22 اردیبهشت 1403
ژاپن

رستوران‌ های گیاهی در توکیو؛ یک بشقاب غذای سالم بخورید!

توکیو در شرق جزیره هنشوی ژاپن قرار دارد و به‌دلیل جمعیت زیاد و وجود اقلیم‌های مختلف در این کشور، تنوع غذایی زیادی دارد. اکثر مردم توکیو علاقه زیادی به خوردن غذاهای گیاهی ندارند ولی عده‌ای هم هستند که گیاه‌خوارند. همچنین این کشور به‌دلیل طبیعت زیبا، جشنواره‌های متنوع و جاذبه‌های دیدنی مقصد بسیاری از گردشگران در طول سال است. میان گردشگران افراد زیادی وجود دارند که گیاه‌خوار هستند و یا به خوردن غذاهای گیاهی علاقه دارند. رستوران های گیاهی در توکیو با سرآشپزهای ماهر، انواع غذاهای گیاهی را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کند که طعم‌ومزه بی‌نظیری دارد. خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید؛ زیرا تعدادی از بهترین رستوران های وگن در توکیو را به شما معرفی می‌کنیم.

رزرو تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

Takadanobaba

رستوران‌ های گیاهی در توکیو

یکی از بهترین رستوران های گیاهی در توکیو Takadanobaba نام دارد. این رستوران جذاب همبرگرهایی با طعم بی‌نظیر به مشتریان خود عرضه می‌کند که صددرصد گیاهی هستند. نان‌ این همبرگرها از برنج درست‌شده و کاملا گیاهی است؛ همچنین با دیگر مورادی نظیر گوجه‌فرنگی، کاهو و پیاز تکمیل می‌شود. از پرطرفدارترین همبرگرهایی که در این رستوران سرو می‌شود می‌توان به برگر انتاریو، برگر برتر و میشیگان اشاره کرد. در سفر به توکیو حتما در این رستوران یک همبرگر نوش جان کنید و از طعم آن لذت ببرید.

Kinshicho

یکی دیگر از کافه رستوران های گیاهی در توکیو Kinshicho است. این کافه بزرگ فقط غذا و دسرهای گیاهی سرو می‌کند که همگی با موادی که از مزارع ارگانیک و عاری از هرگونه سموم و آفت‌کش‌های محلی تهیه شده‌اند. این ساختمان از دور شباهت زیادی به انبار دارد، ولی زمانی که وارد آن می‌شوید کافه‌-رستورانی بزرگ با صندلی‌های زیاد را مشاهده می‌کنید که افراد زیادی در آن رفت‌وآمد می‌کنند. ما در این رستوران به شما بشقاب کاری هندی را پیشنهاد می‌کنیم، زیرا هم به‌صرفه است و هم طعم‌ومزه جذاب و متفاوتی دارد.

Harajuku

یکی دیگر از رستوران های وگن در توکیو Harajuku نام دارد. این رستوران فقط غذاهای گیاهی سرو می‌کند و غذای اصلی و پرطرفدار آن کاراژه ساختگی است. این غذا به‌جای مرغ با گوشت سویا درست می‌شود که در پنج طعم مختلف از جمله تربچه رنده‌شده، سرکه سیاه چینی، تند به سبک سیچوان، شیرین و ترش وجود دارد. گیوزا نیز یکی دیگر از غذاهای محبوب این رستوران است که با انواع سبزیجات چرخ‎شده و گوشت سویا تهیه می‌شود. اگر به توکیو سفر کردید، حتما سری به این رستوران که یکی از بهترین رستوران های گیاهی در توکیو است بزنید و طعم غذاهای آن را امتحان کنید.

رزرو تور ژاپن

Daita

رستوران‌ های گیاهی در توکیو

یکی از نانوایی‌های جذاب و متفاوت توکیو Daita نام دارد. از نان باگت و کروسان گرفته تا فوکاچیا، همگی در این نانوایی صددرصد گیاهی هستند و در پخت آن‌ها از تخم‌مرغ، شیر، کره و عسل استفاده نمی‌شود. این نانوایی معمولا در طول روز سه‌بار پخت دارد و مشتریان زیادی از آن خرید می‌کنند. ما به شما رول آمازاک را پیشنهاد می‌کنیم که خمیر آن از لوبیا تهیه شده و طعم شیرینی دارد. 

