شیرینی فروشی های گلوتن فری در توکیو

شیرینی فروشی های گلوتن فری در توکیو که باید امتحان کنید!

افراد زیادی هستند که به‌دلیل داشتن بیماری و یا حساسیت نمی‌توانند غذا و خوراکی‌های گلوتن‌دار مصرف کنند؛ اگر شما هم جزو همین افراد هستید و قصد سفر به توکیو را دارید نگران نباشید. توکیو شهری بزرگ در کشور ژاپن است و گردشگران زیادی در طول سال از این شهر زیبا و رنگارنگ دیدن می‌کنند. انواع رستوران‌ها، نانوایی‌ها، غذاخوری‌ها و شیرینی فروشی های گلوتن فری در توکیو وجود دارد تا افرادی که نمی‌توانند گلوتن مصرف کنند از این غذاها و شیرینی‌های خوش‌مزه نوش جان کرده و از سفر خود لذت ببرند. تمامی شیرینی‌ فروشی‌ های فاقد گلوتن در این شهر زیبا انواع شیرینی‌ها را با بهترین و باکیفیت‌ترین مواد تهیه می‌کنند و طعم بسیار خاص و شگفت‌انگیزی دارد. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با معروف‌ترین شیرینی‌ فروشی های بدون گلوتن در توکیو آشنا شوید و از خوردن شیرینی‌‌‌‌‌‌‌‌های سالم و خوش‌مزه در این کشور لذت ببرید. 

رزرو تور ژاپن

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

Posh

شیرینی فروشی های گلوتن فری در توکیو

یکی از شیرینی فروشی های گلوتن فری در توکیو Posh نام دارد. شیرینی‌های این مکان همگی گیاهی بوده و از میوه‌های خام تشکیل می‌شود تا همه افرادی که گیاه‌خوار هستند و یا نمی‌توانند گلوتن استفاده کنند این شیرینی‌های سالم و خوش‌مزه را نوش جان کرده و لذت ببرند. همچنین این شیرینی‌فروشی کافه‌ای بزرگ و زیبا دارد و می‌توانید شیرینی دلخواه خود را همراه با یک نوشیدنی در کافه میل کنید و لذت ببرید. منوی این شیرینی‌فروشی روی تارت‌های میوه خام متمرکز شده که شامل هیچ افزودنی، گندم، لبنیات یا شکر سفید نمی‌شود. در عوض، تارت‌های معروف و پرطرفدار این مجموعه با ترکیبی از نارگیل و آجیل درست می‌شود و روی آن میوه‌های تازه فصلی قرار می‌گیرد. از جمله نوشیدنی‌های معروف کافه این مکان می‌توان به قهوه ارگانیک تازه که با موادی مانند پودر گل رز و قارچ چاگا تهیه می‌شود، شیر جو دوسر، سویا یا شیر بادام تازه اشاره کرد که همگی در فروشگاه آماده می‌شود و بسیار خوش‌طعم است. در سفر به توکیو یک تارت همراه با نوشیدنی در این مجموعه که از شیرینی فروشی های بدون گلوتن در توکیو است را نوش جان کنید و لذت ببرید.

fruits and season

یکی دیگر از شیرینی فروشی های فاقد گلوتن در توکیو fruits and season است. این اولین فروشگاه فیزیکی Fruits and Season بوده و تمام میوه‌ها و مواد استفاده‌شده در آن باکیفیت و درجه یک است. ساندویچ‌های میوه این مجموعه بسیار معروف است که بدون تخم‌مرغ و لبنیات تهیه شده و داخل آن از خامه و تکه‌های میوه تازه پر شده و طعم بسیار جذابی دارد. در قسمتی از این شیرینی‌فروشی میز و صندلی‌هایی قرار دارد که می‌توانید همان‌جا شیرینی خود را نوش جان کنید و از چشیدن طعمی جذاب، خامه‌ای و سالم لذت ببرید. ناگفته نماند این فروشگاه به‌صورت آنلاین سفارش می‌پذیرد و به استان‌های مجاور ارسال دارد.

ارزان ترین قیمت پرواز توکیو با سه کلیک!

پاسپورت دومینیکا

آدرس:

Japan, 〒150-0021 Tokyo, Shibuya City, Ebisunishi, 1 Chome−10−1, Clean Palace, 1F

Hal Okada Vegan Sweets Lab

شیرینی فروشی های گلوتن فری در توکیو

یکی دیگر از شیرینی فروشی های گلوتن فری در توکیو Hal Okada Vegan Sweets Lab نام دارد. هارو اوکادا، سرآشپز معروف شیرینی، 16 سال پیش شروع به تولید خوراکی‌های گیاهی کرد به امید اینکه کودکانی که به تخم‌مرغ یا لبنیات آلرژی دارند فرصتی داشته باشند تا طعم دسرهای او را بچشند. اکنون او یک فروشگاه غذاخوری در هیرو دارد که دسرهایی با مواد گیاهی تولید می‌کند و هیچ‌کدام از آن‌ها حاوی تخم‌مرغ، عسل، لبنیات یا موادی که از حیوانات تولید شده باشد نیست. کیک‌ توت‌فرنگی این مجموعه بسیار خوش‌طعم است و طرفداران زیادی دارد. در سفر به توکیو شیرینی‌ها و دسرهای این مجموعه که یکی از بهترین شیرینی فروشی های ژاپن است را از دست ندهید.

آدرس:

Japan, 〒150-0012 Tokyo, Shibuya City, Hiroo, 5 Chome−4−18 1F

Upbeet

یکی دیگر از معروف‌ترین شیرینی فروشی های بدون گلوتن در توکیو Upbeet است. این مجموعه دسرهای گیاهی و بدون گلوتن تولید می‌کند که فاقد شکر تصفیه‌شده است و طعم بسیار عالی و جذابی دارد. این شیرینی‌فروشی دونات‌های بسیار خوش‎‌طعم و معروفی دارد که در طعم‌های مختلفی نظیر شکلاتی، ساده، کنجدی، ماچای ارگانیک، چغندر و شیر شکلات کره بادام‌زمینی به مشتریان عرضه می‌شود. به‌جای استفاده از آرد در این دونات‌ها از آرد نخود و برنج قهوه‌ای استفاده می‌شود و تمامی افرادی که گیاه‌خوار هستند و نمی‌توانند گلوتن استفاده کنند می‌توانند طعم این دونات‌ها را بچشند و لذت ببرند. متاسفانه Upbeet فروشگاهی برای خرید حضوری ندارد و سفارشات خود را به‌صورت آنلاین دریافت می‌کند. طعم جذاب دونات‌های این شیرینی‌فروشی که یکی از جذاب‌ترین شیرینی فروشی های فاقد گلوتن در توکیو است را حتما امتحان کنید.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

Jeriz

یکی دیگر از شیرینی فروشی های بدون گلوتن در توکیو که تنها به‌صورت آنلاین سفارش می‌پذیرد، Jeriz نام دارد. این شیرینی‌فروشی به تولید کراکرهای برنج فانتزی خود معروف است که در طعم‌های گوجه‌فرنگی، بیدمشک، ترافل سفید و سوخاری به مشتریان عرضه می‌شود. Jeriz مشتریان زیادی دارد و تمامی محصولاتش فاقد گلوتن و مواد افزودنی است. در سفر به توکیو حتما کراکرهای Jeriz را امتحان کنید و از خوردن یک خوراکی سالم، خوش‌مزه و مقوی لذت ببرید.

Pucchin Pudding

شیرینی فروشی های گلوتن فری در توکیو

یکی دیگر از شیرینی فروشی های فاقد گلوتن در توکیو Pucchin Pudding است. پودینگ کاستارد یکی از دسرهای محبوب ژاپنی در این مجموعه است که بدون هیچ مواد افزودنی تهیه می‌شود و طعم‌ و مزه بسیار لذیذی دارد. به‌جای تخم‌مرغ و شیر در این دسر از شیر سویا و خمیر بادام استفاده شده و جهت کاهش شیرینی پودینگ از قند نیشکر طبیعی استفاده می‌‌شود. به‌جز پودینگ کاستارد، انواع پودینگ‌های گیاهی در این شیرینی‌فروشی که یکی از پرطرفدارترین شیرینی فروشی های ژاپنی است موجود بوده و می‌توانید در سفر به توکیو با خیال راحت از خوردن یک دسر خوش‌طعم لذت ببرید. 

Daughter Boutique

یکی دیگر از شیرینی فروشی های گلوتن فری در توکیو Daughter Boutique نام دارد. این شیرینی‌فروشی در محصولات پخته شده بدون آرد، لبنیات، تخم مرغ یا سایر محصولات حیوانی تخصص دارد و اگر به گلوتن حساسیت دارید با خیال راحت می‌توانید محصولات Daughter Boutique را نوش جان کنید. خوراکی‌های اینجا نیز عاری از هرگونه مواد مصنوعی است و به‌جای شکر سفید تصفیه شده از مواد طبیعی مانند قند چغندر و شربت افرا برای شیرین شدن نان‌ها و شیرینی‌ها استفاده می‌شود. کلوچه‌های این مکان بسیار معروف و پرطرفدار بوده و در طعم‌های مختلفی نظیر توت‌فرنگی، موز، زغال‌اخته و هویج ادویه‌دار با کشمش دم‌کرده به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین لوله‌های استوانه‌ای کوکی‌ها یکی از جذاب‌ترین محصولات این شیرینی‌فروشی است و هرکدام از لوله‌ها دارای 6 تا 10 طعم مختلف است. سفر به توکیو با خوردن کلوچه‌ها و کوکی‌های این شیرینی‌فروشی که یکی از شیرینی فروشی های فاقد گلوتن در توکیو است معنا پیدا می‌کند.

آدرس:

Japan, 〒111-0036 Tokyo, Taito City, Matsugaya, 3 Chome−16−8 並木ビル 1F

Glico Almond Days

شیرینی فروشی های گلوتن فری در توکیو

یکی دیگر از منحصربه‌فردترین شیرینی فروشی های ژاپنی Glico Almond Days است. این شیرینی‌فروشی در دسامبر سال 2022 افتتاح شده و به‌خاطر تنقلات ژاپنی محبوبش مانند پوکی و پرتز معروف است. شما می‌توانید طیف وسیعی از تنقلات و نوشیدنی‌های گیاهی را با بهترین کیفیت از این فروشگاه تهیه کنید. کافه این مجموعه دارای 9 نوع نوشیدنی کاملاً گیاهی از جمله شیر بادام ساده، نوشیدنی یخ‌زده و شکلات داغ است که هرکدام طعم بسیار خاص و جذابی دارد و می‌توانید در این مکان با خیال راحت یک نوشیدنی سالم و مقوی نوش جان کنید. همچنین این مکان به تولید بیسکویت‌های بادام گلیکو که فاقد تخم‌مرغ یا محصولات لبنی است معروف است و طرفداران زیادی دارد. در سفر به توکیو محصولات این شیرینی‌فروشی که یکی از شیرینی فروشی های بدون گلوتن در توکیو است را امتحان کنید و لذت ببرید. 

آدرس:

1 Chome-9-1 Marunouchi, Chiyoda City, Tokyo 100-0005, Japan

شماره تماس:

9960 6665 81+

یکی دیگر از شیرینی فروشی های فاقد گلوتن در توکیو Cookie Time نام دارد. این شیرینی‌فروشی جذاب از سال 2013 به فروش کوکی‌های تازه و باکیفیت معروف است و چند سالی است که کوکی‌های شکلاتی گیاهی را به محصولات خود اضافه کرده، تا افراد گیاه‌خوار و کسانی که به گلوتن حساسیت دارند هم بتوانند محصولات این مجموعه را امتحان کنند. کوکی‌های گیاهی Cookie Time بافتی مشابه کوکی‌های اصلی دارد و از موادی گیاهی و باکیفیت تهیه می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم این کوکی‌ها را با شیر بادام برای یک میان‌وعده امتحان کرده و خوردن یک طعم فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

آدرس:

1 Chome-21-15 Jingumae, Shibuya City, Tokyo 150-0001, Japan

شماره تماس:

622 867 120 81+

Coolish Green Vanilla

شیرینی فروشی های گلوتن فری در توکیو

یکی دیگر از شیرینی فروشی های گلوتن فری در توکیو Coolish Green Vanilla است. این مجموعه شیرینی و بستنی‌های بسیار باکیفیتی دارد که در طعم‌های مختلفی نظیر شکلاتی، وانیلی، آناناس، انگور و خربزه به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین نوشیدنی‌های بسیار جذاب و گیاهی در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید همراه با کیک و کلوچه‌های محلی نوش جان کنید و لذت ببرید. سفر به توکیو را با خوردن بستنی‌های سالم و خوش‌مزه این شیرینی‌فروشی که یکی از معروف‌ترین شیرینی فروشی های ژاپن است لذت‌بخش‌تر کنید.

کلام آخر سه کلیک در مورد شیرینی فروشی های گلوتن فری در توکیو

در این مقاله کوشیدیم تعدادی از معروف‌ترین شیرینی فروشی های گلوتن فری در توکیو را به شما معرفی کنیم تا در سفر به این شهر زیبا بتوانید طعم شیرینی‌ها و خوراکی‌های سالم و مقوی این شهر را امتحان کنید. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد، گیاه‌خوار هستید و یا نمی‌توانید گلوتن مصرف کنید، توکیو انواع رستوران‌ها و مغازه‌های گیاهی و فاقد گلوتن را در اختیارتان قرار داده تا تجربه‌ای عالی و به‌یادماندنی از سفر به این شهر زیبا داشته باشید. آیا تجربه خوردن شیرینی و خوراکی‌های فاقد گلوتن در توکیو را داشته‌اید؟ تجربیات خود را از سفر به این شهر زیبا با ما در میان بگذارید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران