مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید خورشید مشهد؛ نقطه دیدار هنر، فرهنگ، و مد

مرکز خرید خورشید مشهد یکی از مراکز خرید شیک و کاربردی در این شهر است. بسیاری از زائران و گردشگران برای خرید و عصرانه در کافه، آن را انتخاب می‌کنند. خصوصا که مرکز خرید خورشید در یکی از پرترددترین خیابان‌های مشهد قرار گرفته است. این ساختمان پر از فروشگاه‌هایی است که برای خرید، نیاز شما را به بهترین نحو برطرف می‌کنند. این فروشگاه‌ها از محصولات و برندهای شیک و چشمگیر پر شده‌اند. امکانات مورد استفاده در مرکز خرید خورشید مشهد یک محیط مطبوع و کاربردی ساخته است. برای اینکه با این مرکز خرید بیشتر آشنا شوید در ادامه به صورت مفصل درباره آن صحبت می‌کنیم. در این مقاله به فروشگاه‌های مرکز خرید خورشید مشهد، انواع راه‌های دسترسی به آن، امکانات موجود در ساختمان و… می‌پردازیم.

رزرو تور مشهد

بلیط هواپیما مشهد را رزرو کرده اید؟

انواع فروشگاه‌ها در مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید خورشید مشهد

مهم‌ترین بخش مرکز خرید خورشید مشهد، انواع فروشگاه‌های شیک آن است. فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف برای رفع نیاز خرید شما و دوستانتان در این مرکز خرید وجود دارند. لوازم آرایشی_بهداشتی، کیف، کفش، مانتو، لباس مردانه، ساعت، لباس بچه‌گانه، زیورآلات و… از جمله چیزهایی هستند که می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. انواع برندهای مشهور و باکیفیت در مرکز خرید خورشید مشهد محصولات خود را ارائه کرده‌اند. شما در اینجا با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانید به آنچه نیاز دارید، برسید. اگر از علاقمندان به مد و برند هستید، محصولات انواع برندهای کوتون، منگو، کت، دایموند و… در این مرکز خرید وجود دارند.

مزون و فروشگاه‌های لباس زنانه مرکز خرید خورشید مشهد

اگر به یک مهمانی یا عروسی دعوت شده‌اید، باید بهترین و شیک‌ترین لباس مجلسی را بخرید. مرکز خرید خورشید مشهد همان جایی است که پیشنهادهای شیک و چشم‌گیری برای شما دارد. مزون‌های این مرکز تجاری پر از انواع لباس مجلسی زنانه فوق‌العاده زیباست. در مرکز خرید خورشید بهترین لباس‌ها برای انواع سلیقه‌ها وجود دارند. این لباس‌ها از برندها و هنر دست بهترین خیاط‌ها هستند. برای خرید کردن از این مزون‌ها، حتما جنس و کیفیت پارچه‌ها را در نظر داشته باشید. علاوه بر آن در نظر گرفتن شکل بدن و رنگ پوست شما، در جهت انتخاب درست لباس مناسبتان به شما کمک خواهد کرد. اگر در انتخاب لباس از مرکز خرید خورشید مشهد دقت کافی داشته باشید، در مهمانی‌ها و مجالس خود می‌درخشید. 

شهربازی مرکز خرید خورشید برای سرگرمی کودکان شما

شهربازی مرکز خرید خورشید

بسیاری از افراد با کودکان خود به مرکز خرید خورشید مشهد می‌روند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، خبر خوش وجود یک شهربازی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده برای کودک شماست. پرسنلی که در این شهربازی حضور دارند، برای رفتار و بازی با کودک، آموزش‌های لازم را دیده‌اند. همه‌چیز در این بخش از مرکز خرید خورشید مشهد، رنگارنگ و شاد است. فضا کاملا برای کودکان جذاب و مناسب به نظر می‌رسد. علاوه بر آن انواع لوازم و بازی‌های استاندارد و جذاب را می‌توانید در این شهربازی پیدا کنید. ماشین برقی، موتور برقی، فانفار و… از جمله بازی‌هایی هستند که فرزند شما می‌تواند در مرکز خرید خورشید مشهد تجربه کند. در صورتی که خرید شما بیش از حد طول بکشد، فضایی وجود دارد که مربیان و پرستاران قابل اعتماد، از بچه‌ها مراقبت می‌کنند تا شما با خیال راحت خرید کنید. نکته جالب در این‌باره این است که هر زمان مشکلی پیش آید، با شما تماس گرفته می‌شود تا خودتان را به فرزندتان برسانید.

کافی‌شاپ مرکز خرید خورشید مشهد

پس از فروشگاه‌گردی و خرید کردن، به یک نوشیدنی خوشمزه نیاز دارید تا خستگی را از تن به در کنید. در کافی‌شاپ مرکز تجاری خورشید می‌توانید ساعتی را در کنار دوستانتان به گپ‌وگفت و رفع خستگی بگذرانید. در کافی‌شاپ مرکز تجاری خورشید، یک فضای آرام و دنج برای شما تدارک دیده شده است. با استفاده از پله برقی یا آسانسور می‌توانید به طبقه دوم مرکز تجاری و محل کافی‌شاپ بروید. شما و دوستانتان می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، عصرانه، کیک و… را در آن سفارش دهید. مواد غذایی مصرفی این کافه، همیشه درجه یک و تازه هستند؛ پس با خیال راحت می‌توانید یک عصرانه یا یک وعده غذایی را در آن سپری کنید. 

سایر امکانات مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید خورشید

مساحت مرکز خرید خورشید 10500 متر است. این مرکز خرید یکی از بهترین جاها برای خرید و وقت گذراندن به حساب می‌آید. دو نوع آسانسور در این ساختمان وجود دارد که به صورت مجزا برای حمل بار و بازدیدکنندگان استفاده می‌شود. علاوه بر آسانسور، می‌توانید از پله برقی و پله اضطراری برای تردد در طبقات استفاده کنید. انتخاب هر یک از این دو به انتخاب و راحتی شما بستگی دارد. در هر فصلی که به مرکز خرید خورشید مشهد بروید، سیستم سرمایشی یا گرمایشی دمای هوای داخل مرکز خرید را برای شما مطبوع نگه‌می‌دارد. شهربازی، کافی‌شاپ و پارکینگ طبقاتی از دیگر امکانات قابل توجه در مرکز خرید خورشید مشهد هستند که پیشتر به صورت مفصل به آن‌ها پرداختیم.

مشخصات و ساعت کاری مرکز خرید خورشید

همانطور که اشاره کردیم سطح دسترسی و موقعیت مکانی این مرکز خرید عالی است. این ساختمان تجاری در 9 طبقه طراحی و ساخته شده است. 49 واحد تجاری با انواع محصولات شیک برای شما آماده شده‌اند. مرکز خرید خورشید مشهد، مقصد نهایی شما برای برطرف کردن نیاز به خرید شماست. فروشگاه‌های مختلفی در این مرکز تجاری مشغول به کار هستند. کالای خواب، اسباب‌بازی فروشی، لباس کودک، لباس بزرگسال و… از جمله چیزهایی هستند که می‌توانید در مرکز خرید خورشید پیدا کنید. ساعت کاری مرکز خرید خورشید از ساعت 9 صبح شروع می‌شود و تا 23 شب ادامه دارد. نکته خوبی که درباره مرکز خرید خورشید مشهد وجود دارد، باز بودن آن در روزهای تعطیل است.

راه‌های مختلف برای رسیدن به مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید خورشید مشهد در یکی از خیابان‌های پرتردد این شهر قرار دارد. در واقع یکی از مزیت‌های این مرکز خرید، موقعیت مکانی آن است. شما می‌توانید در خیابان احمدآباد، بین دو بلوار غفاری و ابوذر، مرکز خرید خورشید را پیدا کنید. شما مسافران و گردشگران با هر وسیله‌ای می‌توانید به این مرکز خرید بروید. مترو، اتوبوس و وسایل نقلیه شخصی، راه‌های مختلف رسیدن به مرکز خرید خورشید مشهد هستند. 

  1. مسیر مرکز خرید خورشید با مترو
مترو

یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر در شهر مشهد، مترو است. مترو شما را با سرعت بیشتر و ترافیک کمتر به مقصد می‌رساند. از همین رو برای رفتن به مرکز خرید خورشید مشهد، می‌توانید از این وسیله استفاده کنید. برای سفر کردن با مترو باید ابتدا بلیط تهیه کنید. اگر هتل یا مبدا شما نزدیک به حرم است، باید ابتدا به ایستگاه حرم مطهر بروید. پس از آن با اتوبوس‌های خطوط 82،84 و 86 در میدان بسیج پیاده شوید. وقتی به ایستگاه مترو بسیج رسیدید، در طول خط 1 مترو، در ایستگاه طالقانی پیاده شوید. پس از آن یک مسیر کوتاه پیاده‌روی دارید تا به مرکز خرید خورشید مشهد برسید.

  1. مسیر مرکز خرید خورشید مشهد با اتوبوس

یکی دیگر از راه‌های دسترسی به مرکز خرید خورشید مشهد، استفاده از اتوبوس است. برای استفاده از اتوبوس هم باید ابتدا به ایستگاه اتوبوس حرم مطهر بروید. پس از آن باید از اتوبوس خط 82 استفاده کنید تا چهارراه امام خمینی بروید. در مرحله بعدی سوار اتوبوس خط 22.2 پایانه گردشگری-پایانه انقلاب شوید. در نهایت در ایستگاه سه‌راه راهنمایی از اتوبوس پیاده شوید. پس از اینکه مسیر کوتاهی را پیاده‌روی کردید، به مرکز خرید خورشید می‌رسید. در واقع مسیر دسترسی مرکز خرید خورشید با اتوبوس کمی پیچیده و زمانبر است. اگر این راه را برای رفتن به مرکز خرید خورشید انتخاب کردید، زمانبندی را در نظر داشته باشید.

  1. مسیر مرکز خرید خورشید با خودروی شخصی
خیابان های مشهد

یکی دیگر از رایج‌ترین راه‌ها برای رفتن به مرکز خرید خورشید مشهد، استفاده از وسایل نقلیه شخصی است. اگر از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنید، شاید خبری از شلوغی جمعیت و وسایل نقلیه نباشد ولی ممکن است کمی با ترافیک دست و پنجه نرم کنید. برای راحت‌ترین مسیر باید از زیرگذر حرم مطهر به سمت آیت‌الله شیرازی بروید. پس از اینکه میدان شهدا را پیدا کردید، از خروجی سوم به سمت خیابان دانشگاه خارج شوید. پس از رسیدن به میدان سعدی، میدان شریعتی را پشت سر بگذارید. وقتی بلوار احمداباد را پیدا کنید، در امتداد آن می‌توانید به مرکز خرید خورشید مشهد برسید. برای راحت بودن شما در طبقات منفی دو و منفی سه، یک پارکینگ طبقاتی بزرگ قرار گرفته است. 

در آخر

همانطور که گفتیم مرکز خرید خورشید یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید و صرف عصرانه است. این مرکز خرید برای خرید انواع پوشاک برند و شیک مناسب است. علاوه بر آن یک محیط جذاب و کاربردی برای بچه‌هاست. شما می‌توانید با کودک خود به مرکز خرید خورشید مشهد بروید و برای ساعتی با خیال راحت خرید کنید. پس از پایان خرید هم محیطی آرام و راحت برای صرف نوشیدنی و عصرانه آماده شده است تا خستگی پاساژگردی را از تن خود به در کنید.

نظرات کاربران