barcelon

سفر انفرادی به بارسلون؛ از راهنمای گردش تا اقامت و نکات مهم سفر

Barcelona

بارسلون شهری شگفت انگیز فرهنگی و پر جنب و جوش با سواحل شنی و معماری خیره کننده است. اگر قصد سفر انفرادی به بارسلون  را دارید،باید مکانهای اقامت،  گشت و گذار و نحوه رفت و آمد در شهر و اینکه چگونه از فرودگاه  به شهر بروید یا برگردید و یا اینکه در هر مکان چه کاری می توانیدانجام دهیدرا بدانید. درسفر انفرادی به  بارسلون اسپانیا را کشف و تجربه کنید.

قبل از خرید بلیط هواپیما تهران بارسلونا، با ما همراه باشید!

کمی بیشتر درباره بارسلون بخوانیم!

آیا می دانستید؟ کاتالانی و اسپانیایی هر دو زبان رسمی در بارسلون هستند.

بارسلون پایتخت کاتالونیا است که منطقه ای از اسپانیا است. بارسلون بزرگترین شهر در سواحل مدیترانه است. این شهر بین رودخانه های لوبرگات و بسوس و در جنوب کوه های پیرنه قرار دارد. آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب دارد . بیشترین بارندگی در پاییز و بهار و کمترین باران در زمستان و تابستان می بارد.

در سال 1992 بارسلون میزبان بازی های المپیک تابستانی بود. بسیاری از پارک های جدید افتتاح شد و تغییرات مهم دیگری در شهر ایجاد شد. یکی از نمونه ها افتتاح سواحل جدید در منطقه پوبل نو است.

در سال 2007 حدود 1.6 میلیون نفر در بارسلون زندگی می کردند. بارسلون دومین شهر پرجمعیت اسپانیا و دهمین شهر اتحادیه اروپا است. بارسلون میزبان تیم فوتبال F.C. بارسلون است.

بهترین زمان برای سفر انفرادی به بارسلون

 از ماه می تا ژوئن است، زمانی که دمای هوا ملایم و حدود 20 درجه سانتیگراد است. جشنواره‌ها ظهور تابستان را در بوق و کرنا می‌کنند، تابستان واقعی مرطوب و چسبناک است – مردم محلی شهر را دسته دسته ترک می کنند تا نسیمی خنک را در جای دیگری تجربه کنند. در حالی که آمدن در فصل بهار ممکن است ایده ای هوشمندانه برای اجتناب از شلوغی به نظر برسد،اما  آوریل زمان بارانهای مکرر است که ممکن است به معنای واقعی کلمه برنامه های گشت و گذار رامحدود کند. به خاطر داشته باشید که مهم نیست  چه زمانی از سال از بارسلون بازدید  می کنید همیشه ازدحام گردشگران وجود خواهد داشت: بارسلون پربازدیدترین شهر اسپانیا است.

کمی درباره فرودگاه ال پرات بارسلون

El Prat Airport

 مترو از ترمینال 1 و ترمینال 2 عبور می کندو قطار R2 از ترمینال 2 به Sants Estacio می رود و 25 دقیقه طول می کشد (به دنبال علامت Renfe باشید). هزینه بلیط داخل شهر برای بلیط قطار یک طرفه 5 یورو است همچنین  می توانید یک کارت 24/48/72 ساعته بخرید و به جای آن سوار مترو شوید. Aerobus از ترمینال های 1 و 2 در دسترس است و تا Placa Catalunya می رود. هزینه یک بلیط 5.75 یورو است. تاکسی‌ها نیز در دسترس هستند، اما گران‌ترین گزینه‌ها در سفر انفرادی به بارسلون هستند که هزینه آن حدود 30 یورو برای یک سفر 30 دقیقه‌ای است.

هزینه حمل و نقل در بارسلون چقدر است؟

بارسلون دارای یک شبکه مترو عالی است. به جای پرداخت هزینه برای هر سفر، یک پاس 2،3،4 یا 5 روزه را انتخاب کنید. یا یک T10 بخرید که به شما 10 سفر با قیمت 10 یورو می دهد. این بلیط امکان سفر با اتوبوس، مترو و تراموا را فراهم می کند. باید بلیط خود را با هر نوع حمل و نقلی که انتخاب می کنید بر روی دستگاه تأیید کنید. مترو حداقل تا نیمه شب کار می کند. اتوبوس‌های شبانه در تمام طول شب حرکت می‌کنند، اما زمان حرکت انها با مدت زمان تاخیر بیشتری طول می‌کشد. از سایت TMB برای برنامه ریزی سفر انفرادی به بارسلون  استفاده کنید.

تاکسی های رسمی مشکی و دارای نوارهای زرد هستند. می توانید آنها را در ایستگاه های تاکسی پیدا کنید یا از کنار جاده تاکسی بگیرید. برخی از انها اگر پول نقد ندارید کارت می گیرند. به دنبال تاکسی با چراغ سبز در بالای آن باشید. برخلاف سایر شهرهای بزرگ، تاکسی های اینجا مقرون به صرفه هستند و نباید بیش از 10 یورو هزینه داشته باشند. از طریق  سایت هم میتوانید یک تاکسی بارسلون بگیرید.

انتخاب های دیگر هم دارید!

اگر ترجیح می دهید ماشین بدون راننده کرایه کنید، می توانید از فرودگاه بارسلون کرایه کنید. زمانی که در سفر انفرادی به بارسلون هستید، ممکن است حرکت اتومبیلها کند  و پارک کردن در خیابان  دشوار باشد. برای  کرایه ماشین بدون راننده از Avis استفاده کنید.

بارسلون شهر خوبی برای دوچرخه سواری با مسیرهای دوچرخه سواری زیاد است. چندین مغازه کرایه دوچرخه در این شهر وجود دارد. Green Bikes در محله گوتیک (یکی از مناطق اصلی توریستی) واقع شده است و اجاره دوچرخه هایش ارزان است .     نکته – کارت بارسلون حمل و نقل ارزان و تخفیف برای ورود به موزه ها و جاذبه ها را دارد. قیمت از 40 یورو.

اقامت در بارسلون . هتل را رزرو کرده اید ؟

در بارسلون یک سیستم متروی خوب وجود دارد، بنابراین دیدن همه مناظر بدون توجه به منطقه ای که در آن اقامت دارید آسان است، اما برای مسافت های پیاده روی، محله گوتیک عالی است. این منطقه به La Rambla، بندر و ساحل نزدیک است و اگر برای چند شب اقامت دارید ایده آل است. محله گوتیک توریستی ترین منطقه است، بنابراین ممکن است در سفر انفرادی به بارسلون ترجیح دهید درنزدیکی Plaza Catalunya که در بالای La Rambla است یا  در نزدیکی Sagrada Familia و Park Guell اقامت کنید.

مسافرخانه سنت کریستوفر

St. Christopher's Inn

هاستل های بی شماری در بارسلون وجود دارد اما این یکی از بهترین هاستل هاست. به اندازه کافی به La Rambla نزدیک است و در نزدیکی خیابان های پرحاشیه راوال، در یک مکان عالی قرار دارد تا بتوانید در سفر انفرادی به بارسلون به مکان های اصلی بروید. چیزی که در مورد این مکان دوست داشتنی است منطقه بار مشترک، سالن استراحت و حیاط است که برای ملاقات با دیگران زمانی که تنها هستید ایده آل است.  غذای خوبی سرو می کنند و همچنین دارای اتاق های  از 6 تخت تا 16 تخت هستند یا می توانید به جای آن یک تخت در خوابگاه مختلط 4 تخته را انتخاب کنید. قیمت از 22 یورو در هر شب برای یک تخت در خوابگاه 16 تخته.

سنت جوردی گراسیا

هاستل Sant Jordi در محله Gracia قرار دارد. مکانی عالی برای اقامت، بسیار امن و برای زندگی شبانه عالی است. مردم شب ها در میدان ها وقت می گذرانند و شما با افراد سرگرم کننده زیادی آشنا می شوید. این هاستل همچنین برای جمع کردن افراد برای صرف غذا و آشنایی با یکدیگر بسیار مفید است و در رفت و آمد و کارهایی که در سفر انفرادی به بارسلون باید انجام شود بسیار مفید هستند. یک تراس مشترک  دارد و هر اتاق  دارای کمدهایی برای نگهداری وسایلتان است. همچنین نیازی به همراه داشتن سشوار ندارید زیرا آنها در حمام سشوار دارند. قیمت از 26 یورو برای یک تخت در خوابگاه 8 تخته.

بروک و بروک

این پانسیون دنج در قلب شهر در منطقه Eixample واقع شده است. اتاق ها روشن، تمیز و شیک هستند و دارای تلویزیون صفحه تخت (برخی دارای بالکن نیز هستند). دسترسی به یک باشگاه ورزشی  دارد تا بتوانید در طول سفر انفرادی به بارسلون تناسب اندام داشته باشید و واقعاً

به La Pedrera (کازا میلا) نزدیک است. از آنجایی که در قلب شهر قرار دارد، اگر خوابتان سبک است، بهتر است از گوش گیر استفاده کنید.  یک اتاق یک نفره (که کوچک است)  یا یک اتاق دو نفره را با 10 یورو اضافی یا بیشترمی توانید انتخاب کنید. هر دو اتاق دارای حمام مشترک هستند. قیمت از 69 یورو برای هر شب برای اتاق یک نفره.

بارسلون آبی

اگر کمی راحتی بیشتر از هاستل و خلوت اتاق خود را ترجیح می دهید، Blue Barcelona مکانی دنج برای یک تخت خواب و صبحانه دوست داشتنی در سفر انفرادی به بارسلون است. در منطقه Gracia، بسیاری از بارها، کافه ها و رستوران های دنج را در نزدیکی هاستل خواهید یافت. . همه اتاق ها دارای تلویزیون ماهواره ای و برخی از آنها حمام اختصاصی نیز دارند. صبحانه در قیمت گنجانده شده است و صبح خود را در میان رنگ آرامش بخش آبی شروع خواهید کرد.قیمت از87 یورو برای یک اتاق یک نفره با حمام مشترک.

