تور‌های غذایی پاریس

معروف‌ ترین تورهای غذایی پاریس که نمیشناسید!

فهرست مطالب

برای یک لحظه ماشین رویا‌ی خیالی‌تان را روشن کنید و تصور کنید به جایی رفته‌اید که یک خیابان پر از تارت‌های میوه‌ای خیره‌کننده دارد و خیابانی دیگر سرشار از انواه پنیر‌هایی است که به شکل یک آثار هنری درآمده. عجب رویای شیرینی! پاریس چنین چشم‌انداز لذیذی برای همه دارد. این مقاله برای آشنایی با تورهای غذایی پاریس است؛ تور‌هایی که تجربه چشیدن طعم‌های منحصر‌به‌فرد غذا را به شما می‌بخشد. در این تورها حتی اگر مایل باشید، می‌توانید آشپزی خود را محک بزنید و در یکی از کلاس‌های آشپزی پاریس ثبت نام کنید.

Tour europe

تور پاریس را رزرو کرده اید؟

چرا تورهای غذایی پاریس؟

تور‌های غذایی پاریس

با تورهای غذایی پاریس می‌توانید همراه راهنما‌های خبره به بهترین نقاط شهر بروید و تجربه بودن در پاریس را مانند یک فرد پاریسی تجربه کنید. تور‌های غذایی پاریس از منطقه زیبایی که موزه لوور را در خود جای داده‌اند شروع می‌شود، سپس به سمت بازار می‌رود تا بتوانید قبل از رفتن به مراکز هنری و پرسه در محله‌های قرون وسطایی، از اصیل‌ترین پنیر‌های فرانسوی و یکی دو عدد شیرینی ماکارون لذت ببرید.

تور گروهی کوچک غذا و نوشیدنی‌های خاص

به گروهی از افراد با طرز فکری نزدیک به خودتان بپیوندید تا در یک تور پیاده‌روی سه ساعته که بهترین غذاهای پاریس را ارائه می‌دهد شرکت کنید. در حال قدم زدن نمونه‌های غذا را امتحان کنید، نان‌های محلی، پنیر‌ها، شیرینی‌ها و گوشت‌های دودی مخصوص را بچشید. این تور شامل یک ناهار پاریسی اصیل نیز است.

تور پیاده‌روی همراه با غذا‌های خوش‌رنگ و لذیذ

البته که پاریس پر از پنیرها و شیرینی‌های پر‌کالری است، ولی وقتی شما در حال قدم زدن برای چشیدن آن‌ها هستید، کالری چه اهمیتی دارد؟ با این تور سه ساعته غذایی پاریس همراه  با راهنما در سراسر محدوده پایتخت، خوراکی‌های لذیذ فرانسوی را می‌چشید. همچنین از نانوایی‌ها، کترینگ‌ها، قنادی‌ها و فروشکاه‌های پنیر و بازار محصولات غذایی دیدن می‌کنید.

رزرو تور اروپا

چشیدن شیرین‌ترین شیرینی‌‌ها در سن‌ ژرمان 

تور‌های غذایی پاریس

همه می‌دانند که محله سن ژرمان پاریس، محله‌ای است که شور زندگی دارد. زیستن در آن حتی برای ساعتی به شما معنی زندگی را نشان خواهدداد.  شما می‌توانید در محله سن ژرمان پرسه‌ بزنید تا لذیذ‌ترین شیرینی‌های زندگی‌تان را بچشید. در این تور یک راهنمای شکموی غذا شما را به بهترین مغازه‌های تولید‌کننده شکلات و شیرینی‌های آرتیسان خواهد برد. تور سن ژرمان از بهترین تورهای غذایی پاریس است که می‌توانید در آن هشت شیرینی، ماکارون و شکلات را بچشید.

