Himeji Castle
17 مرداد 1402
ژاپن

بهترین کاخ های توکیو؛ گریزی به قلب تاریخ ژاپن

پایتخت ژاپن، با تاریخ و فرهنگ سنتی خود، همواره به‌سمت آینده‌ای روشن در حال حرکت است. چرا که توکیو معماری معاصر، خیابان‌های مدرن، رستوران‌هایی با غذاهای نوآورانه و آسمان‌‌خراش‌های مجهز دارد. علاوه‌بر همه این‌ها، توکیو جاذبه ‌های دیدنی بسیاری دارد. یکی از این جاذبه‌ها، کاخ‌های توکیو هستند. این کاخ‌ها، معماری بی‌نظیر ژاپنی، داستان‌های جنگی و تاریخی خود را نمایان می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم با یک تیر چند نشان بزنید و با بازدید از بهترین کاخ ‌های دیدنی توکیو، تاریخ، فرهنگ و گذشته را کشف کنید. برای آشنایی با 7تا از معروف ‌ترین کاخ‌ های توکیو همراه ما باشید.

رزرو تور ژاپن

رزرو تور لوکس ژاپن با سه کلیک خوبه!

Matsumoto Castle

Matsumoto Castle

یکی از بهترین کاخ‌ های توکیو Matsumoto Castle است. این قلعه با معماری زیبای خود، دیوارهای سیاه و سقف‌های شیروانی، بر شکوه منظره اطراف خود می‌افزاید. قاب پس‌زمینه قلعه Matsumoto، با شکوفه‌های صورتی گیلاس و کوه‌های پوشیده از برف پر شده است. این قلعه که در دوران جنگ نقش عمده‌ای را برعهده داشته، پنجره‌های باریکی را که محل تیراندازی افراد مسلح بوده به روی بازدیدکنندگان می‌گشاید. پیشنهاد می‌کنیم نزدیک پنجره‌ها شوید و به منظره چشم بدوزید؛ مطمئنا چشم‌انداز کوه‌های آلپ و شنای قوها در برکه قلعه، عقل از سر شما می‌رباید. بی‌دلیل نیست که قلعه Matsumoto توکیو را در فهرست گنجینه‌های ملی ژاپن به شمار آورده‌اند.

آدرس:

230 کیلومتری توکیو

پاسپورت دومینیکا

Himeji Castle

یکی دیگر از معروف ‌ترین کاخ‌ های توکیو Himeji Castle است. این قلعه سامورایی که بالای تپه ساخته شده، به‌عنوان مظهرِ معماری اصیل سنتی ژاپن شناخته می‌شود. سایه‌های سفید و سیاه ساختمان، نمایی خیره‌کننده از آن پدید آورده است. قلعه Himeji توکیو، با منظره مه‌آلود اطراف خود، درختان سرسبز و مخملی و شکوفه‌های صورتی گیلاس شناخته می‌شود. نام این جاذبه دیدنی توکیو، در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

آدرس:

574 کیلومتری توکیو

68 Honmachi, Himeji, Hyogo 670-0012, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 9 صبح تا 4 بعدازظهر

وب‌سایت:

https://www.city.himeji.lg.jp/castle/index.html

Osaka Castle

کاخ‌ های توکیو

یکی دیگر از کاخ ‌های معروف توکیو Osaka Castle است. این کاخ، یکی از بزرگ‌ترین قلعه‌های قرن 1500 به شمار می‌آمد. سپس بر اثر صاعقه‌ای که به انبار باروت قلعه اصابت کرد، آتش‌سوزی عظیمی رخ داده و ویران گشت. قلعه اوزاکا در سال 1931 بازسازی و برخی از عناصر مدرن مانند آسانسور به آن اضافه شد. Osaka Castle بر روی یک زمین سنگی قرار دارد و چند هکتار زمین را پوشش می‌دهد. بازدید از این مکان دیدنی را به‌هنگام نزدیک‌شدن به ساعت غروب خورشید توصیه می‌کنیم؛ چرا که منظره‌ای خیال‌انگیز را تماشا خواهید کرد.