هفتاد بارسلون

Seventy of Barcelona

یکی از زیباترین هتل‌هایی است که میتوانیددر آن اقامت داشته‌ باشید. همه چیز از تخت‌های راحت گرفته تا دستگاه قهوه‌ساز و اتو مو در اتاق شما بسیار خوب طراحی شده است. آبگرم فوق‌العاده است و از گوش دادن به موسیقی‌ زنده در سالن استراحت لذت ببرید.اتاق ها بسیار ساکت  و واقعاً شبیه یک واحه در بارسلون است، با این حال همه چیزهایی که در سفر انفرادی به بارسلون نیاز دارید در نزدیکی شماست. اگر قصد دارید یک شب ولخرجی کنید، حتما هفتاد بارسلون را توصیه می کنیم. یک اتاق دوتلو یا دوقلو ساده، استاندارد یا سوپریور، یک اتاق دو نفره ممتاز یا یک اتاق لوکس با تراس، همه با دسترسی به اسپا در اختیار شما است. قیمت از 163 یورو برای یک اتاق دو نفره  با دسترسی به اسپا .

در سفر انفرادی به بارسلون چه بخوریم؟

مکان های زیادی برای غذا خوردن شامل رستوران های تاپاس گرفته تا Walk to Wok وجود دارد. هر نوع غذایی که دوست دارید، آن را در اینجا در میان رستوران های پرویی، ایتالیایی و خاورمیانه ای پیدا خواهید کرد. برخی از رستوران‌ها در طول روزهای هفته یک «منو» ارائه می‌دهند که می‌توانید یک وعده غذایی 3 وعده‌ای را با قیمت مناسب (تقریباً 12 یورو) خریداری کنید. وقتی در سفر انفرادی به بارسلون از کنار رستوران ها عبور می کنید به دنبال تابلوهایی باشید که منو را تبلیغ می کنند.

رستوران‌های غذاهای دریایی در فصل تابستان  در امتداد بارسلونتا و بارهای پاپ‌آپ هستند. این مکان ها به دلیل موقعیت مکانی کمی گران هستند، اما خوردن غذا درست در ساحل ارزش کمی هزینه اضافی دارد. از رستوران های توریستی در La Rambla اجتناب کنید و برای قیمت های بهتر به خیابان های فرعی کوچک بروید. برای یک غذای سیر ارزان و فوق‌العاده به یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های بارسلون La Bombeta بروید. نام آن نیز از تخصص آن گرفته شده است: یک توپ بزرگ پوره سیب زمینی مخلوط با قارچ و ژامبون خرد شده،  و نان  سرخ شده. با قیمت 5 یورو ساعت ها شما را سیر نکه میدارد.

سانتاگولا

با مردم محلی در این رستوران مدرن که یکی از بهترین رستوران های شهر است، شام بخورید. غذاهای مدیترانه ای و اروپایی سرو می کند و غذاهای گیاهی نیز دارد. همه غذاها عالی هستند و به خوبی ارائه می شوند،  غذایی مانند پاتاتاس براواس یا ماهی تن را انتخاب کنید. سانتاگولا در Gracia واقع شده است، باید کمی زودتراز موعد به آنجا بروید تا مطمئن شوید که صندلی خالی پیدا می کنید.

رستوران هایی برای غذاهای معمولی

رستوران اسپانیایی مونتادیتو. برای سفر انفرادی به بارسلون مقرون به صرفه  و  ایده آل است. هر چیزی را در منو با قیمت 1 یورو می توانید سفارش دهید، و مانند یک پادشاه غذا بخورید. منو شامل بشقاب های کوچک تاپاس، ساندویچ، سالاد و سیب زمینی سرخ شده است،  یک لقمه سریع و  عالی .  فضای رستوران غیررسمی و به قولی خودمانی است و سریع تراز انتظاری که دارید شلوغ می شود. شعبه 1 در Rambla de Catalunya 11 وشعبه 2 در Passeig de Sant Joan 77 قراردارند.

رستوران  Tasca I Vins

مناسب برای خوردن غذاهای کاتالان، از این شغل خانوادگی با سنت های آشپزی از دهه های گذشته در  سفر انفرادی به بارسلون دیدن کنید. اگرچه ممکن است احساس کنید که در انبار شراب نشسته اید، چهارپایه هایی در بار وجود دارد که برای تک نفره مناسب هستند. از استیک سیلی تا سالاد، از غذاهای اصیل در محیطی دوستانه لذت خواهید برد. در Carrer Diputacio، 304 قرار دارد.

رستوران ال ناسیونال

El Nacional Restaurant.

 این مکان فوق شگفت انگیز است. زمانی  یک گاراژ ماشین قدیمی بود که به چهار رستوران و بار تبدیل شده است. ، هرنوع غذای اسپانیایی که می‌خواهید دارند، در بار صدف بخورید یا  بنشینید و منتظر بمانید تا پیشخدمت صمیمی به طرفتان بیاید و هر نوع تاپایی را که حمل می کند برایتان سرو کند. سپس هنگامی که غذا  را انتخاب کردید، می توانید قبل از پرداخت حساب درآن گشتی  بزنید وغرق فضای شگفت آن شوید. حتی اگر نمی خواهید غذا بخورید رفتن به داخل و تماشای  دکور و سقف های بلندآن ارزشش را دارد. برای دیدن تصاویر سیاه و سفید  رستوران در زمان های گذشته به حمام مراجعه کنید. غذا خوردن در رستوران ال ناسیونال یک تجربه ناهار خوری واقعی درسفر انفرادی به بارسلون است . رستوران ال ناسیونال را در Paseo de Gracia 24 پیدا کنید.

