سفر دو روزه به پاریس

سفر دو روزه به پاریس؛ اوج خوش‌گذرانی در کم‌ترین زمان

شهر زیبای پاریس پایتخت فرانسه، یکی از شهرهای پرطرفدار برای سفر است. شاید در نگاه اول، پاریس شهری آرام و رمانتیک به‌نظر برسد، اما کاملا برعکس است. یکی از واضح‌ترین دلایل سفر به این شهر، تجربه یک زندگی هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است، حتی اگر سفر دو روزه به پاریس، انتخاب شما باشد. هنگام بازدید از جاذبه‌های پاریس، در طول مسیر با دیدن هنر و معماری زیبای شهر به‌ وجد می‌آیید. برنامه سفر دو روزه به پاریس، بسیار پرطرفدار است که شامل بازدید از چند موزه خاص، مناطق کمتر دیده‌شده و لحظاتی برای تفکر آرام است. در این مقاله همراه ما باشید تا سفری دو روزه و مجازی به پاریس داشته‌باشیم.

Tour europe

تور پاریس را رزرو کرده اید؟

نیم‌روز اول در سفر دو روزه به پاریس

سفر دو روزه به پاریس

چطور ممکن است به پاریس سفر کنید و چشمک‌زدن برج ایفل را نبینید؟ پس رفتن به برج ایفل، باید یکی از اولویت‌های اصلی برنامه سفر شما باشد. در سفر دو روزه به پاریس، آخر هفته خود را با پیاده‌روی در کناره‌های رود سن یا در تابستان در کنار ساحل آغاز کنید. از پونت‌ نئوف که قدیمی‌ترین پل ایستاده در رودخانه سن است، تا پل الکساندر سوم که محل اتصال محله‌های شانزلیزه، برج ایفل و لس اینولید است، حتما دیدن کنید. اگر وقت دارید به عقب برگردید و در باغ‌های تویلری قدم بزنید. این باغ‌ها به موزه درخشان لوور که توسط ای. ام. پی، معمار آمریکایی چینی‌تبار ساخته شده‌است، ختم می‌شود. 

نیم‌روز اول کجا غذا بخوریم؟

در سفر دو روزه به پاریس، بهتر است اولین وعده غذایی شما یک غذای سنتی باشد. مثلا خوردن تاس‌کباب فرانسوی در رستوران Aux Crus de Bourgogne می‌تواند یک تجربه خوب برای شما باشد. یا به غذاخوری La Bourse et la vie بروید تا از غذاهای بیسترو لذت ببرید. پس شکم خود را با انواع فست‌فود پُر نکنید و با رفتن به این رستوران‌ها، یک شام درست‌وحسابی بخورید. مطمئنا از این انتخاب پشیمان نمی‌شوید.

اولین روز از سفر

سفر دو روزه به پاریس

در سفر دو روزه به پاریس، سعی کنید صبح زود از خواب بیدار شوید تا در صف‌های طولانی موزه اسیر نشوید. انتخاب ما برای شما موزه اورسی است. برای رفتن به موزه از یک ایستگاه قطار که بخاطر معماری بی‌نظیرش بسیار قابل‌توجه است، عبور می‌کنید که البته این ایستگاه نیز یک جاذبه شهری محسوب می‌شود. از قبل بلیط بخرید و مستقیم به طبقه پنجم بروید. این موزه مانند یک تونل زمان است؛ جایی که در آن شما به دوره‌های امپرسیونیسم و پست امپرسیونیسم سفر می‌کنید. با دیدن آثار سزان، مونه، رنوار و ون‌گوگ در آنجا قطعا شگفت‌زده خواهید شد. 

رزرو تور اروپا

در روز اول سفر دو روزه به پاریس کجا غذا بخوریم؟

در کرانه چپ بمانید و در خیابان‌های زیبای سنت‌ژرمن قدم بزنید. کافه فلور در مسیر شما است، ولی چون زمان کمی دارید و این کافه بیشتراوقات شلوغ است، برای سرو ناهار به آنجا نروید. پیشنهاد ما برای خوردن یک ناهار خوشمزه در این سفر دو روزه به پاریس، رفتن به رستوران مدرن Fish La Boissonnerie است. درضمن «ماهی» نام اشتباهی است که به این رستوران نسبت داده‌اند؛ زیرا این غذافروشی مدرن در تهیه غذاهای دریایی تخصصی ندارد، اگرچه در منوی آن ترکیبات خلاقانه‌ای مانند، گوش‌ماهی و پولنتا با فوم سیر پیدا می‌شود. در غذاخوری تاپاز نیز می‌توانید بشقاب‌های کوچک غذا را تقسیم کنید. این رستوران غذای گیاهی ارائه می‌دهد، رزرو قبول نمی‌کند و صندلی کودک هم دارد. پس در سفر دو روزه به پاریس، برای خوردن ناهار، به این مکان‌های پیشنهادی بروید.

بعدازظهر روز اول را چگونه بگذرانیم؟

سفر دو روزه به پاریس

برنامه بعدی برای سفر دو روزه به پاریس، رفتن به شرق این شهر است تا در یک نمایشگاه در آتلیه دز لومیرز، نهایت لذت را ببرید. در این نمایشگاه، نمایش‌ها یک ساعت طول می‌کشد و آثاری از نقاشان کلاسیک را می‌بینید که متحرک شده‌اند و با موسیقی تنظیم‌شده، روی دیوارهای سیاه‌رنگ پخش می‌شوند. بعد از آن می‌توانید به گورستان پر-لاشز بروید که بزرگ‌ترین گورستان پاریس و البته یکی از مشهورترین گورستان‌های جهان است. در این گورستان بیش از یک میلیون نفر مدفون شده‌اند که مشاهیر زیادی در بین آنها هست. در آخر به کافه Bean on Fire بروید و یک اسپرسو نوش‌جان کنید.

صبح روز دوم از سفر دو روزه به پاریس

صبح‌ روز دوم در پاریس را می‌توان به سفالگری در بازارها پرداخت. برای خریدن غذا به بازار محصولات همان اطراف بروید. قطعا کیف‌هایتان را با پنیر بز، ساوسسون و شکلات پُر می‌کنید. برنامه سفر دو روزه به پاریس، همچنان ادامه دارد. پس به ریل قدیمی راه آهن که شهرهای باستیل و ونسن را به هم وصل می‌کند و در حال حاضر به‌عنوان یک پارک شناخته می‌شود، بروید. مقصد بعدی شما موزه پیکاسو است. بعد از موزه به بازار کودکان قرمز که در خیابان بریتانیایی واقع شده و قدیمی‌ترین بازار سرپوشیده پاریس ‌است، سری بزنید.

ناهار روز دوم را کجا بخوریم؟

سفر دو روزه به پاریس

ناهار روز دوم را در رستوران فرانسوی برسری میل کنید. اما باید در صف منتظر بمانید. این رستوران دو طبقه و بزرگ، بسیار محبوب است. منوی آن پُر است از غذاهای کلاسیک و باکیفیت در پتی‌پری و همین دلیل محبوبیت آن است. اکثر محصولات این رستوران از نرماندی می‌آیند و با توجه به فصل، منوی غذایی آن متغییر است. قطعا خوردن ناهار در این رستوران محبوب، یک بخش مهم از سفر دو روزه به پاریس خواهدبود.

پاسپورت دومینیکا

بعدازظهر روزم دوم در سفر دو روزه به پاریس

پرانرژی باشید و از 222 پله بالا بروید تا به بالای تپه برسید. تپه‌ مون‌مارتر در شمال پاریس و در محله‌ای در منطقه 18 شهر قرار دارد. بر بلندی‌های این تپه، کلیسای باشکوه سَکره‌کُر دو مون‌مارتر در دهه 1800 بنا شده‌است. به غیر از بنای کلیسا، شما می‌توانید از بالای تپه مناظر زیبای شهر را هم ببینید که دیدن این مناظر می‌تواند پایان قشنگی برای سفر دو روزه به پاریس باشد.

جمع‌بندی

در 48 ساعت هم می‌شود سفر مهیجی به پایتخت فرانسه داشت. سفر دو روزه به پاریس و بازدید از برج ایفل، رودخانه سن و ساحلش، پل پونت نئوف، پل الکساندر سوم، قدم زدن در باغ‌های تویلری و در آخر بازدید از موزه لوور. اینجا پایان این سفر نیست، بلکه همانطور که گفتیم می‌توانید در ادامه برای خوردن غذاهای سنتی به رستوران‌های معروف بروید. از موزه اورسی بازدید کنید. در خیابان‌های سنت ژرمن قدم بزنید. به نمایشگاه دز لومیرز بروید. از مشهورترین گورستان جهان دیدن کنید و … . با خواندن مقاله و پیش‌رفتن با این برنامه برای سفر دو روزه به پاریس، می‌توانید یکی از بهترین تصمیم‌های عمرتان را بگیرید. اگر به این سفر مهیج رفتید، بعد از بازگشت از سفر و خستگی‌درکردن، حتما تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

نظرات کاربران