وایلد وادی
28 آبان 1401
دبی

درباره پارک آبی وایلد وادی؛ چگونه بلیط ارزان تهیه کنید تا امکانات عالی برای شما!

وایلد وادی

اگر به دنبال اطلاعاتی از پارک آبی وایلد وادی هستید، در این مقاله تمام اطلاعات برای برنامه ریزی بازدید خود از این پارک آبی در دبی را خواهید یافت، از جمله بهترین گزینه های بلیط متناسب با نیازهای شما.

رزرو تور اروپا

پارک آبی وایلدوادی در دبی یکی از مقاصد تفریحی در دبی برای مسافران است. قطعا با رفتن به پارک آبی علاوه بر استفاده از سرگرمی ها، گرمای شهر را نیز کمتر حس خواهید کرد به خصوص اگر در تابستان به دبی سفر کنید!

پارک آبی وایلد وادی دبی دارای 30 وسیله سرگرمی و جاذبه است. از سرسره های هیجان انگیز گرفته تا موج سواری و رودخانه تنبل 360 متری.در این پارک آبی یک ماجراجویی آبی برای همه وجود دارد، مهم نیست از کدام وسیله استفاده می کنید یا چند سالتان است، وقتی از سرسره‌ها پرواز می‌کنید یا سعی می‌کنید امواج را بگیرید، بی‌وقفه به شما خوش خواهد گذشت.

این پارک آبی در منطقه جمیرا واقع شده است و راه های زیادی برای رفتن به آنجا و بازدید از آن وجود دارد. به خواندن این مطلب ادامه دهید تا با تمام نکات لازم برای گذراندن وقت خود در پارک آبی آشنا شوید.

یک روز به همراه تفریحات پارک آبی وایلد وادی

سرسره سقوط آزاد جمیرا “Jumeirah Sceirah”

وایلد وادی

اگر عاشق آدرنالین و ماجرا جویی هستید، این سرسره آبی که اخیراً بازسازی شده است، اکنون طولانی‌تر و ترسناک‌تر است و یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در پارک آبی وایلدوادی انجام داد! از این برج 32 متری بالا بروید، جایی که یک کپسول در انتظار شماست، وارد کپسول شوید، دست‌ها و پاهای خود را روی هم بگذارید و منتظر بمانید. قبل از اینکه متوجه شوید، مخزن زیر پایتان باز می شود و با زیپ به طول 120 متر با سرعت 80 کیلومتر در ساعت پایین می روید!

پاسپورت دومینیکا

اینجاست که هیجان خونتان در تور دبی بالا می رود!

سرسره تنتروم ” Tantrum alley

این سواری چهار نفره برای افرادی که از هیجان میترسند مناسب نیست! در این تفریح در حالی که برای ورود به گردباد عظیم، می چرخید و فریاد می زنید، باید خودتان را محکم نگه دارید. شما به جلو و عقب می‌لغزید و در نهایت با قلب تپنده به داخل استخر پرتاب می شوید!

برج سورج “Burj surj

در سرسره های سریع برج سرج، هیجان جدیدی را تجربه کنید! با نشستن روی یک سطح نیم دایره، همزمان در سطحی کاسه مانند چرخانده می‌شوید، قبل از فرو رفتن در سرسره نهایی با صدای مهیب به سمت پایین هدایت می شوید! ماجراجویان جوان‌تر که می‌توانند در پیچ و خم‌ها شجاع باشند، در این تفریح بسیار لذت می برند.

موج سواری برکرز بای “BREAKER’S BAY”

وایلد وادی

آیا می توانید بر امواج عظیم در بزرگترین استخر موج خاورمیانه تسلط پیدا کنید؟ این موج سواری برای همه سنین ایده آل است، البته برای کودکان با نظارت والدین. به سادگی در آب بالا و پایین بروید و در مناظر زیبا غرق شوید، یا سعی کنید در برابر امواج غول پیکری که در فواصل زمانی ایجاد می شوند شنا کنید!