رستوران لا کووا فومادا

اگرچه این رستوران غذاهای دریایی در منطقه بارسلونتا  است، منطقه ای که به خاطر انبوهی از گردشگران شناخته شده است، اما عمدتاً مردم محلی در آن رفت و آمد می کنند. شما تابلو نام رستوران را در بیرون پیدا نخواهید کرد زیرا پنهان است! اگرچه ارزان نیست و داخلش واقعاً شیک نیست، اما غذاهای اصیل اسپانیایی آن چیزی است که آن را در سفر انفرادی به بارسلون بسیار خاص می کند. اگر به اینجا آمدید بمبس را سفارش دهید. رستوران لا کووا فومادا را در Calle Baluard، 56 می توانید پیدا کنید.

رستوران  گیاهی باغ سبزیجات

 این مکان اساساً آنچه را که تبلیغ می کند ارائه می دهد – غذاهای گیاهی و وگان. یک توفو برگر یا سمبوسه گیاهی را امتحان کنید یا منوی ناهار 10 یورویی را انتخاب کنید. رستوران باغ سبزیجات غذاهای هندی بیشتری را نسبت به غذاهای معمولی اسپانیایی ارائه می دهد. فراموش نکنید که یکی از آب میوه های خوشمزه آنها را نیز امتحان کنید. رستوران باغ سبزیجات  را در Carrrer Dels Angels 3 پیدا کنید.

رستوران مائوز  

خدمات ارزان، سریع و خوب، به صورت بوفه سرو می شود. فلافل مائوز بهترین فلافل در سفر انفرادی به بارسلون است و واقعاً ارزش تجربه و خوردن دارد. رستوران مائوز به سبک سلف‌سرویس است ، می‌توانید فیلینگ‌های خود را انتخاب کنید و  نان سبوس‌دار گزینه سالم‌تری نسبت به پیتای سفید است. رستوران مائوز  کوچک است بنابراین اگر دیدید شلوغ است بهتر است آن را به وقت دیگری موکول کنید. رستوران مائوز در Carrer de Ferran، 13 قرار دارد.

از یک فنجان قهوه و کیک لذت ببرید

گراسیا محله ای دوست داشتنی با خیابان های باریک و جذابیت روستایی است. تعداد زیادی کافه و تراس برای لذت بردن از یک قهوه و یک یا دو کیک وجود دارد.

کافه السور

Al Soor Cafe

 این کافه  در میدانی آرام‌ در شهر قرار دارد، مکانی عالی برای لذت بردن از قهوه و کیک است. همچنین یک مکان محبوب برای برانچ است و تخم مرغ معمولی و پنکیک هم  سرو می کند. آنها همچنین دارای یک سالن استراحت هستند که می توانید روی یکی از مبل های آن کمی استراحت کنید و برای گشت گذاردر شهرو رفتن به مکان بعدی خود در سفر انفرادی به بارسلون برنامه ریزی کنید  کافه السور را در Roger de Lluria 23 پیدا کنید.

Chocolateria Valor Barcelona

  اگر شکلات دوست دارید پس حتما باید بهترین شکلات داغ اسپانیا را در Valor نوش جان کنید. یکی از بهترین شکلات داغ های اسپانیا را در چند قدمی کلیسای جامع گوتیک خواهید دید. در داخل می‌توانید چروهای تازه را برای فرو بردن در شکلات خود و همچنین  انواع دیگر شیرینی‌های شکلاتی  را برای خوردن یا بردن به خانه به عنوان سوغات پیدا کنید.  اگر در خرید شکلات کمی زیاده روی کردید ، می توانید اسموتی میوه ای نیز بخرید. Valor را در Carrer de la Tapineria، 10 پیدا کنید.

غذای خیابانی Boqueria Mercat

 این محل پر است از دکه هایی در خیابان که چورو یا چیزهای دیگر می فروشند، برای خوردن غذای ارزان در سفر انفرادی به بارسلون به آنجا سر بزنید. شما می توانید روی چهارپایه بنشینید و چیزی از دکه مورد نظر خود انتخاب کنید. نانوایی های زیادی وجود دارند که بوکادیلو (ساندویچ) و بیکینی (ساندویچ کوچک) را با قیمت مناسب می فروشند. همچنین در سواحل،دکه های  chiringuitos را می بینید که تنقلات خوش طعمی مانند ساندویچ یا بستنی می فروشند.

امنیت در سفر انفرادی به بارسلون

 آیا بارسلون برای مسافران انفرادی امن است؟ بارسلون به جیب بری ها، به خصوص در مترو و لارامبلا معروف است.در سفر انفرادی به بارسلون به راحتی میتوانید پیاده‌روی کنید، اما اگر می‌خواهید  کوله پشتی یا کیف کمری حمل کنید ، آن را به جای پشت خود از جلو آویزان کنید یا یک قفل روی زیپ خود قرار بزنید..

بارسلون در شب امن است وشما می‌توانید با افراد دیگری که هر شب  به خیابان می ایند ، در اطراف قدم بزنید. لارامبلا یکی از شلوغ ترین خیابانهای بارسلون است، در شب  مراقب باشید و به جای کوچه های خلوت به خیابانهای اصلی بروید .اما اگر بعد از یک شب بیرون رفتن دوباره در لارامبلا قدم بزنید، ممکن است فروشندگان به شما مواد مخدر پیشنهاد کنند، بنابراین فقط مودبانه بگویید نه و آنها شما را تنها می گذارند.

