسیاری از دفاتر شرکت‌ها و کلوپ‌های محبوب مانند Moods im Schiffbau، Komplex457  وHive  در فاصله کمی از هتل قرار دارند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبای این هتل که یکی از بهترین هتل های اروپا است، دارای تهویه مطبوع و پنجره‌هایی از کف تا سقف است که منظره‌ای پانوراما ارائه می‌دهد. سایر ویژگی‌های اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون صفحه‌تخت با کروم‌کست و امکانات رایگان تهیه چای و قهوه.

مهمانانی که اتاق کلاب یا سوئیت رزرو می‌کنند، از دسترسی رایگان به صبحانه رستوران و همچنین نوشیدنی و غذای رایگان در ساعات خاص در کافه Lucid  برخوردار هستند. این هتل همچنین دارای یک سالن بدنسازی واقع در طبقه پانزدهم با منظره چشمگیر از شهر زوریخ است.

رستوران Equinox هتل، طیف گسترده‌ای از غذاها و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند در تراس تابستانی آنجا استراحت کنند. نوشیدنی و تنقلات در کافه Lucid موجود است. سرویس اتاق 24/7 نیز در دسترس است. ایستگاه مرکزی زوریخ، دریاچه زوریخ و معروف‌ترین مرکز خرید Bahnhofstrasse نیز به هتل نزدیک است.

Meliá Milano؛ از بهترین هتل های اروپا در میلان

بهترین هتل های اروپا

هتل Meliá Milano تنها 2 دقیقه پیاده از ایستگاه مترو لوتو فاصله دارد و یک باشگاه ورزشی 24 ساعته رایگان و اتاق‌های بزرگ با دکوراسیون زیبا به مهمانان ارائه می‌دهد. منطقه خرید سیتی‌لایف نیز 10 دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد.

اتاق‌های Meliá دارای تهویه مطبوع است و ملحفه‌ها و مبلمان مجلل دارد. هرکدام از اتاق‌های این هتل که یکی از بهترین هتل های اروپا است، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و پرداخت به‌ ازای نمایش، به‌علاوه گاوصندوق دارد.

صبحانه در رستوران مامی به‌سبک بوفه است؛ در حالی که در کافه  Elyxr نوشیدنی و فینگرفود سرو می‌شود.

Meliá Milano 700 متر از مرکز نمایشگاه MiCo Milano Congressi فاصله دارد. این ملک، 8 ایستگاه مترو تا کلیسای جامع میلان و مرکز نمایشگاهیRho Fiera Milano  فاصله دارد. استادیوم فوتبال سن سیرو نیز در 2 کیلومتری هتل واقع شده‌است.

هتل اُکورا؛ آمستردام

این هتل که یکی از بهترین هتل های اروپا است، شامل سالن بدنسازی و سلامتی ناگومی، استخر و اتاق‌های خدمات است. وقتی در اتاق اجرایی یا اتاق‌های سطح بالاتر هتل اقامت می‌کنید، به سالن انحصاری Executive دسترسی دارید؛ جایی که می‌توانید از خوردن خوراکی‌های سبک لذت ببرید. همه واحدهای این آپارتمان‌ دارای WLAN رایگان، دستگاه نسپرسو و دسترسی به امکانات بدنسازی است. علاوه بر رستوران هتل که سه ستاره میشلن دارد، می‌توانید به رستوران ژاپنی آنجا هم سر بزنید. بوفه صبحانه نیز خوراکی‌های خوشمزه اروپایی و آسیایی به مهمانان ارائه می‌دهد. در اسپا ناگومی می‌توانید از مجموعه‌ای از درمان‌های صورت، ماساژ، مانیکور، پدیکور و درمان‌های بدن استفاده کنید. هتل اوکورا آمستردام توسط رستوران‌ها و مغازه‌ها احاطه شده‌است. ایستگاه تاکسی درست در مقابل هتل قرار دارد و نزدیک‌ترین ایستگاه تراموا در 100 متری هتل وجود دارد.

جمع‌بندی

در این مقاله شما را با بهترین هتل های اروپا، از فرانسه تا ایتالیا، آلمان و هلند آشنا کردیم. این هتل‌ها چیزی از امکانات رفاهی و سلامتی و همچنین موقعیت مکانی و معماری شیک و منحصربه‌فرد کم ندارند. اگر تجربه اقامت در این هتل‌ها را دارید، در قسمت نظرات مقاله با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران