سفر به سیدنی در زمستان

سفر به سیدنی در زمستان؛ تجربه سفری متفاوت به قلب استرالیا

سفر به سیدنی در زمستان می‌تواند باری بسیاری از گردشگران جذاب باشد به ویژه اگر عاشق آب‌وهوای زمستانی و برف باشند.لازم است بدانید زمستان در استرالیا مقارن با فصل بهار و تابستان در ایران است و حدود 11 خرداد تا 10 شهریور می‌توانید سفری زمستانی به سیدنی داشته باشید. اگر می‌خواهید سیدنی را در زمستان ببینید، در ادامه با این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک همراه باشید تا جاهای دیدنی این شهر زیبا در این فصل سرد را به شما معرفی کنیم.

رزرو تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما سیدنی همین حالا!

حمام ژاپنی؛ از تفریحات لذت‌بخش در زمستان 

سفر به سیدنی در زمستان

مردم سیدنی معمولا در فصل زمستان به این حمام عجیب می‌روند. حمام ژاپنی در دل یک غار زیبا در سیدنی واقع شده است. این حمام امکاناتی از جمله پنج استخر روباز و جکوزی دارد که می‌توانید مورد دلخواهتان را انتخاب کنید. انتخاب کنید و لحظات جذابی را سپری کنید. اسم اختصاصی این حمام‌های ژاپنی اسپارادایس (Sparadise) به معنی بهشت است که در دل کوه‌های آبی سیدنی قرار گرفته است. برای ورود به این غار و استفاده از امکانات حمام ژاپنی باید 80 دلار بپردازید. 

رفتن به ارتفاعات  سیدنی در زمستان

برنامه بعدی‌تان در سفر زمستانی به سیدنی می‌تواند رفتن به ارتفاعات سیدنی باشد. این منطقه مانند ییلاقات کشورمان ایران است و می‌تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که به برف و برف‌بازی علاقه دارند. این منطقه گردشگری امکانات متنوعی دارد از جمله: فروشگاه مخصوص به نام «بورال»، سرویس بهداشتی، غرفه خوراکی و محل استراحت. شاید جالب باشد که بدانید دره کانگورو نیز در این منطقه دیدنی واقع شده که شامل آبشارهایی تماشایی مثل کارینگتون و بلمور است.

خلیج جرویس

خلیج جرویس

حالا که در فصل زمستان به سیدنی آمده‌اید، لذت حضور در زیباترین ساحل شنی دنیا را از خودتان دریغ نکنید. از آن‌جا که در فصل زمستان این ساحل خلوت است، می‌توانید به راحتی و به دور از هر مشکلی در ساحل قدم بزنید و یا شنا کنید. اگر اهل شنا هستید و در آغاز فصل زمستان راهی سیدنی شده‌اید می‌توانید در آب‌های خلیج جرویس شنا کنید و لذت ببرید، زیرا در آغاز زمستان آب هنوز خیلی سرد نشده است. 

پاسپورت دومینیکا

 مسابقه دو تفریحی 

حتی اگر دونده خوبی نیستید هم اشکالی ندارد زیرا در این جشنواره به یک مسابقه تفریحی در یک مسیر چهارده کیلومتری، از سیدنی تا بوندی، شرکت می‌کنید. نتیجه اصلا مهم نیست، مهم این است که شما در بزرگ‌ترین مسابقه دو تفریحی جهان که هر ساله در ماه آگوست در سیدنی برگزار می‌شود، شرکت کرده‌اید و لحظه‌های شاد و مهیجی را در سیدنی زمستانی رقم زده‌اید.

حضور در بوندی؛ لذت یک سفر به‌یادماندنی

سفر به سیدنی در زمستان

بوندی که پیش‌تر به آن اشاره شد یک ساحل زیبا در سیدنی است. در ماه جولای فستیوالی زمستانی در ساحل بوندی برگزار می‌شود که اسکیت روی یخ یکی از تفریحات محبوب آن است. پس یادتان نرود که اگر در ماه جولای به سیدنی رفتید، به همراه خانواده به ساحل زمستانی بوندی بروید و لحظاتی به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید؛ مخصوصا اگر اسکیت روی یخ از ورزش‌های مورد علاقه شماست. 

جشنواره انقلاب زمستانی در سیدنی

خوب است بدانید که سیدنی در زمستان فستیوال‌های خاص خودش را دارد. اگر به جشنواره انقلاب زمستانی که همه ساله با هدف حمایت از محیط‌زیست در سیدنی برگزار می‌شود بروید، می‌توانید با انواع کسب‌وکارهای کوچک، تولیدات ارگانیک و محصولات محلی آشنا شوید. خوب است بدانید که ورودی این جشنواره رایگان است، اما به منظور حمایت از این کسب‌وکارها و مزرعه‌های کوچک، می‌توانید برای ورود به آن‌جا مبلغی را به دلخواه خودتان پرداخت کنید. 

سیدنی زمستانی و پیاده‌روی

سیدنی زمستانی و پیاده‌روی

برای داشتن لحظاتی خوش طی سفر به سیدنی در زمستان، پیاده‌روی را پیشنهاد می‌کنیم. شاید با خود فکر کنید که در این فصل به خاطر سرمای شدید و بارندگی‌های زیاد بهتر است به منظور پیاده‌روی از هتل خارج نشوید تا سرما نخورید اما این تصوری نادرست است. سیدنی زمستان‌های سختی ندارد و به طور کلی آب‌وهوا در اکثر روزهای زمستانی خنک است. به همین خاطر می‌توانید به پارک‌های نزدیک هتل محل اقامتتان بروید و همراه خانواده یا دوستان پیاده‌روی کنید.

چایخانه‌های محله راکز؛ نوشیدن چای گرم در زمستان سیدنی

محله راکز سیدنی به دلیل وجود تعداد زیادی فروشگاه معروف و هم‌چنین نزدیکی به اسکله شهر معمولا بسیار شلوغ است اما به این معنا نیست که لذت نوشیدن یک فنجان چای گرم را در چایخانه محله راکز از دست بدهید. می‌توانید به چایخانه‌های محبوب محله راکز بروید و چای مورد علاقه شهروندان سیدنی را امتحان کنید. زیر نور لطیف آفتاب زمستانی، پشت میز بنشینید و منوی اشتهابرانگیز این چایخانه‌ها را ببینید و برای خودتان یک فنجان چای کوزی به همراه یک کیک خوشمزه سفارش دهید. 

گالری‌های هنری در سیدنی

سفر به سیدنی در زمستان

اگر اهل هنر هستید حتما به گالری‌های هنری سیدنی بروید. معمولا گالری‌ها یکی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی سیدنی در زمستان است. برخی از این گالری‌ها کافه هم دارند و می‌توانید برای استراحت، در این کافه‌ها بنشینید و چیزی بخورید. جالب است بدانید که جایزه آرچیبالد که بزرگ‌ترین جایزه هنری استرالیا به حساب می‌آید، در بازه زمانی می تا سپتامبر در گالری NSW که یکی از بهترین گالری‌های هنری سیدنی است اهدا می‌شود. می‌توانید در این مراسم حاضر شوید و از نزدیک شاهد برگزاری این رویداد هنری باشید.

اسکی در پیست اسکی ثردبو 

بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین پیست اسکی سیدنی ثردبو است که در نزدیکی شهر قرار گرفته است. خوب است بدانید که اگر اسکی‌ را در حد متوسط بلدید می‌توانید در این پیست اسکی کنید و اگر هم نه می‌توانید به آن‌جا بروید و از نزدیک شاهد حرکات نمایشی اسکی‌بازان ماهر در باشید و لذت ببرید.

قایق‌سواری در سیدنی در زمستان

تنها با پرداخت 50 دلار در رودخانه هاکسبری در سیدنی می‌توانید قایق‌سواری کنید. سفر دریایی شما با این قایق سه ساعت طول خواهد کشید. در این سفر سه ساعته، مناظر زیبا را می‌بینید، ناهار می‌خورید، از آب‌وهوای خنک استفاده می‌کنید، عکس‌های زیبا می‌گیرید و لحظاتی شاد را در سیدنی زمستانی برای خود رقم می‌زنید. 

مراقبه در یک صومعه جنگلی

اگر دنبال جایی هستید که در سکوت، ذهن خود را آرام کنید و از هر تنشی دور باشید، حضور در این استراحتگاه رویایی در قلب دره کانگورو واقع در کوه‌های آبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه معمولا در تعطیلات آخر هفته برگزار می‌شود. 

سخن پایانی

در این مقاله دوازده مورد از جاذبه‌های سیدنی و در واقع می‌توان گفت از مزایای سفر به سیدنی در زمستان را بررسی کردیم. با توجه به این‌که این جاذبه‌ها طیف گسترده‌ای از سلایق را در بر می‌گیرد، از اهالی ورزش گرفته تا اهالی هنر، همه می‌توانند در فصل زمستان در سیدنی اوقات خوشی را برای خود رقم بزنند. نظر شما چیست؟ شما ترجیح می‌دهید در کدام فصل به سیدنی سفر کنید؟

نظرات کاربران