رستوران ‌های ارزان در توکیو؛ غذاهای خوش‌مزه و به‌صرفه بخورید!
22 اردیبهشت 1403
ژاپن

رستوران ‌های ارزان در توکیو؛ غذاهای خوش‌مزه و به‌صرفه بخورید!

اگر دوست دارید در یکی از بهترین شهرهای جهان غذا بخورید بدون اینکه هزینه زیادی پرداخت کنید، قطعا توکیو بهترین انتخاب است. توکیویی‌ها عاشق غذا خوردن در بیرون از خانه هستند و این باعث می‌شود توکیو یکی از بهترین شهرهای جهان برای خوردن یک وعده غذایی عالی با قیمت پایین و به‌صرفه باشد. چه هوس یک کاسه آرامش‌بخش از رامن، سوبا یا مقداری سوشی کرده باشید و یا حتی دوست داشته باشید که یک پیتزای تازه بخورید، با کمترین هزینه می‌توانید در این کشور این غذاها را نوش جان کنید.  بسیاری از وعده‌های غذایی رستوران های ارزان در توکیو به‌راحتی می‌تواند کمتر از 8 دلار باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین رستوران های ارزان قیمت در توکیو آشنا شوید.

رزرو تور ژاپن

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

Karaage Hitosuji

رستوران ‌های ارزان در توکیو؛ Karaage Hitosuji

‌یکی از رستوران های ارزان ‌قیمت در توکیو Karaage Hitosuji است. این رستوران در ساختمانی واقع شده که تنها سه دقیقه پیاده تا ایستگاه Akasaka-Mitsuke فاصله دارد؛ بنابراین رسیدن به آن راحت است. مرغ‌سوخاری‌های این رستوران معروف است و از انواع آن می‌توان به مرغ‌سوخاری نانبان با سس تارتار، مرغ‌سوخاری مایو تریاکی، مرغ‌سوخاری با سس یانگنیوم اشاره کرد. زمانی که وارد این رستوران شوید و غذای خود را سفارش دهید، نهایتا تا 30 دقیقه بعد غذای شما آماده است. همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها، سوپ، پیش‌غذا، دسر و سالاد را در این رستوران سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید. در سفر به توکیو خوردن یک وعده غذایی با قیمت به‌صرفه در رستوران Karaage Hitosuji که جزو بهترین رستوران های ارزان در توکیو است را از دست ندهید.

آدرس:

Japan, 〒107-0052 Tokyo, Minato City, Akasaka, 3 Chome−20−9 岩沢ビル 2階

پاسپورت دومینیکا

شماره تماس:

2345 3584 81+

Butagumi Shokudo

یکی دیگر از رستوران های ارزان در توکیو Butagumi Shokudo نام دارد. معروف‌ترین غذای این رستوران تونکاتسو گوشت خوک است که در یک وعده‌غذایی همراه با پانکوی ترد و طلایی، برنج، کلم خردشده، سوپ میسو و ترشی به مشتریان عرضه می‌شود و هزینه آن تنها حدود 6 دلار است. اگر دوست دارید هزینه بیشتری پرداخت کنید، در این رستوران گزینه‌های دیگری هم پیش ‌روی شما قرار دارد که هزینه آن تقریبا به 15 دلار می‌رسد. قطعا در این رستوران که یکی از رستوران های ارزان قیمت در توکیو است بهترین تونکاتسوهای گوشت خوک دنیا را نوش جان می‌کنید. 

آدرس:

Japan, 〒106-0032 Tokyo, Minato City, Roppongi, 6 Chome−4−1 ヒルズ メトロハット B2F

شماره تماس:

6751 3408 81+

Tare-Katsu Shibuya

رستوران ‌های ارزان در توکیو؛ Tare-Katsu Shibuya

یکی دیگر از بهترین رستوران های ارزان در توکیو Tare-Katsu Shibuya است. از معروف‌ترین غذای این رستوران می‌توان به فیله گوشت خوک اشاره کرد که با پانکو خردشده و سرخ‌شده و سپس با مقدار زیادی سس کاتسو سرو می‌شود و یکی از بهترین مزه‌های ترش دنیا را به شما هدیه می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاها از کاتسوی کلاسیک خوک گرفته تا میگو و حتی سبزیجات مختلف مانند بادمجان، قارچ شیتاکه و کدو تنبل را نوش جان کنید و از طعم جذاب و متفاوت آن لذت ببرید. در رستوران Tare-Katsu Shibuya بابت یک کاتسودون گوشت خوک چهار تکه یا یک کاتسودون دو تکه با سبزیجات سوخاری باید حدود 5 دلار پرداخت کنید. در سفر به توکیو حتما به این رستوران که یکی از رستوران های ارزان قیمت در توکیو است بروید و از مزه بی‌نظیر غذاهای آن لذت ببرید.

