مرکز خرید کاسپین مد

مرکز خرید کاسپین مد؛ انتخاب دوستداران مد و فشن

مرکز خرید کاسپین مد برای برندپوشان و خوش‌سلیقه‌ها ساخته شده است. اگر به فشن و لباس‌های برند علاقه دارید، باید حتما به مرکز خرید کاسپین سر بزنید. این مرکز خرید در سه طبقه با بهترین و باکیفیت ترین برندها پر شده است. کاسپین مد در شهرهای مهم تهران، اصفهان و مازندران شعبه دارد که بزرگ‌ترین آن در مشهد است. پاساژگردی تنها امکان موجود در این ساختمان نیست. بالاترین طبقه مرکز خرید کاسپین مد با انواع کافی‌شاپ، فودکورت و رستوران آماده پذیرایی از شماست. برای اینکه با این مرکز خرید شیک و محبوب بیشتر آشنا شوید، در ادامه این مقاله اطلاعات مختلفی از آن مثل پیشینه مرکز خرید کاسپین مد، محصولاتی که دارد و… را در اختیار شما قرار می‌دهیم.  

رزرو تور مشهد

بلیط هواپیما مشهد را رزرو کرده اید؟

از ایده تا اجرای مرکز خرید کاسپین مد

مرکز خرید کاسپین مد

مرکز خرید کاسپین مد یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین ساختمان‌های تجاری در مشهد است. با این حال قدمت و پیشینه فعالیت آن به سال 1381 بازمی‌گردد. برندهای باکیفیت و مشهوری طرف قرارداد با تیم مرکز خرید کاسپین هستند. این برندها پوشاک خود را از طریق مجموعه کاسپین به مردم ایران عرضه می‌کنند. برندهای طرف قرارداد کاسپین، متعلق به کشورهایی مثل اسپانیا، ترکیه، انگلیس، ایتالیا و… هستند. همانطور که گفتیم گروه مرکز خرید کاسپین مد فقط محدود به مشهد نیست. شما می‌توانید در تهران، اصفهان و مازندران، شعبه‌های دیگر مرکز خرید کاسپین را پیدا کنید. با این حال اصلی‌ترین شعبه این مجموعه فوق‌العاده در مشهد واقع شده است. در حال حاضر مرکز خرید کاسپین مد یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید زنجیره‌ای در ایران محسوب می‌شود. مساحت شعبه مشهد این مرکز خرید 9700 مترمربع است. در 3 طبقه مجزا، 12 فروشگاه وجود دارد که محصولات شیک و لوکسی به مشتریان ارائه می‌کنند.

محصولاتی که می‌توانید در مرکز خرید کاسپین مد پیدا کنید

همانطور که گفتیم مرکز خرید کاسپین پر از محصولات و لوازم شیک و برند است. اگر به مد و برند علاقه دارید، کاسپین برای شما ساخته شده است. این مرکز خرید لوکس که در شهر مشهد قرار دارد، محصولات متنوعی را هم ارائه می‌کند. شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید محصول دلخواه خود را پیدا کنید. هر یک از این محصولات شیک با دسته‌بندی، در هر طبقه قرار گرفته‌اند. دسته‌بندی طبقات شامل پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و کیف و کفش و در نهایت در طبقه آخر کافی‌شاپ، رستوران و فودکورت آماده ارائه محصول و خدمات هستند. این نظم و دسته‌بندی خرید کردن را برای شما راحت‌تر می‌کند. پرسنل و صاحبان فروشگاه‌های مرکز خرید کاسپین مد با تجربه و آموزش‌های لازمی که کسب کرده‌اند، بهترین خدمات را ارائه می‌کنند. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا در مرکز خرید کاسپین، بهترین تجربه را داشته باشید و باز هم به آن سر بزنید. برای اینکه با فروشگاه‌های مرکز خرید کاسپین مد بیشتر آشنا شوید، در ادامه به محصولات موجود در آن اشاره می‌کنیم.

  1. انواع پوشاک در مرکز خرید کاسپین
مرکز خرید کاسپین مد

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در مرکز خرید کاسپین مد ارائه می‌شود، پوشاک است. در واقع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه بخش بزرگی از مرکز خرید کاسپین را به خود اختصاص می‌دهند. با توجه به اینکه این پوشاک از برندهای مختلف و باکیفیت تهیه شده‌اند، کیفیت و تنوع خوبی هم دارند. اگر به برند خاصی علاقه دارید، وقت آن است که در مرکز خرید کاسپین آن را پیدا کنید. لباس‌های باکیفیت در مرکز خرید از بهترین پارچه‌ها تهیه می‌شوند. در بین آن‌ها می‌توانید انواع لباس‌ها را برای فصول سرد یا گرمای تابستان پیدا کنید. با توجه به تنوعی که از این لباس‌ها سراغ داریم، حتما می‌توانید محصول دلخواه خود را بیابید.

  1. لوازم آرایشی در مرکز خرید کاسپین مد

محصولات آرایشی و بهداشتی باید از بهترین و باکیفیت‌ترین برندها باشند. اگر از بهترین لوازم آرایشی استفاده کنید، پوست شما آسیب نمی‌بیند و همیشه تازه و جوان باقی خواهد ماند. با این رویکرد برندهای بزرگ و معتبر در دنیا می‌دانند که چه چیزی برای پوست شما مناسب‌تر است. اگر درباره خرید لوازم آرایش حساس هستید، حتما سری به مرکز خرید کاسپین مد بزنید؛ چرا که لوازم آرایشی مناسبی از بهترین برندها برای شما آماده شده‌اند. در خرید لوازم آرایشی علاوه بر تنوع برند، تنوع قیمت، رنگ و کیفیت هم اهمیت زیادی دارد. همه این فاکتورها را می‌توانید در مرکز خرید کاسپین مد پیدا کنید.

