Al Iwan
10 اسفند 1401
دبی

رستوران Al lwan دبی؛ لذیذترین غذاهای عربی در فضایی دنج

برای چشیدن طعم غذاهای اصیل عربی، رستوران Al lwan دبی، واقع در طبقه اول برج العرب جمیرا، مکانی است که باید بروید. چه به اندازه کافی خوش‌شانس باشید که در برج‌العرب جمیرا (اولین هتل 7 ستاره جهان) بمانید و چه صرفاً برای صرف یک وعده غذایی به‌یاد‌ماندنی وارد آن شوید، ال ایوان مکانی است که می‌توانید غذاهای عربی اصیل را با انتخاب‌های فراوان سفارش دهید. این‌طور بگوییم رستوران ال ایوان دروازه‌ای برای تجربه غذاهای اصیل عربی است. 

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما ارزان دبی فقط با سه کلیک خوبه!

قدم در رستوران Al lwan دبی می‌گذاریم! 

رستوران Al lwan دبی

این محیط از همان لحظه‌ای که وارد می‌شوید، با ستون‌های بلند، رنگ قرمز و طلایی و همچنین نمای بیرونی عجیب‌و‌غریب، شما را به داخل می‌کشاند. فضای این رستوران کاملا متفاوت و چشمگیر است. انگار که به خانه یکی از افراد ثروتمند دبی دعوت شده باشید. به محض ورود با مهما‌ن‌نوازی گرم کارکنان مواجه خواهید شد، چیزی که اغلب مهمانان از آن تعریف می‌کنند. در داخل رستوران همه چیز به سبک فرهنگ عربی طراحی شده و همان‌طور که گفتیم غالبا از رنگ قرمز و طلایی استفاده کردند. همه‌چیز حتی سرویس غذاخوری نیز با این دو رنگ انتخاب شده‌اند تا از یک سبک خاص برخوردار باشند. بی جهت نیست که یکی از لوکس ترین رستوران های دبی به شمار می‌آید.

اگر در طول روز به رستوران ال ایوان می‌روید، شاهد منظره درخشان دریای خلیج‌فارس و نور خورشید خواهید بود. در شب نیز این تصویر با نور شمع‌هایی که درون فانوس‌های عربی روی میز قرار دارد، پذیرایی خواهید شد. منو نیز به همین صورت است، البته نمی‌توان با منو رستوران‌های دیگر این هتل مانند المهارا و المنتهی مقایسه کرد، اما از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. شما می‌توانید انواع خوشمزه غذاهای عربی را سفارش دهید و طعم ادویه‌ها را بچشید. 

رستوران ال ایوان دبی، محیط مناسبی برای خانواده‌ها، قرارهای کاری یا دوستانه است. حتی می‌تواند یک مکان رمانتیک برای غذاخوردن با شریک زندگی‌تان باشد. فضای گرم و دوست‌داشتنی این رستوران، لذت غذاخوردن را برای همه به نهایت می‌رساند. از طرفی شما می‌توانید در طول روز با لباس‌های کژوال به این رستوران بروید، اما شب کمی رسمی‌تر می‌شود. 

تور دبی را رزرو کرده اید؟

منو رستوران ال ایوان

رستوران Al lwan دبی

رستوران ال ایوان یکی از بهترین رستوران های دبی است که در کنار فضای استثنایی خود منویی سرشار از لذیذترین غذاهای عربی با پیش غذاهای متمایز ارائه می‌کند. در اینجا به ماجراجویی طعم‌ها می‌روید و غذاهای خوشمزه 4 سرآشپز شگفت‌انگیز و دستیاران سوری آن‌ها را امتحان می‌کنید. 

