Six Senses Laamu
16 اردیبهشت 1402
مالدیو

10 تا از بهترین ویلاهای مالدیو؛ درختان نخل و آبی دریا

مالدیو، مکانی آرام با آب‌های آبی، سواحل زیبا، جزایر چشمگیر، غواصی دیدنی، غواصی و البته ویلاهای بی‌نظیر است. سوئیت بزرگ و جادار مشرف به اقیانوس وسیع، آسمان آبی برای سقف، کف‌های شیشه‌ای، امکانات رفاهی پیشرفته، استخرهای شخصی، باغ‌های مشترک، بانوج‌های آبی و موسیقی آرام‌بخش را تصور کنید؛ بهترین ویلاهای مالدیو هستند. زیبایی نفس‌گیر آن‌ها به ویژه برای روح‌های خسته شهری که به دنبال رهایی از چرخ یکنواختی هستند، جوان‌کننده است.

بررسی قیمت تور مالدیو با سه کلیک!

برترین ویلاهای مالدیو با منظره زیبای دریا

از ویلاهای آبی ارزان قیمت در مالدیو گرفته تا ویلاهای لوکس، این کشور زیبا داریا اقامتی باورنکردنی است. ویلاهایی که ما فهرست کرده‌ایم، دارای چشمگیرترین دکورها و امکانات و از همه مهمتر مناظری غیرقابل تصور هستند که حتما باید از نزدیک آن‌ها را ببینید. 

Gili Lankanfushi Maldives – The Residence

Gili Lankanfushi Maldives – The Residence

یکی از بهترین ویلاهای مالدیو که با نشستن بر روی عرشه اقیانوس خصوصی خود و نگاه‌کردن به بچه کوسه‌هایی که در مقابل شما شنا می‌کنند، برای اقامتی لوکس بسیار مناسب هستند. با یک قایق تندرو همراه با یک راهنمای باهوش دریا در جستجوی زیبایی‌های آبزی به گشت‌و‌گذار بروید. از ساشیمی دست اول همراه با گیاهان میکرو کشت شده در باغ ارگانیک جزیره لذت ببرید و برخی از بهترین ترافل‌های شکلاتی را نوش جان کنید.

چه داغ است: این ویلای آبی 5 ستاره مالدیو دارای مدرسه غواصی PADI خود است و انواع ورزش های آبی مانند ماهیگیری در اعماق دریا، آبگرم سلامت روی آب و ماهیگیری بازی را ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند از امکاناتی مانند آبگرم میرا، استخر و زمین تنیس لذت ببرند. این اقامتگاه خدمات ویژه‌ای بر زوج‌هایی که ماه عسل خود را در آن می‌گذرانند، دارد.

تعرفه: 15000 روپیه در هر شب به بعد

Six Senses Laamu – Laamu Water Villa

این ویلای فوق‌العاده روی آب به‌طور بی‌عیب و نقصی در جزیره خصوصی اولهوولی در آتول لاامو در جنوب توپوگرافی مالدیو قرار دارد. امکانات رفاهی متعددی که ارائه می‌شود، شما را سوپرایز و شگفت‌زده می‌کنند. 

چه جالب: هر اقامتگاه در ویلای آبی Six Senses Laamu با در نظر گرفتن فاکتور حفظ حریم خصوصی و تجمل به طرز محسوسی طراحی و تزئین شده‌است. در اینجا می‌توانید با آبگرم سیکس سنس که به خاطر درمان‌هایش، برنده جایزه شده، خود را جوان کنید. همچنین رستوران آن دارای محیطی زیبا برای استراحتی فراموش‌نشدنی است.

تعرفه: INR 17,160 در هر شب برای هر نفر به بالا

Zitahli Kuda, Funafaru – Super Deluxe Aqua Villa with Pool

یکی از راحت‌ترین استراحتگاه‌ها از فهرست بهترین ویلاهای مالدیو Zitahli Kuda-Funafaru است که می‌توان تنها در 45 دقیقه با سفر هوایی به آتول Noonu رسید. این تفرجگاه خیره‌کننده استوایی بر فراز آب، محصور شده در سواحل بی‌عیب‌و‌نقص و آب‌های درخشان، تجربه‌ای از یک سفر خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد که هیچ‌وقت فراموشتان نخواهد شد. واقعا رویایی‌ست!

چه عالی: این ویلا از 50 خانه ییلاقی مدرن و خیره‌کننده تشکیل شده که 20 خانه در خشکی و 30 خانه در آب است. ویلاها دارای امکانات به روز مانند اتاق‌های تهویه مطبوع، حمام با منظره دریا و درختان نخل کنار ساحل هستند. رستوران و کافه، تخت‌های آفتابگیر و بسیاری امکانات دیگر را با فعالیت‌های عالی مانند آبگرم و ورزش‌های آبی ترکیب کنید و لذت ببرید. البته اگر به دنبال آرامش کامل ذهن و روح هستید.

تعرفه: INR 19,800 در هر شب برای هر نفر به بالا

Velassaru Maldives – Velassaru Water Suite

بهترین ویلاهای مالدیو

اقامتگاهی شیک در خلسه مالدیو، Velassaru Maldives Resort یک هتل آبی درجه یک و از بهترین ویلاهای مالدیو است. این مجموعه اقامتگاه‌های مدرنی را در جزیره‌ای منزوی در میان آب‌های آبی خیره‌کننده فراهم می‌کند. پاهای خود را در شن های طلایی فرود بیاورید و مناظر شگفت‌انگیز دریا را در کنار آسمان پر جنب‌و‌جوش استشمام کنید. مکانی واقعا خاص و آرامش‌بخش! 

چه جالب: این ویلاهای مینیمالیستی و در عین حال پیچیده امکانات رفاهی زیادی دارند که سفر شما را کامل می‌کنند. جلسات مختلف اسپا را تجربه کنید یا در ورزش‌های آبی در آب‌های آبی خیره‌کننده لذت ببرید. در طول اقامت خود در این ویلای غیرقابل تصور روی آب، می‌توانید از Wi-Fi، زمین تنیس، مرکز تجاری رایگان و بسیاری امکانات دیگر استفاده کنید.

تعرفه: 25160 روپیه در هر شب برای هر نفر به بعد

Shangri Las Villingili Resort & Spa – Villa Muthee

این اقامتگاه ویلایی لوکس و بی‌نظیر مالدیو در اطراف درختان کهنسال مانند درختان بنیان ساخته شده‌است. فضای کافی به مهمانان امکان انتخاب گسترده فعالیت‌ها را می‌دهد. به عبارتی دیگر، این ویلا در منطقه‌ای باشکوه قرار دارد و می‌تواند خاطره‌هایی را برای یک عمر خلق کند. فضایفوق‌العاده لوکس و مجلل آن باعث شده تا علاوه بر اینکه به عنوان یکی از بهترین ویلاهای مالدیو شناخته شود، جزو پرطرفدارترین‌ها هم باشد. 

چه داغ است: غیر از موقعیت مکانی زیبا، ریزورت و اسپا Shangri Las Villingili فعالیت‌های مختلفی مانند قدم زدن در جنگل استراحتگاه، شیرجه رفتن در تالاب، افراط در مسیرهای دویدن، سوزاندن مقداری کالری در باشگاه را ارائه می‌دهد. به آبگرم این مجموعه بروید تا از انواع درمان‌ها را برای جوان‌سازی و بیماری‌ها بهره‌مند شوید. از شکم خود را در رستوران دکتر علی پذیرایی کنید و خیلی کارهای دیگر که مختص این ویلا است. 

تعرفه: INR 32,650 در هر شب برای هر نفر به بالا

Baros Maldives – Pool Water Villa

در میان بهترین ویلاهای مالدیو، این هتل جزیره‌ای شیک و مجلل در جزیره مرجانی شمالی ماله، حدود نیم ساعت از فرودگاه بین‌المللی ماله با قایق موتوری واقع شده‌است. این استراحتگاه ساحلی شنی آفتابی، بهشتی است که اطراف آن را درختان نخل احاطه کرده‌اند. اتاق‌های مهمان با امکانات امروزی و ملودی شیکی که فضایی آرام را تأیید می‌کند، چیده شده‌اند. 

چه جالب: زیبایی جزیره کودا باندوس که خیلی دور از استراحتگاه نیست ممکن است یک سفر یک روزه جذاب را فراهم کند. علاوه بر این، Baros Maldives دارای خانه‌های ییلاقی آبی مجلل با امکانات فوق‌العاده‌اش مانند ماساژ، اسپا و اتاق‌های مجلل با امکانات پیشرفته است و جذابیتی بی‌مثال در اقیانوس هند را خلق کرده‌است. 

تعرفه: INR 39,000 در هر شب برای هر نفر به بالا

Lily Beach Maldives Resort & Spa – Sunset Water Suites

Lily Beach Maldives Resort & Spa

Lily Beach Resort & Spaیکی از بهترین ویلاهای مالدیو و یکی از عالی‌ترین تفریح‌گاه‌های آبی در نوع خود است که دارای سواحل بکر و گیاهان مجلل، صخره‌های خیره‌کننده و مناظر حیرت‌انگیز است. اینجا را باید از نزدیک ببینید تا به زیبایی آن پی ببرید. جواهری در مالدیو! 

چه جالب: این اقامتگاه 5 ستاره با مجموع 119 ویلا، طرح پلاتینیوم را برای همه مهمانان خود ارائه می‌دهد. هنگامی که میهمانان از لذت طبیعی غافل می‌شوند، می‌توانند از بیلیارد، تنیس روی میز، اسپا، مرکز تناسب اندام، و زمین تنیس لذت ببرند. بچه‌ها نیز در کلوپ و استخر مخصوص خودشان سرگرم خواهند بود. 

تعرفه: INR 43,400 در هر شب برای هر نفر به بالا

Niyama Maldives – Ocean Pavilions with Private Pool

با 40 دقیقه سواری با هواپیمای آبی از ماله، به این استراحتگاه بهشتی می‌رسید تا از زیبایی مالدیو و خانه‌های ییلاقی آبی آن نهایت را لذت ببرید. مهمانان با 86 استودیو و روتوندا می‌توانند فضای مجلل را هم در داخل و هم در بیرون در PER AQUUM Niyama ببینند. 

چه عالی است: یک سفر آشپزی را با گزینه‌های غذاخوری بی‌حدوحصر در این استراحتگاه‌ها تجربه کنید که شامل Edge، یک رستوران زیر آب است. در فلوت به ورزش‌های آبی بپردازید یا خود را در دوره‌های غواصی PADI ثبت‌نام کنید. آزمایشگاه زیست‌شناسی دریایی را برای ترمیم و آموزش مرجان از دست ندهید. از جمله یک اسپای 24 ساعته که خستگی یک سال را از تنتان بیرون می‌کند. نیاما قطعا از بهترین ویلاهای مالدیو است که تفریح در آن تمامی ندارد! 

تعرفه: INR 54,400 در هر شب برای هر نفر به بالا

Huvafen Fushi Maldives – Ocean Pavilion

هوافن فوشی که در یک تالاب عجیب قرار دارد، از آن مکان‌های دوستدار محیط زیست است که حال و هوایی مخصوص به خود و البته درجه یک دارد. از آن جاهایی که به محض ورود حس آرامش و راحتی در شما به وجود می‌آورد. مطمئناً آنقدر جذاب است که در لیست بهترین ویلاهای مالدیو قرار بگیرد.

چه داغ است: این ویلاهای منحصر به فرد و لوکس دارای کف شیشه‌ای هستند که منظره شگفت‌انگیزی از آب‌های آبی زیر آن را به تصویر می‌کشد. آن‌ها با اتاق‌هایی روی دریا، دارای یک قایق تفریحی شیک با امکانات مدرن و فوق‌العاده هستند که نهایت لوکس بودن را برای شما فراهم می‌کنند. اقامت در همین جایی، قطعا رویایی است. یادتان نرود که از غذاهای خوشمزه و رنگارنگ این ویلا لذت ببرید و خود را با درمان‌های آبگرم آن‌ها نوازش کنید.

تعرفه: 60900 روپیه برای هر شب برای هر نفر به بعد

W Retreat & Spa Maldives – Ocean Haven

بهترین ویلاهای مالدیو

W Retreat & Spa Maldives در منطقه باشکوه Alifu Alifu Atoll واقع شده‌است و مکانی چشمگیر برای عشق، تفریح و ماجراجویی جزایر مالدیو دارد. موقعیت جغرافیایی خاص این ویلا امکان دسترسی آسان به همه چیزهایی که شهر پر‌جنب‌و‌جوش ارائه می‌دهد را داراست. هر گردشگری که در این مجموعه اقامت دارد، از هیچ چیز آن ناراضی نخواهد بود و همین ویژگی آن را به یکی از بهترین ویلاهای مالدیو تبدیل کرده‌است. 

چه عالی است: بارزترین ویژگی Alifu Alifu Atoll، در میان بهترین ویلاهای آبی در مالدیو، این است که بیشتر اتاق‌ها با استخر خصوصی و وان چرخابی ارائه می‌شوند. این ویلای روی آب همچنین با داشتن امکانات تفریحی مدرن همیشه مهمان خود را سرگرم می‌کند. می‌توانند در کافه‌ها و رستوران‌ها از غذاهای خوشمزه لذت ببرند یا کاوش در حیات آبی وسیع را انتخاب کنند. اما لذت‌بردن از ورزش‌های آبی مانند غواصی زیر نظر مربیان آموزش دیده، چیز دیگری‌ست! 

تعرفه: 76800 روپیه به ازای هر شب برای هر نفر به بعد

اقامتی رویایی در بهترین ویلاهای مالدیو

مالدیو به واسطه زیبای و موقعیت ویژه‌ای دارد، هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی را در خود جای داده که انتخاب را سخت می‌کنند. ما با معرفی بهترین ویلاهای مالدیو، مکان‌هایی خاص با منظره دریا و امکانات لوکس را عنوان کردیم تا نهایت استفاده را از تعطیلات خود ببرید.

نظرات کاربران