چند روز در بارسلون اقامت می کنید؟

barcelon

در سفر انفرادی به بارسلون چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد و حداقل 3 تا 5 شب اقامت  در بارسلون نیاز دارید. اگر 2، 3، 4 یا 5 روز می‌مانید، می‌توانید با خرید بارسلون پاس در هزینه‌های  ورودیه جاذبه‌ها صرفه‌جویی کنید.

با ما و راهنمای سفر انفرادی به بارسلون همراه باشید!

هیچ بازدید کننده ای نمی تواندبه  اسپانیا سفر کند ودیدن بارسلون را از دست بدهد. دومین شهر بزرگ اسپانیا، بارسلون، پایتخت کاتالونیا، منطقه ای جذاب  از اسپانیا برای سفر است. سفر انفرادی به بارسلون چیزهای زیادی برای دیدن دارد که به راحتی می تواند یک هفته کامل شما را پر کند.

تا جایی که به هنر و معماری مربوط می شود، بارسلون شهر گائودی، دالی و میرو است. شما حتی نیازی به تلاش برای یافتن آثار آنها ندارید، زیرا در همه جا هستند. به خصوص ساختمان های متمایز با تزئینات غنی توسط گائودی، از جمله کلیسای جامع معروف ساگرادا فامیلیا که هنوز تکمیل نشده است.

چند نکته ای که نمی دانید!

بارسلون شهری مسطح است به استثنای یک کوه به نام مونتجویک Montjuïc  که 173 متر ارتفاع دارد. در سفر انفرادی به بارسلون می‌توانید از تله‌کابین برای صعود استفاده کنید، اما پیاده رفتن به بالای آن و بازدید از بقایای قلعه  Montjuic  بسیار زیباتر است. کل این منطقه در زمان  المپیک 1992 معروف شد زیرا استادیوم المپیک در این منطقه واقع است. علاوه بر این، تعداد زیادی پارک و باغ گیاه شناسی نیز در این منطقه وجود دارد.. منظره شهر و بندر از اینجا فوق العاده است.

دوستداران هنر، بنیاد خوان میرو و پاویلیون میس ون در روه و همچنین موزه ملی کاتالونیا را دوست خواهند داشت .محله گوتیک خیره کننده است و شما به راحتی می توانید هنگام سفر انفرادی به بارسلون ساعت ها را در اینجا سپری کنید و در هر گوشه آن غرق در لذت های معماری شوید. Placa Reial یکی از رمانتیک ترین نقاط این شهر است. این میدان باشکوه با فواره زیبایش که توسط درختان نخل احاطه شده است، زمانی خانه برخی از مهم ترین خانواده های بارسلون بوده است.

آیا میدانستید ؟

خیابان‌های اطراف  ال بورن را کاوش کنید، محله‌ای مدرن و تاریخی با بوتیک‌فروشی‌ها، بارها و کافه‌های جذاب و فروشگاه‌های کوچک عجیب و غریب. اینجا جایی است که موزه پیکاسو و باسیلیکای سانتا ماریا دل مار ، در کنار فوسار د لس مورس – یک بنای یادبود برای کشته شدگان طی محاصره بارسلون در اوایل قرن هجدهم، را خواهید یافت.

صنایع دستی و محصولات خانگی را می توانید در منطقه   Gracia  که زمانی خوددهکده ای بود قبل از اینکه در قرن نوزدهم بخشی از بارسلون شود، خریداری کنید. یا فقط برای نوشیدن یک قهوه در یکی از کافی شاپ های آن توقف کنید. سپس به ساحل میرسید.سعی کنید در بهار یا پاییز سفر انفرادی به بارسلون کنید و درساحل شنی دریای مدیترانه آفتاب بگیرید یا در فضای باز مشرف به دریا غذا بخورید و در امتداد تفرجگاه ساحلی ، در زیباترین  چشم انداز ساحل قدم بزنید.

توره آگبار یکی دیگر از مکان های دیدنی شهر است. این برج که در سال 2005 افتتاح شد، شبیه به برجی در لندن است که در شب به رنگ آبی روشن می شود وبه عنوان بخشی از خط افق بارسلون می درخشد.

چرا باید سفر انفرادی به بارسلون را تجربه کنیم ؟

 48  ساعت در بارسلون

Medieval

جاهای زیادی برای دیدن در یک سفرانفرادی به بارسلون وجود دارد. در اینجا یک برنامه سفر 48 ساعته برای بهترین استفاده از زمان تان در یک برنامه بازدید آورده ایم.

به قرون وسطی بروید!

همانطور که در قلب قرون وسطایی بارسلون با بقایای دیوارهای رومی که بین Rambla و Via Laietana امتداد می‌یابند، می‌چرخید،در میان شبکه‌ای از خیابان‌های کوچک اغلب سنگ‌فرش‌شده که برخی از قدیمی‌ترین و عجیب‌ترین مغازه‌ها را دارندقدم بزنید. قابل توجه ترین آنها با یک پلاک کوچک روی سنگفرش مشخص شده اند.

قبل از کاوش در خیابان‌های پشتی محله گوتیک و کلیسای جامع صلیب مقدس و سنت اولالیا، که قدمت آن به قرن سیزدهم بازمی‌گردد، زمانی را در باسیلیکا د سانتا ماریا دل مار و Placa del Fossar de Les Moreres بگذرانید. این محل مقر اسقف اعظم بارسلون است و به نام دختر جوانی به نام سانتا اولالیا نامگذاری شده است که گفته می شود به دلیل امتناع از دست کشیدن از دین به قتل رسیده است.

