Palm Hotel
6 اسفند 1401
دبی

کدام یک از هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا را انتخاب کنیم؟

هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا، زیباترین هتل‌های دبی هستند که امکانات بسیار خوبی را برای تفریح و سرگرمی مسافران ارائه می‌دهند. البته قابل ذکر است که قیمت یک شب اقامت در این هتل‌ها بسیار بالاست ولی اگر یکی از این هتل‌ها را برای اقامت انتخاب کنید، اوقات خوبی را تجربه خواهید کرد. این هتل‌های مجلل شعبه‌های زیادی دارند و مسافران گاهی نمی‌دانند که کدام را برای اقامت خود انتخاب کنند، از این رو تصمیم گرفتیم این مطلب از سه کلیک را به بررسی محبوب‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا اختصاص دهیم. 

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را رزرو کرده اید؟

برج العرب از هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا

هتل‌های جمیرا

برج العرب یکی از مجلل‌ترین هتل‌های جهان محسوب می‌شود و همچنین معروف‌ترین هتل در دبی است که برای هر شب ۱۶۰۰ دلار از مسافران دریافت می‌کند. البته این مبلغ کاملا ارزش این را دارد که در یک هتل افسانه‌ای هفت ستاره با اتاق‌های بسیار دلباز و بزرگ اقامت داشته باشید. در واقع، اصطلاح هفت ستاره یک رتبه رسمی برای رتبه‌بندی هتل‌ها نیست، اما روزنامه نگاری که از هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا بازدید می‌کرد این اصطلاح را اختراع کرد و از آن زمان به کار می‌رود. 

سبک برج العرب ممکن است که مذاق همه خوش نیاید؛ چرا که این هتل دارای یک سبک محلی با رنگ غالب طلایی است. 

اتاق‌های آن، سوئیت‌هایی دوبلکس، جادار و یک خوابه با مساحت ۱۷۰ متر مربع هستند که قیمتشان از ۱۲۲۵ دلار برای هر شب شروع می‌شود. البته برای این قیمت امکانات خوبی را در اختیار مسافران می‌گذارند. امکاناتی مثل سرویس پیشخدمت، لوازم بهداشتی برند هرمس، حمام با یک جکوزی بزرگ و دوش بارانی با پنج سر جداگانه. 

پیشخدمتان این هتل حتی موظف هستند که چمدان مسافران را باز و بسته کنند! (البته اگر برایتان مهم نیست که غریبه‌ای دست به وسایل خصوصی شما بزند، می‌توانید این کار را هم از آن‌ها بخواهید). 

امکانات

این هتل علاوه بر دسترسی به ساحل ماسه سفید، دارای تراس برج العرب با رستوران، استخر، ساحل و منطقه کابانا در ۱۰۰ متری دریا است. همچنین یک استخر مخصوص بزرگسالان و اسپا برای کسانی که به دنبال آرامش هستند در این هتل وجود دارد.

شما می‌توانید در این هتل به دنبال مناظر باورنکردنی آن از طلوع و غروب خورشید باشید. در سوئیت‌های طبقه هجدهم و در ارتفاع ۱۵۰ متری از سطح زمین، پنجره‌های کف تا سقف آن‌ها مشرف به دبی و خلیج فارس است. همانطور که انتظار می‌رود در این هتل امکانات زیادی وجود دارد و به جز استخرهای سرپوشیده و سونا و جکوزی جداگانه برای آقایان و بانوان شما می‌توانید از ۱۴ اتاق درمانی هتل نیز بهره‌مند شود. 

هتل ساحل جمیرا، انتخابی عالی برای خانواده‌ها 

Jumeirah Beach Hotel

این هتل یک ورودی مستقیم به پارک آبی وایلد وادی دارد و برای مهمانان دسترسی رایگان به این پارک آبی وجود دارد. اگر شما در این هتل اقامت کنید، می‌توانید همراه خانواده خود از تفریح در این پارک آبی لذت ببرد. هتل ساحل از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا، به شکل موج ساخته شده است و چشم‌انداز بی‌نظیری دارد. این هتل در سال ۱۹۹۷ افتتاح شد و در سال ۲۰۱۸ آن را بازسازی کردند تا همیشه مدرن باقی بماند. 

اگر می‌خواهید سفر راحتی را در کنار کودکان خود تجربه کنید، هتل جمیرا بیچ را فراموش نکنید. در این هتل یک باشگاه بازی برای کودکان و ده رستوران برای استفاده خانوادگی وجود دارد که خانواده‌ها از آن‌ها لذت می‌برند. اتاق‌های این هتل نسبت به اتاق‌های هتل العرب مدرن‌تر ساخته شده‌اند و از دکوراسیون مینیمال با پالت رنگی آبی و رنگ‌های خنثی برای آن‌ها استفاده شده است. 

امکانات

البته به این نکته توجه داشته باشید که یک هتل ساحلی در دبی نسبت به هتل‌هایی که از ساحل دورتر هستند، قیمت بیشتری را از مشتری دریافت می‌کنند. اما بپردازیم به امکانات بیشتر هتل ساحل :

در این هتل استخر جذابی با امکانات سخاوتمندانه مانند پنکه، حوله رایگان و حوضچه آب سرد وجود دارد و مسافران می‌توانند هروقت خواستند از آن لذت ببرند. اگر بخواهید از این هتل به ساحل و یا نقطه دیگری در دبی بروید، تاکسی‌های هتل نسبتا ارزان هستند و می‌توانید با خیالی آسوده از آن‌ها استفاده کنید. قیمت اتاق‌های هتل جمیرا بیچ از شبی ۲۰۰ دلار شروع می‌شود. 

اتاق‌های این هتل سبک سنتی دارند و از طریق آتریوم شیشه‌ای بلند در قلب هتل قابل دسترسی هستند. برای سرگرمی شما در هر اتاق یک تلویزیون ۵۵ اینچ با قابلیت دسترسی به نتفلیکس و یوتیوب قرار داده شده‌است و امکانات زیادی هم مثل سشوار و اتومو در کنار روشویی سرویس بهداشتی اتاق‌ها ارائه می‌شود. این هتل دارای ۵۶ طبقه است که هرچه اتاق شما در طبقه بالاتری قرار داشته باشد بیشتر می‌توانید از مناظر فوق‌العاده دبی و برج خلیفه لذت ببرید. 

این هتل درست در کنار ایستگاه مترو قرار دارد و با مترو به راحتی می‌توانید به رستوران و موزه آینده سری بزنید. 

خدمات این هتل بسیار بی‌عیب و نقص است و حتی یک نفر برای کمک به مسافران کنار آسانسور وجود دارد و لازم نیست حتی دکمه آسانسور را فشار دهید! 

هتل مدینات از هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا 

در واقع مدینات جمیرا خودش ۴ شعبه دارد! این مجموعه برای انتخاب مسافران بسیار عالی است و یکی از بزرگترین استراحتگاه‌ها در کل دبی محسوب می‌شود. این مجموعه بیش از ۴۰ هکتار وسعت دارد و دسترسی خوبی به ساحل خصوصی جمیرا برای مسافران ایجاد کرده‌است. مدینات جمیرا از نظر ظاهری بسیار شبیه به یک شهر سنتی عربی طراحی شده‌است. 

مدینات مانند بسیاری از هتل‌های مجلل دبی آبراه‌های خیره‌کننده‌ای دارد، با این تفاوت که این هتل شما را به دنیای دیگری می‌برد. گاهی مسافران این هتل خیال می‌کنند در بخشی از دیزنی لند قرار گرفته‌اند! در مدینات جمیرا شما می‌توانید شاهد مناظر خارق‌العاده‌ای از ساحل ماسه‌ای وسیع دبی باشید که سفر شما را بسیار خاص و رویایی می‌کند. 

همچنین خدمات‌رسانی ساحلی خوبی در این هتل‌ها وجود دارد و با یک صدای زنگ شما اوامرتان را انجام می‌دهند. 

بیایید بیشتر درباره هتل‌های مجموعه مدینات جمیرا بدانیم :

هتل قصر مدینات از هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا

هتل‌های جمیرا

این هتل همانطور که از نام آن انتظار می‌رود شبیه به یک کاخ به نظر می‌رسد و در طراحی آن از ۱۰۰۱ شب عربی الهام گرفته شده است. در این هتل که اتاق‌ها و سوییت‌های آن را به تازگی بازسازی کرده‌اند، سبک سنتی و مدرن تلفیق شده‌است و امکاناتی عالی را به مسافران ارائه می‌کند. گویی که مسافر واقعا احساس می‌کند در یک قصر از او پذیرایی می‌شود. 

اگرچه اتاق‌های این هتل از اتاق‌های دیگر هتل‌های جمیرا کوچک‌تر هستند اما با ۸ رستوران و بار مختلف و سرو غذاهای بین‌المللی امکانات زیادی برای مهمانان خود دارد. در این هتل یک سالن اسپا با ۲۶ اتاق هم وجود دارد که برای آرامش و ریلکس‌سازی شما بسیار عالی است. هتل القصر برای بازی بچه‌ها یک اتاق بازی خاص مار و پله دارد که کودکان می‌توانند بازی مار و پله را با مارهای بزرگ عروسکی و نردبان‌های واقعی انجام دهند. همچنین شما می‌توانید در اتاق شطرنج خودتان را نیز به چالش بکشید. 

هتل مینا السلام 

این هتل در واقع قلب استراحتگاه هتل‌های مدینات جمیرا به شمار می‌رود. اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ هستند و تراسی مشرف به اقیانوس دارند. این هتل با دکوراسیون عربی، افتخار پذیرایی همزمان از ۲۹۲ خانواده را دارد. البته با این‌که هتل کوچکی محسوب نمی‌شود اما از دیگر هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا کوچک‌تر است. البته از نظر امکانات چیزی از هتل‌های دیگر کم ندارد. 

هتل النسیم جمیرا 

Al Naseem Jumeirah Hotel

طراحی داخلی این هتل باعث شده است که هتل النسیم یکی از مدرن‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا به حساب بیاید، اما هم‌چنان حس زیبایی شناختی اصیل عربی خود را حفظ کرده‌است. رستوران راک فیش که یکی از بهترین رستوران‌های گروه جمیرا است در این هتل قرار دارد و اتاق‌های آن با تراس‌های وسیعی که به برج خلیفه روشن در مقابل آسمان شب مشرف هستند، مکان خوبی برای عاشقانه‌های مسافران محسوب می‌شوند. در رستوران این هتل غذاهای دریایی به سبک ایتالیایی طبخ می‌شوند و منوی مزه با وعده‌های بزرگتر از معمولی دارد که از سایر منوهای غذاخوری در دیگر رستوران‌ها راضی کننده‌تر است. همچنین این هتل دارای یک اصطبل آسیایی به نام ساشیمی است که خدمات خوبی را ارائه می‌کند. 

هتل جمیرا دارالمسیاف

این هتل از ویلاهای لوکسی تشکیل شده است که در میان باغ‌ها و آبراه‌ها قرار گرفته‌اند. این ویلاها که منحصر به فردترینشان ویلاهای جمیرا ملکیا هستند، ویلاهای دوبلکسی با یک آشپزخانه مبله، استخر بزرگ و ایستگاه‌های آبرا با دسترسی مستقیم هستند. شما می‌توانید از جلوی درب ویلای خود با یک قایق چوبی سنتی (آبرا) در آبراه‌های ویلاها گردش کنید. 

شما در تور دبی؛ کدام هتل را انتخاب می کنید؟

هتل نخل، بهترین هتل برای احساس آرامش

هتل‌های جمیرا

اگر می‌خواهید هم در دبی تفریح کنید و هم هنگام استراحت از شلوغی این شهر فرار کنید، هتل نخل بهترین گزینه برای شماست. این هتل، هتلی بسیار مجلل است که در هلال غربی نخل نمادین جمیرا در دبی قرار دارد. فضای داخلی هتل از استراحتگاه‌های ترکیه الهام گرفته شده‌است و دارای تزیینات نقاشی شده با دست هنرمندان ترکی است که تصاویری از امپراتوری عثمانی را احضار می‌کنند. الهام بخش این بخش از این طرح‌ها کاخ دوما بها در استانبول است. اتاق‌های این هتل، دارای وان‌های مرمری دقیقا مانند وان‌های کاخ دوما بها هستند و سقف‌های گنبدی شکلی دارند. 

در این هتل رستوران معروفی نیز به نام لاله‌زار وجود دارد که غذاهای اصیل ترکی را با تغییرات کوچکی برای مهمانان سرو می‌کند. البته اگر غذاهای ترکی مورد پسند شما نیستند، نیازی نیست که از هتل خارج شوید. انواع غذاهای بین‌المللی دیگر نیز در رستوران‌های این هتل ارائه می‌شوند. 

این هتل دارای یک سینمای ۲۹ نفره با مبل‌های چرمی و راحت است که طیف وسیعی از فیلم‌ها را برای هر رده سنی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در ماه‌های سرد سال با قدم زدن در ساحل بکر هتل نیز از آب‌وهوا لذت ببرید. 

سخن آخر 

امیدواریم این نوشتار که در آن برخی از هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا را معرفی کردیم، جستجوی شما را برای انتخاب هتل در دبی کمی راحت کند. این هتل‌ها جزئی از لوکس‌ترین هتل‌های جهان هستند و اقامت خوبی را برایتان رقم خواهند زد. اگر بخواهید می‌توانید از طریق همین سایت ظرفیت هتل‌ها در دنیا را بررسی کنید و اتاق مورد نظر خود را به راحتی رزرو کنید، برای راهنمایی بیشتر هم می‌توانید از طریق شماره‌های ارتباطی با کارشناسان متخصص ما تماس بگیرید، تا آن‌ها با صبر و حوصله شما عزیزان را راهنمایی کنند.

رزرو هتل در دبی با سه کلیک!

نظرات کاربران