آدرس:

490 کیلومتری توکیو

1-1 Osakajo, Chuo Ward, Osaka, 540-0002, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 9 صبح تا 5 بعدازظهر

شماره تماس:

3044 6941 6 81+

وب‌سایت:

https://www.osakacastle.net/

Okayama Castle

یکی دیگر از بهترین کاخ‌ های توکیو Okayama Castle است. قلعه اوکایاما بر روی رودخانه Asahi قرار دارد. این قلعه، به‌دلیل نمای بیرونی سیاه و شگفت‌انگیز خود، قلعه کلاغ نام‌گذاری شد. قلعه Okayama که در همسایگی کاخ Himeji قرار دارد، با رنگ‌های سیاه و سفید خود، تضاد خارق‌العاده‌ای را به وجود آورده است. در واقع این دو مکان دیدنی، با ظاهر استوار خود، رنگ‌های سیاه و سفید را بر صفحه رنگی طبیعت پیرامون خود آورده‌اند. قلعه 6طبقه اوکایاما، در طول جنگ جهانی دوم ویران و سپس در دهه 1900 بازسازی شد. این قلعه، یک کارگاه سفال‌گری و یک رستوران کوچک دارد.

آدرس:

600 کیلومتری توکیو

2 Chome-3-1 Marunouchi, Kita Ward, Okayama, 700-0823, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 9 صبح تا 5:30 بعدازظهر

شماره تماس:

2096 225 86 81+

وب‌سایت:

Nagoya Castle

Nagoya Castle

یکی دیگر از بهترین کاخ ‌های توکیو Nagoya Castle است. قلعه ناگویا که در قرن 1600 ساخته شده، در قلب ژاپن قرار دارد. این کاخ، تاریخچه جالبی دارد. Imagawa Ujichika که فرماندار نظامی وقت بود، این قلعه را ساخت و به پسرش هدیه داد. قلعه ناگویا در طول جنگ جهانی دوم، در جریان حملات هوایی ایالات متحده آمریکا به‌شدت آسیب دید. پس از آن نیز، این بنای باشکوه در قرن هفدهم بازسازی شد. 

آدرس:

350 کیلومتری توکیو

1-1 Honmaru, Naka Ward, Nagoya, Aichi 460-0031, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

شماره تماس:

1700 231 52 81+

وب‌سایت:

https://www.nagoyajo.city.nagoya.jp/

Hikone Castle

یکی دیگر از بهترین کاخ ‌های توکیو Hikone Castle است. این قلعه که در استان شیگا قرار دارد، به‌عنوان مهم‌ترین بنای تاریخی ژاپن شناخته می‌شود. قلعه هیکونه، با معماری منحصربه‌فرد خود، سبک‌ها و طرح‌های مختلف را با هم آمیخته است. در ساخت این قلعه، از مصالحی هم‌چون چوب، گچ، آهک و سنگ استفاده کرده‌اند. این قلعه که بر روی تپه‌ای سنگی واقع شده، نامش در فهرست گنجینه‌های ملی ژاپن قرار دارد.

آدرس:

424 کیلومتری توکیو

1-1 Konkicho, Hikone, Shiga 522-0061, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 8:30 صبح تا 5 بعدازظهر

شماره تماس:

2742 22 749 81+

وب‌سایت:

https://hikonecastle.com/

Chiba Castle

کاخ‌ های توکیو

یکی دیگر از بهترین کاخ‌ های توکیو Chiba Castle است. این قلعه  5طبقه که زمانی برجسته‌ترین قلعه در منطقه بود، نتوانست در برابر بلایای زمان تحمل کند. کاخ Chiba، در نهایت بازسازی شد و به شکل فعلی خود درآمد. سه طبقه اول قلعه، به آثار باستانی کشف‌شده از این محوطه و دیگر محوطه‌ها اختصاص دارد. در طبقه چهارم داستان قلعه Chiba در قرن بیستم روایت می‌شود. طبقه پنجم نیز، یک رصدخانه است.

در آخر

کاخ‌ های توکیو، گنجینه‌های ملی ژاپن به حساب می‌آیند. آنان نمایانگر تاریخ، داستان‌ها و معماری منحصربه‌فرد ژاپن هستند. حیاط برخی از بهترین کاخ ‌های توکیو، مناظر فوق‌العاده‌ای هم‌چون کوه‌های آلپ یا برکه قوها را بازتاب می‌دهد. هم‌چنین، منظره پس‌زمینه بسیاری از قلعه‌ها نیز با شکوفه‌های صورتی گیلاس عجین شده است. دوست دارید از کدام‌یک از آنان دیدن کنید؟ 

نظرات کاربران