هزینه سفر به بارسلونا

هزینه سفر به بارسلونا، چقدر پول با خودمان ببریم؟

برای برنامه‌ریزی سفر قبل از هرچیز نیاز دارید تا ریز هزینه‌های لازم را بدانید، تا بر اساس بودجه‌ای که دارید تصمیم‌ بگیرید. بارسلونا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در اروپا شناخته می‌شود. جاذبه‌های گردشگری این شهر چنان زیبا است که بسیاری از گردشگران فارق از هر بودجه‌ای سعی می‌کنند تجربه‌ی تماشای این دیدنی‌ها را به دفترچه خاطرات خود اضافه کنند. سالانه بیش از 32 میلیون گردشگر از این شهر زیبا بازدید می‌کنند. چنین آماری این ذهنیت را به مخاطب القا می‌کند که احتمالا هزینه‌ سفر به بارسلونا برای یک اقامت چند روزه از هتل گرفته تا رفت‌وآمد و خوردوخوراک باید بالا باشد. اما واقعیت این است که شما با هر بودجه‌ای می‌توانید به بارسلونا سفر کنید و از تماشای جاذبه‌های گردشگری آن لذت ببرید. فرقی نمی‌کند گردش در ساحل را ترجیح می‌دهید، یا بازدید از آثار تاریخی و هنری را، با هر بودجه‌ای می‌توانید مطابق سلیقه‌ی خود تفریح کنید. اگر قصد سفر به این شهر دیدنی و جذاب را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با ریز هزینه سفر به بارسلونا آشنا شویم.

Tour europe

بلیط هواپیما تهران بارسلون را همین حالا رزرو کنید!

هزینه لازم برای اخذ ویزای اسپانیا

هزینه سفر به بارسلونا

هزینه‌ و شرایط لازم برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا بسته به کشوری که از آن اقدام می‌کنید متفاوت است. اما به صورت معمول افراد بین 12 تا 80 سال، 80 یورو و کودکان بین  6 تا 12 سال، 40 یورو باید بپردازند. کودکان زیر 6 سال و افراد بالای 80 سال از پرداخت هزینه‌ ویزا معاف هستند. شرایط استثنا نیز در مورد هزینه‌ ویزا وجود دارد؛ برای مثال، اگر با شهروندی از اسپانیا یا اتحادیه‌ی اروپا نسبت خونی داشته باشید نیازی به پرداخت هزینه ویزا نیست. شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و سوئیس نیز از پرداخت هزینه ویزای توریستی اسپانیا معاف هستند. 

مقایسه هزینه سفر به بارسلونا با دیگر شهرهای اسپانیا 

اگر هنوز در انتخاب شهر مقصد خود تردید دارید با ما همراه باشید تا هزینه‌ سفر به بارسلونا را با بعضی دیگر از شهرهای بزرگ اسپانیا مقایسه کنیم. بارسلونا در مقایسه با دیگر شهرهای بزرگ اسپانیا جاذبه‌های گردشگری و دیدنی بیشتری دارد و به تبع گردشگران بیشتری به این شهر سفر می‌کنند. تنوع اقامتگاه‌ها و رستوران‌ها در بارسلونا نسبت به شهرهایی مثل مادرید یا والنسیا بیشتر است. به طور کلی، با توجه میزان بالای ورود گردشگر، ممکن است مخارج سفر به بارسلونا در بعضی موارد مثل اقامتگاه، رستوران و تفریحات نسبت به شهرهای دیگر گران‌تر باشد. در مقایسه شهر مادرید از نظر هزینه‌ها شهری متوسط به شمار می‌رود و هزینه‌های سفر به آن نسبت به هزینه سفر به بارسلونا کمتر است. شهر والنسیا نیز به عنوان شهری کوچک در مقایسه با دو شهر دیگر هزینه‌های کمتری برای سفر می‌طلبد. 

هزینه بلیط هواپیما به مقصد بارسلونا

هزینه بلیط هواپیما با توجه به مبدا متغیر است. اگر از مبدا تهران به سمت بارسلونا سفر می‌کنید، بسته به نوع پروازی که انتخاب می‌کنید بین 500 تا 8000 دلار باید هزینه کنید. 