آدرس:

1 Chome-5-9 Dogenzaka, Shibuya City, Tokyo 150-0043, Japan

شماره تماس:

3600 6455 81+

Torikatsu Chicken

یکی دیگر از متفاوت‌ترین رستوران های ارزان در توکیو Torikatsu Chicken نام دارد. این جواهر مخفی یک رستوران به نظر می‌رسد که در دهه 70 گیر کرده، از موقعیت آن در یک ساختمان فراموش‌شده در کوچه‌پس‌کوچه و فضای داخلی مدرسه قدیمی گرفته تا قیمت‌های شگفت‌انگیز و پایین، همگی نشان‌دهنده قدیمی بودن این رستوران است. این رستوران کتلت‌های مشهوری دارد که از ترکیب گوشت و سبزیجات محلی درست می‌شود. برای این غذای پرطرفدار که با کتلت مرغ، کتلت ژامبون و کروکت به اضافه برنج، سوپ میسو و کلم خردشده همراه است، لازم است تنها 4 دلار پرداخت کنید. در سفر به توکیو کتلت‌های Torikatsu Chicken یکی از بهترین رستوران های ارزان قیمت در توکیو است را از دست ندهید؛ طعم بی‌نظیری دارد.

آدرس:

Japan, 〒150-0043 Tokyo, Shibuya City, Dogenzaka, 2 Chome−16−19 都路ビル 2F

شماره تماس:

0298 3461 81+

Yakiniku Like Shibuya Udagawacho

رستوران ‌های ارزان در توکیو؛ Yakiniku Like Shibuya Udagawacho

یکی دیگر از رستوران های ارزان قیمت در توکیو Yakiniku Like Shibuya Udagawacho است. یکی از جذابیت‌های این رستوران این است که می‌توانید مقدار غذایی که می‌خواهید سفارش دهید را تعیین کنید. برای مثال برای هر 50 گرم گوشت گاو یا خوک باید حدود 2 دلار پرداخت کنید. همچنین بابت یک کاسه برنج نیز باید 1 دلار بپردازید. طعم‌ومزه غذاهای این رستوران بسیار عالی است و از بهترین مواد با بالاترین کیفیت در پخت آن‌ها استفاده می‌شود. اگر به توکیو سفر کردید، حتما غذاهای این رستوران که یکی از رستوران های ارزان در توکیو است را از دست ندهید.

آدرس:

Japan, 〒150-0042 Tokyo, Shibuya City, Udagawacho, 31−4, Shinoda Bldg., 1F

شماره تماس:

8929 5456 81+

Ginza Shabutsu

یکی دیگر از رستوران های ارزان در توکیو Ginza Shabutsu نام دارد. این رستوران بیش از 20 سال است که به‌دلیل استفاده از مواد غذایی تازه و باکیفیت پاتوق مشتریان زیادی است. کارکنان این رستوران یک ظرف آب مرغ را آتش می‌زنند و زمان سرو غذا سر میز می‌آورند تا ضیافتی همه‌چیزتمام را برای شما اجرا کنند. قیمت‌های این رستوران بسیار به‌صرفه است و شما برای یک بشقاب گوشت خوک همراه با مخلفات تنها 6 دلار پرداخت می‌کنید. اگر به توکیو سفر کردید، حتما غذاهای این رستوران که یکی از باکیفیت‌ترین رستوران های ارزان قیمت در توکیو است را امتحان کنید و از تازگی و کیفیت بی‌نظیر آن لذت ببرید.