درحالی‌که در فضایی زیبا نشسته‌اید و چشم‌‌اندازی بی‌نظیر از جزیره نخل جمیرا تماشا می‌کنید، پیشنهاد ما برای انتخاب پیش غذا هوموس است. هوموسی که با گردو، گوجه‌فرنگی، خیارشور، زیره و جعفری به سبک بیروتی تهیه می‌شود. البته منوی رستوران ال ایوان دبی، متنوع‌تر از این حرف‌ها است و شما می‌توانید برگ انگور شکم پر(همان دلمه خودمان)، فتوش (سالادی با برگ کاهو، نان و..)، تبوله(سالادب با گشنیز و بلغور)، بابا غنوش (غذایی با بادمجان کبابی شبیه به میرزا قاسمی)، بال مرغ، بریانی، شاورما مرغ سنتی، کوفته بادمجان یا بره کباب را انتخاب و نوش جان کنید. اما اگر از ما می‌پرسید، تخصص رستوران ال ایوان در هتل برج العرب در غذاهای زیر عالی است. 

بخوانید: طعم قهوه عربی در بهترین کافه های دبی!

  • انتخاب مزه سرد و گرم
  • میگو مجبوس: برنج، میگو، ادویه‌های مختلف (زیره، برگ بو، هل، فلفل، برگ کاری و…)، گوجه‌فرنگی و گشنیز تازه برخی از مواداولیه این غذا هستند. 
  • بره اوزی یا قوزی بره: گوشت بره، برنج، آجیل، سیب‌زمینی، ادویه‌های مختلف، بخشی از موادی هستند که در طبخ این غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

بخوانید: ارزان ‌ترین رستوران ‌های دبی؛ از غذاهای لبنانی تا استرالیایی

اطلاعات و نکات مهم درباره رستوران Al lwan دبی

رستوران Al lwan دبی
  • نام: رستوران ال ایوان
  • طبقه‌بندی: خانوادگی، دوستانه
  • نوع: رستوران غذاهای عربی
  • قیمت‌ها: قیمت متوسط هستند
  • کودکان: مناسب برای کودکان
  • موسیقی: در پس‌زمینه رستوران موسیقی همواره وجود دارد
  • آدرس: خیابان جمیرا، برج العرب، طبقه اول، دبی امارات متحده عربی
  • شماره تلفن: 97143017600 +
  • ساعات کاری برای ناهار: 12:00-15:30و شام: 18:00-12:00 شب
  • هزینه کودک 0 تا 3 سال: رایگان، 4 تا 11 سال: با تخفیف، بالای 12 سال: نرخ غذاها کاملا اعمال می‌شود.

هتل ارزان دبی را با سه کلیک رزرو کنید.

حرف آخر

در قلب یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های جهان یعنی برج العرب، رستورانی با نام رستوران Al lwan دبی قرار گرفته که فضایی دیدنی و غذاهای خوشمزه‌ای دارد. ال ایوان به زبان عربی به معنای «تالار سلطنتی» است. دکوراسیون نیز مطابق با همین نام پیش رفته و تمامی جزئیات به شکلی زیبا و مطابق با فرهنگ عرب طراحی و اجرا شده‌است. از منظره خیره‌کننده دریا در روز گرفته تا سوسو زدن رمانتیک شمع در شب، غذاهای مجلل عربی را در محیطی ارائه می‌شود که نهایت لذت را برای شما به همراه خواهند داشت. 

اگر قصد رزرو بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر را دارید، در لیست غذاهای خود حتما به سراغ ال ایوان بروید. مگر می‌شود به شهری با فرهنگ عرب سفر کرد و غذاهای آن‌ها را امتحان نکرد. غذاهایی خوشمزه با عطر و طعمی متفاوت! 

سوالات متداول

نحوه لباس پوشیدن در Al Iwan چگونه است؟

در طول روز کژوال و شب رسمی

ساعات کاری رستوران ال ایوان چه مواقعی است؟

ناهار: همه روزه از ساعت 12:30 الی 15:30
شام: همه روزه از ساعت 18:30 الی 12:00

ال ایوان کجا واقع شده است؟ 

ال ایوان در طبقه اول برج العرب قرار دارد.

آیا در رستوران Al Iwan دبی نوشیدنی سرو می‌شود؟

بله، می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را سفارش دهید.

چه غذاهایی در Al Iwan سرو می‌شوند؟

ال ایوان غذاهای عربی ارائه می‌دهد.

آیا باید در Al Iwan از قبل میز رزرو کنم؟ 

بله، مهمانان می‌توانند از طریق ایمیل، میز رزرو کنند: restaurant@jumeirah.com.

نظرات کاربران