Ikejiri-Ohashi

یکی دیگر از کافه رستوران های گیاهی در توکیو Ikejiri-Ohashi است. این کافه‌رستوران دارای معماری به‌سبک اسکاندیناویایی بوده و در Nakameguro قرار دارد. غذاهای این رستوران همگی گیاهی و سبک بوده و با تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شود. همچنین در ورودی این مکان نانوایی وجود دارد که انواع شیرینی‌های تازه، فوکاچیا و کلوچه‌ها را می‌توانید خریداری کنید. در سفر به توکیو همراه با عزیزانتان به این رستوران که یکی از جذاب‌ترین رستوران های وگن در توکیو است بروید و از خوردن غذاهای سالم و مقوی لذت ببرید.

Tsukiji

یکی دیگر از خاص‌ترین کافه‌ رستوران های گیاهی در توکیو Tsukiji نام دارد. از آنجایی که در ساخت این کافه دنج و آرام از کافی‌شاپ‌های قدیمی ژاپن الهام گرفته شده است، غذاها و میان‌وعده‌های کلاسیک را در طول روز سرو می‌کند. یک عصر می‌توانید همراه با دوستان خود به این کافه بروید و از خوردن یک دسر یا نوشیدنی لذت ببرید. اگر در عصر برای خوردن غذا به این مکان بروید، مجموعه‌ای از غذاهای گیاهی به سبک ایزاکایا مانند توفو سرخ‌شده، پاستا و سالاد را در منو مشاهده می‌کنید. هنگام خوردن ناهار همبرگر پتی سویا را از دست ندهید، طعم آن فراموش‌نشدنی است.

Shinjuku-Sanchome

رستوران‌ های گیاهی در توکیو

یکی دیگر از رستوران های گیاهخواری در توکیو Shinjuku-Sanchome است. این رستوران بهشتی برای گیاه‌‌خواران است، زیرا تنوع غذاهای گیاهی بسیار بالایی را در منوی آن مشاهده می‌کنید. این مکان در دو طبقه محیطی دنج و آرام را به مشتریان خود عرضه می‌کند. پنکیک‌های این مجموعه بسیار معروف بوده و از کره و تخم‌مرغ در پخت آن استفاده نشده است. تمامی غذاهای این رستوران با تازه‌ترین مواد در بهترین شکل تهیه می‌شود و طعم‌ومزه آن بی‌نظیر است. در سفر به توکیو، خوردن حداقل یک وعده غذایی در این رستوران که یکی از بهترین کافه رستوران های گیاهی توکیو است را فراموش نکنید.

پاسپورت دومینیکا

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

Omotesando

یکی دیگر از رستوران های وجترین در توکیو Omotesando نام دارد. غذاخوری این مکان با میزهای چوبی کم ارتفاع و کمدهای کیمیاگر که آشپزخانه اوپن و کافه را به یکدیگر متصل کرده‌اند، آرامش ملایمی را به وجود می‌آورد. از دیگر جذابیت‌های این مکان می‌توان به دسته‌های برنج اشاره کرد که از سقف آویزان است و حتی به نظر می‌رسد که کارکنان این رستوران لباسی از الیاف طبیعی بر تن دارند. تمامی برنج‌هایی که در این مجموعه سرو می‌شود قهوه‌ای است و دو غذای اصلی و پرطرفدار Omotesando عبارت‌اند از ست سبزیجات بخارپز شده با سبد بامبو که طعم بسیار خاص و دل‌پذیری دارند. اگر به این کشور سفر کردید غذاهای متفاوت این رستوران که یکی از رستوران های گیاهی در توکیو است را از دست ندهید.

Marunouchi

یکی دیگر از رستوران های وگن در توکیو Marunouchi است. نودل‌هایی که در این رستوران سرو می‌شود به‌قدری خوش‌مزه و پرطرفدار است که مردم توکیو این رستوران را با نام نودل‌فروشی می‎شناسند. سبک پخت و سرو این رستوران چینی است و یکی دیگر از غذاهای محبوب آن آبگوشت است. در آب گوشت‌های این مجموعه از کنجد و روغن بادام‌زمینی استفاده می‌شود و طعم خاصی دارد. در سفر به توکیو سری به این رستوران بزنید و از خوردن غذاهای متفاوت با طعم‌های جدید لذت ببرید.

