7 شهریور 1400
کیش

بهترین فست فودهای کیش؛ به صرف پیتزا در کنار ساحل!

فست فود کیش

یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های زندگی خرد و خوراک است که در سفر این لذت چند برابر هم می‌شود. به‌خصوص اگر بچه‌ها همسفر شما باشند، نمی‌توانید فقط به رستوران‌ها سر بزنید و دائماً کباب بخورید و گاهی مجبور می‌شوید به فست‌فود هم بروید؛ همانطور که قبلا در مورد بهترین رستوران های کیش با شما سخن گفتیم، در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین فست فودهای کیش آشنا کنیم؛ تا با خیال راحت مکان مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پاسپورت دومینیکا

ابتدا بلیط هواپیما تهران کیش را رزرو کنید و سپس با ما سری به این خوشمزه‌‌فروشی‌های جذاب بزنید!

بهترین فست فودهای ساحلی کیش

فست فود شب‌های ساحل، یک غذای خوشمزه در همسایگی اسکله تفریحی

با ما به یکی از جاذبه‌های دیدنی کیش که اسکله تفریحی کیش این شهر است، بیایید تا در کنار این اسکله علاوه برامکانات تفریحی، مثل غواصی و اسکی روی آب، شما را به یک رستوران و فست فود عالی هم ببریم. برای گذراندن یک شب متفاوت در کنار ساحل، با ما در فضای باز رستوران شب‌های ساحل که از معروف‌ترین فست فودهای ساحلی کیش به شمار می‌رود، همراه شوید و از انواع پیتزا، برگر و ساندویچ‌های خوشمزه این فست‌فود لذت ببرید، به شما قول می‌دهیم از طعم غذاها راضی باشید و خوشحال و راضی بیرون بروید.

توتی فروتی کیش، معروف، لوکس و پرطرفدار

فست فود کیش

اگربه دنبال یک رستوران لوکس، گران‌قیمت و فوق‌العاده در سفر به جزیره کیش هستید، با ما همراه باشید تا سری به رستوران لوکس و مجلل توتی فروتی بزنیم. این رستوران در یک فضای عالی با چشم‌انداز ساحل و در کنار اسکله جدید واقع شده و با دو منوی متفاوت برای شام و ناهار شما را شگفت‌زده می‌کند.

ناهار با منوی ایرانی-سنتی و شام با منوی فرنگی که به شما اغلب فست‌فودهای معروف شامل انواع پیتزا، برگر، سالاد و سوخاری‌ها را پیشنهاد می‌دهد.

رزرو تور کیش

فراموش نکنید هم زیر سقف چوبی بسیار زیبای این رستوران و هم زیر آسمان پرستاره در فضای باز روبه دریا، همراه با غذا از شنیدن موسیقی زنده هم لذت می‌برید و در فضایی متفاوت، خاطره‌ای خوش برای‌تان رقم خواهد خورد.

 با اینکه به نخستین رستوران ساحلی جزیره کیش سر می‌زنید اما در گذر زمان، کیفیت غذاهای این رستوران، مثل روز اول عالی و بی‌نظیر بوده و با سرو انواع غذاهای فست فودی، ایرانی و دریایی، تجربه خوبی برای شما خواهد بود.

پس در انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی برای ناهار از ساعت 11 صبح تا 4 بعد از ظهر و برای شام از ساعت 8 شب تا 1 بامداد شما را به رستوران بزرگ ساحلی توتی فروتی دعوت می‌کنیم که با فضایی بزرگ که حدود 500 نفر گنجایش دارد، مکان مناسبی برای صرف غذاهای مختلف خواهد بود.

فست فود فودلند کیش، حال و هوایی متفاوت در کیش!

فست فود کیش

فودلند با نزدیکی به ساحل و ویو زیبای دریا یکی از بهترین فیت فودهای کیش است. البته بهتره بگوییم رستوران و فست فود، چون انواع غذاهای خوشمزه ایرانی در کنار فست فودهای تازه و داغ سرو می‌شوند. فضای آن متفاوت از دیگر رقبایش است؛ وقتی وارد می‌شوید متوجه بخش های مختلف در فودلند خواهید شد که هر کدام به برندهای مختلفی مانند  chill out، lime، fudo، republic و… اختصاص داده شده است و شما بنا به ذائقه و سلیقه خودتان می‌توانید هر کدام را که دوست دارید؛ انتخاب کنید.

