مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد و غرق شدن در دنیای خرید!

اگر همزمان به خرید و تفریح نیاز دارید، مرکز خرید آرمیتاژ مشهد بهترین جاست. انواع مغازه و فروشگاه با بهترین اجناس در این مرکز خرید وجود دارند. پس از خرید می‌توانید برای غذا خوردن یا صرف یک نوشیدنی به بخش فودکورت ساختمان بروید. امکانات فروشگاه به این بخش خلاصه نمی‌شود. اگر کودکی همراه شما باشد، برای او هم سرگرمی، رستوران مخصوص و شهربازی وجود دارد. بخش اداری در مرکز خرید آرمیتاژ مشهد با ورودی مجزا جدا شده است. هر قرار کاری، دوستانه یا جشن تولد در این ساختمان قابل برگزاری است. علاوه بر آن اگر به ورزش علاقه دارید، می‌توانید به بخش کلوپ ورزش و سلامت آن سری بزنید. همراه ما باشید!

رزرو تور مشهد

بلیط هواپیما مشهد را رزرو کرده اید؟

امکانات مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ یک پاساژ معمولی نیست. در واقع هر چیزی که برای سرگرم کردن یا خرید به آن نیاز داشته باشید، در مرکز خرید آرمیتاژ مشهد وجود دارد. طراحی این ساختمان به صورت چندین طبقه اجرا شده است. این برج 34 طبقه، امکانات مختلفی دارد و دومین سازه بلند در ایران به حساب می‌آید. در بخش تجاری آرمیتاژ 330 واحد فروشگاهی قرار دارد. در بخش مرکز خرید آرمیتاژ مشهد هر چیزی که لازم داشته باشید، موجود است. برای اینکه درباره امکانات مختلف این مرکز خرید بدانید، در ادامه درباره جزئیات آن بیشتر توضیح می‌دهیم.

هایپرمارکت و فروشگاه‌های مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

بخش اداری مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

یکی از بخش‌های مرکز خرید آرمیتاژ مشهد به واحدهای اداری اختصاص داده شده است. بخش اداری به 15 هزار متر مربع می‌رسد و 150 واحد از ساختمان را در بر می‌گیرد. یک ورودی، رسپشن جدا و البته آسانسورهای با سرعت بالا برای بخش اداری مرکز خرید آرمیتاژ در نظر گرفته شده است. طبقات 5 به بالا به واحدهای اداری اختصاص دارد. هر یک از این طبقات با متراژ متفاوت طراحی و ساخته شده است. طبقه 5 تا 17 مرکز خرید آرمیتاژ مشهد حدودا 60 تا 90 متر مربع است. طبقه 18 تا 22 هر طبقه 5 واحد آپارتمانی و به مساحت 110 تا 170 متر است. در نهایت طبقات 23 به بالا 300 تا 420 متر هستند. همانطور که پیداست هر چقدر طبقه بالاتر می‌رود، متراژ واحدهای اداری هم بیشتر می‌شود. 

فودکورت پر از غذاهای خوشمزه

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

در طبقه چهارم مرکز خرید آرمیتاژ مشهد می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای امتحان کنید. در بخش فودکورت طیف متنوعی از غذاها وجود دارند. فود کورت آرمیتاژ بسیار شیک و متفاوت طراحی شده است تا از غذا خوردن در آن نهایت لذت را ببرید. در ضمن فضای داخلی با صندلی و میزهای راحت و شیک پر شده است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد فودکورت مرکز خرید آرمیتاژ مشهد، تراس آن است. در زمان لذت بردن از منظره شهر، خصوصا در شب می‌توانید یک نوشیدنی خوشمزه هم سفارش دهید. پس از دیدن فیلم در پردیس یا خرید می‌توانید در این طبقه خستگی در کنید و دوباره انرژی بگیرید.

کلوپ ورزشی برای مهمانان پرجنب‌وجوش

به چه ورزشی علاقه دارید؟ در مرکز خرید آرمیتاژ مشهد بهترین ساعات را برای انواع ورزش و تحرک بیشتر تجربه کنید. در این ساختمان امکانات مختلف برای ورزش‌های شنا، ماساژ، اسکواش، بدنسازی، یوگا، بیلیارد و بولینگ فراهم شده است. ساکنین، مالکین و مراجعه‌کنندگان مرکز خرید آرمیتاژ مشهد می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. وقتی از یک روز کاری خسته برمی‌گردید، شنا، ماساژ یا سایر امکانات این بخش شما را سرحال خواهد کرد. در بخش کلوپ ورزشی آرمیتاژ کادر پزشکی برای ارائه خدمات مشاوره و درمان آماده به کار هستند. وسعت بخش ورزشی مرکز خرید آرمیتاژ مشهد به حدود 1500 متر مربع می‌رسد. این کلوپ یک مجموعه ورزشی کامل و مدرن برای تحرک و سلامت شماست.