سیستم حمل و نقل و هزینه گردش در بارسلونا

سیستم حمل و نقل و هزینه گردش در بارسلونا

بارسلونا سیستم حمل و نقل گسترده‌ای دارد. خطوط مترو و اتوبوس تقریبا تمام شهر را پوشش می‌دهند و همین باعث کمی صرفه‌جویی در هزینه سفر به بارسلونا می‌شود. بسته به مقصدی که انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از هرکدام از این وسائل حمل و نقل استفاده کنید. در صورتی که محدودیت بودجه ندارید، گزینه‌ی اجاره‌ی ماشین را هم می‌توانید مد نظر قرار دهید. 

هزینه گردش در بارسلونا با مترو

مترو یکی از بهترین گزینه‌ها برای جابجایی در شهر به شمار می‌رود و هزینه گردش در بارسلونا را به شدت کاهش می‌دهد و گردشگران بسیاری برای رفت‌وآمد از این وسیله استفاده می‌کنند. پس از ورود به ایستگاه مورد نظر، می‌توانید از دستگاه‌های خودکار بلیط تهیه کنید و هزینه‌ آن را نقد بپردازید. هزینه بلیط مترو 2.5 دلار است. اما در صورتی که قصد دارید چند بار از مترو استفاده کنید، می‌توانید یک کارت 10 سفره تهیه کنید که هزینه‌ آن 10 دلار است. با توجه به این آمار، استفاده از مترو برای رفت‌وآمد بهترین روش برای کاهش هزینه سفر به بارسلونا به شمار می‌رود.

اتوبوس

اتوبوس‌ها نیز از وسائل حمل‌ونقل پرطرفداری هستند که به کاهش مخارج سفر به بارسلونا کمک می‌کنند. با استفاده از اتوبوس، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ گردش در بارسلونا و رسیدن به مقصد مورد نظر، می‌توانید از تماشای مناظر شهری لذت ببرید. بسیاری از شهروندان از مترو استفاده می‌کنند و اتوبوس‌ها معمولا خلوت‌تر هستند. در صورتی که کارت ده سفره مترو را تهیه کنید می‌توانید برای اتوبوس نیز از آن استفاده کنید. در غیر این صورت باید 2.5 دلار به راننده بپردازید. فراموش نکنید که وقتی به ایستگاه مورد نظر خود نزدیک شدید دکمه‌ی قرمزی که روی میله‌ها یا دیواره‌‌ی اتوبوس می‌بینید فشار دهید تا اتوبوس در همان ایستگاه توقف کند. 

کرایه اسکوتر یا دوچرخه در بارسلونا

هزینه سفر به بارسلونا

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که دوست دارند در راه رسیدن به مقصد کمی هم تفریح کنند، پیشنهاد می‌کنیم اسکوتر یا دوچرخه کرایه کنید. با این کار علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه سفر به بارسلونا کمی هم ورزش می‌کنید. شما با پرداخت تنها 30 دلار می‌توانید یک اسکوتر کرایه کنید. در صورتی که دوچرخه را ترجیح می‌دهید کافیست اپلیکیشن Donkey Republic را روی گوشی خود نصب کنید. از طریق این برنامه نزدیک‌ترین دوچرخه به خود را پیدا کرده و قفل آن را باز کنید. برای یک روز کامل استفاده از دوچرخه تنها 13 دلار باید بپردازید.

هزینه گردش در بارسلونا با تاکسی

در بررسی هزینه های لازم برای سفر به بارسلونا به این نتیجه رسیدیم که رفت‌و‌آمد با تاکسی نیز مقرون‌به‌صرفه به حساب می‌آید. هزینه اولیه ورود به تاکسی 2.5 دلار است و پس از آن به ازای هر کیلومتر 1.5 دلار اضافه می‌شود. اگر در مسیر نیاز به توقف دارید باید بدانید که تاکسی‌ها به ازای هر ساعت انتظار 25 دلار دریافت می‌کنند. 

اجاره ماشین در بارسلونا

اگر برای هزینه سفر به بارسلونا با محدودیت بودجه مواجه نیستید و ترجیح می‌دهید خودتان در این شهر زیبا پشت فرمان بنشینید می‌توانید از شرکت‌های اجاره‌ خودرو ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید. هزینه اجاره‌ ماشین در بارسلونا از 68 دلار تا 253 دلار متغیر است. این قیمت به مدل ماشین و تجهیزات آن بستگی دارد. 

