راهکارهایی برای دریافت هرچه زودتر چمدان در پرواز

ترفندی جالب برای دریافت هرچه زودتر چمدان ها در پرواز!

امروزه تحویل به موقع چمدان یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران به حساب می‌آید. به همین علت شما باید به دنبال راهکارهایی باشید که بتوانید نسبت به دریافت هرچه زودتر چمدان در پرواز روشی را پیاده سازی کنید. عمدتا آن دسته از افرادی که تجربه بالایی در زمینه انواع سفرهای هوایی دارند به خوبی متوجه شده‌اند که چگونه باید به دریافت هرچه زودتر چمدان در پرواز دست پیدا کرد؛

چرا که دسترسی به چمدان در هنگام پرواز از جمله مشکلاتی است که افراد شدیدا با آن روبه‌رو می‌شوند و در این میان، اگر قواعد و روش خاصی را در نظر داشته باشند، صددرصد خواهند توانست به راحتی چمدان خود را تحویل گرفته و هرچه سریع‌تر به فعالیت‌های دیگر خود بپردازند. در این مقاله با سه کیک همراه باشید و با ترفندها و  تکنیک‌های اصولی این کار به نحو احسن آشنا شوید تا پس از خرید بلیط هواپیما ، اولین نفری باشید که چمدان خود را تحویل می‌گیرید.

باکلاس پرواز کنید!

متاسفانه و یا برعکس خوشبختانه، راحتی و کیفیت بسیاری از خدمات در گرو نوع درآمد و بودجه شما مشخص می‌شودو به همین علت است که چنانچه شما قادر باشید از خدمات و کلاس‌های پروازی خاصی استفاده کنید در هر لحظه‌ای اولویت همه چیز با شما خواهد بود. بلیط کلاس‌های پروازی تجاری و یا فرست را اگر به نوع خرید بلیط پرواز خود اضافه کنید به طور کاملا طبیعی خواهید توانست هر چه سریع‌تر برای دریافت هرچه زودتر چمدان در پرواز خود اقدام کنید؛

چرا که شما به عنوان یک مسافر ویژه در این پرواز حضور دارید.در حالت عادی همان‌طور که گفته شد اولویت در ابتدا با شماست. اگر بخواهید چمدان را به موقع تحویل بگیرید، تا حد امکان چنانچه توان مالی شما اجازه می‌دهد سعی کنید از این نوع کلاس‌های پروازی باکلاس و با کیفیت در انواع شرکت‌های هوایی استفاده کنید.

راهکاری برای دریافت هرچه زودتر چمدان در پرواز

تنها بخش پرواز که تأخیر به نفع شماست و باعث دریافت هرچه زودتر چمدان ها در پرواز

تنها قسمتی از برنامه پرواز شما که ممکن است تاخیر و دیر وارد عمل شدن به نفع شما باشد. شاید در هنگام تحویل چمدان به بارگیری هواپیما است. سعی کنید از این روش کاربردی استفاده کرده و تا حد امکان آخرین جزء آخرین نفراتی باشید که چمدان خود را تحویل می‌دهید.

به این دلیل که بعد از رسیدن به مقصد شما موفق به دریافت هرچه زودتر چمدان در پرواز شوید، چرا که اصولا آن دسته از چمدان‌هایی که در آخرین بارگیری به لیست حمل چمدان‌ها اضافه شده‌اند در هنگام تحویل به مسافران جزء اولین چمدان‌ها به حساب می‌آیند و این‌گونه است که اگر برای تحویل چمدان خود دیرتر اقدام کنید. این تاخیر شما یکی از موثرترین راه‌ها برای دریافت هرچه زودتر چمدان در پرواز محسوب می‌شود و البته این تجربه را از برخی از کاربران باهوش و با درایت خود آموخته‌ایم که شما نیز می‌توانید به پیاده‌سازی این روش در سفرهای هوایی خود فکر کنید.

در هنگام خرید بلیط به مقررات حمل بار شرکت هواپیمایی توجه کنید!

 دریافت هرچه زودتر چمدان در پرواز

در هنگام خرید بلیط هواپیمایی از هرنوع شرکت هواپیمایی سعی کنید از همان ابتدای کار نسبت به شرایط و مقررات این شرکت هواپیمایی برای نوع حمل بار و مقررات شرکت اطلاعات لازم و ضروری را به دست آورید؛ چراکه اگر شما بتوانید برخی از چمدان‌ها و البته ساک‌های کوچک و سبک را در حد مجاز با خود در درون هواپیما حمل کنید. این روش می‌تواند به دریافت هرچه زودتر چمدان در پرواز اشاره داشته باشد. شما بهتر است در هنگام خرید بلیط ابتدا به این مورد کلیدی به صورت صددرصدی توجه بالایی داشته باشید.

هر شرکت هواپیمایی شرایط و مقررات خاصی را در این زمینه وضع کرده است و شما تنها یک مقدار خاص را برای حمل در داخل هواپیما مجاز به حمل خواهید بود. چنانچه بتوانید انواع ساک و چمدان خود را با خود حمل کنید، کاملا طبیعی است که لازم نیست ساعتی را برای تحویل چمدان و ساک‎های خود منتظر بمانید. پس بهتر است همیشه نسبت به ابعاد و نوع بار خود در انواع پروازها توجه بالایی را لحاظ کنید تا قادر باشید به رفاه هرچه بیشتر خود در سفرهای هوایی کمک کنید.

راهکارهای برای دریافت هرچه زودتر چمدان در پرواز

زدن برچسب بار شکستنی از ترفندهایی برای دریافت هرچه زودتر چمدان در پرواز!

اما یک راه ویژه و البته بسیار خاص دیگر وجود دارد که شما به واسطه آن قادر باشید به دریافت هرچه زودتر چمدان در پرواز فکر کنید. به این ترتیب که از کارمندان شرکت هواپیمایی مورد نظر خود بخواهید تا یک برچسب کاملا واضح به عنوان این که بار شما یک بار شکستنی است، را روی چمدان درج کنند.

به این شکل دریافت هرچه زودتر چمدان در پرواز برای شما مقرر خواهد شد. کاملا طبیعی است که در زمان تحویل چمدان کارکنان با حساسیت خاصی نسبت به چمدان شما وارد عمل خواهند شد و چمدان مذکور به سرعت نسبت به دیگر چمدان‌ها به دست شما خواهد رسید.

 دریافت هرچه زودتر چمدان در پرواز

سخن پایانی

تمامی راهکارها و روش‌هایی که در این مطلب گفته شد، به واسطه تجربه بسیاری از مسافران عزیز به دست آمده است. در این بین، شما چنانچه روش و یا پیشنهاد خاص دیگری را با آن آشنا هستید می‌توانید به عنوان یک راهکار مناسب نیز با ما و دیگر کاربران سایت در میان بگذارید. انجام این کار دیگر افراد نیز قادر باشند با کیفیت بیشتری به سفرهای هوایی خود بپردازند و ساعت‌های متفاوت را مجبور نباشند که برای تحویل چمدان خود صبر کنند و از دیگر فعالیت‌های خود نیز عقب بمانند.

چند نکته در هنگام گم شدن چمدان در فرودگاه! (لینک مقاله)

نظرات کاربران