Shibuya

رستوران‌ های گیاهی در توکیو

یکی دیگر از رستوران های گیاهخواری در توکیو Shibuya نام دارد. نودل‌های این مجموعه فاقد گوشت بوده و بسیار خوش‌مزه است. همچنین آبگوشتی به‌نام رامن در این رستوران سرو می‌شود که در تهیه آن از کنجد و فلفل سانشو استفاده می‌شود و به‌قدری تند است که دهان شما زمان خوردن آن بی‌حس می‌شود. رامن خامه‌ای‌شکل بوده در فنجان‌هایی بزرگ و نیمه‌شفاف سرو می‌شود و شما می‌توانید تا آخرین قطره آبگوشت خود را نوش جان کنید. لازم به ذکر است که تمامی غذاهای این رستوران گیاهی نیست ولی غذاهای گیاهی متنوعی در منوی آن وجود دارد. 

Harajuku

یکی دیگر از رستوران های وگن در توکیو Harajuku است. این رستوران فقط غذاهایی را به مشتریان خود عرضه می‌کند که در ترکیبات آن از قارچ استفاده شده باشد. قارچ‌های مورد استفاده در اینجا هر روز از Katori در استان چیبا ارسال می‌شود و تازه است. منوی این رستوران بسیار متنوع است و برای صبحانه، ناهار و شام غذا دارند. قارچ گیگا یکی از غذاهای مشهور این مکان است که قارچ‌های دودی‌شده همراه با گردو، کشمش، چغندر و ماست سویا سرو می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران که یکی از خاص‌ترین رستوران های گیاهخواری در توکیو بروید و قارچ گیگا را امتحان کنید؛ بی‌نظیر است. 

Takanawa

یکی دیگر از رستوران های گیاهی در توکیو Takanawa نام دارد. این رستوران ایتالیایی در طبقه اول برج شاهزاده ساکورا قرار دارد و انواع غذاهای گیاهی و غیرگیاهی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. در طول روز 5 وعده غذایی در این رستوران پخته می‌شود که طعم‌ومزه آن بی‌نظیر است. پاستا پنه و لازانیا سبزیجات دو غذای معروف این مجموعه است که افراد زیادی تنها برای خوردن این غذاها در رستوران Takanawa به توکیو سفر می‌کنند.

Bakurocho

رستوران‌ های گیاهی در توکیو

یکی دیگر از کافه رستوران های گیاهی توکیو Bakurocho نام دارد. در این کافه انواع شیرینی‌ها و کلوچه‌ها با تازه‌ترین مواد پخته می‌شوند که کاملا گیاهی است. از جمله نان‌های معروف این کافه می‌توان به کوکی‌های کلاسیک آمریکایی، کوکی‌های نارگیلی ماچا، کلوچه های فلفل سیر و نان ذرت اشاره کرد. اگر به توکیو سفر کردید، عصری همراه با دوستانتان به این کافه بروید و از خوردن یک استکان چای همراه با شیرینی‌های سالم و جذاب این مجموعه لذت ببرید.

Kiyosumi

Kiyosumi یک شیرینی فروشی جذاب در کشور توکیو است که در پخت شیرینی‌های خود از موادی مانند تخم‌مرغ، شکر، لبنیات و آرد سفید استفاده نمی‌کند. تارت‌های این مجموعه بسیار جذاب و خوش‌مزه هستند و روی آن‌ها میوه‌های خام و آجیل قرار دارد. همچنین انواع نوشیدنی مانند چای، قهوه، شیربادام، شیرسویا و شیر جو دوسر در این فروشگاه وجود دارد. با خوردن یک تارت همراه با قهوه در این مکان، لذت سفر به توکیو را چندبرابر کنید. 

کلام آخر سه کلیک در مورد رستوران های گیاهی در توکیو

در این مقاله کوشیدیم شما را با تعدادی از معروف‌ترین رستوران های گیاهی در توکیو آشنا کنیم. همچنین تعدادی از غذاهای معروف در این رستوران‌ها را به شما معرفی کردیم تا اگر جزو افراد گیاه‌خوار هستید، در سفر به این کشور مشکلی نداشته باشید. سرآشپزهای حرفه‌ای در این رستوران‌ها مشغول پخت غذا هستند که غذاهای آن‌ها طعم‌ومزه بی‌نظیری دارد. آیا تجربه خوردن غذاهای گیاهی در کشور توکیو را داشته‌اید؟ به‌نظر شما کدام رستوران برای خوردن غذاهای گیاهی مناسب‌تر است؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران