Lifestyle Yoga
18 مرداد 1402
دبی

بهترین مکان های یوگا در دبی؛ تجربه اتصال به طبیعت!

چه یک یوگی باتجربه یا یک مبتدی در یوگا باشید، مکان‌های بسیار خوبی برای تمرین یوگا در دبی وجود دارد. بله، مکان‌های زیادی که به شما این امکان می‌دهد به خورشید سلام کنید و در فضای آرام ساحل یا در محیط‌های خاص و لوکس دبی یوگا کار کنید. 

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید !

آیا نمی دانید کجا در دبی یوگا انجام دهید؟

از هاتا یوگا تا وینیاسا یوگا، این لیست شما را با بهترین استودیوهای یوگا در دبی آشنا خواهد کرد. مکان‌های با کامل‌ترین امکانات و مربی‌های حرفه‌ای. تجربه‌ای جالب و مفرح خواهد بود، حتما در سفرتان امتحانش کنید. 

استودیو یوگا آکاسا (Akasa)

یوگا در دبی

یک استودیوی یوگا کوچک زیبا در Loft Offices،Building Two وجود دارد. آکاسا که در زبان سانسکریت به معنای فضا است، مکانی فوق‌العاده آرامش‌بخش و زیبا برای یوگا کار کردن است. با توجه به اینکه در موقعیت اداری شهر قرار گرفته، این استودیو، به پاتوقی برای کارمندان اطراف آن تبدیل شده است.

کلاس‌های روزانه در استودیوی یوگا آکاسا شامل هاتا، یوگای قدرت، جریان وینیاسا، یوگای یین، یوگا برای مبتدیان و کلاس‌های ویژه ناهار است. در حال حاضر، کلاس‌های صبح از ساعت 7:15 صبح شروع می‌شود و معمولا تا پایان روز ادامه دارد.  

آدرس: Loft Offices, Building Two, Dubai Media City

تلفن: 04 277 5265

ساعات کاری: روزانه باز است

سایت:  akasawellness.ae

سالن Blended Wellness

سالن Blended Wellness، محلی برای اسپا، یوگا در دبی و تناسب اندام است که اوایل امسال افتتاح شده و امکانات جدید و زیادی را ارائه می‌دهد. فضای داخلی آن به سبک بوهو و با رنگ‌های خنثی و حال و هوای آرامش‌بخش طراحی شده است تا از ساعت‌ها بودن در آن هرگز خسته نشوید. از طرفی تیم قوی این سالن را می‌توان ویژگی مثبت آن دانست. یک تیم آسیایی حرفه‌ای مخصوص اسپا، برای درمان‌های مو و ناخن، آرایشگاه و همچنین مربی‌های باتجربه برای تناسب اندام. 

اما ما در مورد یوگا صحبت می‌کنیم و این سالن برای آن کم نذاشته است. شما می‌توانید از میان هاتا، وینیاسا، آشتانگا، یین یانگ یا یوگالاتس انتخاب کنید. با جلساتی که در طول هفته در زمان‌های مختلف برگزار می‌شود. راستی چرا بعد از کلاس با یک شیک یا اسموتی مغذی دوباره سوخت نگیرید و از مناظر بیرون از Palm لذت ببرید؟ چراکه این سالم مجهز به زیباترین کافه با منظراه‌ای حیرت‌انگیز است. 

آدرس: Dhs200. DUKES The Palm, Palm Jumeirah

تلفن: 04 423 8313

سایت: blendedwellness.com

استودیوی سلامتی و یوگا اتاق زرشکی (Crimson Chamber Yoga and Wellness Studio)

Crimson Chamber Yoga and Wellness Studio

مالک اتاق زرشکی در JVC از آرامش و سکوت منطقه استفاده کرد و تصمیم گرفت آن را به پناهگاهی برای مردم برای تمرین یوگا تبدیل کند. فضای این مکان به نسبت دیگر سالن‌ها کوچک‌تر است، اما محیط دنج و رنگ زرشکی آن باعث شده تا علاقه‌مندان زیادی داشته باشد. البته ارائه درس‌های تخصصی برای همه سنین و از همه مهمتر جلسات درمانی برای بیمارانی که روند بهبودی را طی می‌کنند، نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است که نمی‌توان در محبوبیت آن نادیده گرفت. 

آدرس: Fortunato Residences, Jumeirah Village Circle

تلفن: 04 479 9333

سایت: thecrimsonchamber.com

سالن دیانا دبی (Dhyana Dubai)

در هتل پنج ستاره Oberoi Center در Business Bay، سالنی دلنشین وجود دارد که به شما این فرصت را می‌دهد تا بدن و ذهن خود را با کلاس‌های پیلاتس، هاتا یوگا، کوندالینی، وینیاسا، آشتانگا و مدیتیشن متحول کنید. 