هزینه لازم برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی در بارسلونا

کلیسا بارسلونا

قطعا بازدید از جاذبه‌های گردشگری و هنری بخش مهم سفر به بارسلونا به شمار می‌رود. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به ساگرادا فمیلیا، کازا بالیو، موزه پیکاسو و پارک گوئل اشاره کرد. شما هر برنامه‌ای که برای هزینه سفر به بارسلونا داشته باشید می‌توانید در این شهر زیبا بگردید و اماکن دیدنی آن را ببینید. کم‌خرج‌ترین تفریح در بارسلونا قدم زدن در خیابان‌های مشهور و دیدنی مثل لارامبلاس و پسیج دِ گارسیاست. این شهر زیبا پارک‌های دیدن فراوانی دارد، حتما بخشی از بودجه لازم برای سفر به بارسلونا را به گشتن در پارک‌هایی مثل هزارتوی هورتا، دیاگونال، سیتادلا و دیدنی‌های آنها اختصاص دهید. اگر قصد دارید جاذبه‌های هنری و معماری را ببینید باید کمی از بودجه لازم برای سفر به بارسلونا را به این کار اختصاص دهید. در هزینه سفر به بارسلونا، متوسط پولی که برای ورودی جاذبه‌های گردشگری باید در نظر بگیرید، بین 9.90 دلار تا 30 دلار است. مثلا، ساگرادا فمیلیا بیشترین ورودی را دارد و اگر بخواهید تمام بخش‌های آن را ببینید باید 30 دلار بپردازید. بازدید بعضی از موزه‌ها در روزهای خاصی از ماه رایگان است؛ برای مطلع شدن از برنامه‌ آنها حتما سایت‌ مربوط به موزه مورد نظر خود را بررسی کنید. در صورتی که کارت‌ها و پاسپورت‌های شهری بارسلونا را تهیه کنید، می‌توانید بعضی از این جاذبه‌ها را به صورت رایگان ببینید. این کارت‌های گردشگری حدود 45 دلار قیمت دارند. با داشتن این کارت‌ها شامل تخفیف می‌شوید و به این ترتیب در هزینه سفر به بارسلونا کمی هم صرفه‌جویی می‌کنید.

هزینه سفر به بارسلونا با کمترین بودجه

بارسلونا به عنوان یکی از پربازدیدترین شهرهای اسپانیا به شمار می‌رود. شما با هر بودجه‌ای می‌توانید از تماشای جاذبه‌های گردشگری و دیدنی بارسلونا لذت ببرید؛ تقریبا گردشگری نیست که ناراضی از پایتخت کاتالونیا به خانه برگردد. هزینه سفر به بارسلونا در مقایسه با بسیاری از دیگر شهرهای اروپا آنقدرها هم بالا نیست و با بودجه‌ای منطقی و محدود نیز می‌توان گوشه و کنار این شهر را گشت. اگر بودجه‌ی آنچنانی برای این سفر ندارید، می‌توانید در حتی هاستل اقامت کنید. لزوما نیاز نیست برای رفت‌وآمد در بارسلونا از تاکسی یا اتومبیل کرایه‌ای استفاده کنید و با استفاده از مترو و اتوبوس می‌توانید علاوه بر صرفه‌جویی در مخارج سفر به بارسلونا، در میان مردم رفت‌وآمد کنید و بیشتر در فرهنگ زندگی روزمره‌ی مردم غرق شوید. شاید تصور کنید بهترین غذاهای بارسلونایی تنها در رستوران‌های چند ستاره پیدا می‌شود، اما این تصور درستی نیست و شما در کوچه پس کوچه‌های این شهر زیبا و منظم می‌توانید بهترین تاپاس‌ها و غذاهای اصیل اسپانیایی را با هزینه‌ای خیلی کمتر تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا مخارج سفر به بارسلونا را با کمترین بودجه بررسی کنیم. 

برای کاهش هزینه سفر به بارسلونا کجا اقامت کنیم؟

هزینه سفر به بارسلونا

اینکه چقدر از هزینه سفر به بارسلونا را برای اقامتگاه‌ در نظر بگیرید به شرایط سفر و ترجیح شما بستگی دارد. اما اگر دوست دارید کمی مخارج سفر خود را کاهش دهید هتل‌ها و هاستل‌های ارزان اما با کیفیت بسیاری وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. اساسا هزینه سفر به بارسلونا با توجه به فصل و تعداد مسافران تغییر می‌کند و قیمت اقامت در هتل‌ها هم از این قائده مستثنی نیست. هزینه‌ اقامتگاه‌های ارزان در بارسلونا از 40 یورو در هاستل‌های تخت خوابی تا 150 یورو در هتل‌های دو یا سه ستاره متغییر است. 

