رستوران بابا قدرت
21 خرداد 1402
مشهد

لوکس ترین رستوران های مشهد؛ از کباب اصیل ایرانی تا پاستاهای ایتالیایی

شهر مشهد یکی از بزرگترین شهرهای ایران است. همه ساله مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور (به خصوص کشورهای مسلمان) به مشهد سفر می‌کنند. همه ما می‌دانیم که چشیدن طعم غذاهای مختلف، یکی از جاذبه‌های اصلی سفر است. به همین دلیل رستوران‌های زیادی در شهر مشهد ساخته شده است. در این مطلب تلاش می‌کنیم تا شما را با تعدادی از لوکس ترین رستوران های مشهد آشنا کنیم.

رزرو تور مشهد

شناختن این رستوران‌ها به شما کمک می‌کند تا در صورت سفر به این شهر، به راحتی رستوران مورد علاقه خود را پیدا کنید و در آن غذا بخورید.

قبل از رفتن به این رستوران‌ها، ابتدا تور مشهد از تهران و سایر شهرها را تنها با سه کلیک رزرو کنید.

رستوران الماس، یکی از لوکس ترین رستوران های مشهد

لوکس ترین رستوران های مشهد

رستوران الماس مشهد یکی از رستوران‌های لاکچری این شهر است. این رستوران در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در منوی خود جای داده است. 

غذا خوردن در این رستوران به معنای لذت بردن از چشم انداز بارگاه امام هشتم در کنار طعم بی نظیر غذاهای رستوران الماس است. 

آدرس: میدان بسیج (میدان برق)، خیابان امام رضا، بین امام رضای 4 و 6

برای رزرو هتل های مشهد نزدیک حرم، کلیک کنید.

رستوران بابا قدرت، نوستالژیک و جذاب!

رستوران بابا قدرت یکی از لوکس ترین رستوران های مشهد با طراحی داخلی جذاب و دیدنی است. جالب است بدانید که بابا قدرت تنها یکی رستوران نیست بلکه مجموعه‌ای است شامل چایخانه، رستوران و تعدادی مرکز خرید که در یک ساختمان متعلق به دوره قاجار واقع شده‌اند.

طراحی داخلی رستوران باباقدرت هم کاملا ایرانی است. برای غذا خوردن در این رستوران باید روی تخت‌های سنتی بنشینید. همچنین می‌توانید انواع غذاهای ایرانی مانند دیزی را در این رستوران سفارش دهید.

آدرس: حرم مطهر، بلوار نواب صفوی، میدان 17 شهریور، خیابان صدر، صدر 16

رستوران رضایی، یکی از لوکس ترین و قدیمی ترین رستوران های مشهد

رستوران رضایی

رستوران رضایی فعالیت خود را از سال 1336 و با نام کبابی یاس شروع کرد. پس از مدتی نام خود را به مجموعه رستوران‌های رضایی تغییر داد. در حال حاضر این رستوران یکی از معروف ترین و لوکس ترین رستوران های شهر مشهد است. 

مسافران این شهر می‌توانند به شعبه‌های مختلف این رستوران سر بزنند و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش بدهند. شعب این رستوران همه روزه بین ساعات 12 ظهر تا 12 شب فعالیت می‌کنند. 

آدرس شعبه آبکوه: بلوار احمدآباد، تقاطع خیابان کلاهدوز و خیابان آبکوه

آدرس شعبه آخوند خراسانی: بین چهارراه خسروی و گنبد سبز

آدرس شعبه میدان آزادی: میدان آزادی، روبه‌روی پارک ملت، خیابان آخوند خراسانی

رستوران سید هاشمی، محلی مناسب برای صرف صبحانه

اگر برنامه دارید به مشهد سفر کنید و صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی شما است، نام کافه رستوران سید هاشمی را به خاطر بسپارید. این رستوران یکی از بهترین صبحانه‌های مشهد را برای شما آماده می‌کند. صبحانه‌های جذاب و لذیذ این رستوران بزرگترین دلیل شهرت آن بین مردم است.

مردم ایران علاقه زیادی به خوردن املت در وعده صبحانه دارند و رستوران هاشمی هم بهترین املت‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. البته انواع دیگر غذاها مانند خاگینه، عدسی، دیزی سنگی، سوسیس تخم‌مرغ و… هم در این رستوران سرو می‌شوند.

آدرس: بلوار فلسطین، نبش خیابان فلسطین 28

 رستوران پسران کریم، یکی از معروف‌ترین‌ها!

لوکس ترین رستوران های مشهد

رستوران پسران کریم یکی از لوکس ترین و قدیمی ترین رستوران های مشهد است. این رستوران به دلیل ماهیچه‌های خوش طعم و لذیذ خود، معروف شده است. این رستوران قدمتی 40 ساله دارد. رستوران پسران کریم بهترین گزینه برای افرادی است که عاشق طعم گوشت هستند، با مراجعه به این رستوران می‌توانید طعم جدیدی از گوشت را بچشید و از آن لذت ببرید.

چلو ماهیچه سرخ شده، شیشلیک سنتی و خوراک ماهیچه سه مورد از معروف‌ترین غذاهای این رستوران هستند و طرفداران خاص خود را دارند. شما می‌توانید با توجه به محل اقامت خود، نزدیک‌ترین شعبه این رستوران را انتخاب و به آن مراجعه کنید.

آدرس شعبه 1: بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد ۲۲، انتهای کوچه سمت راست

آدرس شعبه 2: انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع مروارید

آدرس شعبه 3: خیابان دانشگاه، برج تجاری آلتون

رستوران باغ زیتون، لوکس ترین رستوران ایتالیایی مشهد

غذاهای ایتالیایی در کشور ما طرفداران زیادی دارد به همین دلیل هم تقریبا در تمام شهرهای کشور، تعدادی رستوران ایتالیایی خوب و شناخته شده وجود دارد. رستوران باغ زیتون یکی از لوکس ترین رستوران های ایتالیایی مشهد است.

در این رستوران انواع پاستا، پیتزا و استیک‌های خوش طعم به مشتریان ارائه می‌شود. مواد اولیه این رستوران کیفیت بالایی دارند و طعم غذاها هم زبان‌زد مردم هستند. اگر شما هم عاشق غذاهای ایتالیایی هستید، حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس:  خیابان سجاد، بهار 10، خیابان 3/10

رستوران ارم شاندیز، شیک و متفاوت!

رستوران ارم شاندیز

رستوران‌های زیادی در شهر مشهد و در نزدیکی حرم مطهر ساخته شده‌اند اما کمی دورتر از حرم امام رضا هم رستوران‌هایی وجود دارند که طعم بی‌نظیری از غذاهای ایرانی را به شما ارائه می‌کنند. رستوران ارم شاندیز یکی از همین رستوران‌ها است.

ارم شاندیز یکی از لوکس ترین رستوران های مشهد به شمار می‌رود اما خارج از شهر مشهد واقع شده است. شهرت این رستوران به حدی است که تعداد زیادی از مسافران و مردم مشهد برای چشیدن طعم حقیقی شیشلیک به شاندیز می‌روند.

صرف غذا در این رستوران یعنی چشیدن طعم حقیقی گوشت، نشستن روی تخت‌های سنتی و لذت بردن از صدای فواره آب در حیاط رستوران. باید بدانید که در این ستوران تنها هزینه غذای اصلی را پرداخت می‌کنید و هزینه مخلفات غذا برعهده شما نیست.

آدرس: شاندیز، نرسیده به میدان دوم

راهنمای کامل سفر به مشهد، کلیک کنید.

چلوکبابی امید، بهترین کبابی مشهد

همه چیز در رستوران‌های مشهد به گوشت قرمز مربوط است. مردم این منطقه علاقه زیادی به گوشت قرمز و کباب سنتی ایرانی دارند. چلوکبابی امید یکی از معروف ترین و البته لوکس ترین رستوران های این شهر است و لذیذترین کباب مشهد را برای شما آماده می‌کند.

ترکیب کباب، دوغ سنتی و نان تازه برای همه ما جذاب و خواستنی است. پس اگر به شهر مشهد سفر کردید، کباب امبد را فراموش نکنید.

آدرس: خیابان فدائیان اسلام، فدائیان اسلام 21، بین شهید عرفانی 1 و 3

رستوران بام کوهسر، یکی از لوکس‌ترین‌ها!

لوکس ترین رستوران های مشهد

رستوران بام کوهسر یکی از رستوران‌هایی است که به معنای واقعی، حس شکوهمند بودن را به شما القا می‌کند. طراحی داخلی این رستوران کاملا مدرن و چشم‌نواز است و به همین دلیل در فهرست لوکس ترین رستوران های مشهد قرار گرفته است. 

رستوران بام کوهسر انواع غذاهای ایرانی و ایتالیایی را برای مشتریان خود آماده می‌کند و حتی منوی کافی شاپ هم دارد. غذا خوردن در این رستوران به معنای لذت بردن از منظره فوق‌العاده بام کوهسر است. تماشای این منظره در کنار چشیدن طعم لذیذ غذا و سپس صرف یک قهوه خوش طعم، احساس آرامش و لذتی درونی را در شما ایجاد می‌کند.

آدرس: انتهای بلوار هاشمیه، مجتمع کوهسر

رستوران قصر درویش، لوکس‌ترین رستوران مشهد

به جرات می‌توان گفت رستوران قصر درویش لوکس ترین رستوران مشهد است. این رستوران از 4 سالن مجزا تشکیل شده است و هر کدام از این سالن‌ها به خوبی دیزاین شده‌اند. دکوراسیون این رستوران حس شکوه را در شما زنده می‌کند و طعم غذاهای بی‌نظیر این رستوران، باعث افزایش حس رضایت در شما می‌شود.

آدرس: میدان تقی آباد، خیابان کوهسنگی، بعد از بیمارستان قائم

کلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با لوکس ترین رستوران های مشهد آشنا کنیم. همانطور که توجه کردید بیشتر رستوران‌های این شهر به دلیل کباب‌های لذیذ خود به شهرت رسیده‌اند. بنابراین اگر شما هم از چشیدن طعم کباب اصیل ایرانی و گوشت قرمز لذت می‌برید، حتما صرف غذا در این رستوران‌ها را در برنامه سفر خود به مشهد قرار دهید.

وقت خرید بلیط هواپیما مشهد و سفر به این شهر زیبا و دیدنی است.

نظرات کاربران