از طاق پیروزی سفرانفرادی به بارسلون را شروع کنید. یک طاق نمای بزرگ و زیبا که به عنوان دروازه ای برای ورود به نمایشگاه بین المللی که در سال 1888 برگزار شد ساخته شد. با قدم زدن در مسیر آن، هنرمندان خیابانی و مردمی را خواهید دید که کالاهایشان رامی فروشند. در انتهای مسیر، ورودی پارک د لا سیوتادلا قرار دارد که زمانی تنها فضای سبز شهر بود. در داخل پارک یک فواره عظیم و باشکوه وجود دارد که شباهت هایی به فواره تروی در رم دارد. می توانید از پله های آن بالا بروید تا منظره ای زیبا را نظاره گر باشید. از طریق خروجی دیگر به ایستگاه فرانکا Estacio de Franca بروید تا فضای داخلی و ساعت زیبایش را تماشا کنید.

در نزدیکی رنسانس!!

سپس به منطقه El Born  مرکز  Cultura بروید. این محوطه باستانی درمکان بازار سابق بازسازی شده و زیر آن ویرانه های شهری که قدمت آن به قرن هجدهم باز می گردد را حفاری و کاوش کرده اند. ورود به موزه رایگان است.

برای ناهار در یکی از بارها یا رستوران های  ال بورن توقف کنید.  Crepes al Born  کرپس ال بورن   فضایی عالی با   کارکنان صمیمی دارد (و بهترین کرپ ها را سرو می کند!)

اکنون وقت آن رسیده در سفرانفرادی به بارسلون در موزه پیکاسو توقف کنید که مجموعه وسیعی از آثار هنری پابلو پیکاسو، هنرمند مشهور اسپانیایی را در خود جای داده است.

از اینجا به پلازا دل پی با کلیسایی به همین نام بروید. در تعطیلات آخر هفته سفرانفرادی به بارسلون ، میدان به  بازار میوه، سبزیجات و هنر تبدیل می‌شود که در آن هنرمندان محلی نقاشی‌های خود را به نمایش می‌گذارند و می‌فروشند. کافه‌ها و رستوران‌های کوچک بی‌شماری پیدا خواهید کرد که می‌توانید با قیمت‌های مناسب در انها غذا بخورید و بنوشید. حواستان به علائمی باشد که شما را به قدیمی‌ترین و کوچک‌ترین کنیسه اسپانیا در منطقه یهودی کال هدایت می‌کنند.

سفر انفرادی به بارسلون ادامه دارد

سپس به لارامبلا  La Rambla  خیابانی عریض  که به‌خاطر غرفه‌های گل، دکه‌های پنیر و خرده‌فروشی‌هایش معروف است بروید، به یاد داشته باشید خیابان لارامبلا مکانی برای جیب برها  نیز هست، بنابراین در سفر انفرادی به بارسلون مراقب کیف کوله واشیای قیمتی خودباشید و آنها  را نزدیک بدن خود نگه دارید. سابقا لارامبلا محل نگهداری و فروش دام مانند مرغ و خوک بود، اما سالهاست که دیگرفروش آنها در لارامبلا مجاز نیست و لارامبلا    La Rambla اصالت خود را از دست داده است. هنوز هم می توانید افراد زیادی را پیدا کنید که در گوشه و کنار  لارامبلا مشغول خرید سوغات هستنند.

Gran Teatre de Liceu

 تئاتر بزرگ لیسیو معروف ترین تئاتر و خانه اپرا بارسلون در همین نزدیکی است. می‌توانید این  تئاتر با تزئینات فوق‌العاده با تاریخی چشمگیر را ببینید زیرا سه بار سوخته است. قدیمی ترین بازار سرپوشیده بارسلون درست از جلوی تئاتر می گذرد. ساختمان هنر دکو به تنهایی ارزش دیدن را دارد، اگرچه ارائه تازه ترین و بهترین محصولات از سراسر اسپانیا در این بازارتقریباً بی نظیر است. در اینجا بوها و رنگ ها تجربه ای فراموش نشدنی در سفر انفرادی به بارسلون برایتان باقی میگذارند..

در انتهای لا رامبلا، بنای یادبود کریستوفر کلمب، ستونی به ارتفاع 60 متر قرار دارد که برای ادای احترام به کاوشگر معروف برپا شده است. سپس به سمت مارینا بروید تا از کنار قایق‌های تفریحی  و در امتداد ساحل  از اسکیت‌بازان، دوچرخه‌سواران و دوندگان در امتداد تفرجگاه عبور کنید. از باشگاه‌های ساحلی معروف بارسلون مانند پاچا و اپیوم رد شوید و با عبور از سواحل به بندر المپیک بروید و برای صرف شام توقف کنید. شب را به تماشای یک نمایش فلامنکو بگذرانید .

معماری را فراموش نکنید!

Palacio Guell

روز دوم سفر انفرادی به بارسلون را با لذت بردن از معماری بارسلون بگذرانید. سه نمونه از بهترین نمونه های هنر دکو و معماری گائودی عبارتند از Palacio de la Musica، Casa Milà و Palacio Guell.

از Passeig de Gracia برای رسیدن به Casa Milà (همچنین به نام La Pedrera) که دارای نمای سنگی  و گلدسته‌های رنگارنگ و راه پله‌های مارپیچ است، شروع کنید تا به کازا باتلو Casa Batlló در پاسیگ دو گراسیا Passeig de Gràcia برسیدد. این خانه افسانه ای سقفی فلس دار و فضای داخلی غارمانند دارد و یک کالیدوسکوپ از رنگ ها است. از اینجا میتوانید پیاده روی کنید یا با مترو به پارک گوئل بروید.این پارک با خانه اژدهاهای موزاییکی و کلبه های زیبایش، نه تنها یکی از زیبایی های نمادین سفر انفرادی به بارسلون است، بلکه از مناظر عالی نیزبرخوردار است.

در این منطقه با پیاده روی در جنگل، دیوارهای سرامیکی رنگارنگ و مسیرهای پیاده روی زیبا،که به باغ شهر تبدیل شده و یکی از بزرگترین پروژه های شهر بوده است را تماشا کنید و لذت ببرید. ورود به بیشتر قسمت های پارک رایگان است، اما باید بلیط ورودی به منطقه تاریخی را خریداری کنید. پارک مجهز به پله‌های برقی است که برای بالا رفتن ازسربالایی ها به بازدید کنندگان  کمک می‌کند.

برای ناهارمیتوانید در یکی از کافه های امتداد دالت تراوسرا  Travessera de Dalt یا هر جای دیگری در مسیر Sagrada Familia توقف کنید .

و باز هم آنتونی!

مکان بعدی سفر انفرادی به بارسلون کلیسای باسیلیکا است که  می توانید تا انجا پیاده روی کنید یا با مترو بروید. این کلیسای معروف کاتولیک رومی به سبک نئوگوتیک  توسط آنتونیو گائودی طراحی شده است .کار بر روی باسیلیکا در سال 1882 آغاز شد و یکی از طولانی ترین پروژه های عمرانی است که قرار است در سال 2030 تکمیل شود. از آنجا که هنوز در حال ساخت است، به جای پرداخت هزینه برای رفتن به داخل، در قسمت بیرونی آن قدم بزنید و آثار هنری بیرون کلیسا راتماشا کنید.

بعدازظهر را در میدان اسپانیا Plaça d’Espanya بگذرانید، واز تماشای فواره در وسط میدان لذت ببرید .

سپس در سفر انفرادی به بارسلون نوبت به موزه ملی هنر کاتالونیا میرسد. این ساختمان به خودی خود یک اثر هنری است و در داخل آن مجسمه‌هایی را در میان نقاشی‌های دیواری رومانسک ، در سفری به هنر کاتالونیا از قرن دهم تا قرن بیستم خواهید دید . از اینجا به تپه مونتجوئیک Montjuic  بروید و قبل از تماشای مناظر شهر در هنگام غروب استادیوم قدیمی المپیک، قلعه و Fundació Joan Miró را با شگفتی تحسین کنید. برای شام در این منطقه بمانید (در داخل لاس آرناس رستوران های خوبی وجود دارد) و شب هنگام فواره جادویی  Plaça d’Espanya  تماشایی است.

جاهای دیدنی بارسلون که باید دید..

محله گوتیک

قلب قرون وسطایی بارسلون به قدری فضای قدیمی آن غالب است که احساس می کنید به یک افسانه وارد شده اید، به خصوص وقتی کلیسای جامع گوتیک بارسلون را با تمام شکوه و عظمت آن ببینید.

بقایای دیوارهای رومی بین La Rambla و Via Laietana، امتداد دارند در میان شبکه‌ای از خیابان‌های کوچک اغلب سنگ‌فرش ‌شده با قدیمی‌ترین و عجیب‌ترین مغازه‌ها ،. قابل توجه ترین آنها با یک پلاک کوچک روی سنگفرش مشخص شده اند. (زمان = 2 ساعت)

La Rambla de Cataluña

این خیابان عریض به خاطر غرفه های گل، غرفه های پنیر و خرده فروشی هایش معروف است. این بلوار 1.2 کیلومتری مکانی برای یافتن سوغاتی با  هر چیزی است که روی آن «بارسلون» نوشته شده است. سابقا محل نگهداری و فروش دام مانند مرغ و خوک بوده، اما این دیگر مجاز نیست، بنابراین La Rambla اصالت خود را از دست داده است. مجسمه های نقاشی شده انسان و کافه های گران قیمت را در طول مسیری که به اسکله منتهی می شود  خواهید یافت. (زمان = 1-2 ساعت)

ساگرادا فامیلیا

Sagrada Familia

بارسلون باید بیشتر به خاطر کلیسای کاتولیک رومی معروفش شناخته شود. باسیلیکا طراحی شده توسط آنتونیو گائودی، معمار مشهور، به سبک نئوگوتیک است، کار بر روی باسیلیکا در سال 1882 آغاز شد و یکی از طولانی‌ترین پروژه‌های ساختمانی است که قرار است در سال 2030 تکمیل شود. پس از اتمام این اثر هنری شگفت‌انگیزمرتفع ترین کلیسای جامع اروپا خواهد شد. (زمان = 2-3 ساعت)

پارک گوئل

این پارک زیبا  بینشی از تخیل گائودی معروف است. خانه اژدهاهای موزاییکی و کلبه های زیبا، نه تنها یکی از ویژگی های نمادین سفر انفرادی به بارسلون است، بلکه مناظر عالی را میتوان در آن دید . این منطقه  جنگلی،با دیوارهای سرامیکی رنگارنگ و مسیرهای پیاده روی زیبا، به باغ شهر تبدیل شده و یکی از بزرگترین پروژه های شهر بوده است. بیشتر این پارک رایگان است، اما شما باید بلیط منطقه تاریخی را خریداری کنید. . (زمان = 2-3 ساعت)

