Rose Bakery
22 فروردین 1402
پاریس

بهترین رستوران های گیاهی پاریس؛ 12 انتخاب برای گیاه‌خواران!

پاریس، طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها و کافه‌ها را در خود جای داده‌است. از رستوران‌هایی با غذاهای هندی گرفته تا بریتانیایی، سوری و بهترین رستوران ‌های گیاهی. مطمئنا با شنیدن این نام به یاد افرادی می‌افتید که خام‌گیاه‌خوارند؛ اما برای رفتن به این مکان‌‌ها، لازم نیست که حتما گیاه‌خوار باشید. غذاهای رنگارنگ و سالم رستوران‌ های وگان پاریس به‌قدری اشتهاآور است و ذائقه را تحریک می‌کند که غیرممکن است بتوانید از آن‌ها دست بکشید. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به پاریس به این مکان‌ها بروید و خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین غذاهای طبیعی را در یکی از بهترین رستوران ‌های گیاهی پاریس میل کنید. اما پیش از آن که چمدان‌تان را ببندید، با ما همراه شوید و این رستوران‌ها را بشناسید.

Tour europe

تور پاریس را رزرو کرده اید؟

Otium

Otium

یکی از بهترین رستوران ‌های گیاهی پاریس Otium است. سبک معماری صنعتی، با نورپردازی ملایم، دروپنجره‌های چوبی و فلزی، دیوارهای آجری و سطوح یک‌دست بر جذابیت این رستوران افزوده‌ است. پیشنهاد می‌کنیم در فصل پاییز به رستوران Otium بروید تا همزمان با میل نمودن غذاهای کاملا گیاهی منو، از پشت پنجره‌های بزرگ رستوران به تماشای درختان زرد و نارنجی بنشینید و آرامش را بیش از پیش احساس کنید. اگر از ما می‌پرسید که چه چیزی بخورید؛ به شما غذای روز را توصیه می‌کنیم؛ هرچه که باشد به امتحان کردنش می‌ارزد.

آدرس:

56 Rue de la Rochefoucauld, 9th

Rose Bakery

یکی دیگر از بهترین رستوان ‌های گیاهی پاریس Rose Bakery است. این کافه توسط یک زوج فرانسوی-بریتانیایی اداره می‌شود. Rose Bakery به دلیل کیفیت مواد تشکیل دهنده، پودینگ‌های خیلی خوب، کیک هویج، پودینگ تافی، شکلات، تارت بلوط، بشقاب سالاد DIY و گاتو مشهور شده‌ است. ما به شما تضمین می‌دهیم که به محض دیدن فضای رستوران خوش‌تان بیاید؛ چرا که فضای رستوران Rose Bakery آکنده از عناصر تزئینی نیست، یا بهتر است بگوییم طراحی مینیمال دارد. پیشنهاد می‌کنیم یک کیک لیمویی صورتی با شکلات بسیار داغ را سفارش دهید و از این فرصت چند ساعته در یکی از بهترین رستوان‌ های گیاهی پاریس لذت ببرید.

آدرس:

46 Rue des Martyrs, 9th

Soya

بهترین رستوران ‌های گیاهی پاریس

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی پاریس Soya است. این رستوران که از سال 2007 به عنوان اصلی‌ترین رستوران ‌های وگان پاریس به شمار می‌رود، به دلیل برانچ‌های _این کلمه ترکیبی از دو واژه Breakfast و Lunch است. همان‌طور که از معنی این دو کلمه مشخص است به چیزی بین صبحانه و ناهار گفته می‌شود. برانچ صبحانه‌ای است  که دیرتر از ساعت معمول و با حجمی بیشتر سرو می‌شود_ پرحجم و خوش‌مزه خود مورد توجه قرار گرفته‌ است. Soya تأثیرات آسیایی و ایتالیایی را در منوی خود شامل می‌شود. هم‌چنین این رستوران، نوشیدنی‌هایی از شراب طبیعی گرفته تا kombucha را سرو می‌کند. توصیه می‌کنیم به Soya بروید و هریک از غذاهای گیاهی couscous را در یکی از رستوران‌ های گیاهخواری پاریس میل کنید.

آدرس:

20 Rue de la Pierre Levée, 11th

Jah Jah By Le Tricycle

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهی پاریس Jah Jah By Le Tricycle است. در این رستوران، همه‌چیز از برش‌های سرخ شده میوه گرفته تا خوراکی‌هایی سالم مانند برنج، گل‌کلم تنوری و سالاد کدو سبز کبابی سرو می‌شود. هم‌چنین این رستوران، پذیرای گفتگوها و بحث‌هایی در باره گیاه‌خواری و سبک زندگی گیاه‌خواران است. پیشنهاد می‌کنیم به Jah Jah By Le Tricycle بروید و یک پنکیک گیاهی خوش‌طعم و سالم سفارش دهید و آن را در یکی از بهترین رستوران‌ های وگان پاریس میل کنید.

آدرس:

11 Rue des Petites Écuries, 10th

Wild and the Moon Saint-Honoré

Wild and the Moon Saint-Honoré

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهی پاریس Wild and the Moon Saint-Honoré است. در بدو ورود به رستوران، سفید بودن این ساختمان در میان ساختمان‌های اطراف توجه شما را جلب می‌کند. داخل رستوران که می‌روید، احساسی آرامش‌بخش و خنک درون شما می‌خزد؛ دیوارهای سفید، میزهای چوبی یک‌دست، چراغ‌ها و گلدان‌های آویزان و طراحی یکپارچه فضا، احساسی فراتر از حس معمولی را به شما منتقل می‌کند. توصیه می‌کنیم به Wild and the Moon Saint-Honoré بروید و یکی از سالادهای مخصوص SuperBowl آن‌ را با نوشیدنی Hollyweed CBD میل کنید.

آدرس:

19 Place du Marché Saint-Honoré, 1st

Le Daily Syrien Veggie

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی پاریس Le Daily Syrien Veggie است. این رستوران گیاهی در محل قصابی سابق، در خیابان Rue du Faubourg-Saint-Denis، قرار دارد. در رستوران Le Daily Syrien Veggie آزادید که یک نان پیتا بردارید و آن را با هرچیزی که دوست دارید پر کنید. توصیه ما به شما، به هنگام رفتن به یکی از بهترین رستوران‌ های گیاهی پاریس، سفارش یک کاسه بزرگ حمص با لوبیای پخته روی آن است.

آدرس:

 72 Rue du Faubourg-Saint-Denis, 10th

La Chance

بهترین رستوران ‌های گیاهی پاریس

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی پاریس La Chance است. این رستوران با کف چوبی و گیاهان بسیار، حس جنگل را تداعی می‌کند. توصیه می‌کنیم به La Chance بروید و از قهوه Hexagone و curry آن لذت ببرید. نوش جان‌تان!

آدرس:

4 Rue de la Pierre Levée, 11th

Primeur

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهی پاریس Primeur است. این رستوران، درست در نزدیکی خیابان Dénoyez، مهد هنرمندان خیابانی پاریس، در خیابان Rue Lemon قرار دارد. در این رستوران منتظر یک منوی فصلی، ارگانیک و اغلب گیاهی باشید. اگر از ما می‌پرسید که کدام‌یک از غذاهای رستوران را امتحان کنید، به شما لازانیای گیاهی، که با سبزی‌جات تازه و فصلی پخته شده، را پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس:

4 Rue Lemon, 20th

Sul Kitchen

Sul Kitchen

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی پاریس Sul Kitchen است. این رستوران که در کنار پله‌های montmartre _بیش از 300 پله که به تپه Montmartre در ارتفاع 129 متری از زمین منتهی می‌شوند_  قرار دارد، یک کافه-رستوران لذت‌بخش است که توسط سه سرآشپز زن ادراه می‌شود. Sul Kitchen همان‌جایی است که برای صرف ناهاری محلی، با دستورالعمل‌های خانگی و محصولات محلی طبیعی، به آن احتیاج دارید. فراموش نکنید که  chilli sin carne، pichade، chunky onion یا تارت گوجه‌فرنگی با سس سیر و ریحان Sul Kitchen را در یکی از رستوران ‌های وگان پاریس امتحان کنید!

آدرس:

33 Rue Lamarck, 18th

Krishna Bhavan Cail

Krishna Bhavan Cail یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی پاریس به شمار می‌آید. این رستوران، در خیابانRue Cail که متخصص طبخ غذاهای گیاهی شمال هند بوده و در حال حاضر در سرتاسر پاریس بسیار محبوب شده، قرار دارد. رستوران Krishna Bhavan Cail، غذاهای سیرکننده و عالی را با قیمتی ارزان ارائه می‌دهد. توصیه می‌کنیم به این رستوران بروید و vegetable curries و پنیر paratha را، به قیمت 9 دلار، در یکی از بهترین رستوران‌ های گیاهی پاریس میل کنید.

آدرس:

24 Rue Cail, 10th

Peonies

بهترین رستوران ‌های گیاهی پاریس

آخرین رستورانی که آن را در فهرست بهترین رستوران‌ های گیاهی پاریس آورده‌ایم و قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم، Peonies است. این رستوران همپای نام خود عمل کرده و انواع دسته‌گل‌های peonies را در خود جای داده‌است. نکته جالبی که درباره این کافه-رستوران صدق می‌کند این است که هریک از مشتریان می‌توانند پس از صرف سفارش خود، به هنگام خروج یک دسته‌گل بردارند. گل‌ها حواس‌تان را پرت نکنند! فراموش نکنید که برای چه به آن‌جا رفته‌اید؛ روی یکی از صندلی‌های Peonies بنشینید و یک فنجان چای سبز ماچای طبیعی، صددرصد گیاهی، بنوشید. علاوه بر آن می‌توانید یک نان تست آووکادو یا گرانولای خانگی با میوه‌های تازه سفارش دهید.

آدرس:

81 Rue du Faubourg-Saint-Denis, 10th

در آخر

سالم‌ترین غذاهای گیاهی را می‌توان در بهترین رستوران ‌های گیاهی پاریس یافت. در طول این مقاله به معرفی این رستوران‌ها پرداختیم و آدرس هریک را ذکر کردیم. امیدواریم که این مقاله راهنمای خوبی برای شما بوده باشد. لحظات خوشی را برای‌تان آرزومندیم!

بلیط هواپیما پاریس را رزرو کرده اید؟

نظرات کاربران