  1. کیف و کفش در مرکز خرید کاسپین
مرکز خرید کاسپین مد

هیچ‌کس منکر این نمی‌شود که کفش مهم‌ترین جز از کل استایل یک شخص است. از همین رو در انتخاب و خرید کفش باید دقت کافی داشته باشید. در بسیاری از فروشگاه و برندها محصولاتی وجود دارد که با همدیگر هماهنگ هستند. انتخاب آن‌ها برای مهمانی‌ها و مجالس شیک بسیار پیشنهاد می‌شود. بسیاری از این فروشگاه‌ها کیف و کفش چرم ارائه می‌کنند. خرید کیف و کفش چرم، به معنای طول عمر بالا و کیفیت خیلی خوب این محصولات است. اگر شما هم شیفته کیف و کفش چرم هستید، کالای دلخواه خود را در مرکز خرید کاسپین مد پیدا کنید. در کاسپین مد برای هر فصلی انواع کفش و برای هر استایلی انواع کیف وجود خواهد داشت.

سه نوع از محصولاتی که در مرکز خرید کاسپین مد که درباره آن صحبت کردیم، بخشی از مجموعه بزرگ کاسپین مد هستند. در واقع به جز این موارد می‌توانید لوازم خانگی، لوازم تزئینی، گالری طلا و جواهر و… را هم در کاسپین پیدا کنید.

انتخاب برندهای برازنده شما در مرکز خرید کاسپین مد

برخی از افراد ترجیح می‌دهند لباس‌های برند را برای پوشش انتخاب کنند. برندها، لباس و به طور کلی کالاهای خود را با ویژگی و فرمول خاصی تولید می‌کنند تا با آن‌ها بدرخشید. در واقع محصولات برند با سطح کیفیت و راحتی بالایی طراحی و تولید شده‌اند. رنگ و روی یک لباس برند تا مدت طولانی زیبایی خود را حفظ می‌کند. اگر شما هم از دوستداران لباس‌ها و لوازم برند باشید، مرکز خرید کاسپین مد به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید تبدیل خواهد شد. ویمن سکرت، بنتون، کورتفیل، منبور، دیزل، بوجی میلانو، فورلا، اسپرینگ فیلد، پرونویاس، مارینا رینالدی و… بخشی از انواع برندهایی هستند که محصولات و پوشاک آن‌ها در ویترین مرکز خرید کاسپین مد جا خوش کرده‌اند. شما طرفدار پوشاک کدام یک از این برندهای محبوب و شیک هستید؟

رستوران و کافی‌شاپ در آخرین طبقه مرکز خرید کاسپین مد

مرکز خرید کاسپین مد

یکی از بهترین امکاناتی که در مرکز خرید کاسپین مد وجود دارد، کافه و رستوران در بالاترین طبقه این ساختمان است. فرض کنید پس از خرید خسته و گرسنه هستید و نیاز به استراحت و خوراکی دارید. در این شرایط رستوران و کافه مجموعه کاسپین مد، با بهترین غذا و نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از شماست. منوی کامل و متنوعی که رستوران و کافی‌شاپ مرکز خرید کاسپین مد دارد، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. غذاها و مواد اولیه کافه و رستوران در بهترین و تازه‌ترین حالت ممکن تهیه و سرو می‌شوند. از همین رو خیالتان از بابت کیفیت و سلامت آن راحت باشد. 

دسترسی و ساعت کار مرکز خرید کاسپین مد

چه ساعتی می‌توانید به مرکز خرید کاسپین مراجعه کنید؟ با پاسخ به این سوال بهتر می‌توانید برای خرید و پاساژگردی برنامه‌ریزی کنید. مرکز خرید کاسپین از ساعت 8 صبح تا 23 شب باز است. موقعیت مکانی این مرکز خرید خوب و دسترسی به آن راحت است. چه گردشگران و چه افراد محلی به‌راحتی می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. مرکز خرید کاسپین در بلوار سجاد چهارراه بزرگمهر واقع شده است. ایستگاه اتوبوس خیام، نزدیک‌ترین ایستگاه به مرکز خرید کاسپین مد است که می‌توانید از این طریق به آن‌جا بروید. در ضمن اگر بخواهید از حرم مطهر به مرکز خرید کاسپین بروید، فاصله تا آنجا فقط 7 دقیقه است.

درآخر

در نهایت مرکز خرید کاسپین مد یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید در مشهد است. این مرکز تجاری بهترین و باکیفیت‌ترین برندها را به ایران وارد می‌کند. انواع برندها با کیفیت و تنوع بالا، محصولات خود را در اینجا به فروش می‌رسانند. از بابت قیمت محصولات کاسپین مد خیالتان راحت باشد. تنوع محصول و قیمت در این مرکز خرید تا حدی بالاست که به‌راحتی می‌توانید محصول متناسب با بودجه خود را پیدا کنید. پس از اینکه در این مرکز خرید جذاب گشتید و خرید کردید، می‌توانید در طبقه آخر از این ساختمان یک عصرانه یا وعده غذایی خوشمزه سفارش دهید. 

.

نظرات کاربران