کلیسای جامع صلیب مقدس و سنت اولالیا

قدمت کلیسای جامع صلیب مقدس و سنت اولالیا به قرن سیزدهم باز می گردد. این محل مقر اسقف اعظم بارسلون است و به نام دختر جوانی به نام سانتا اولالیا نامگذاری شده است که گفته می شود به دلیل امتناع از دست کشیدن از دین به قتل رسیده است. کلیسای جامع از بیرون و داخل بسیار زیبا و دیدنی است. نزدیک کلیسا نوازندگانی را خواهید دید که در بیرون از خانه مردم را سرگرم می کنند. (زمان = 1-2 ساعت)

Casa Batlló

 آنتونیو گائودی بارسلون را به عنوان یکی از چشمگیرترین شهرهای معماری روی نقشه جهان قرار داده است. علاوه بر پارک گوئل و ساگرادا فامیلیا، یکی از آثار معروف دیگر او Casa Batllo است. این سایت میراث جهانی یونسکو که به عنوان اژدها (در اشاره به افسانه سنت جورج) شناخته می شود. خانه افسانه‌ای با فضای داخلی غارمانند و کالیدوسکوپی از رنگ‌ها است. (زمان = 2-3 ساعت).

بارسلون را تماشا کنید

مکان های زیادی برای دیدن منظره شهر وجود دارد. تپه مونتجویک یک دیدبان عالی است. یا با تله کابین یا اتوبوس به سمت بالا بروید. به سمت Bunkers del Carmel در ناحیه El Carmel به سمت منظره روی تپه Rovira بروید تا چشم‌اندازی عالی داشته باشید.

اگر ترجیح می دهید منظره ای با یک لیوان کاوا در دست داشته باشید، Barceló Raval یک هتل چهار ستاره با بار 360 است که به دلیل مناظر 360 درجه آن به این نام خوانده می شود. نوشیدنی ها ارزان نیستند، اما بدانید برای دیدن مناظر هزینه می کنید.

تیبیدابو با 512 متر ارتفاع بلندترین نقطه بارسلون است. این شهربازی که مشرف به شهر است نه تنها بهترین مناظر را در سفر انفرادی به بارسلون به شما ارائه می دهد، بلکه یک کلیسای خیره کننده نیز دارد که می توانید وارد آن شوید. با مترو L7 به آونیدا تیبیدابو Avenida Tibidabo و سپس ترامویا بلو Tramvia Blau به Placa Dr Andreu بروید، جایی که فونیکولر از آنجا حرکت می‌کند.

از شلوغی و جمعیت فرار کنید

صادقانه بگوییم، فرار ازشلوغی و جمعیت در بیشترجاهای دیدنی سفر انفرادی به بارسلون سخت است، اما اگر به اندازه کافی صبح زود به Bunkers del Carmel بروید، منظره ای شگفت انگیزبدون جمعیت  خواهید دید.

پارک گوئل یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری اینجاست، اما درست در پشت پارک، منطقه‌ای طبیعی وجود دارد که می‌توانید از دست گردشگران فرار کنید. در اینجا تنها افرادی که با آنها روبرو می شوید مردم محلی هستند که با سگ های خود برای پیاده روی آمده اند.

اگر عاشق فوتبال هستید..!

Casa Batlló

در سفر انفرادی به بارسلون از نیوکمپ، بزرگترین استادیوم اسپانیا و خانه FB بارسلون دیدن کنید. اگر خوش شانس باشید می توانید در طول سفر خود به اینجا یک بازی تماشا کنید یا برای دیدن جام های اروپایی و غرفه اختصاص داده شده به مسی، یکی از مشهورترین بازیکنان فوتبال، در اطراف استادیوم گشت بزنید.

در آخر؛ بهترین موزه های بارسلون کدامند؟

در اینجا موزه های بسیار خوبی برای انتخاب وجود دارد. اگر وقتتان کم است، موارد مورد علاقه ما در سفر انفرادی به بارسلون در اینجا آمده است.

یکی از زیباترین موزه های اینجا موزه ملی هنر کاتالونیا است که در Placa Espana با منظره ای شگفت انگیز  واقع شده است. این ساختمان به خودی خود یک اثر هنری است و در داخل آن مجسمه‌هایی را در میان نقاشی‌های دیواری رومانسک  بازدید خواهید کرد، گویا سفری به هنر کاتالونیا از قرن دهم تا قرن بیستم رفته اید. موزه پیکاسو  مجموعه وسیعی از آثار هنری پابلو پیکاسو، هنرمند مشهور اسپانیایی است که مدتی را در بارسلون گذرانده است. این موزه ممکن است کوچک باشد اما ارزش بازدید برای کاوش در تالارهای قرون وسطایی و دیدن آثار اولیه او را دارد.

بنیاد Joan Miró در تپه Montjuic واقع شده است و موزه‌ای از هنر مدرن است که توسط Joan Miró، هنرمندی رویایی برای الهام بخشیدن به هنرمندان جوان برای کشف  هنر معاصر تأسیس شده است. حتی خود ساختمان نیز یک اثر هنری غول پیکر است.

نظرات کاربران