در کدام هتل های ارزان اقامت کنیم

بارسلونا هتل‌های ارزان اما با کیفیت بسیاری دارد. بسیاری از این هتل‌های ارزان در محله‌ی گوتیک و اطراف کاخ کاتالونیا واقع شده‌اند. همین موقعیت مکانی باعث شده این هتل‌ها بین گردشگرانی که ارزان سفر می‌کنند محبوبیت زیادی داشته باشند. از جمله این هتل‌ها می‌توان به آیری هتل روسلون، هتل بارسلونا یونیورسال و هتل بارسلونا لاس رامبلاس اشاره کرد. این سه هتل تقریبا در مرکز شهر واقع شده‌اند و دسترسی خوبی به مترو دارند. اگر قصد دارید هم در هتل اقامت کنید و هم در هزینه‌ های لازم برای سفر به بارسلونا صرفه‌جویی کنید، ما این دست هتل‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای اقامت در این هتل‌ها باید بین 70 تا 120 یورو به ازای هر شب بپردازید. 

معرفی هاستل های ارزان بارسلونا

برای کسانی که ارزان سفر می‌کنند و به خصوص برای بگ‌پکرها که به دنبال کاهش حداکثری هزینه سفر به بارسلونا هستند اقامت در هاستل بهترین گزینه است. شاید در ذهن بسیاری از مردم هاستل‌ها مکان‌هایی شلوغ و غیربهداشتی و از نظر ظاهری زشت باشند، اما بسیاری از هاستل‌های شهر بارسلونا در ساختمان‌های سنتی و زیبای اسپانیایی تاسیس شده‌اند و بسیاری از اتاق‌ها بالکن‌های مشرف به خیابان دارند. به طور متوسط، برای اقامت در یک هاستل ارزان قیمت در بارسلونا باید بین 13 تا 30 دلار به ازای هر شب هزینه کنید. از جمله هاستل‌های محبوب بارسلونا می‌توان به هاستل سنت جوردی، مدیترینین یوث هاستل و هاستل yeah اشاره کرد. این سه هاستل در مرکز شهر واقع شده‌اند و تنها حدود سی دقیقه با جاذبه‌های دیدنی بارسلونا فاصله دارند.

در بارسلونا کجا غذای ارزان و با کیفیت بخوریم؟

مرکنت دِسانتا کاترینا

قطعا هنگام برنامه‌ریزی برای هزینه سفر به بارسلونا یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید در نظر بگیرید هزینه خورد و خوراک است. وقتی تمام روز سرگرم گشت‌وگذار و بازدید از دیدنی‌های این شهر زیبا می‌شوید باید به فکر تامین انرژی هم باشید. اگر قصد دارید در مخارج سفر به بارسلونا و هزینه خورد و خوراک صرفه‌جویی کنید انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. یکی از غذاهای سنتی و قدیمی بارسلونا منودل‌دیا است. قیمت این غذای خیابانی از سال 1965 تغییر نکرده است و برای این غذا تنها باید یک سنت بپردازید. از دیگر رستوران‌های ارزان‌قیمت بارسلونا می‌توان به مرکنت دِسانتا کاترینا و مرکنت دِسانتا آنتونی اشاره کرد. در سفر خود به این شهر فراموش نکنید که حتما تاپاس‌های مشهور بارسلونایی را امتحان کنید. این غذای اصیل اسپانیایی را با انواع قیمت‌ها و تقریبا در تمام رستوران‌ها می‌توانید پیدا کنید. از جمله تاپاس‌های محبوب می‌توان به ماهی‌ مرکب سرخ‌شده، کوفته و چوریزو اشاره کرد.

برای کاهش مخارج سفر به بارسلونا کجا سوغاتی ارزان بخریم؟

خرید سوغاتی یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز هر سفر به شمار می‌رود. اگر قصد دارید بخشی از بودجه لازم برای سفر به بارسلونا را به خرید اختصاص بدهید با ما همراه باشید تا سری به مراکز خرید ارزان‌قیمت بارسلونا بزنیم. یکی از فروشگاه‌های ارزان پیشنهادی لاروکا ویلیج است. در این مرکز خرید بزرگ بیش از 100 برند معروف و لوکس شعبه دارند. اما نیازی نیست نگران قیمت‌های بالای این برندها باشید. این فروشگاه‌ها کالکشن‌های قدیمی‌تر خود را با قیمت بسیار کمتری می‌فروشند. میزان تخفیف این فروشگاه‌ها تا 60 درصد می‌رسد و در زمان حراج‌های فصلی این تخفیف بیشتر هم می‌شود. از دیگر اوت‌لت‌های ارزان‌ قیمت در بارسلونا می‌توان به نامبروان و کاستو اشاره کرد. این دو فروشگاه بزرگ نیز اجناس برندهای معروف مانند دیزل، رلف لارن و دیزل را با حدود 60 درصد تخفیف عرضه می‌کنند.  

هزینه سفر به بارسلونا با بودجه‌ی معمولی

تا به اینجا هزینه سفر به بارسلونا را با کمترین بودجه بررسی کردیم. اما اگر میزان بودجه‌ لازم برای سفر به بارسلونا را کمی بیشتر در نظر گرفته‌اید در زمینه‌های مختلف انتخاب‌های بیشتری خواهید داشت. همانطور که گفتیم شما با هر بودجه‌ای می‌توانید در این شهر بگردید و از تماشای زیبایی‌های آن لذت ببرید. شما با اختصاص یک بودجه‌ی معقول برای هزینه سفر به بارسلونا می‌توانید در هتل‌های 2 و 3 ستاره یا اقامتگاه‌های معمولی‌تر اقامت کنید. برای خورد و خوراک نیز رستوران‌های معمولی اما با کیفیت بسیاری در سطح شهر هستند که طرفداران بسیاری بین مردم و گردشگران دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر هزینه سفر به بارسلونا با بودجه معمولی را بررسی کنیم.

برای صرفه جویی در هزینه سفر به بارسلونا کجا اقامت کنیم؟

هزینه سفر به بارسلونا

پایتخت کاتالونیا به عنوان یک شهر توریستی که گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری دارد. این هتل‌ها طیف وسیعی از قیمت و کیفیت را شامل می‌شوند. اگر تصمیم دارید کمی بودجه لازم برای سفر به بارسلونا را بالا ببرید ما اقامت در هتل‌های 2 و 3 ستاره و اقامتگاه‌های معمولی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هزینه اقامت در هتل های 2 و 3 ستاره در بارسلونا

هتل‌های میان‌رده و 2 و 3 ستاره را می‌توانید در سراسر بارسلونا پیدا کنید. محله‌ی گوتیک و اطراف کاخ کاتالونیا محبوب‌ترین هتل‌های میان‌رده را دارند. از جمله هتل‌های این محدوده می‌توان به آری هتل روسلون، هتل بارسلونا یونیورسال و هتل بارسلونا لاس رامبلاس اشاره کرد. این سه هتل فاصله‌ی کمی تا ایستگاه‌های مترو دارند و همین موضوع رفت‌وآمد را برای شما راحت‌تر می‌کند. به طور میانگین هزینه یک شب اقامت در این هتل‌ها حدود 125 دلار است.

هزینه اقامت در اقامتگاه‌های معمولی Airbnb

بسیاری از گردشگرانی که دوست دارند در هزینه سفر به بارسلونا صرفه‌جویی کنند، ترجیح می‌دهند از طریق سایت Airbnb اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند. در این سایت می‌توانید اقامتگاه‌های عالی را با قیمت‌های بسیار مناسب پیدا کنید. فقط کافیست محله‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. پیشنهاد ما محله‌ی گوتیک و خیابان‌های اطراف کاخ کاتالونیاست. این محله‌ها دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری و مترو دارند. هزینه یک شب اقامت در این نوع اقامتگاه‌ها بسته به محله و امکانات آپارتمان از 50 دلار شروع می‌شود.

برای صرفه‌جویی در هزینه‌ سفر به بارسلونا کجا غذا بخوریم؟

رستوران‌های محلی بارسلونا

اگر دوست دارید هم غذاهای اصیل اسپانیایی را تجربه کنید و هم در هزینه سفر به بارسلونا کمی صرفه‌جویی کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به رستوران‌های محلی بزنید. یک وعده غذا در یک رستوران معمولی برای دو نفر حدود 64 دلار هزینه دارد. پیشنهاد می‌کنیم حتما تاپاس‌های محلی را امتحان کنید. این غذا انواع بسیار متنوعی دارد و با قیمت‌های متنوعی هم سرو می‌شود. برای این غذا در یک رستوران معمولی باید حدود 5 تا 10 دلار هزینه کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که تاپاس‌ها در حجم زیادی سرو می‌شوند و گاهی یک بشقاب تاپاس برای دو نفر کفایت می‌کند. از جمله رستوران‌های معمولی اما با کیفیت می‌توان به چن جی، بودِبی، کارِردِبلای و کان پایچانو اشاره کرد. 

مراکز خرید معمولی و مقرون به صرفه در بارسلونا

تنوع مراکز خرید در بارسلونا بسیار زیاد است و از بازارهای قدیمی تا بوتیک‌های شیک را شامل می‌شود. اگر قصد دارید بخشی از هزینه سفر به بارسلونا را به خرید اختصاص دهید ما پیشنهادهای خوبی برای شما داریم. یکی از بازارهای محبوب بارسلونا که قیمت‌های معقولی دارد منطقه‌ی کاخ کاتالونیاست. این خیابان 250 متری تنها کمی با خیابان لاس رامبلاس فاصله دارد. تنوع کالاهایی که در این خیابان به فروش می‌رسد بسیار زیاد است و از پوشاک گرفته تا لوازم ماهیگیری را در این خیابان می‌توانید پیدا کنید. از دیگر خیابان‌های بارسلونا که در آنها می‌توانید اجناس را با قیمت مناسب تهیه کنید می‌توان به پسیج دِگارسیا، پورتان دِ آنخل و کارر دی فونتانلا اشاره کرد. گشتن بین مغازه‌ها و سوغاتی‌فروشی‌های محله گوتیک را نیز فراموش نکنید. در این محله می‌توانید دست‌سازه‌های اصیل اسپانیایی را به عنوان سوغاتی خریداری کنید. 

هزینه سفر به بارسلونا با بودجه‌ بالا

هزینه سفر به بارسلونا

بارسلونا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در اسپانیا برای افرادی که محدودیت بودجه ندارند مقصد لوکسی به شمار می‌رود. اگر برای هزینه سفر به بارسلونا با محدودیت مواجه نیستید راه‌های زیادی برای لذت بردن از این سفر پیش روی شماست. 

با بودجه بالا در بارسلونا کجا اقامت کنیم؟

وقتی از یک سفر لوکس صحبت می‌کنیم اولین چیزی که به ذهن می‌آید هتل‌های لوکس و 5 ستاره هستند. بارسلونا به عنوان یک شهر توریستی هتل‌ها و هتل بوتیک‌های لوکس بسیاری دارد. اغلب این هتل‌ها امکانات خاص و پیشرفته‌ای دارند و همین گردشگران بسیاری را جذب این هتل‌ها می‌کند. از جمله این امکانات می‌توان به استخر، سالن‌های ورزشی و ماساژ اشاره کرد. در کنار این هتل‌ها، اگر فضاهای شخصی‌تر را ترجیح می‌دهید می‌توانید ویلا یا خانه‌های شخصی اجاره کنید. اگر قصد دارید از چنین امکاناتی استفاده کنید باید بخش زیادی از هزینه سفر به بارسلونا را برای اقامتگاه اختصاص دهید. 

هزینه اقامت در هتل های لوکس در بارسلونا

هتل‌های لوکس بارسلونا به واسطه‌ی امکانات خاص و خدمات ویژه طرفداران بسیاری بین قشر مرفه گردشگران دارند. اگر قصد دارید بخش زیادی از هزینه سفر به بارسلونا را خرج هتل کنید با ما همراه باشید تا با بعضی از هتل‌های لوکس بارسلونا آشنا شویم. یکی از این هتل‌ها هتل دابلیو بارسلوناست. این هتل پنج ستاره یکی از لوکس‌ترین هتل‌های بارسلونا به شمار می‌رود و چشم‌انداز زیبایی رو به دریای مدیترانه دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر، سالن ماساژ، خدمات اتاق بیست و چهار ساعته و سالن بدنسازی اشاره کرد. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب از 788 دلار شروع می‌شود و تا 1000 دلار ادامه دارد. هتل آرتز بارسلونا یکی دیگر از هتل‌های لوکس و معروف شهر است که دو رستوران با گواهی میشلین را در خود جای داده است. هتل آرتز مشرف به ساحل بارسلونتا ساخته شده و فاصله‌ی کم از مرکز شهر دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به دو استخر روباز، سالن بدنسازی، سالن ماساژ لوکس و سالن زیبایی اشاره کرد. هزینه یک شب اقامت در این هتل از 900 دلار شروع می‌شود و تا 1500 دلار متغیر است. از دیگر هتل‌های لوکس بارسلونا با محدوده‌ی قیمتی مشابه می‌توان به هتل هیلتون دیاگونال، هتل اوفِلیاس و هتل مِلیا بارسلونا اشاره کرد.

هزینه اقامت در آپارتمان‌ها و ویلاهای لوکس

Airbnb

شما از طریق سایت‌هایی مثل Airbnb می‌توانید ویلا و خانه‌های لوکس برای اقامت اجاره کنید. این خانه‌ها در سرتاسر بارسلونا قابل دسترسی هستند و هزینه آنها بسته به امکانات، تعداد اتاق و موقعیت مکانی متفاوت است. برای یک شب اقامت در این ویلا‌ها باید بین 500 تا 6000 دلار هزینه کنید. 

بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های بارسلونا

وقتی در مخارج سفر به بارسلونا با محدودیت مواجه نباشید دست شما برای انتخاب رستوران و امتحان کردن بهترین غذاهای اسپانیایی باز است. البته لزوما بهترین رستوران‌های بارسلونا جزو گران‌ترین‌ها نیستند. اما تجربه‌ی یک وعده غذا در رستوران لازارته مطمئنا به یاد ماندنی خواهد بود. این رستوران سه ستاره‌ی میشلین را به خود اختصاص داده است و بهترین غذاهای کاتالونیایی را سرو می‌کند. یکی دیگر از بهترین رستوران‌های بارسلونا تیکتز تاپاس است این رستوران بهترین تاپاس‌های سنتی بارسلونا را سرو می‌کند. به طور متوسط هزینه‌ی هر وعده غذا در رستوران‌های لوکس بارسلونا بین 50 تا 300 دلار متغیر است.

مراکز خرید لوکس در بارسلونا

اگر به خرید علاقه دارید و بخشی از هزینه سفر به بارسلونا را برای این کار اختصاص داده‌اید حتما باید سری به مراکز خرید معروف بارسلونا بزنید. یکی از بهترین مراکز خرید خیابان پسیج د گارسیاست. این خیابان معروف بهشت طراحان مد است و برندهایی از قبیل گوچی، دیور و لویی‌ویتان در این خیابان شعبه دارند. محله‌ی ال‌بورن نیز یکی دیگر از مراکز خرید معروف بارسلوناست که بعضی از طراحان معروف اسپانیایی در آن کارگاه و فروشگاه دارند. اجناسی از قبیل جواهرات، لباس‌های چرمی و کفش‌های خاص را می‌توانید در مغازه‌های این محله پیدا کنید. از دیگر فروشگاه‌های لوکس بارسلونا می‌توان به بوتیک سانتا ائولالیا، مرکز خرید ماریمگنوم، مرکز خرید لاماکوئینیستا و دیاگونال اشاره کرد. 

هزینه بیمه‌ مسافرتی

هزینه سفر به بارسلونا

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در مخارج سفر به بارسلونا باید در نظر بگیرید بیمه مسافرتی است. هزینه بیمه مسافرتی طبق چیزهایی که پوشش می‌دهد متغییر است و از 30 هزاردلار شروع شده و تا 70 هزار دلار ادامه دارد. 

کلام آخر

بارسلونا به عنوان یکی از مقاصد گردشگری اصلی در اسپانیا هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. با توجه به تنوع زیاد جاذبه‌های دیدنی، هتل‌ها و رستوران‌ها باید برنامه‌ی دقیقی برای هزینه سفر به بارسلونا داشته باشید. با اشراف کامل به ریز هزینه‌هایی که برای این سفر لازم دارید می‌توانید با یک برنامه‌ی خوب و خاطری آسوده از این سفر لذت ببرید. در متنی که از نظر گذراندید سعی کردیم شما را با هزینه‌های لازم برای سفر به پایتخت کاتالونیا آشنا کنیم؛ امیدواریم به کمک این راهنما بتوانید از این سفر خاطره‌ی خوبی برای خود بسازید.

نظرات کاربران