رزرو تور دبی

دان اند لاگون “DHOW AND LAGOON

این بخش که مخصوص کودکان طراحی شده است؛ بیش از 100 فعالیت آبی کودک درپارک آبی وایلدوادی دارد! اگر دوست دارید با کودکان خود وقت بگذرانید و عاشق بازی کردن با آن ها هستید در این بخش می توانید با سرسره‌های مسابقه‌ای و تفنگ‌های آبی، هیجان زیادی را با آن ها تجربه کنید! مراقب سطل غول پیکری باشید که هر چند دقیقه یک بار آب را از بالا بر روی مهمانان وایلدوادی می ریزد تا زیر آن خیس شوند!

FlowRiders  برای دوستداران موج سواری

 این شانس را خواهید داشت که در Wipeout و Riptide FlowRiders سوار بر امواج شوید. تجربه نهایی موج سواری!  FlowRiders که توسط یک موج سوار آمریکایی ابداع شده است، یکی از تنها چهار مورد در جهان است و یک افکت موجی واقع گرایانه ایده آل ایجاد می کند!

چگونه به پارک آبی وایلد وادی برویم؟

اتوبوس

اگر از حمل و نقل عمومی برای رفتن به پارک آبی وایلدوادی در دبی استفاده می کنید، اتوبوس های متعددی در نزدیکی پارک توقف می کنند، از جمله خطوط 8، 81 و X 28. در ایستگاه اتوبوس وایلدوادی پیاده شوید. میتوانید ایستگاه اتوبوس تا پارک آبی را پیاده در 3 دقیقه طی کنید.

مترو

نزدیکترین ایستگاه مترو، مرکز خرید امارات است و برای رسیدن به آنجا می توانید از خط M1 استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که از این ایستگاه تا پارک کاملاً باید پیاده روی کنید، بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم بعد از رسیدن به ایستگاه مرکز خرید سوار تاکسی شوید. فاصله تا پارک آبی وایلد وادی با تاکسی 10 دقیقه است.

تاکسی

یکی دیگر از راه های رفتن به پارک آبی وایلدوادی استفاده از تاکسی است. هزینه استفاده از تاکسی قطعا بالا تر از مترو یا اتوبوس خواهد بود، اما شما با این روش به راحتی می توانید جلوی درب پارک آبی وایلدوادی پیاده شوید. پیشنهاد ما به شما این است که از طریق برنامه Careem با تاکسی تماس بگیرید.

زمان استفاده از پارک آبی وایلد وادی

وایلد وادی

ساعات کاری وایلد وادی همه روزه از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و آخرین پذیرش ساعت 17:30 است.

بهترین زمان برای رفتن به پارک آبی وایلد وادی و گذراندن روز در این پارک اواسط هفته است، چرا که در آخر هفته وایلدوادی بسیار شلوغ می شود.از آنجایی که زمان بندی وایلدوادی گسترده است، اکثر مردم بعد از ظهر را برای رفتن به آن انتخاب میکنند. برای دوری از جمعیت بهترین زمان برای شما این است که سانس ها اولیه به آن جا بروید، به یاد داشته باشید از ظهر حدود ساعت 3 شلوغ ترین زمان وایلدوادی است.

امکانات پارک آبی وایلد وادی چیست ؟

 پارک آبی Wild Wadi در میان 30 سرسره و جاذبه‌های سرگرم‌کننده، امکانات متعددی را ارائه می‌دهد تا بازدید شما را تا حد امکان راحت کند.

  •  اتاق‌های رختکن با غرفه‌های دوش فراوان که می‌توانید پس از ماجراجویی‌هایتان از آن استفاده کنید. این اتاق ها به طور مکرر در طول روز تمیز می شوند.
  • برای ایمن نگه داشتن وسایل شما کمدهایی برای اجاره وجود دارد. آنها در اندازه های مختلف هستند و قیمت ها بر این اساس متفاوت است، از 39 درهم تا 69 درهم.
  • مناطق مناسب برای افراد سیگاری در سراسر پارک وجود دارد
  • می توانید با هزینه اضافی یک Wild Wadi Cabana رزرو کنید. هر کابانا حداکثر 8 نفر را در خود جای می‌دهد و شامل حوله‌های رایگان، صندلی‌های آفتاب‌گیر، و گذرنامه سریع VIP برای سرسره White Water Wadi است.
  • رستوران هایی در داخل پارک وجود دارد که می توانید ناهار یا نوشیدنی را در آن ها صرف کنید. همچنین شما می توانید برای جلوگیری از حمل کیف پول خود، روی مچ بند مهمان مغناطیسی خود پول واریز کنید (هر گونه وجه استفاده نشده پس از خروج بازپرداخت می شود).  