آدرس:

Japan, 〒104-0061 Tokyo, Chuo City, Ginza, 6 Chome−9−15 鳥繁ビル B1

شماره تماس:

1657 3573 81+

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

Onigiri Yamataro

رستوران ‌های ارزان در توکیو؛ Onigiri Yamataro
Processed with VSCO with e1 preset

یکی دیگر از رستوران های ارزان قیمت در توکیو که به معرفی آن می‌پردازیم Onigiri Yamataro نام دارد. این رستوران جذاب توسط سرآشپزی ماهر اداره می شود که در فروشگاه محبوب Onigiri Bongo در Otsuka آموزش دیده است. گوشت چرخ‌کرده با زرده تخم‌مرغ و سوجیکو دو غذای معروف این رستوران است که قیمت آن‌ها به‌تریتیب 4 و 5 دلار است. به شما پیشنهاد می‌کنیم همراه با این غذاها توپ برنج که قیمت آن برابر با 1 دلار است را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید. همچنین سوپ میسو با گوشت خوک و سبزیجات در این رستوران طرفداران زیادی دارد که هزینه آن همراه با ترشی حدود 2 دلار است. سفر به توکیو با رفتن به رستوران Onigiri Yamataro که یکی از رستوران های ارزان در توکیو است و خوردن یک پیاله سوپ میسو معنا پیدا می‌کند.

آدرس:

 2 Chome-10-7 Zoshigaya, Toshima City, Tokyo 171-0032, Japan

شماره تماس:

7549 6823 81+

Pork Vindaloo Taberu Fukudaitoryo

یکی دیگر از رستوران های ارزان قیمت در توکیو Pork Vindaloo Taberu Fukudaitoryo است. این رستوران در طبقه دوم ساختمانی در خیابان‌های پشتی شیبویا قرار دارد که به سرو گوشت خوک ویندالو معروف است. نوع پخت این غذا از گوا در غرب هند الهام گرفته شده و یک غذای پرتغالی است که برای اولین بار در دهه 1500 به شبه قاره معرفی شد. این غذا با مخلوطی از ادویه‌جات و ترشی‌جات از جمله فلفل قرمز، زیره، میخک و فلفل به علاوه سرکه ساخته می‌شود که طعم ترش و تند خاصی به آن می‌دهد. هزینه یک پرس گوشت خوک همراه با برنج، سالاد و یک تخم‌مرغ آب‌پز در این رستوران حدود 5 دلار می‌شود. در سفر به توکیو گوشت خوک این رستوران یکی از بهترین رستوران های ارزان در توکیو است را از دست ندهید؛ طعم آن فراموش‌نشدنی است.

آدرس:

 Japan, 〒150-0042 Tokyo, Shibuya City, Udagawacho, 41−26 パピエビル 204

شماره تماس:

0377 6427 81+

Tempura Abe

رستوران ‌های ارزان در توکیو؛ Tempura Abe

یکی دیگر از رستوران های ارزان در توکیو Tempura Abe نام دارد. این رستوران در منطقه خرید گینزا قرار دارد و افراد زیادی که برای خرید به این منطقه می‌آیند این رستوران را برای غذا خوردن انتخاب می‌کنند. Tempura Abe در زیرزمینی باریک در یک کوچه پشتی قرار دارد و طعم غذاهای آن بی‌نظیر است. شجره‌نامه این رستوران بیان می‌کند که مالک و سرآشپز آن قبلاً به مدت 30 سال در نادامان، یکی از برترین رستوران‌های ژاپنی شهر، کار کرده بود. اگر برای خرید به خیابان‌های گینزا رفتید، حتما در این رستوران یک وعده‌ غذایی نوش جان کنید و لذت ببرید.

آدرس:

Japan, 〒104-0061 Tokyo, Chuo City, Ginza, 4 Chome−3−7 スバルビル 地下1階

شماره تماس:

0609 5304 81+

Onigiri Bongo

یکی دیگر از رستوران های ارزان قیمت در توکیو Onigiri Bongo است. این رستوران تنوع بسیار زیادی در منوی خودش دارد و طعم‌ومزه غذاهای آن بی‌نظیر است. پرک آلو و ماهی آزاد از جمله غذاهای کلاسیک این رستوران است که طرفداران زیادی دارد. هزینه وعده‌های غذایی این رستوران بین 2 دلار تا 4 دلار متغیر است و شما با هزینه کمی می‌توانید یک وعده‌ غذایی جذاب را نوش جان کنید.

آدرس:

 2 Chome-27-5 Kitaotsuka, Toshima City, Tokyo 170-0004, Japan

شماره تماس:

5617 3910 81+

Nakano-Sakaue

رستوران ‌های ارزان در توکیو؛ Nakano-Sakaue

یکی دیگر از رستوران های ارزان در توکیو که به معرفی آن می‌پردازیم Nakano-Sakaue نام دارد. این رستوران غذاهای دریایی تازه و باکیفیت را به مشتریان خود عرضه می‌کند که همگی قیمت مناسبی دارند. در این رستوران قیمت یک کاسه برنج همراه با غذای دریایی دلخواه‌تان حدود 5 دلار می‌شود. زیتاکودون یکی از غذاهای مشهور این رستوران است که از ترکیب ماهی تن، اختاپوس، قلیه ماهی قزل‌آلا و ادویه‌های مخصوص ژاپنی تهیه می‌شود. تمامی غذاهای این رستوران همراه با سوپ میسو به‌عنوان پیش‌غذا به مشتریان عرضه می‌شود. اگر به خوردن غذاهای دریایی علاقه دارید، حتما غذاهای این رستوران که یکی از بهترین رستوران های ارزان قیمت در توکیو است را امتحان کنید.

آدرس:

Japan, 〒164-0011 Tokyo, Nakano City, Central, 2 Chome−5−4 プレミール中野

شماره تماس:

7226 6908 81+

Unatoto

یکی دیگر از رستوران های ارزان قیمت در توکیو Unatoto است. مارماهی کبابی یکی از غذاهای مجلل در کشور ژاپن است که این رستوران این غذای خوش‌طعم را با کمترین قیمت به مشتریان خود عرضه می‌کند. قیمت یک مارماهی کبابی و لعاب‌دار با سس‌شیرین و خوش‌مزه روی برنج سفید در این رستوران حدود 3 دلار است. هیتسومابوشی یکی دیگر از غذاهای مشهور این رستوران است که در جعبه‌ای مستطیل‌شکل سرو می‌شود و قیمت آن حدود 5 دلار است. غذاهای این رستوران جذاب را از دست ندهید.

آدرس:

 7 Wallich St, #B1 – 03 Guoco Tower Singapore 078884

شماره تماس:

0591 6015 65+

Echigoya Hachikichi

رستوران ‌های ارزان در توکیو؛ Echigoya Hachikichi

یکی دیگر از رستوران های ارزان در توکیو Echigoya Hachikichi نام دارد. این رستوران تنها غذاهای دریایی را سرو می‌کند که قیمت آن‌ها زیر 280 هزارتومان است. ماهی هیمینو یکی از خوش‌مزه‌ترین غذاهای این رستوران است که طرفداران زیادی دارد. منظور از ماهی هیمینو ماهی‌ای است که طی فرایندی مخصوص و سنتی خشک می‌شود و این نوع ماهی آبدارتر است و مزه شیرین‌تری در مقایسه با دیگر غذاهای دریایی دارد. جالب است بدانید ماهی هیمینو جزو غذاهای تشریفاتی بوده و زمانی به‌عنوان هدیه به دربار سلطنتی ارائه می‌شد. بیشتر غذاهای اینجا، مانند ماهی خال‌‌خالی و ماهی قزل‌آلا، روی زغال کبابی می شوند و تمامی پرس‌های غذا همراه با برنج، تربچه دایکون رنده شده، سوپ میسو و اسفناج کنجدی ارائه به مشتریان عرضه می‌شود.

آدرس:

4 Chome-13-11 Ginza, Chuo City, Tokyo 104-0061, Japan

شماره تماس:

4586 6661 81+

Menchirashi

یکی دیگر از رستوران های ارزان قیمت در توکیو Menchirashi است. این غذاخوری در کوچه‌ای کنار یک خیابان قرار دارد و فضایی شیک برای لذت بردن از نودل‌های اودون خانگی در میان جمعیت است. فضای داخلی این غذاخوری دارای معماری به سبک آمریکایی با پیچ‌وتاب‌های ژاپنی بوده و بسیار جذاب و دیدنی است. قیمت‌ها در اینجا بسیار معقول است و اکثر غذاهای آن کمتر از 5 دلار است. رستوران Menchirashi  به‌خاطر توپ‌های برنج سرخ‌شده تمپورا و اونیگیری معروف است که هر دوی آن‌ها همراه با یک کاسه نودل قابل سفارش هستند. در سفر به توکیو، خوردن غذا در این رستوران زیبا که یکی از رستوران های ارزان در توکیو است را فراموش نکنید.