آن‌ها همچنین کارگاه‌های مختلفی را در طول سال برپا می‌کنند و کلاس‌های انفرادی را برای کسانی که می‌خواهند در فضای شخصی‌تر ورزش کنند، ارائه می‌دهند. این سالن یوگا در دبی مطمئنا دید شما را نسبت به این ورزش تغییر خواهد داد.

آدرس: The Oberoi Centre, Business Bay

تلفن: 04 551 5727

سایت: dhyanadubai.com

سالن دریپ (Dryp)

یوگا در دبی

مسلماً یکی از بهترین استودیوهای یوگا داغ شهر، Dryp  است. سبکی جدید از ورزش یوگا که این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این روش معمولا دمای اتاق بیشتر می‌شود، اما با استفاده از فناوری حرارت مادون قرمز ویژه، استودیو به جای اتاق، بدن شما را به آرامی گرم کنند. البته، عرق کردن با تعدادی از فواید سلامتی از جمله سم زدایی، ساختن ذهن و بدن، انعطاف پذیری، سلامت قلب، تقویت سیستم ایمنی و کاهش وزن همراه است، اگرچه در Dryp یک مقدار بیشتر از معمول برای شما هزینه خواهد داشت.

آدرس: Oraa Marina Tower, Dubai Marina

تلفن: 04 220 5330

سایت: dryp.ae

سالن کارما یوگا (Karma Yoga)

کارما یوگا فضایی غیرمتعارف است که شما را تشویق می‌کند تا تمرینات یوگای خودتان را عمیق‌تر انجام دهید و در عین حال مشرف به مناظر خیره‌کننده مارینا دبی باشید. آن‌ها انواع یوگا، مدیتیشن و سایر کلاس‌های درمانی را ارائه می‌دهند تا هم به سلامت جسمی و هم روانی شما کمک کنند. این استودیو همچنین با کارگاه‌ها، کلاس‌ها و آموزش معلمان یوگا، مربی‌های حرفه‌ای را پرورش می‌دهد که می‌توان آن را نقطه قوت آن دانست. 

آدرس: Marina Plaza, Dubai Marina, Dubai

تلفن: 04 399 9301

سایت: karmayogadubai.com

سالن یوگا لایف استایل (Lifestyle Yoga)

Lifestyle Yoga

یک مرکز سنتی یوگا در دبی که کلا سبک زندگی را بر پایه یوگا می‌بیند و روی آن تمرکز دارد. ویژگی جالب این سالن برگزاری کلاس‌های آنلاین و حضوری است. وجود مربیانی کار کشته، باتجربه و حرفه‌ای سبب شده تا به بهترین شکل شما را همراهی کنند و استرس و نگرانی‌هایتان را از بین ببرند. 

آدرس: Shangri-La hotel, Sheikh Zayed Road, Dubai

تلفن: 04 254 6645

سایت: lifestyleyogaworld.com

سالن یوگا و پیلاتس MPDS (MPDS Acrobatics Yoga and Pilates Studio)

استودیوی پیلاتس، مدرسه رقص و مرکز آکروباتیک MPDS فقط و فقط مختص زنان است. مربیان متخصص و حرفه‌ای این مجموعه که خود بسیار انعطاف‌پذیر هستند به افراد کمک می‌کنند تا روی انعطاف‌پذیری و سلامتی خود به شیوه‌ای صحیح کار کنند. با آکرو یوگا، بانوج هوایی و حلقه هوایی، اینجا جایی است که می‌توانید به‌جای تمرکز بر تکنیک‌های تنفس سنتی، به سراغ آکروباتیک یوگا در دبی بروید. 

یکی از اهداف آن‌ها این است که با ارائه خدمات با نهایت مراقبت و مهمان نوازی، در محیطی تمیز، شیک و دوستانه، با زنان خوب رفتار کنند و موجب شوند تا توجه بیشتری بر روی سلامتی‌شان داشته باشند. 

آدرس: Mazaya Business Avenue Tower, JLT

تلفن: 04 430 3693

سایت: mpds.ae

کافه استودیوی پاوس (Paus Cafe & Community)

یوگا در دبی

یک کافه با مفهوم استودیوی یوگا، اینجا جایی است که ورزش و یوگا شکل و رنگی دیگر را به شما نمایش می‌دهد. آن‌ها کلاس‌های مختلفی از جمله یین، هاتا و وینیاسا را همراه با کارگاه‌ها و کلاس‌های شفابخش به همراه موسیقی خاص ارائه می‌دهند. بعد از آن می‌توانید در فضای دنج کافه‌ی آن دوباره سوخت‌گیری کنید. 

