26 تیر 1400
جهانگردی

آسمان، دریا و هتل: ترکیبی که در هتل های ساحلی دبی پیداست

در لبه‌ی افق دلنشین دبی، هتل‌های ساحلی به شما فرصتی برای گذراندن لحظاتی به یادماندنی در کنار لابلای آب هدیه می‌کنند. این هتل‌ها با طراحی‌های خیره‌کننده و خدمات شگفت‌انگیز، جاذبه‌ی ویژه‌ای برای مسافران فراهم کرده‌اند. اگر شما هم به دنبال ترکیبی از لوکس، آسایش، و دید زیبایی هستید، همراه با ما به یک سفر خواباننده به دنیای هتل‌ های ساحلی دبی بروید.

رزرو تور اروپا

از آخرین قیمت بلیط هواپیما دبی خبر دارید!؟

بهترین هتل های ساحلی در دبی؛ One&Only Royal Mirage

هتل های ساحلی دبی

One&Only Royal Mirage را می‌توان در میان ارتفاعات مرتفعی که در کنار ساحل مشرف به پالم جمیرا قرار دارند، مشاهده کرد. برای شروع، مجتمع‌ها و ویلاهای کم ارتفاع آن تقریباً به طور کامل توسط نخل‌های سرسبز پنهان شده و در باغ‌هایی که زمین‌های تنیس را پنهان کرده‌اند، قرار گرفته‌اند. ثانیاً، ساحل خصوصی آن دو برابر اندازه رقبای خود است. این هتل در سال 1999 افتتاح شد و هنوز هم یکی از مورد احترام‌ترین و محبوب ترین‌ها است.

گراند دام دبی با طاق‌های عربی، جزئیات مشبک، رنگ‌های طلایی، فواره‌های مجلل و باغ‌هایی که از کاخ تا صحن عربی گسترده شده‌اند، دکور عربی را در بر می‌گیرد. 221 اتاق شامل دو تخته استاندارد، سوئیت و ویلاهای خصوصی وجود دارد که همه آنها حس لوکس عربی را هدایت می‌کنند. یک اسپای مرتفع چند سطحی مورد علاقه مردم محلی برای تجربه روزانه است و دارای فضای آرامش‌بخش و اتاق‌های درمانی فراوان است.

مکان: مینا سیاحی در نزدیکی دبی مارینا، مشرف به نخل جمیرا

پاسپورت دومینیکا

هتل نیکی بیچ ریزورت و اسپا دبی

هتل های ساحلی دبی

تفرجگاه نیکی بیچ دبی چه بوی نارگیل که اطراف استراحتگاه مدرن درخشان را احاطه کرده است، چه مناظر بدون مانعی به جز اقیانوس از ساحل خصوصی آن و چه مسیری با درختان نخل، تفریحگاه نیکی بیچ از هتل های ساحلی دبی، بهترین مکان برای یک استراحت ساحلی است. 117 اتاق مدرن به سبک آینده‌نگر هستند، همه با رنگ‌های سفید، آبی و خاکستری آرامش‌بخش پوشانده شده‌اند و فهرست‌های پخش داخلی ساحل نیکی و حمام‌های مین و گوتز را ارائه می‌دهند. جذابیت واقعی اینجا ویلاهای استخری خصوصی است که تا سه اتاق خواب در دسترس هستند و در کنار ساحل قرار دارند. کافه نیکی مکانی است که باید در طول اقامت از آن بازدید کرد؛ یک رستوران تمام روز در کنار آب که تازه‌ترین ماهی‌ها و یک صبحانه پیچیده شنبه را با نوشیدنی و غذای نامحدود سرو می‌کند. اسپای ساحلی نیکی نیز از شما در واحه سفیدش با سلامتی پذیرایی می‌کند.

مکان: مروارید جمیرا، جزیره ای ساخته دست بشر در شمال شرقی مرکز شهر دبی

هتل ساحلی آتلانتیس، نخل

هتل های ساحلی دبی

هتل آتلانتیس از نمونه هتل های ساحلی دبی خاص و لاکچری و یک کاخ عظیم قهوه‌ای مایل به زرد است که به عنوان دروازه‌ای به دبی شناخته‌ می‌شود. اماکن اقامتی در این جا بسیار دیدنی هستند و سوئیت‌های آن شامل مجموعه‌های زیر آب با دیوارهای شیشه‌ای و نمایی از آکواریوم‌ها است. منطقه بالا و قسمت باز هتل یکی از بهترین و گران‌ترین مجموعه‌ها در دبی را اشغال کرده است.

هتل ساحلی چهار فصل جمیرا

هتل های ساحلی دبی

ساحل جمیرا در منطقه جمیرا واقع شده است و بعضی از اتاق‌ها رو به دریا هستند. بعضی از آن‌ها رو به آسمان مرکز شهر هستند و برخی دیگر منظره داخلی هتل را شامل می‌شوند. همه بالکن‌های مبله هستند و حمام‌های مرمری زیبا مانند چشمه‌های آب‌گرم دارند. یک جای دنج در شهر هتل ساحلی دبی است که دارای طیف وسیعی از درمان‌های زیبایی، پوست، ماساژ به همراه استخر داخلی است. همچنین یک استخر روباز آزاد و یک استخر اضافی فقط برای بزرگسالان وجود دارد.

رزرو تور دبی

ماندارین شرقی جمیرا، از هتل های ساحلی دبی

هتل های ساحلی دبی

این هتل یک تفریحگاه تازه توسعه یافته و یکی از هتل های ساحلی دبی است و اتاق‌ها و سوئیت‌ها به صورت ویژه‌ای مدرن هستند. بعضی از بالکن‌ها مبله هستند و به برج خلیفه مشرف و ویوی خوبی دارد. مرکز آب‌گرم خارق‌العاده با تمرکز بر درمان‌های آسیایی که با ریشه آسیایی هتل هماهنگ و نمونه‌ای از ویژگی‌های این هتل ساحلی دبی است.

هتل ساحلی والدوف آستوریا دبی پالم جمیرا‌

هتل های ساحلی دبی

 اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل ساحلی دبی بزرگتر از اکثر هتل‌های پالم هستند. حمام‌های مرمری بزرگ و ساحل اختصاصی طولی به اندازه 200 متر دارد و انواع و اقسام استراحت و تفریحات آبی را شامل می‌شود. از جمله این تفریحات می‌توان به کلوپ کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

هتل های لوکس دبی، اقامتی لاکچری برای شما فراهم می کنند.

هتل بولگاری از هتل های ساحلی دبی

هتل های ساحلی دبی

این هتل با داشتن 101 اتاق و 20 ویلا، فضای خصوصی لوکس و زیبایی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای حمام‌های مرمری آب‌گرم و وان‌های بزرگ هستند و ویلاها امکاناتی مانند استخرهای خصوصی و جکوزی در فضای باز را شامل می‌شوند.

هتل برج العرب جمیرا

هتل های ساحلی دبی

برج‌العرب از بهترین هتل‌های جهان و تنها هتل هفت ستاره دبی است. طراحی و ظاهر شکل هتل شبیه به بادبان است و 201 سوئیت آپارتمان دوبلکس دارد. از امکانات این هتل ساحلی دبی لوکس می‌توان به زمین گلف، رانندگی با ماشین‌های لوکس و گران، رستوران‌های مختلف و عالی و استخر بزرگ و ایمن است.

هتل هیلتون دابل تری از هتل های ساحلی دبی

هتل های ساحلی دبی

این هتل ساحلی دبی یکی از مناطق ساحلی عالی و یک منطقه گردشگری برای پیاده‌روی دارد. هیچ اتاق معمولی در این هتل وجود ندارد و همه آپارتمان‌ها دارای آشپزخانه کامل، اتاق خواب جداگانه، لباسشویی و بالکن‌های مبله بزرگ هستند. بعضی از آن‌ها ویوی مستقیم به اقیانوس، برخی نمایی جزیی از اقیانوس و برخی دیگر از نمای به سمت مارینا دبی دارند. همچنین دارای یک ساحل اختصاصی بزرگ با استخرهای رو باز و مرکز تناسب اندام که به صورت شبانه‌روزی برای میهمانان باز دارد.

تور ارزان دبی، شما را شگفت زده می کند.

هتل پیاده رو هیلتون دبی

هتل های ساحلی دبی

این هتل کاملا در ساحل واقع نشده است و نرخ پایین‌تری نسبت به ساحل جمیرا دارد. بیشتر آپارتمان‌ها دارای بالکن مبله و بزرگ، آشپزخانه، خشکشویی، اتاق‌های یک، دو، سه و حتی چهارخوابه هستند. کودکان در این هتل از زمین بازی ساحلی برخوردار می‌شوند و برای کودکان 6 سال به پایین غذا به صورت رایگان و برای 6 سال تا 12 سال 50 درصد تخفیف غذایی در نظر گرفته شده است.

هتل هیلتون دبی جمیرا از هتل های ساحلی دبی

هتل های ساحلی دبی

یک هتل زیبا، لوکس و گران قیمتی است که بخش اختصاصی از ساحل را به خود اختصاص داده است و بهترین گزینه برای  پیاده‌روی و گردش در مناطق مارینا محسوب می‌شود. هتل هیلتون طیف کاملی از ورزش‌های آبی را همراه با چندین استخر شنا در فضای باز ارائه می‌دهد و همچنین یک کلوپ سلامتی با آموزش خصوصی و کلاس هاس یوگا در دسترس دارد و 10 رستوران مختلف را شامل می‌شود.

به دنبال هاستل های دبی می گردید!؟

هتل ساحلی شراتون جمیرا

هتل های ساحلی دبی

یکی دیگر از هتل های ساحلی دبی که شرایتون جمیرا است یکی از گزینه‌های درجه متوسط ساحلی است که یک باغ بزرگ در یک جای دنج و در دل کویر دارد.

اتاق‌ها و سوئیت این مکان با سبکی مدرن و تمیز طراحی و دیزاین شده‌اند و بعضی از آن‌ها ویوی مستقیمی به اقیانوس دارند. پنج رستوران در هتل وجود دارد: palm terrace بوفه اصلی هتل، ciao رستوران ایتالیایی، peacock رستوران چینی، al hadiqa رستوران خاورمیانه آن‌هاست که در یک چادر بزرگ در باغ‌های هتل قرار دارد و رستورانی به نام bliss وجود دارد و هر شب موسیقی زنده اجرا می‌کند.

هتل ساحلی رودا (Roda)

هتل های ساحلی دبی

این هتل در نزدیکی ساحل جمیرا و مشرف به ساحل معروف بادبادک دبی قرار دارد. قیمت آن ارزان است و وای‌فای رایگان دارد اما رستوران و گزینه‌های غذایی را ندارد.

واحدهای آپارتمانی با آشپزخانه کامل هستند و مکان‌های مختلف از استدیو گرفته تا آپارتمان‌های چند خوابه را شامل می‌شوند و بهترین آن واحدهایی است که بالکن‌های بزرگ و ویوی رو به دریا دارند. از دیگر مزایای این هتل وجود استخر بزرگ در فضای باز با صندلی‌های آفتاب‌گیر احاطه شده و هم‌چنین مرکز تناسب اندام با رختکن و اتاق بخار به همراه سونا هستند.

10 ویلای برتر دبی را کشف کنید.

هتل ساحلی جا (JA)

هتل های ساحلی دبی

در هتل ساحلی JA سه مجموعه تفریحی با نام‌های the ja lake view hotel، the beach hotel و the ja palm tree court  با ویژگی‌ها و امکانات خاص خود دارد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ با منظره رو به دریا، مجهز به بالکن و تراس‌های اختصاصی، 20 نوع آپشن غذایی در هر سبک و قیمت، باشگاه کودکان و نوجوانان از امکانات این نمونه هتل ساحلی دبی است.

هتل های دبی را با سه کلیک رزرو کنید.

حرف آخر

به عنوان نتیجه گیری، هتل های ساحلی دبی با ارائه تجربه‌ای لاکچری و استثنایی، سفرهای شگفت‌انگیز را برای گردشگران فراهم می‌کنند. این هتل‌ها با موقعیت خاص خود در امتداد ساحل، امکان دسترسی به مناظر طبیعی زیبا و فراگیر دبی را فراهم می‌سازند. با ترکیبی از خدمات لوکس، امکانات شگفت‌انگیز و مناظری فراتر از انتظارات، این هتل‌ها به مسافران فرصتی برای لذت بردن از زندگی در کنار ساحل همراه با اقامتی لاکچری ارائه می‌دهند.

سوالات متداول

هتل های ساحلی دبی چه خدماتی ارائه می دهند؟

هتل های ساحلی دبی اغلب دارای امکانات لوکس، استخرهای آب شورین و شناور، رستوران‌های با مناظرهای دریایی زیبا و فعالیت‌های تفریحی آبی مانند ورزش‌های آبی هستند.

بهترین هتل های ساحلی دبی کجا قرار دارند؟

منطقه جمیرا و پلم جمیرا از جمله مناطق محبوب برای اقامت در هتل های ساحلی دبی هستند.

هتل های ساحلی دبی برای چه اقامت‌هایی مناسبند؟

این هتل ها برای تعطیلات خانوادگی، مهمانی عروسی یا اقامت‌های لوکس تجاری و تجربیات آرامش‌بخش ساحلی مناسب هستند.

نظرات کاربران