صبحانه در پاریس

صبحانه در پاریس؛ لذت بخش‌ترین کار بعد از دیدن برج ایفل

اگر قصد رفتن به پاریس دارید، احتمالا چند مورد از این خوراکی‌ها را در میان گزینه‌های صبحانه خود پیدا خواهیدکرد؛ قهوه، کروسان و تخم‌مرغ‌های هم‌زده ابریشمی و احتمالا حلزون‌. همه این‌ها در کنار هم پیشنهاد یک صبحانه خوشمزه از طرف شهر پاریس برای شما است. ما برای راحتی کار شما در این مقاله، راهنمای کاملی از بهترین صبحانه‌هایی که می‌توانید در پاریس بخورید را برایتان آماده کرده‌ایم. پس برای خوردن صبحانه در پاریس با ما همراه شوید. 

Tour europe

تور پاریس را رزرو کرده اید؟

بهترین صبحانه ها در پاریس

موکونات

صبحانه در پاریس

مکونات رستوران کوچکی است که صبحانه‌های تخیلی، ناهار و کلوچه‌های خانگی، به‌علاوه شام‌های خصوصی سرو می‌کند. خدمات صبحانه این مکان تا ساعت 11 صبح سرو می‌شود و ناهار از ظهر شروع می‌شود. پس اگر برای صبحانه  به آنجا می‌روید، حواستان باشد که دیر نکنید. شهرت موکو به‌خاطر مهمان‌نوازی و کلوچه‌های تاهینی است. منوی این رستوران ترکیبی از تاثیرات ژاپن، لبنان، نیویورک، لندن و شامل همه چیز از گرانولا گرفته تا کیک‌های تازه پخته شده‌است. این رستوران می‌تواند بهترین صبحانه در پاریس را به شما ارائه دهد. 

رستوران فرانچ تو گو؛ صبحانه در پاریس در فضایی روستایی

فرانچ توگو، رستورانی شیک و روستایی است که غذاهای فصلی فرانسوی با تأثیرات جهانی و منوهای مخصوص سرآشپز سرو می‌کند. این مکان یک رستوران کوچک است؛ جایی صمیمی که در آن احساس می‌کنید در خانه خود هستید. کارکنانش مانند یک خانواده کوچک هستند. محصولات موجود در بازار، منوی غذایی این رستوران را تأمین می‌کنند. البته با تغییر فصل‌، این منو نیز تغییر می‌کند. در این منو، غذاها بر اساس اصول فرانسوی پخته می‌شود. هر محصول خوراکی، از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین، با دقت خریداری می‎‌شود و با آماده‌سازی بی‌عیب، بافت‌های متعادل و چاشنی‌های عالی، در آشپزخانه‌های فرانسوی سرو می‌شود. زمانی که به این رستوران می‌روید، به دنیای شگفت‌انگیز آشپزی و مکانی خوش‎طعم برای صرف غذا و صبحانه در پاریس قدم می‌گذارید. لازم به ذکر است که این رستوران غذای مخصوص گیاه‌خواران را نیز سرو می‌کند.

کافه خوشبختی

کافه خوشبختی

کافه خوشبختی یک بازار بزرگ مواد غذایی است که در آن همه چیز خانگی است. 4500 مترمربع، 8 آشپزخانه، 9 سرآشپز و دوز زیادی از عشق در این مجموعه وجود دارد. کافه خوشبختی می‌تواند مکانی مناسب برای استراحت با دوستان یا قرار ملاقاتتان باشد. همچنین این کافه بهترین جا برای صرف صبحانه در پاریس است. می‌توانید کودکانتان را در مهد کودک این کافه بگذارید تا زمانی که شما در حال گپ‌وگفت هستید، با کودکان دیگر بازی کنند. حتما برای خوردن صبحانه و گذراندن اوقاتی خوش به آن‌جا سر بزنید.

رزرو تور اروپا

 Wild and the Moon

مفهوم این رستوران اینگونه است؛ فست فود پایدار، خوشمزه، صددرصد گیاهی، بدون گلوتن و بدون مواد شیمیایی. این رستوران به جای استفاده از دستور‌العمل‌های پیچیده، فقط یک نکته را رعایت کرده‌است؛ لذت و احترام به زمین و کسانی که آن را پرورش می‌دهند. انتخاب آبمیوه‌های سرد، نوشیدنی‌های گیاهی، اسموتی‌ها، سالادها، سوپ‌ها، دسرها و میان‌وعده‌ها جایگزین گیاهی سالم و خوشمزه‌ای برای فست‌فودها در آنجا است. دستورالعمل‌های این رستوران از ترکیبات فصلی، پیروی و احترام به ریتم طبیعی آن‌ها و همچنین از خاطرات دوران کودکی و سفرهای سرآشپزان در سراسر جهان الهام می‌گیرد. 

 برای تقویت طعم و تقویت مزایای رفاه و سلامتی، غذاها را با اصول طبیعی و گیاه درمانی غنی می‌کنند.با تمام این تفاسیر فکر میکنیم خودتان هم دلتان می‌خواهد که در این رستوران طعم صبحانه در پاریس را بچشید.

