سفر 4 روزه به مالدیو

سفر 4 روزه به مالدیو؛ 7 جزیره دیدنی که باید ببینید

مالدیو با وجود سواحل شنی زیبا، اقامتگاه‌های بی‌نظیر و دنیای زیر آب به مقصدی رویایی برای گشت‌وگذار تبدیل شده است که هر سال تعداد زیادی از افراد را جذب می‌کند تا چند روزی را در مالدیو بگذرانند. معمولا برای گردش در مالدیو حدود 4 تا 5 روز زمان لازم است. همچنین تفریحاتی مانند غواصی، قایق‌سواری و رفتن به مراکز اسپا را هم می‌توانید در برنامه سفر 4 روزه به مالدیو بگنجانید. در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک با ما همراه باشید تا برای سفر 4 روزه به مالدیو برنامه‌ریزی کنیم. 

تور اروپا

بررسی قیمت تور مالدیو با سه کلیک!

جزیره  ماله

سفر 4 روزه به مالدیو

اگر سعی دارید از شلوغی شهر دور شوید و در یک جزیره زیبا اقامتی آرامش‌بخش داشته باشید جزیره ماله بهترین انتخاب برای سفر 4 روزه به مالدیو خواهد بود. ماله بزرگ‌ترین جزیره جمهوری مالدیو است که به عنوان پایتخت آن شهرت یافته است. در جزیره ماله دیدنی‌های زیادی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به خانه‌های رنگارنگ،  موزه ملی، گالری هنری ملی، پارک سلطان، میدان استقلال، مسجد جامع و بازار ماهی محلی اشاره کرد. در ضمن می‌توانید به کافه رویال گاردن بروید و یک فنجان چای سیاه نوش جان کنید یا به مقبره ابوالبرکات و هوکورو میسکی بروید و یک سفره 4 روزه عالی به مالدیو داشته باشید. 

جزیره باروس

اگر تازه عروس و داماد هستید می‌خواهید مقصد مناسبی برای ماه‌عسل انتخاب کنید یا زوج جوانی هستید که قصد دارید چند روزی را در یک جزیره زیبا بگذرانید باروس بهترین انتخاب برای سفر 4 روزه به مالدیو خواهد بود. در این جزیره می‌توانید در ویلاهایی اقامت کنید که روی آب قرار دارند. بعضی از این ویلاها استخر شخصی نیز دارند و به همین دلیل یکی از گران‌ترین جزایر مالدیو محسوب می‌شود. 

بیشتر مسافران معتقدند بهترین بخش سفر به باروس تماشای غروب آفتاب است. برای خوردن ناهار به رستورانی که در وسط جزیره قرار دارد بروید و با منظره 360 درجه از جزیره و ساحل و گوش سپردن به موسیقی غذای موردعلاقه‌تان را نوش جان کنید. همچنین در جزیره باروس می‌توانید سراغ تفیحات آبی مانند پدل بوردینگ، غواصی، قایق‌سواری، خدمات ماساژ و اسپا و تفریحات غیر آبی مانند سالن بیلیارد، تنیس و یوگا بروید. 

جزیره میریحی (Mirihi)

سفر 4 روزه به مالدیو

میریحی یکی از جزایر 5 ستاره در مالدیو است که مناظر زیبایی دارد و طبیعت شگفت‌انگیز آن باعث شده تا گردشگران زیادی هر سال این جزیره را از میان تمام جزایر مالدیو برای سفر انتخاب کنند. این جزیره آن‌قدر زیباست که لقب جواهر کوچک را به آن داده‌اند. بعضی از مسافران نیز معتقدند طبیعت این جزیره شبیه به نقاشی است. در این جزیره می‌توانید غواصی، کایاک‌سواری، موج‌سواری و ماهیگیری را امتحان کنید. همچنین بهترین زمان برای گنجاندن جزیره میریحی در برنامه سفر 4 روزه به مالدیو ماه جولای تا اکتبر است. 

جزیره هوواهندو

یکی دیگر از جزایر مالدیو مناسب برای ماه عسل و برنامه سفر 4 روزه به مالدیو جزیره هوواهندو است. در این جزیره زیبا می‌توانید به اقامتگاه‌هایی در سطح جهانی بروید و از سفرتان لذت ببرید. علت شهرت این جزیره به پوشش گیاهی متنوع و جانوران زیر آب برمی‌گردد. برای کشف دنیای زیر آب این جزیره باید غواصی را امتحان کنید. حتی اگر غواص ماهری نیستید اشکالی ندارد چون مربی‌ها به شما آموزش خواهند داد. 

جزیره رانگالی

در این جزیره می‌تواند در اولین هتل زیر آبی جهان اقامت داشته باشید. این هتل موراکا نام دارد و یک ویلای دوطبقه است که حدود 5 متر از سطح آب دریا فاصله دارد. همچنین این هتل عجیب یک باشگاه ورزشی خصوصی، یک رستوران 5 ستاره و یک اتاق خواب با منظره 360 درجه از اقیانوس و موجودات زیر دریا دارد. ویلای موراکا یکی از گران‌قیمت‌ترین اقامتگاه‌های مالدیو است اما اگر برای سفر 4 روزه به مالدیو بودجه محدودی در نظر دارید بهتر است به ویلاهای روی آب در جزیره رانگالی بروید. در ضمن بهترین زمان برای بازدید از جزیره رانگالی جولای تا آگوست است. 

جزیره فیهالهوهی (Fihalhohi)

سفر 4 روزه به مالدیو

این جزیره در ماله جنوبی و در نزدیکی فرودگاه ماله واقع شده است. این جزیره برای امتحان کردن غواصی، قایقرانی و موج‌سواری بهترین گزینه است. شاید جالب باشد که بدانید بعضی از مشهورترین افراد در دنیا برای دریافت خدمات پوست و زیبایی به این جزیره می‌آیند. شما هم می‌توانید بازدید از این جزیره خاص و زیبا را در برنامه سفر 4 روزه به مالدیو قرار دهید. 

جزیره ولیگاندو

اگر تا این قسمت مقاله نتوانستید برای سفر 4 روزه به مالدیو برنامه‌ریزی کنید بهتر است جزیره ولیگاندو را انتخاب کنید. این جزیره زیبا مراکز خرید زیادی دارد و برای خرید سوغاتی و هدیه انتخاب خوبی است. از سوغاتی‌های این جزیره می‌توان به زیورآلات ساخته شده با صدف اشاره کرد. همچنین طی اقامت در این جزیره می‌توانید به مرکز اسپا بروید و یک ماساژ حرفه‌ای دریافت کنید. یادتان باشد بهتری زمان برای بازدید از جزیره ولیگاندو ماه جولای تا آگوست است.

سخن پایانی

مالدیو زیبایی‌های طبیعی و سواحل بکر کم ندارد. در بخش شمالی مالدیو جزایری وجود دارد که برای غواصی نماسب‌تر است. در بخش جنوبی مالدیو نیز سواحل وجود دارد که برای تفریحات آبی بسیار مناسب است. در هر صورت طرفدار هر کدام از این تفریحات هستید می‌توانید یک برنامه سفر 4 روزه به مالدیو داشته باشید و در این کشور زیبا بگردید. 

نظرات کاربران