آدرس: Villa 1202, Al Reef Villas, Al Wasl Rd, Umm Suqeim 2

تلفن: 04 266 5329

سالن شیمیس یوگا (Shimis Yoga)

یکی از استودیوهای یوگا در دبی است که فعالیت زیادی به خصوص در فضای اینستاگرام دارد و چهره‌های معروف زیادی هم برای ورزش آن را انتخاب می‌کنند. با دو اتاق مجزا برای انتخاب، می‌توانید بسته به کلاسی که می‌خواهید انجام دهید، در آن تمرین کنید. 

یکی از اتاق‌ها دارای یک سیستم نورپردازی منحصربه‌فرد و موسیقی عالی است. این اتاق تا 34 درجه گرم می‌شود، بنابراین برای عرق کردن در اینجا آماده باشید. اتاق دیگر نیز اتاق سبک و زمینی است که فضایی به سبک بوهو دارد و در اینجا می‌توانید کلاس‌های هاتا، یین و یوگا نیدرا را انجام دهید. 

آدرس: Warehouse 42, Alserkal Avenue, Dubai

تلفن: 04 284 2077

سایت: shimis.com

پلتفرم استودیو (The Platform Studios)

The Platform Studios

استودیوی تمرینی بسیار محبوب یوگا در دبی، سه شعبه در سراسر شهر دارد. پلتفرم استودیو کلاس‌های یوگا را به بهترین شکل ارائه می‌دهد. در این کلاس‌ها، مربیان ذهن، قدرت، انعطاف‌پذیری و تعادل شما را به چالش می‌کشند. آن‌ها همچنین طیف وسیعی از سبک‌های یوگا را ارائه می‌دهند، مانند Vinyasa flow و Hatha Yoga.

آدرس: Dubai Marina, Dubai Hills Mall, Index Mall, DIFC

تلفن: 04 435 8083

سایت: theplatformstudios.com

ترنس یوگا (Trance Yoga)

این مدرسه معتبر یوگا در دبی، یکی از اعضای فدراسیون جهانی یوگا است که تلاش و هدف خود را برای ایجاد افراد قوی‌تر و خودآگاه‌تر گذاشته است. اتخاذ رویکرد سنتی به یوگا، ارائه یوگا به کودکان، یوگای قبل از تولد، یوگا آشتانگا، یوگا برای کاهش وزن و سایر اشکال یوگا، از برنامه‌های متنوع این مرکز است. 

آدرس: Onyx Tower 2, The Greens, Dubai

تلفن: 04 393 0302

سایت: tranceyoga.ae

مرکز سلامتی Trident (Trident Wellness Centre)

یوگا در دبی

اینجا خانه برخی از یوگی‌های حرفه‌ای و متنوع‌ترین تمرین‌های یوگا در امارات است. قبل از شرکت در کلاس‌های وینیاسا، آشتانگا، آیینگار یا یوگای قدرت، راه خود را با هاتا یا یین (ورزش‌های سبک) آسان کنید. این مرکز که در سال 1984 تأسیس شد، عمدتاً به سبک جریان وینیاسا (سبکی از یوگا برای رسیدن به تعادل ذهن و بدن) تمرکز دارد. 

کلاس‌های این مجموعه قبل از اینکه به حالت‌ها، مدیتیشن، تعیین اهداف و حتی گوش دادن عمیق از طریق کلام یا موسیقی بپردازند، اغلب با یک سری شعارها شروع می‌شوند. در کنار همه این‌ها لذت ورزش کردن و تماشای منظره فوق‌العاده مارینا دبی، انرژی مضاعفی به شما خواهد داد. 

آدرس: Trident Bayside, Dubai Marina

تلفن: 04 441 6287

سایت: schedulehouse.com

باشگاه تروفیوژن (Trufusion)

این باشگاه ورزشی، نامی محبوب و جدید در ایالات متحده است که شعبه‌ای جدید خود را در دبی راه‌اندازی کرده است. این مکان علاوه بر یوگا در دبی، تناسب اندام و کلاس‌های دیگر را نیز برگزار می‌کند تا همه افراد بتوانند به ورزش مورد علاقه‌شان بپردازند. 

 آدرس: Al Wasl Road, Al Safa

تلفن: 04 288 4620

سایت: trufusion.com/dubai

این را هم بگوییم که…

این روزها یوگا به یکی از ورزش‌های مورد علاقه افراد تبدیل شده است. یوگا در دبی نیز به همین صورت است و تا دلتان بخواهد در این شهر باشگاه‌ها و استودیوهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید سبک‌های جدید و متفاوت را در فضاهای فوق‌العاده زیبا و جدید امتحان کنید. 

نظرات کاربران