در مرکز فودلند میز و صندلی های زیادی قرار داده شده تا با پس زمینه موسیقی، اینترنت رایگان و کیفیت غذاها، لذت خوردن فست فود را برای شما دو چندان کند. اگر هم با ماشین شخصی به این فودکورت سر می‌رنید، پارکینگ بزرگ مجموعه خیال شما را راحت خواهد کرد. کافی است به خیابانی که بازار مرجان در آن قرار گرفته بروید تا انتهای لاین غربی رانندگی کنید.

فست فود و کافه باس مارین کیش، غذا خوردن در اتوبوس!

اگر دوست دارید به یک جای متفاوت سر بزنید که در ایران همانند آن را پیدا نمی‌کنید؛ باید به کیش سفر کنید و سری به ساحل مارینا بزنید. بله، یکی از فست فودها و بهترین کافه های کیش در کنار ساحل قرار گرفته و وجه تمایز آن شکل و شمایل باحالش است.

حتما اتوبوس‌های مدارس خارجی را در تلویزیون دیده‌اید؛ یکی از آنها دقیقا در کیش قرار گرفته است. این اتوبوس که تغییر کاربری داده و به یک کافه فست فود تبدیل شده محیط خیلی جالبی دارد. در اطراف این باس مارین پر از کاکتوس‌های مختلف است که از نقاط مختلف به اینجا آورده شده‌اند. نگران نباشید قرار نیست دست و بدنتان پر از خار شود.

برای رفتن به باس مارین باید به ساحل مارینا در انتهای خیابان مرجان 9 بروید. قیمت‌ها نیز به نست کیففیت مناسب بوده و به شکلی زیبا و متفاوت برای شما سرو می‌شود. اگر به باس مارین رفتید؛ یادتان نرود بر روی صندلی کاکاتوس شکل آن بنشینید و عکس بگیرید.

محبوب ترین فست فودهای غیرساحلی کیش

پاسپورت دومینیکا

فود کورت دامون کیش

اگر به دنبال جایی برای خوردن غذا با منوهای متنوع می‌گردید که جوز بهترین فست فودهای کیش از نظر مسافران باشد، در این بخش شما را به فود کورت دامون کیش می‌بریم. مرکز خرید دامون را که خود یکی از بهترین مراکز خرید کیش است، در خیابان وصال جزیره کیش در فضایی وسیع و بزرگ خواهید دید که علاوه بر مرکز خرید، در طبقه دوم با مجموعه‌ای عظیم رو به رو می‌شوید که با ۱۲ غرفه متنوع، دست شما را برای هر انتخابی باز گذاشته و انواع غذاهای سنتی ایرانی، خارجی و فست فود سرو می‌شود.

 در بین غذاهای خارجی، غذاهای سنتی ایتالیایی، ترکی، فرانسوی، هندی، مکزیکی و چینی را می‌بینید و در فست‌فودها انواع برگر، پیتزا و مرغ، ماهی یا میگو سوخاری را می‌توانید انتخاب کنید و در سالن مدرن داخل مجموعه یا در قسمت بیرونی که یک تراس شیک با منظره دریا چشمان شما را می‌نوازد، غذای لذیذتان را میل کنید.

اگر به غذای فست‌فود یا خارجی علاقه ندارید، باز هم نگران نباشید منوی ایرانی موجود در این مجموعه هر انتخابی را برای‌تان ممکن می‌کند.

فود کورت دامون کیش به یکی از جاذبه‌های گردشگری تبدیل شده که بدون بازدید از آن سفرتان تکمیل نمی‌شود و بعد از یک گشت و‌گذار حسابی و خرید، با خوردن غذاهای خوشمزه‌اش با چشم‌انداز زیبای دریا، خستگی از تن‌تان بیرون می‌رود.

قیمت غذاهای این رستوران با توجه به کیفیت‌شان مناسب هست ویک پیتزای مخصوص را با حدود 70هزار تومان و یک برگر را با حدود 60 تا 70 هزار تومان همراه با یک نوشیدنی به مبلغ 5 تا 8 هزار تومان می‌توانید نوش جان کنید.

فست فود کی اف سی کیش، به صرف یک ساندویچ باکیفیت

فست فود کیش

کی اف سی کیش خیلی سعی کرده تا شبیه رستوران‌های معروف کی اف سی از برندهای معتبر جهانی باشد و کیفیت ساندویچ‌هایش هم آنقدر خوب است که با اطمینان می‌توانید یک شب را در آن بگذرانید و ازطعم‌های لذیذ خوراکی‌هایش لذت ببرید.