سینما و فیلم های به روز

مرکز خرید آرمیتاژ

سینمای مرکز خرید آرمیتاژ در طبقه پنجم واقع شده است. این پردیس سینمایی با 4 سالن مجزا، 334 نفر ظرفیت دارد. برای ساخت پردیس سینمایی مرکز خرید آرمیتاژ مشهد، از جدیدترین تجهیزات استفاده شده است؛ از همین رو کیفیت تصویر و صدای آن بسیار بالاست. سالن فردوسی، سالن اصلی این پردیس است و 192 نفر ظرفیت دارد. خیام، رودکی، و عطار به‌ترتیب با ظرفیت 50، 48 و 45 نفر ساخته شده‌اند. برای تهیه بلیط سینمای مرکز خرید آرمیتاژ مشهد می‌توانید از طریق سایت‌هایی مثل سینماتیکت صندلی خود را انتخاب کنید یا به صورت حضوری برای خرید اقدام کنید. وجود سینما در مرکز خرید آرمیتاژ مشهد به شما امکان صرفه‌جویی در زمان را می‌دهد. در این مرکز خرید می‌توانید برنامه خرید، تماشای فیلم و غذاخوردن در رستوران را ادغام کنید. همه این فعالیت‌ها در یک مرکز خرید ممکن است. در واقع شما کمترین انرژی را برای یک روز مصرف خواهید کرد. 

کافه مخصوص و شهر مشاغل کارالند برای بچه‌ها

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد فقط برای بزرگسالان طراحی نشده است. رستوران مخصوص کودکان در این مرکز خرید با طرح لگو ساخته شده است. بچه‌ها در این رستوران رنگارنگ با اشتیاق بیشتری غذا می‌خورند. غذاها و نوشیدنی‌های این بخش به صورت سالم و مخصوص بچه‌ها درست می‌شود. اگر تمایل داشته باشید، امکان برگزاری جشن تولد و عکاسی از بچه‌ها هم در این قسمت وجود دارد. پس از غذا خوردن می‌توانید از شهر مشاغل بچه‌ها دیدن کنید. در طبقه سوم مرکز خرید آرمیتاژ مشهد یک پارک تفریحی-آموزشی وجود دارد که با بازی و سرگرمی مشاغل مختلف را به بچه‌ها معرفی می‌کنند. این واحد برای کودکان 3 تا 12 سال طراحی شده است تا دید محدودی درباره شغل‌های آینده خود داشته باشند. خلبانی، موسیقی، دندانپزشکی، نقاشی از جمله شغل‌هایی هستند که به بچه‌ها معرفی می‌شوند.

فروشگاه‌های مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ

اما مهم‌ترین بخش مرکز خرید آرمیتاژ، فروشگاه‌ها و مغازه‌های آن است. بسیاری از افراد برای خرید کردن به این ساختمان سر می‌زنند. در این بخش هر چیزی از انواع لباس، عطر، ساعت، محصولات چرمی، لوازم آرایشی-بهداشتی، مبلمان، فرش، لوازم تحریر، لوازم خانه، اسباب‌بازی، گالری طلا و… وجود دارند. در واقع شما با یک خرید کامل از هرچه نیاز دارید، به خانه خواهید رفت. برای گشتن و پیدا کردن آنچه نیاز دارید، پله برقی، آسانسور و راه‌پله وجود دارد. طبقات منفی یک تا مثبت چهار فروشگاه‌های مختلف را در برمی‌گیرد.

همه مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، بخشی از سرگرمی‌ها و امکانات آرمیتاژ بودند. موزه هنر برای رویدادهای فرهنگی، گالری هنری، شهربازی کودک، آژانس مسافرتی، آرایشگاه، کارواش، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، اتاق‌های گفتگوی شیشه‌ای و مرکز گل‌آرایی از دیگر امکانات موجود هستند. همه آن‌ها به بهترین شکل کنار هم چیده شده‌اند تا یک روز کامل را برای رفع نیازهای خود در مرکز خرید باشید.

ساعت کار و محل مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

این مرکز خرید در محدوده یکی از اصلی‌ترین بلوارهای مشهد، بلوار وکیل آباد قرار دارد. در تقاطع خیابان هفت تیر و گلشن می‌توانید این مرکز خرید را پیدا کنید. یکی از بهترین ویژگی‌های آرمیتاژ موقعیت آن است؛ زیرا از هر ترافیک سنگینی به دور خواهید بود. شما می‌توانید هم با وسایل نقلیه عمومی و هم با وسایل نقلیه شخصی به این مرکز خرید برسید. در روزهای شنبه تا چهارشنبه باید از ساعت 10 صبح تا 22 شب مراجعه کنید.

این مرکز خرید در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا 23 شب باز است. پارکینگ مخصوص مرکز خرید برای ماشین شخصی شما وجود دارد. برای رفتن به آرمیتاژ با وسایل نقلیه عمومی، باید از پایانه صبا، غدیر و انقلاب به آن‌جا بروید. برای استفاده از مترو هم باید در ایستگاه هفت تیر پیاده شوید و مسیری را پیاده‌روی کنید. یک پل روگذر عابر پیاده برای ورود به مرکز خرید وجود دارد که چهارمین مسیر برای رسیدن به آن است.

در آخر

در نهایت مرکز خرید آرمیتاژ مشهد برای سپری کردن یک روز کامل مناسب است. در یک روز می‌توانید هم تفریح کنید و هم هرچیزی که به آن نیاز دارید، بخرید. انواع فروشگاه‌ها با لوازم شیک و با کیفیت پاسخگوی نیاز شما هستند. این مرکز خرید با جدیدترین و شیک‌ترین امکانات و وسایل پر شده است. با توجه به ورودی و مسیرهای مختلف به مرکز خرید آرمیتاژ مشهد می‌توانید به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

نظرات کاربران