توصیه هایی برای خرید بلیط پارک آبی وایلد وادی

وایلد وادی

پارک آبی وایلدوادی در دبی یکی از جذابترین تفریحات برای گردشگران است، به خصوص برای کسانی که با خانواده و فرزندان خردسال خود سفر می کنند، بنابراین پیشنهاد می کنم رفتن به وایلدوادی را از قبل در برنامه تفریحات خود در سفر به دبی بگنجانید.

هنگام خرید بلیط خود باید تاریخ خود را انتخاب کنید، مجبور نیستید زمان خاصی را انتخاب کنید، بنابراین زمان استفاده تان از بلیط می توانید انعطاف پذیرباشد. تهیه بلیط های وایلدوادی دبی از قبل معمولاً کمی ارزان تر از خرید آن‌ها به صورت حضوری است، بنابراین این موضوع مزیتی برای خرید بلیط محسوب می شود.

از آنجایی که پارک آبی وایلد وادی دبی توسط برند بین المللی جمیرا اداره می شود، اگر در برخی از هتل های جمیرا از جمله هتل ساحلی جمیرا بیچ، مدینه جمیرا و برج العرب اقامت داشته باشید، دسترسی رایگان برای لذت بردن از پارک آبی وایلد وادی را خواهید داشت. همچنین حمل و نقل از این هتل ها به وایلدوادی رایگان است.

فراموش نکنید با رفتن به این پارک آبی علاوه بر لذت از خدمات پارک آبی، مناظری باورنکردنی از برج العرب را از وایلد وادی خواهید دید.

رستوران هایی که باید در پارک آبی وایلد وادی بروید!

6 رستوران در این پارک وجود دارد، بنابراین نیازی به ترک پارک آبی در زمان ناهار نیست. اکثر این رستوران ها، گزینه های فست فود و تنقلات و انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهند:

  • غذاهای مخصوص Julshan’s Burgers and Dogs و Juha’s Family Kitchen عبارتند از همبرگر، شاورما، ساندویچ، سالاد، مرغ سوخاری و سیب زمینی سرخ شده.
  • Ali’s BBQ غذاهای متنوعی مانند تیکا مرغ، کباب، هات داگ، فیله مرغ و برگر گوشت گاو را ارائه می دهد.
  • پیتزا ریپتاید؛ پیتزای خود را در فر آجری درست می کند.
  • منوی کافه شهبندر شامل ناچو، ذرت بو داده، بستنی، میلک شیک و آب نبات است.

در آخر

وایلد وادی یکی از بهترین پارک‌های آبی دبی است که برای بالا بردن آدرنالین خونتان، به تنهایی کافیست! بلیط هواپیما ارزان تهران دبی را رزرو کنید و از یک روز هیجان انگیز در اینجا لذت ببرید!

سوالات متداول

هزینه رفتن به پارک آبی وایلد وادی چقدر است؟

در زمان نوشتن، هزینه ورودی Wild Wadi حدود 70 دلار است. می‌توانید نرخ‌های فعلی را بررسی کنید

در پارک آبی وایلد وادی چند وسیله وجود دارد؟

در پارک آبی وایلد وادی 30 سرسره متفاوت وجود دارد.

آیا وایلد وادی بهتر از آتلانتیس است؟

پارک آبی وایلد وادی کوچکتر از آتلانتیس است و جاذبه های کمتری دارد، بنابراین اگر فرصت بازدید از هر یک را دارید، پیشنهاد می کنم به آتلانتیس بروید. اما Wild Wadi برای کودکان یا اگر در یکی از هتل های جمیرا اقامت دارید، انتخاب بهتری است.

نظرات کاربران