پشت صحنه نانوایی‌های فرانسوی؛ از متفاوت‌ترین و معروف‌ترین تور‌های غذایی پاریس

فیلم و کارتون‌های کودکی‌مان را به یاد می‌آورید؟ همیشه دلمان می‌خواست از نان‌های آنشرلی و جودی ابوت امتحان کنیم. اگر هنوز هم دلتان از همان نان‌های کارتون‌ها می‌خواهد، این تور از بهترین تور‌های غذایی پاریس برای شما است. با این تور در کارگاه‌های تولید نان فرانسوی به اسرار نانوایی‌های فرانسوی پی ببرید، از آشپزخانه‌ها بازدید کنید و همان‌جا مشاهده کنید که نان‌ها وشیرینی‌های فرانسوی با چه ظرافتی تهیه، طراحی و پخته می‌شوند. یک آشپز خبره همه‌چیز را نشان شما خواهد داد و پس از آن شما نان و کروسان‌های لذیذی را امتحان خواهید کرد.

بازار محلی غذایی باستیل؛ از معروف‌ترین تورهای غذایی پاریس 

تور‌های غذایی پاریس

سه ساعت از روزتان را برای کاوش در نمایشگاه غذایی پاریس کنار بگذارید. یک راهنمای خبره در حالی که داستان‌هایی تاریخی در مورد مشارکت و اثرگذاری این منطقه در فرهنگ آشپزی شهر برایتان تعریف می‌کند، در گشت‌وگزار در منطقه باستیل نیز همراه شما است. در بازدید از منطقه شلوغ Marché d’Aligre  این راهنما شما را به بهترین محل‌ها برای خوردن خوراکی‌ها، شیرینی‌ها، نوشیندی‌ها و غذاهای منحصر‌به‌فرد خواهدبرد. در مجموع شش خوراکی را می‌توانید در مغازه‌ها و بازار امتحان کنید. اگر به آشپزی، غذا‌های محلی و داستان غذا‌ها علاقه دارید، این تور از بهترین تور‌های پاریس برای شما است.

تور شکلات در ساحل سمت راست رود سن

دو ساعت را به پرسه زدن در ساحل سمت راست رودخانه سن احتصاص دهید تا از پنج کارگاه تولید حرفه‌ای شکلات بازدید کنید. هنرمندان این کارگاه تمام اطلاعات موردعلاقه شما در مورد تاریخچه دانه‌های کاکائو و طعم‌های مختلف شکلات را در اختیارتان خواهند گذاشت و بله! شما می‌توانید نمونه‌های وسوسه‌کننده‌ای از شکلات را در آنجا بچشید. پس اگر شما هم یکی از عاشقان شکلات هستید، تور شکلات از بهترین‌ تورهای غذایی پاریس برای شما خواهد بود.

پاسپورت دومینیکا

تور ماریا؛ برای کسانی که دنبال غذای جدید و کمیاب هستند

تور‌های غذایی پاریس

با تور ماریا به قلب خیابان‌های یهودی خواهید رفت و هم‌زمان به قرون وسطی در پاریس سفر خواهیدکرد. این تور در سه ساعت به شما میادین و کوچه‌های پنهان پاریس را نشان خواهد داد تا تولید‌کنندگان غذا و خوراکی‌های خاص و کم‌یاب را ببینید و فلافل و اغذیه‌فروشی‌های یهودی‌ها را امتحان کنید.

سخن آخر 

یکی از بهترین بخش‌های هر سفری آشنایی با غذاها و خوراکی‌های آنجا است. پاریس، شهر غذاها، پنیر‌ها، کروسان‌ها و نان‌های مختلفی است که دیدن و چشیدن آن‌ها از نزدیک، از به‌یاد‌ماندنی‌ترین تجربیات سفر شما خواهدبود. حالا که با تور‌های غذایی پاریس آشنا شدید، آن را به برنامه سفرتان اضافه کنید و سفر پاریس را با خوش‌طعم‌ترین شیرینی‌ها در یادتان ثبت کنید.

نظرات کاربران