گندم شیرین ؛ یکی از بهترین مکان‌ها برای صبحانه در پاریس

صبحانه در پاریس

گندم شیرین، یک نانوایی فوق‌العاده و همچنین یک کافه بسیار خوب در پاریس است. چیدمان این کافه شامل میزهای فلزی جذاب در فضای باز بیرونی آنجا است. گندم شیرین تنها کافه‌ای است که قبل از گشت‌وگزار در بازار باید برای خوردن صبحانه در پاریس به آن‌جا بروید. صبحانه خود را با یک کروسان کلاسیک در کافه گندم به‌یادماندنی کنید.

 پایل 

این کافه، یک کافه ساده و مدرن با تراسی دلباز است. پایل پرطرفدارترین کافه پاریس برای خوردن صبحانه‎‌ای شامل تخم مرغ، قهوه، و پنکیک است. می‌توانید برای لذت بردن از صبحانه خود در آنجا روی میزهایی که در فضای باز هستند، بنشینید. این کافه، چیزی بیش از یک اسپرسوی معمولی درست می‌کند. هر روز هفته در آنجا صبحانه به سبک برانچ سرو می‌شود. تخم‌مرغ‌های پخته‌شده به سبک ترکی با ماست، زعتر و گردو و همچنین تخم‌مرغ‌های سرخ‌شده روی پنکیک و البته غذای گیاهی، منو این کافه را تشکیل می‌دهد. اگر احساس گرسنگی کردید، حتما برای تست یک صبحانه در پاریس به این رستوران سر بزنید.

پاسپورت دومینیکا

 Back in Black

این مکان یک کافه بسیار شیک و زیبا است. همه چیز در این کافه خانگی است. پشت در سیاه، کافه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد با لپ‌تاپتان به آن‌جا بروید و مشغول کارهای روزانه خود شوید. اما اجازه ندهید که کار، شما را از خوردن قهوه‌ی عالی این کافه منحرف کند. صبحانه‌های بی‌نظیر این کافه در پاریس بسیار معروف است. برای خوردن صبحانه در پاریس حتما به این‌ کافه سر بزنید. معروف‌ترین صبحانه پشت در سیاه، موز اسلایس‌شده با کره، نان تست، تخم مرغ نیم‌پز و غذاهای سالم مانند پودینگ دانه چیا و گرانولا است. این کافه دو شعبه مختلف در پاریس دارد. 

چمبرلند؛ صبحانه سالم در پاریس

چمبرلند؛ صبحانه سالم در پاریس
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

دو روح آزاد و خلاق، یکی توماس تفری چمبلند که زیست‌شناس بود، با آموزش به نانوایی روی آورد. او نان خمیر ترش ارگانیک درست می‌کرد. همچنین یک مدرسه بین‌المللی نانوایی را در سال 2007 تاسیس کرد. دیگری ناتانیل دوبوین، یک کارآفرین جهانگرد، با اولین تجربه حرفه‌ای خود در دنیای تبلیغات، تصمیم گرفت همه چیز را رها کند تا در یک پروژه غذایی معنادار با چمبرلند سرمایه گذاری کند. این دو نفر صفر تا صد درست شدن نان در نانوایی را خودشان مدیریت می‌کنند؛ از تولید و آسیاب آرد گرفته تا پخت و سرو آن. آن‌ها آرد بدون گلوتن تولید می‌کنند. از ماه می 2014، هر هفته آرد چمبرلند به نانوایی‌های خودشان و به آسیاب‌ها و نانوایی‌هایی ارسال می‌شود که مایلند محصولات جدیدی را با استفاده از آردهای پایدار و باکیفیت، بدون گلوتن و مواد افزودنی تولید کنند. 

هنگامی که این دو نفر در سال 2012 با هم آشنا شدند، تصمیم گرفتند یک نانوایی در پاریس راه‌اندازی کنند که امضای آن نان برنجی ارگانیک و به‌طور طبیعی بدون گلوتن باشد. این آغاز ماجراجویی، یک دوستی زیبا و آرزوی چمبرلند و با ناتانیل بود که به حقیقت پیوست. نان‌های چمبرلند، ارگانیک و بدون گلوتن است که از آرد برنج و گندم سیاه تهیه می‌شود. این نان‌ها لذیذ بودن را با ارزش‌های غذایی بسیار خوب ترکیب می‌کند. مطمئن باشید هیچ صبحانه‌ای در پاریس لذیذتر و سالم‌تر از صبحانه‌های این‌ نانوایی نخواهدبود.

Hardware Société 

در سپتامبر 2009، دی و ویل این کافه معروف را در ملبورن افتتاح کردند که به‌عنوان یک کافه کوچک با 35 صندلی شروع به کار کرد. اکنون این کافه در سه کشور فعال است و دی و ویل هنوز در آن‌ها مشغول به کار هستند. آن دو در سال 2014 پس از این که عاشق پاریس شدند، اولین مغازه خود را در فرانسه خریدند و در بهار 2016 این شعبه جدید کافه در پاریس افتتاح شد. 

پس از ده سال و توسعه‌های فراوان، آن‌ها شعبه اصلی کافه را با به‌روزرسانی‌های لوکس به خیابان کاترین منتقل کردند. در همین زمان، اولین کتاب این دو نفر نیز منتشر شد؛ با نام «نان تست بدون تخم مرغ روی آن». داستان این کتاب درباره دی و ویل، همراه با برخی از دستورالعمل‌های معروفشان است. تین دو در ژانویه 2022 سومین شعبه این کافه دوست‌داشتنی را این بار در بارسلونا افتتاح کردند. این کافه با سه شعبه متخلف در جاهای مختلف، بی‌شک یکی از بهترین صبحانه ها در پاریس را برای شما سرو می‌کند. مطمئن باشید که این کافه به‌تنهایی ارزش سفر به پاریس را دارد، البته اگر از برج ایفل چشم‌پوشی کنید. 

BO&MIE

صبحانه در پاریس

این نانوایی یک پیشنهاد کاملا خانگی برای ارائه یک تجربه منحصربه‌فرد به شما است که در حال حاضر 4 شعبه در پاریس و 1 شعبه در بارسلونا دارند. اولین نانوایی در نوامبر 2017 در پاریس افتتاح شد و از ابتدا متعهد شدند که سنت فرانسوی درست کردن نان، شیرینی و خوراکی‌های شیرین از همه نوع را رعایت کنند. طیف گسترده‌ای از محصولات در این نانوایی تولید می‌شود؛ از نان باگت سنتی، رول، شکلات تلخ و ساندویچ گرفته تا خوراکی‌های شیرین مانند کیک و ماکارون. البته تمامی محصولات با مواد اولیه باکیفیت خانگی و روزانه درست می‌شود تا تازگی و کیفیت آن‌ها تضمین شود. در این نانوایی که یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه خوردن بهترین صبحانه در پاریس است، طیف وسیعی از محصولات کم گلوتن تولید می‌شود. این نانوایی سنتی به‌دلیل کیفیت محصولات خانگی و احترام به سنت پخت فرانسوی، متمایز است. این مکان انواع نان‌های تخصصی را در طول سال ارائه می‌دهد. همچنین مجموعه‌ نان‌های خاصی را در طول دوره تعطیلات می‌پزد؛ مانند نان چاودار. برای خوردن یک صبحانه متفاوت در پاریس به این نانوایی سر بزنید. 

Ten Belles

 این کافه در سال 2012 تأسیس شده‌است. بلز یک شرکت تخصصی قهوه و شیرینی‌پزی در پاریس فرانسه است. هر چیزی که در این کافه درست می‌شود، نشان دهنده تعهد آن‌ به سالم نگه‌داشتن بدن انسان‌، زمین و محیط زیست است. کارکنان بلز در تلاش‌اند تا تجربیات لذت‌بخشی برای مشتریان ایجاد کنند. در این کافه حفظ محیط‌زیست بسیار مهم است. اگر دوستدار محیط زیست باشید، این کافه حال شما را خوب خواهدکرد. با تمام این حساسیت‌ها، این کافه یکی از بهترین کافه‌های پاریس است که می‌تواند شما را برای خوردن صبحانه به آن جا بکشاند و کاری کند تا از خوردن صبحانه خوشمزه در پاریس لذت ببرید.

رستوران فصل؛ یکی از بهترین رستوران‌ها برای خوردن صبحانه در پاریس

رستوران فصل؛ یکی از بهترین رستوران‌ها برای خوردن صبحانه در پاریس

این رستوران یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های پاریس است که سه شعبه مختلف در شهر دارد. اگر دوست دارید نان تست بدون گلوتن، بوریتوهای بدون گوشت و لاته‌های زردچوبه‌ای را تست کنید، رستوران فصل برای شما مناسب است. کتی کلوزیر، موسس این کافه کتابی به نام (سبک زندگی) منتشر کرده‌است که برخی از محبوب‌ترین غذاهای کافه را دربرمی‌گیرد. برای خوردن یکی از بهترین صبحانه ها در پاریس حتما به این کافه سر بزنید. 

کلام پایانی

صبحانه خوردن در پاریس با منظره برج ایفل یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های گردشگران است. همین موضوع سبب می‌شود که پاریس، بهترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌ها را در اختیار مشتریان و توریست‌ها قرار دهد. در این مقاله رستوران‌ها و کافه‌هایی که محبوبیت بیشتری برای صبحانه در پاریس داشتند را به شما معرفی کردیم تا اگر قصد سفر به پاریس را دارید، بدانید که داخل کدام کافه باید بهترین صبحانه در پاریس را  برای خود سفارش دهید. اگر تجربه خوردن صبحانه در این شهر رویایی را دارید، در قسمت نظرات مقاله با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران