Kanuhura Maldives
12 اردیبهشت 1402
مالدیو

لوکس ترین هتل های مالدیو؛ 13 تا از بهترین استراحتگاه ها!

لوکس ترین هتل های مالدیو ترکیبی از خدمات درجه یک، اتاق‌ها و ویلاهای مجهز به امکانات پیشرفته هستند. این استراحتگاه‌ها فعالیت‌های سرگرم‌کننده عالی و چشم‌اندازهای خیره‌کننده از اقیانوس هند به رنگ آبی کریستالی و ماسه‌های سفید مرواریدی را ارائه می‌دهند. امواج فیروزه‌ای، سواحل ماسه‌های سفید و انواع مختلفی از گونه‌های دریایی در جزایر مالدیو منتظر مسافران هستند! 

مالدیو، بهشتی برای گردشگرانی است که به دنبال تعطیلات آرامش‌بخش در میان سواحل بکر و محیط‌های گرمسیری هستند. برای زندگی در زیر نور آفتاب، شنا در دریا، نوشیدن هوای عالی در مالدیو آماده شوید!

بررسی قیمت تور مالدیو با سه کلیک!

13 تا از بهترین استراحتگاه های مالدیو

در مالدیو، جزایر، مناظر و هتل‌های بی‌نظیری وجود دارد که تجربه‌های فراموش نشدنی از تعطیلات را برای شما به ارمغان می‌آورند. برای آسان‌تر کردن تصمیم‌گیری، در اینجا 13 استراحتگاه برتر در مالدیو را آورده‌ایم.

هتل Banyan Tree Vabbinfaru: برای قدم زدن‌های طولانی عاشقانه

Banyan Tree Vabbinfaru

Banyan Tree Vabbinfaru یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو، 25 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی ماله با قایق‌های تندرو فاصله دارد.

ویلاهایی با استخر خصوصی، غواصی یا پیاده‌روی‌های طولانی عاشقانه در کنار ساحل از جمله امکانات خاص این هتل هستند. همچنین، اتاق‌ها با چشم‌اندازهای پانوراما اقیانوس، دسترسی مستقیم به ساحل و سکوهای آفتاب‌گیر بزرگ دارند. 

غروب و طلوع خورشید در زمانی که کسی در Banyan Tree، یکی از بهترین استراحتگاه‌های مالدیو برای ماه عسل اقامت دارید، هرگز فراموشتان نخواهد شد.

آدرس: Kaafu Atoll, North Male Atoll, Maldives

شماره تماس: 6643147-960+

Kanuhura Maldives: برای تجربه‌ای فراتر از تصور

Kanuhura Maldives در اطراف برخی از مکان‌های غواصی محبوب قرار دارد. این هتل 40 دقیقه با هواپیمای دریایی تا فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد و از لوکس ترین هتل های مالدیو به شمار می‌آید. 

بهترین ماساژهای اسپا، جلسه تمرینی عالی در باشگاه، زمین برای بازی تنیس، اسکواش و زمین تنیس به همراه بسیاری از فعالیت‌های آبی و حتی کلاس‌های آشپزی برای بچه‌ها، از امکانات عالی این مجموعه هستند که سفرتان را به‌یادماندنی می‌کنند. آن‌ها در همه چیز تنوع ارائه می‌دهند، از مکانی که در آن اقامت می‌کنید تا غذایی که می‌خورید، بنابراین اینجا هیچ وقت حوصله‌تان سر نمی‌رود. 

مکان: Kanuhura, Maldives

تماس: 6620044-960+

استراحتگاه جزیره کوراماتی: برای یک تجربه غذاخوری عجیب و غریب

لوکس ترین هتل های مالدیو

Kuramathi Island Resort Maldives واقع در جزیره‌ای زیبا در مالدیو، حدود یک ساعت با فرودگاه بین‌المللی مالدیو از طریق دریا فاصله دارد. این هتل نهایت تجمل را در ارائه سرویس‌هایی مانند:  Wi-Fi، تهویه مطبوع، سینما، اسپا، باشگاه کودکان، رستوران و کافه رو به دریا، ورزش‌های آبی و مراکز غواصی به نمایش می‌گذارند.

این هتل همچنین دارای 12 گزینه غذاخوری، کلوپ کودکان و اسپا است که باعث شده تا کوراماتی را به عنوان یکی از مهمان نوازترین و لوکس ترین هتل های مالدیو بشناسند. 

مکان: Kuramathi, Ari Atoll, Maldives

تماس: 6660527-960+

Gili Lankanfushi Maldives: مکانی برای انرژی درمانی

Gili Lankanfushi Maldives با قایق تندرو 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی ماله فاصله دارد. این هتل رویایی دارای اقامتگاه‌های خاص رو به دریا است که شما را با طلوع و غروب زیبای خورشید سوپرایز می‌کند. تخت‌های آفتابگیر خصوصی، باغ آبی مملو از مینی‌بار و دستگاه‌های اسپرسوساز همگی آرامش را به شما هدیه می‌دهند. البته فقط این نیست و آن‌ها کلاس‌های یوگا، درمان‌های آیورودا و اسپا را دارند تا با انرژی درمانی خستگی یک سال را تنتان بیرون کنند. تنیس، سفرهای یک روزه جزیره و غواصی را به فعالیت‌ها و امکانات این هتل اضافه کنید. 

مکان: Lankanfushi Island, North Mal- Atoll, Republic of Maldives, Maldives

تماس: 6640304-960+

Huvafen Fushi: آرامش مطلق

Huvafen Fushi

Huvafen Fushi از فرودگاه بین‌المللی ماله 30 دقیقه با قایق تندرو یا اگر سوار هواپیمای دریایی شوید 15 دقیقه فاصله دارد. لوکس بودن در اینجا مهم است زیرا خانه‌های ییلاقی بزرگ با سکوی آفتابگیر، استخر خصوصی، دوش باران، وان، Wi-Fi، تلویزیون ماهواره‌ای با صفحه بزرگ، بلندگوهای Bang و Olufsen و حتی دمپایی هم دارید. ماساژ و انرژی درمانی در این هتل حرف اول را می‌زند: از درمان‌های بدن گرفته تا درمان‌های بصری در اتاق‌های زیر آب! چس یک ریلکس کردن بی‌نظیر خودتان را به رستوران‌های رنگارنگ و خوشمزه این هتل برسانید. 

مکان: North Mal- Atoll 08390, Maldives

تماس: 6644222-960+

One & Only Reethi Rah: کودکان عاشق آن خواهند شد

One & Only Reethi Rah با قایق تندرو ۴۵ دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد. اینجا یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو است که کامل‌ترین و مجلل‌ترین خدمات رفاهی را ارائه می‌دهند. یکی از ویژگی‌های خاص این مجموعه داشتن یک باشگاه ساحلی جداگانه برای کودکان و نوجوانان است.

از طرفی مناظری که این اقامتگاه ارائه می‌دهد، شایسته هالیوود است، بسیار غیر واقعی اما واقعی! نگران قیمت هم نباشید، زیرا در مقایسه با قیمت‌های دیگر استراحتگاه‌های مالدیو کاملاً مناسب است.

مکان: Reethi Rah, North Mal- Atoll, Mal- 08440, Maldives

تماس: 6648800-960+

W Retreat & Spa: برای یک قرار آرام

لوکس ترین هتل های مالدیو

W Retreat & Spa واقع در جزیره‌ای خصوصی در شمال آتول آری، با قایق تندرو ۱.۵ ساعته از فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد. ترانسفر هواپیمای دریایی نیز تنها 15 دقیقه با فرودگاه فاصله خواهد داشت. از استخر بی نهایت گرفته تا اسپا و ایروبیک در آب در این مجموعه ارائه می‌شود تا نهایت آرامش را در طبیعت بی حد و حصر مالدیو تجربه کنید. مطمئن باشید که در طول اقامت شما در W Retreat & Spa به تمام هوس‌های شما رسیدگی می‌شود، البته با خدمات سریع و در سطح جهانی.

مکان: Fesdu Island, Himandhoo 09110, Maldives

تماس: 6662222-960+

Six Senses Laamu: برای تماشای باران ستاره‌ها

یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو واقع در جزیره Olhuveli است که 35 دقیقه پرواز داخلی بین جزیره‌ای از فرودگاه بین‌المللی ماله به Kadhdhoo فاصله دارد و پس از آن یک قایق تندرو کوتاه سواری خواهید داشت. یک استراحتگاه لوکس با طراحی خاص روی دریا، اتاق‌های درمانی خصوصی، سالن‌های آفتاب‌گیری، مراکز غواصی، غرفه‌های یوگا و بسیاری امکانات خاص و مجلل دیگر. باید بگوییم که Six Senses Laamu تنها استراحتگاه در جزیره مرجانی Laamu است و یکی از بهترین نقاط برای غواصی در مالدیو را داراست. 

مکان: Laamu Atoll 15090, Maldives

تماس: 6800800-960+

استراحتگاه و اسپا Shangri-Las Villingili : برای یک تعطیلات آرامش‌بخش

Shangri-Las Villingili

هتل Shangri-Las Villingili Resort و اسپا با یک پرواز 70 دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی مال و 5 دقیقه سواری با قایق از فرودگاه گان در آدو آتو در دسترس خواهد بود. این مجموعه دارای استخر بی‌نهایت، اسپا و زمین گلف 9 حفره‌ای است. 

گردشگران می‌توانند جزایر همسایه را با دوچرخه بگردند، ورزش کنند یا فقط در کنار استخر به استراحت بپردازند. چه بخواهید در استخر آبی تنبلی کنید، چه در آب‌های شفاف اطراف استراحتگاه شنا کنید، مطمئناً خاطره‌انگیزترین اقامت زندگی خود را خواهید داشت!

مکان: Villingili Island, Addu City 28019, Maldives

تماس: 6897888-960+

Soneva Fushi Resort : برای باغ‌های خصوصی

این مجموعه به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو، ویلاهای بزرگی را در خود جای داده است که در میان گیاهان انبوه در جزیره‌ای خصوصی پنهان شده‌اند، البته با 30 دقیقه انتقال با هواپیمای دریایی از فرودگاه بین‌المللی ماله در دسترس خواهد بود.

سواحل و باغ‌های خصوصی با مناطق حمام مشخص در بیرون، ستاره‌هایی را به شب‌های شما می‌افزایند. از ویژگی‌های برجسته هتل سونوا فوشی ریزورت می‌توان به خدمات پیشخدمت، رصدخانه با فضای بالا و شش رستوران مختلف اشاره کرد. همچنین کلاس‌های دمیدن شیشه (ساخت ظروف کریستال)، قایقرانی با قایق بادبانی و سواری در آب را هم خواهید داشت. 

مکان: Kunfunadhoo Island Baa Atoll, Maldives

تماس: 6600304-960+

استراحتگاه جزیره کودادو مالدیو: برای استخرهای فوق العاده

Kodadu island resort, Maldives

در حالی که هتل‌های جزیره‌ای مختلفی در مالدیو وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، استراحتگاه جزیره خصوصی افسانه‌ای Kudadoo Maldives جایی است که امسال باید برای اقامت فانتزی خود به آنجا بروید! چه بخواهید کل هفته خود را با تنبلی در استخرهای خصوصی مجلل بگذرانید، در یک جلسه غواصی کنید یا با دلفین‌ها در آب‌های شفاف جزیره شنا کنید، این مکان شگفت انگیز بهترین‌ها و خاص‌ترین‌ها را به شما ارائه می‌دهد. 

این ملک لوکس آرام با 15 اقامتگاه منحصر به فرد و همچنین یک پیشخدمت خصوصی همیشه در خدمت شماست، یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های مالدیو برای ماه عسل است. اضافه کنیم که این هتل دارای تعدادی از بزرگ‌ترین سکوهای آفتاب مالدیو است که استخرهای 474 فوت مربعی آن را همراهی می‌کنند و یکی از بهترین گزینه‌های اقامت برای ماه عسل مالدیو به حساب می‌آید.

مکان: Kudadoo Island, Lhaviyani Atoll 07080, Maldives

تماس: 6622000-960+

اقامتگاه جزیره Hurawalhi : برای ویلاهای زیبا

این اقامتگاه که در جزیره خصوصی جذاب هوراوالهی در مالدیو قرار دارد، بهترین گزینه است اگر به دنبال آرامش و هیجان در کنار هم هستید. این یکی از هتل‌های با رتبه برتر در کوردو است که بسیاری از فعالیت‌های ماجراجویی را برای مهمانان در نزدیکی ملک ارائه می‌کند، از جمله غواصی، پرش در جزیره، عکاسی و غیره. 

به غیر از این، استراحتگاه همچنین بهترین تجربه‌های غذاخوری را در رستوران زیردریایی خود ارائه می‌کند، که اتفاقاً بزرگ‌ترین رستوران زیرآبی جهان واقع در مالدیو است. در حالی که ملک هتل امکاناتی مانند اسپا، مرکز تناسب اندام و بازی‌های داخلی را ارائه می‌دهد، ویلاهای زیبا با تمام امکانات مدرن و منظره خیره‌کننده از اقیانوس هند مجهز شده‌اند تا مسافران بهترین خاطرات عمرشان را در اقامت این هتل بگذرانند. 

مکان: Hurawalhi Island, Lhaviyani Atoll, Maldives

تماس: 6622000-960+

استراحتگاه و اسپا سنتارا راس فوشی: برای ماجراجویی در مکان‌های غواصی

لوکس ترین هتل های مالدیو

این هتل حدود 20 دقیقه دورتر از فرودگاه بین‌المللی ولانا با قایق‌های تندرو، در شمال آتول، Centara Ras Fushi Resort & Spa برای ماه عسل یا مهمانی مجردی عالی است! امکان انتخاب اقامتگاه در کنار ساحل یا روی آب وجود دارد. به مهمانان که باید 12 سال به بالا باشند، بازی‌های ساحلی، غواصی و ورزش‌های آبی ارائه می‌شود. این استراحتگاه همچنین به برخی از بهترین مکان‌های غواصی در جهان نزدیک است.

مکان: Male North Harbour, Boduthakurufaanu Magu, Maldives

تماس: 6643880-960+

در آخر

لوکس ترین هتل های مالدیو برای بهترین تجربه از سفر به این منطقه فوق‌العاده زیبا کافی است. این هتل‌ها معمولا عالی‌ترین و مجلل‌ترین خدمات خود را ارائه می‌دهند که شامل، انواع تفریحات آبی، ورزشی، استخر، رستوران، کافه و تورهای روزانه خواهد بود. پس کافی است یکی از این هتل‌ها را انتخاب کنید، آن‌ها خودشان می‌دانند که چطوری تعطیلات شما را به بهترین خاطرات عمرتان تبدیل کنند. 

نظرات کاربران