آدرس:

Japan, 〒150-0001 Tokyo, Shibuya City, Jingumae, 6 Chome−13−7 1F

شماره تماس:

9898 6427 81+

Ebisoba Ichigen

رستوران ‌های ارزان در توکیو؛ Ebisoba Ichigen

یکی دیگر از رستوران های ارزان قیمت در توکیو Ebisoba Ichigen نام دارد. این رستوران دنج که از ساپورو سرچشمه می‌گیرد، به‌خاطر رامن میگوی خود که با جوشاندن سر میگوهای قرمز برای استخراج‌کردن شیرینی و شوری آن‌ها انجام می‌شود و پس از آن با چربی پشت خوک و روغن میگو تزیین می‌شود شهرت دارد. این سوپ طعم بی‌نظیری دارد و شما با یک‌بار خوردن آن سیر نمی‌شوید. قیمت این سوپ بسیار به‌صرفه بوده و شما تنها با پرداخت 4 دلار می‌توانید یک پیاله از این سوپ شگفت‌انگیز را نوش جان کنید.

آدرس:

 9 Chome-1024-10 Minami 7 Jonishi, Chuo Ward, Sapporo, Hokkaido 064-0807, Japan

شماره تماس:

0098 1513 81+

Fuku Soba

یکی دیگر از رستوران های ارزان در توکیو که به شما معرفی می‌کنیم Fuku Soba است. این نودل‌فروشی ساده در یکی از خیابان‌های فرعی در نینگیوچو قرار دارد. تمپورا یکی از مشهور‌ترین غذای این مکان است که به طرز ماهرانه‌ای درست می‌شود و طعم بی‌نظیری دارد. شما می‌توانید این غذای خوش‌مزه را تنها با پرداخت 2 دلار خریداری کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

آدرس:

 1 Chome-16-3 Nihonbashiningyocho, Chuo City, Tokyo 103-0013, Japan

شماره تماس:

1138 3662 81+

oreryu shio ramen

رستوران ‌های ارزان در توکیو؛ oreryu shio ramen

یکی دیگر از رستوران های ارزان قیمت در توکیو oreryu shio ramen نام دارد. این غذاخوری منوی متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌کند و آب‌گوشت آن که از گوشت خوک، پیاز، اسفناج و قارچ تهیه می‌شود طعم بی‌نظیری دارد. این رستوران دارای فضای داخلی و خارجی بوده و می‌توانید انتخاب کنید که غذای خود را در فضای باز نوش‌ جان کنید و یا فضای بسته. زمان بازدید از شهر زیبای توکیو، خودتان را به خوردن یک آب‌گوشت در این رستوران که یکی از بهترین رستوران های ارزان در توکیو است دعوت کنید و از چشیدن طعم آن لذت ببرید.

آدرس:

 6 Chome-9-14 Jingumae, Shibuya City, Tokyo 150-0001, Japan

شماره تماس:

0255 3486 81+

Gonbei

آخرین رستوران ارزان در توکیو که به معرفی آن می‌پردازیم Gonbei نام دارد. این رستوران شباهت زیادی به فروشگاه دارد و نودل‌های خوش‌مزه و درجه یک را به مشتریان عرضه می‌کند. از آنجایی که این رستوران در نزدیکی دانشگاه واسدا قرار دارد، دانشجویان زیادی از آن خرید می‌کنند. آب‌گوشت یکی دیگر از غذاهای محبوب این رستوران است و برای خوردن آن لازم است قبل از ساعت 1 ظهر به این مکان بروید؛ زیرا به‌دلیل زیاد بودن جمعیت آب‌گوشت‌های Gonbei  زود تمام می‌شود.

آدرس:

Japan, 〒107-0052 Tokyo, Minato City, Akasaka, 3 Chome−8−8 フローラルプラザビル 1F

شماره تماس:

1383 3505 81+

کلام آخر سه کلیک در مورد رستوران های ارزان در توکیو

در این مقاله کوشیدیم تعدادی از رستوران های ارزان در توکیو که غذاهایی باکیفیت و خوش‌مزه را به مشتریان خود عرضه می‌کنند به شما معرفی کنیم. توکیو یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خوردن یک وعده غذایی عالی با قیمت پایین و به‌صرفه است؛ زیرا افراد این شهر علاقه زیادی به خوردن غذاهای بیرون دارند و به همین دلیل غذاخوری‌های توکیو در طول روز غذاهای زیادی می‌فروشند. آیا پس از خواندن این مقاله دوست دارید که به توکیو سفر کرده و غذاهای این رستوران‌ها را امتحان کنید؟ تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران