Al Muntaha Restaurant, Dubai
8 اسفند 1401
دبی

رستوران Al Muntaha دبی؛ در آسمان غذا بخورید!

رستوران Al Muntaha دبی جایی است که غذا به هنر تبدیل می‌شود و طعم‌ها شما را سر ذوق می‌آورند. این رستوران نه تنها با منوی خود که شامل غذاهای فرانسوی مدرن و خلاقانه است، بلکه با مناظر پانورامیک خیره‌کننده‌ای که از پنجره‌هایش قابل مشاهده است، معروفیت دارد. المنتها که به معنای ‘بی‌نهایت’ است، به مهمانان خود این فرصت را می‌دهد تا زیبایی‌های دبی را از دیدگاهی متفاوت تجربه کنند. در اینجا، هر وعده غذایی فرصتی است برای غرق شدن در فضایی از تجمل و ذوق، که در آن طعم‌ها و دیدارها با هم در یک هارمونی بی‌نظیر ترکیب می‌شوند. بیایید به دیدار Al Muntaha برویم، جایی که لذت غذا خوردن به یک تجربه‌ی فراتر از حد معمول بدل می‌شود.

رزرو تور دبی

بلیط ارزان هواپیما دبی را با سه کلیک خوبه!

کمی با رستوران Al Muntaha دبی آشنا شویم 

Al Muntaha Restaurant, Dubai

رستوران المنتها دبی دقیقا برازنده نامش است، چون در بالاترین ارتفاع برج العرب، یعنی در طبقه 27‌ام قرار گرفته. المنتهی در زبان عربی به معنای “بالاترین” است. قبل از اینکه به این رستوران بپردازیم، بگذارید کمی شما را با برج العرب دبی آشنا کنیم تا بیشتر درباره این مکان لوکس و مجلل بدانید. 

در نگاه اول شاهد یک ساختمان با ارتفاع 321 متری هستید که شاید یک هتل پنج ستاره باشد، اما قبل از هر چیز با ظاهر زیبایش همانند یک کشتی بادبانی در کنار آب‌های خلیج‌فارس می‌درخشد. تمامی عناصر به‌کار رفته در این برج با توجه به کوچک‌ترین جزئیات، طراحی و ساخته شده‌است. مخصوصا تمامی 8 رستوران آن که هر کدام از ویژگی‌ها و سبک خاصی برخوردارند، ولی گل سرسبد آن‌ها رستوران المهارا و رستوران Al Muntaha دبی است. 

بهترین رستوران های دبی، ذائقه شما را برای همیشه تغییر می‌دهند.

قدم در رستوران Al Muntaha دبی بگذاریم 

دو آسانسور سریع السیر با نمایی شیشه‌ای و مناظر شگفت‌انگیز، با سرعت شش متر در ثانیه، مهمانان را به رستوران «المنتهی» در طبقه 27 می‌برند. به‌محض ورود به رستوران عاشق منظره روبرویتان خواهید شد. نمای داخلی از کف تا سقف از شیشه است و شما را به تماشای آن روی دیگر دبی دعوت می‌کند. شهری که زمانی بیابان بود و الان یکی از محبوب‌ترین شهرهای جهان برای مسافرت. بگذریم، در دکوراسیون داخلی هم از المان‌هایی استفاده کردند تا به شما حس بودن در ابرها را القا کنند. سقف دارای دکور موجی شکل به رنگ آبی و سبز است و از همان طرح هم در کفپوش استفاده کردند. میزها گرد و صندلی‌های هم فوق‌العاده راحت هستند. محیطی دنج و باصفا که لذتی فراموش‌نشدنی از غذاخوردن را برای شما به همراه خواهد داشت. 

با تور دبی سفری شگفت انگیز به این شهر جادویی داشته باشید.

داستان سرآشپز رستوران Al Muntaha دبی

Al Muntaha Restaurant, Dubai

سرآشپز Saverio Sbaragli سکان آشپزخانه رستوران المنتها دبی را در دست دارد. اسباراگلی در طول زندگی حرفه‌ای خود افتخارات زیادی را کسب کرده. او همچنین توانسته با شور و هیجانی و از همه‌ مهم‌تر خلاقیتی که در پخت غذاها دارد، المنتها را تا کسب یک ستاره میشلن همراهی کند. بعد از بدست آوردن این افتخار، تحولی متفاوت و مثبت در رستوران به‌وجود آمده و Sbaragli قصد دارد به ساختن غذاهای جدید و فراتر رفتن از مرزها ادامه دهد تا بتواند رستوران را در همین مسیر پیشرفت هدایت کند. 

بهترین رستوران های دریایی دبی، غذاهایی لذیذ با طعم دریا دارند.

غذاهای رستوران Al Muntaha دبی

رستوران Al Muntaha دبی با ارائه منوهای ناهار و شام با غذاهای فرانسوی لذیذ و طعم‌های ایتالیایی، فرصتی برای لذت‌بردن بهترین مواد اولیه با سبکی خاص هستند. بله در اینجا غذاها به شیوه‌ای مختص و متفاوت با تازه‌ترین و درجه‌یک‌ترین مواد اولیه طبخ می‌شوند. پس شبیه این غذاها را در هیچ رستوران دیگری پیدا نخواهید کرد. 

منو غذاها معمولا با یک پیش‌غذا که شامل شاه خرچنگ را با لیمو آمالفی، خاویار و خامه ترش یوزو است، شروع می‌شود تا غذاهای اصلی با ترکیبی از ماهی کاد سفید با میسو، رومانسکو، کلم بروکلی و سس فلفل خوشمزه یا یک فیله باکیفیت واگیو همراه با سیب‌زمینی سوفله ترد، مارچوبه سبز. در آخر هم دسرهای فرانسوی و ایتالیایی یک پایان خوش در رستوران المنتها را برای شما به ارمغان می‌آورند. 

بهترین رستوران های ایتالیایی دبی طعم ایتالیای واقعی را برایتان سرو می‌کنند.

منو ناهار رستوران Al Muntaha دبی

این منو که توسط سرآشپزهای بسیار با تجربه تهیه شده‌است، عمدتاً شامل غذاهای فرانسوی با طعم مدیترانه‌ای و سبکی از غذاهای ایتالیایی است. مواد عالی مورداستفاده در پخت این غذاها با دقت بسیار زیادی انتخاب و طبخ می‌شوند تا غذاهای مدرنی با طعم‌های متفاوت و بافت‌های متنوع بر روی میز شما بگذارند. 

منو ناهار برای هر نفر (2023) 650 درهم هزینه خواهد داشت. برخی از مواردی که در این منو می‌توانید سفارش دهید، شامل زیر هستند: 

Salmon Trout
  • Salmon Trout: ماهی سالمون به همراه سس ماست
  • Ravioli del “Plin” D, G: مرغ دریایی، کرم پارمزان، ترافل سیاه
  • Line Caught Sea Bass D, A: باس دریایی وحشی، کنگر فرنگی اورشلیم و گیاهان معطر
  • Australian Angus N, D, A: سیب‌زمینی، قارچ، سس ترشک و فلفل
  • Risotto V, D: پنیر بز دودی، ترافل سیاه

Australian Angus Beef: فیله گوشت گاو آنگوس (از نژادهای برتر گاو) ، سیب‌زمینی، قارچ، خاکشیر و سس فلفل

منو کامل رستوران المنتها دبی

اطلاعات خلاصه رستوران المنتهی دبی 

  • نام: رستوران المنتها دبی
  • طبقه‌بندی: خانوادگی، دوستانه
  • نوع: رستوران غذاهای فرانسوی-ایتالیایی
  • قیمت‌ها: گران
  • کودکان: مانعی ندارد
  • موسیقی: موسیقی وجود دارد
  • آدرس: دبی، امارات متحده عربی، خیابان جمیرا، برج العرب جمیرا، طبقه 27
  • شماره تلفن: 97143017600 +

آخرین قیمت هتل های دبی را چک کنید!

حرف آخر

رستوران Al Muntaha در دبی، با قرار گرفتن در برج العرب، نمادی از تجمل و نوآوری در دنیای آشپزی است. این رستوران، که نامش به معنای ‘بی‌نهایت’ است، تجربه‌ای فراتر از یک وعده غذایی معمولی را به مهمانانش ارائه می‌دهد. با منویی از غذاهای فرانسوی مدرن و خلاقانه و مناظر پانورامیک شگفت‌انگیز از دبی، المنتها مکانی است که هر گوشه و کنار آن حکایت از زیبایی و ذوق دارد. این رستوران محلی است برای جشن‌گرفتن هنر آشپزی و لذت بردن از مناظر نفس‌گیر، جایی که هر وعده غذا به یک تجربه‌ی چشم‌نواز و خاطره‌انگیز تبدیل می‌شود.

سوالات متداول

رستوران Al Muntaha کجا واقع شده است؟

این رستوران در برج العرب، یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های دبی و جهان، واقع شده است.

چه نوع غذاهایی در رستوران Al Muntaha سرو می‌شود؟

رستوران Al Muntaha بر روی غذاهای فرانسوی و ایتالیایی مدرن و خلاقانه تمرکز دارد.

آیا نیاز به رزرو قبلی برای رستوران Al Muntaha وجود دارد؟

بله، به دلیل محبوبیت و تقاضای بالا، توصیه می‌شود که مهمانان برای تضمین جای نشستن در این رستوران لوکس، قبلاً رزرو کنند.

آیا منظره‌ای خاصی از رستوران Al Muntaha قابل مشاهده است؟

بله، این رستوران دارای مناظر پانورامیک خیره‌کننده‌ای از شهر دبی و خلیج فارس است.

نظرات کاربران