مجتمع تجاری وصال مشهد

در مجتمع تجاری وصال مشهد چه چیزی بخریم؟

اگر قصد خرید و تفریح را دارید، مجتمع تجاری وصال مشهد پیشنهاد خوبی است. این مجتمع تجاری با 500 واحد تجاری پر از فروشگاه‌های مختلف برای خرید است. این فروشگاه‌ها انواع لوازم و وسایل باکیفیت را آماده کرده‌اند. علاوه بر آن در بخش‌های تفریحی هم امکانات و گزینه‌های قابل قبولی وجود دارند تا برای شما و کودکانتان یک روز به‌یادماندنی بسازند. در واقع در مجتمع تجاری وصال مشهد حوصله شما سر نمی‌رود؛ زیرا پر از تجربه‌های جدید و لذت‌بخش خواهد بود. اگر قصد رفتن به این مرکز تجاری را دارید، بد نیست با امکانات و تفریحات آن آشنا شوید. در ادامه این مقاله قصد داریم همه امکانات مجتمع تجاری وصال مشهد، ویژگی آن‌ها و… را با هم بررسی کنیم.

رزرو تور مشهد

اگر بلیط هواپیما مشهد را خریدید و به این شهر دیدنی سفر کردید، خرید را فراموش نکنید!

مجتمع تجاری وصال مشهد کجاست؟

مجتمع تجاری وصال مشهد

مجتمع تجاری وصال مشهد در یک مجموعه تجاری-گردشگری به‌نام سپاد قرار دارد. این مجتمع تجاری در بخش شمالی مشهد به وسعت 2 میلیون متر مربع ساخته شده است. سپاد یکی از مناطق گردشگرید، تفریحی و توریستی در مشهد است؛ به همین خاطر کیفیت بالا و قیمت‌های مناسبی را شاهد خواهید بود. در صورتی که با وسایل نقلیه شخصی به این منطقه سفر کنید، می‌توانید از پارکینگ مخصوص آن استفاده کنید. همانطور که اشاره گردیم برای رفتن به مجتمع تجاری وصال مشهد باید به شمال مشهد و انتهای بلوار خیام شمالی بروید. پس از آن در بلوار بهارستان، جنب مجتمع تجاری الماس شرق می‌توانید مجتمع تجاری وصال را پیدا کنید. زیربنای این مرکز تجاری 48000 متر مربع و زمین آن 11000 مترمربع اندازه‌گیری شده است. 

ویژگی‌ها و امکانات مجتمع تجاری وصال مشهد

مجتمع تجاری وصال مشهد یکی از مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید مشهد است. در واقع امکانات زیادی برای این مجتمع تجاری در نظر گرفته شده است. وقتی به مجتمع تجاری وصال وارد می‌شوید، با 6 طبقه مواجه می‌شوید. در این 6 طبقه، 500 واحد تجاری قرار گرفته است. این واحدهای تجاری در زمینه‌های پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی-بهداشتی، لوازم خانگی، طلافروشی و هایپرمارکت آماده ارائه محصول هستند. برای اینکه با دیگر امکانات مجتمع تجاری وصال مشهد آشنا شوید، در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم.

امکانات تفریحی برای کودکان

مجتمع تجاری وصال مشهد

مجتمع تجاری وصال مشهد، فقط برای بزرگسالان طراحی نشده است. تفریحات خاص کودکان در مجتمع تجاری وصال شیرازی می‌تواند ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم کند و انرژی آن‌ها را تخلیه کند. در طبقه چهارم مجتمع تجاری وصال مشهد پارک علمی پرفسور بازیما قرار دارد. این پارک علمی حدودا 4000 مترمربع مساحت دارد. کودک شما در پارک علمی بازیما می‌توند در زمان سفر کند، به دنیای زیر آب برود و اسرار بدن انسان را کشف کند. پارک علمی بازیما فرصتی برای کودکان فراهم می‌کند تا در کنار بازی و سرگرمی، چیزهای جدیدی یاد بگیرند. تجربه بازی و تفریح در مجتمع تجاری وصال یک روز به‌یادماندنی برای کودکان خواهد بود.

همه‌چیز در هایپرمارکت مجتمع تجاری وصال مشهد

در هایپرمارکت مجتمع تجاری وصال می‌توانید هرچیزی پیدا کنید. مهم‌ترین مزیتی که هایپرمارکت بزرگ مجتمع وصال دارد، امکان خرید همه نیازمندی‌های خانه به صورت یکجاست. با خرید از هایپرمارکت مجتمع تجاری وصال در زمان خود صرفه‌جویی خواهید کرد. لوازم بهداشتی، شوینده، انواع مواد غذایی تازه، انواع کنسرو، انواع گوشت و… از جمله مواردی هستند که می‌توانید در هایپرمارکت مجتمع تجاری وصال پیدا کنید. در برخی از مواقع تخفیف‌هایی روی محصولات هایپر مارکت خورده می‌شود که برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها پیشنهاد خوبی هستند. همه اجناس و محصولاتی که نیاز دارید، به صورت مرتب و تازه در قفسه‌ها و بخش‌های مختلف چیده شده‌اند تا به‌راحتی بتوانید آن‌ها را پیدا کنید. 

پوشاک، کیف، کفش و عطر در وصال مشهد

مجتمع تجاری وصال مشهد

اگر برای یک مهمانی آماده می‌شوید، باید بهترین چیزها را تهیه کنید. در واقع مجتمع تجاری وصال مشهد همان جایی است که برای خرید لباس، کفش، کیف و… به آن نیاز دارید. در این مجتمع تجاری انواع محصولات با کیفیت و قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند. تنوع محصولات در این مرکز تجاری بسیار بالاست و به‌راحتی می‌توانید محصول مورد نیازتان را پیدا کنید. علاوه بر آن اگر باید هدیه تهیه کنید، گیفت‌شاپ‌ها انواع محصولات باکیفیت و زیبا را ارائه می‌کنند. اگر یک روز را به گردش در فروشگاه‌های مجتمع تجاری وصال مشهد اختصاص دهید، با پیشنهادهای خوبی برای خرید روبه‌رو می‌شوید. 

رستوران‌گردی در مجتمع تجاری وصال مشهد

پس از گردش در بخش تفریحی و خرید، قطعا به یک غذای خوشمزه نیاز پیدا خواهید کرد. دو رستوران فوق‌العاده را می‌توانید در مجتمع تجاری وصال مشهد پیدا کنید. یکی از آن‌ها رستوران اطلسیه است. این تالار-رستوران برای مجالس مختلف شما هم پیشنهاد می‌شود. این رستوران بزرگ و مدرن را می‌توانید در طبقه همکف پیدا کنید. در ادامه اگر به فست‌فود علاقه داشته باشید، رستوران مکس با ارائه بهترین غذاها آماده است. انواع ساندویچ و پیتزا در این فست‌فود قابل سفارش است. هر دو رستوران از نظر کیفیت غذا و خدمات نمره قابل قبولی می‌گیرند و شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

باشگاه هوانوردی ایکات برای دوستداران هوانوردی و فضا

باشگاه هوانوردی

یکی از تفریحاتی که برای بزرگسالان تدارک دیده شده است، باشگاه هوانوردی ایکات است. در این بخش از مجتمع تجاری وصال مشهد در کنار تفریح، اطلاعات هوانوردی و فضای خود را افزایش دهید. باشگاه هوانوردی ایکات مجوزهای رسمی پرواز را از سازمان هواپیمایی کشور دریافت کرده است تا با خیال راحت آن را برای تفریح انتخاب کنید. در این باشگاه امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای برای تجربه واقعیت-مجازی وجود دارد تا به بهترین شکل شبیه‌سازی پرواز را تجربه کنید. انواع سرگرمی‌های مخصوص پرواز، در باشگاه هوانوردی ایکات برای عاشقان پرواز آماده شده است. این باشگاه به بسیاری از افرادی که قصد دارند به صورت جدی پرواز و خلبانی را دنبال کنند، پیشنهاد می‌شود. 

سایر امکانات تفریحی !

امکانات تفریحی مختلف این مرکز خرید معروف را نام بردیم. به طور کلی مرکز تجاری وصال در زمینه امکانات تفریحی پیشنهادهای خوبی دارد. پرندگان خشمگین یکی دیگر از بخش‌های تفریحی در مجتمع تجاری وصال است. این بازی بیشتر مورد توجه بچه‌ها و نوجوانان قرار می‌گیرد. یکی از تفریحاتی که بزرگسالان هم می‌توانند از آن لذت ببرند، اتاق فرار یا کلبه وحشت است. در واقع در مرکز تجاری وصال مشهد برای هر سنی یک سرگرمی و تفریح وجود دارد. علاوه بر همه این‌ها یک بخش پر از بازی‌های دیجیتال برای بازی‌های کامپیوتری و پروژکتور سه‌بعدی محبوب شما تدارک دیده شده است.

مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم برای گذراندن یک روز پر از خریدهای جذاب و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز فراهم شده‌اند. 

نتیجه‌گیری برای بازدید از مجتمع تجاری وصال مشهد

در نهایت اگر برای یک روز خرید و تفریح برنامه‌ریزی می‌کنید، مجتمع تجاری وصال مشهد را جز یکی از اولویت‌های خود در نظر بگیرید. این مرکز تجاری علاوه بر فروشگاه‌های باکیفیت، امکانات تفریحی زیادی آماده شده‌اند تا ساعات خوشی را در این مجتمع تجاری تجربه کنید. وصال مشهد برای سنین مختلف بازی و سرگرمی دارد. در کنار آن فروشگاه‌های مختلف هم انواع محصولات باکیفیت را ارائه می‌کنند. 

نظرات کاربران