برای چشیدن طعم یک مرغ سوخاری خوشمزه در جزیره کیش همراه ما به کی اف سی بیایید و مطمئن باشید پشیمان نمی‌شوید.

فست‌فود کی اف سی در ایوان مروارید، پلاک 333 کنار هتل مریم کیش با دکوراسیونی شبیه به رستوران‌های بین‌المللی KFC میزبان لحظه‌های خوب شما خواهد بود.

فست فود وقت برگر کیش، وقت غذاست!

یکی از شعبه‌های مجموعه فست فودهای وقت برگر و سیب زمینی ایران، در جزیره کیش قرار دارد.

با ما به بلوار امیرکبیر، ساختمان هدیش بیایید تا در فست فود وقت برگر کیش، پیتزا، انواع ساندویچ، برگر، مرغ سوخاری، استیک گوشت و غذاهای خوشمزه دیگر را همراه با سیب‌زمینی سرخ‌شده با سس قارچ بسیار لذیذ این رستوران امتحان کنید.

در این فست ‌فود هم می‌توانید از ساعت 12ونیم تا 4 بعد از ظهر برای صرف ناهار و از ساعت 6ونیم بعد ازظهر تا 2 بامداد از فضای بیرون استفاده کنید و هم در سالن زیبا و آرام آن با 49 تا 74 هزار تومان یک پیتزای خوشمزه میل کنید.

فست‌فود ایرانویچ کیش

در این گردش خوراکی اگر به بازار پردیس نزدیک هستید و حسابی گرسنه شده‌اید با ما به فست‌فود ایرانویچ بیایید که یک سری رستوران‌های زنجیره‌ای در کل کشور است و شعبه‌های زیادی در ایران دارد.

 ساندویچ، پیتزا، سوخاری و غذاهای متنوع فرنگی را با کیفیت بسیار خوبی می‌توانید از این فروشگاه تهیه کنید.

اگرچه یکی از بهترین تفریحات در این جزیره، سرزدن به بهترین رستوران‌ های کیش است اما فست فودهای کیش هم جذابیت‌های زیادی دارند که باید با به دست آوردن آدرس دقیق آنها، سری بزنید به معدنی از خوراکی‌های خوشمزه‌ای که برای شما سرو می‌کنند.

فست فود ایرانویچ در جزیره کیش، روبه‌روی بازارهای پردیس، با مساحتی در حدود ۱۶۰۰ متر مربع، بزرگ‌ترین فست فود ایران بوده و با کیفیت خوبی که دارد، زبانزد همه است.

فست فود بومرنگ کیش، دوباره بر می‌گردید!

فست فود کیش

برای چشیدن طعم پیتزاهای خوشمزه‌، سوخاری، ساندویچ یا یک برگر لذیذ، بعد از یک گردش طولانی در مرکز خرید مروارید می‌توانید در مقابل این فروشگاه به فست ‌فود بومرنگ کیش سری بزنید و خستگی چند ساعت گشت و‌گذار و خرید را با کیفیت خوب غذاهای این فست‌فود از تن بیرون کنید.

بومرنگ با ظرفیت 80 نفر و با دو فضای باز و سرپوشیده، مکان آرام و مناسبی برای میزبانی از مسافران ایجاد کرده و با تنوع بالای غذایی، خاطره خوبی برای شما خواهد بود.

رستوران فودهال هشتگ کیش

اگر با خانواده به کیش سفر کرده‌اید و بعضی از شما دوست دارید فست فود بخورید و بعضی دیگر غذای ایرانی، یکی از بهترین انتخاب‌ها رستوران هشتگ است. این رستوران فضای بسیار بزرگ، مدرن و جذابی هم دارد و می‌تواند لحظاتی بسیار خوب را برای مسافران جزیره زیبای کیش رقم بزند.

جمع بندی

خوردن فست فود از بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها به خصوص برای جوان‌ترها است. غذاهایی سریع که در کمترین زمان ممکن اماده می‌شوند و برای شما که گرسنه هستید؛ بهترین انتخاب خواهند بود. در صورتی که تور کیش خریداری کرده‌اید؛ بهترین فست فودهای کیش در کنار ساحل و محبوب ترین‌های آن، از شما به خوبی استقبال خواهند کرد.

سوالات متداول

بهترین فست فودهای ساحلی کیش کدامند؟

توتی فروتی، فست فود شب‌های ساحلی، فودلند کیش

بهترین فست فودهای غیرساحلی کیش کدامند؟

فودهال هشتگ کیش، فست فود مرکز خرید دامون، رستوران بومرنگ، فست فود کی اف سی و …

نظرات کاربران