بهترین تاپاس های بارسلونا

بهترین تاپاس های بارسلونا را کجا امتحان کنیم؟

از آنجا که بارسلونا شهری توریستی به شمار می‌رود و جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد به همان نسبت هم زمان و انرژی زیادی برای گشت‌و‌گذار در آن مصرف می‌شود. قطعا وقتی از موزه‌ای به موزه‌ی دیگر یا از یک پارک به پارک بعدی می‌روید و خیابان‌های زیبا و دیدنی آن را زیر پا می‌گذارید باید فکری هم برای تامین این انرژی و رفع خستگی بکنید. نگران نباشید این شهر شلوغ و پر رفت‌وآمد رستوران‌ها و کافه‌های زیادی دارد که تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. اما موضوعی که در این مقاله می‌خواهیم به آن بپردازیم یکی از معروف‌ترین غذاهای کاتالونیایی است. این غذا که به نام تاپاس شناخته می‌شود انواع گوناگونی دارد و معمولا هر سلیقه و زائقه‌ای که داشته باشید تاپاس مورد نظر خود را از بین بهترین تاپاس‌ های بارسلونا پیدا می‌کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا سری به بهترین تاپاس های بارسلونا بزنیم.

Tour europe

بلیط هواپیما تهران بارسلون را همین حالا رزرو کنید!

معروف ترین تاپاس‌ های بارسلونا

کازا دِتاپاس کانیوتا از محبوب ترین تاپاس های بارسلونا

بهترین تاپاس های بارسلونا

یکی از معروف ترین تاپاس های بارسلونا را در کانیوتا پیدا می‌کنید. غذاهای این تاپاس بار از غذاهای دریایی گالیسیا الهام گرفته شده که تاریخچه‌ای طولانی دارد. تاپاس بار کانیوتا را برادر کوچک‌تر رستوران معروف ریس دِگاسیلیا می‌دانند. کانیوتا غذاهای سنتی اسپانیایی سرو می‌کند که همه از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه درست شده‌اند. نوشیدنی‌های این رستوران نیز بسیار خوش‌طعم و با کیفیت هستند. اگر به دنبال یکی از بهترین تاپاس بارهای بارسلونا هستید که هم غذای با کیفیت داشته باشد و هم فضای آن آرام و دلنشین باشد ما خانه تاپاس کانیوتا را به شما معرفی می‌کنیم. ماهی سرخ شده و غذاهای دریایی، پاتاتاس براواس، اختاپوس گالیسی، انسالادیلا روسا،  از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند.

آدرس: C/ de Lleida, 7, 08004 Barcelona, Spain

تلفن: +3493325911

بِتلِم میسِلانیا کاسترونومیکا

رستوران بتلم که یکی از بهترین تاپاس‌ های بارسلونا را سرو می‌کند تا چند سال پیش تنها فروشگاه کوچکی در محله‌ی ایگزمپل بود. این فروشگاه با ارائه محصولات متنوعی که در سوپرماکت‌ها یا مغازه‌ها نبود به تغییر زائقه‌ی مردم کمک می‌کرد. ویکتور فرر، صاحب این فروشگاه، که در بهترین آشپزخانه‌ها آموزش دیده بود تصمیم گرفت فروشگاه را ببندد و به جای آن رستوران باز کند تا بهترین تاپاس های بارسلونا را برای مشتریانش درست کند. در آن زمان تاپاس آنچنان غذای پرطرفداری در بارسلونا نبود اما بتلم تحول عظیمی در این زمینه ایجاد کرد و با پخت خوش‌طعم‌ترین تاپاس‌ها تبدیل به یکی از بهترین تاپاس بارهای بارسلونا شد. اگر سری به این رستوران زدید حتما یکی از این غذاها را امتحان کنید: تارتار ماهی قزل‌آلا، کروکت ژامبون، گوشت خوک ترد و کرامبل هویج با کف نارگیل. 

آدرس: 

C/ de Girona, 70, 08009 Barcelona, Spain

شماره تلفن: +34932655005

سنک ای ملی یکی از بهترین تاپاس های بارسلونا

سنک ای ملی یکی از بهترین تاپاس های بارسلونا

اگر دوست دارید بهترین تاپاس های بارسلونا را امتحان کنید حتما سری به سنک ای ملی بزنید. این رستوران بهترین بشقاب‌های مدیترانه‌ای را برای مشتریان سرو می‌کند و معروف ترین تاپاس های بارسلونا را دارد. اگر به غذاهای خاص علاقه دارید و به دنبال جایی برای امتحان کردن یکی از بهترین تاپاس های بارسلونا هستید ما سنک ای ملی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران علاوه بر سرو محبوب ترین تاپاس های بارسلونا انواع غذاهای لذیذ اسپانیایی را به مشتریانش ارائه می‌دهد. ماهی کاد با موسلین سیر و راتاتویی، کوفته ماهی با جوهر ماهی مرکب، چنبره و خورش نخود از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند. پیشنهاد می‌کنیم برای دسر تارت خانگی و تاتین را امتحان کنید.

آدرس: 

Carrer del Francolí, 53, 08006 Barcelona, Spain

تلفن: +39655073104

پولِریا فونتانا

پولریا فونتانا در گذشته تنها یک مرغ‌فروشی ساده بود که با مرغ‌های مزرعه و ارگانیک غذاهای ساده اما خوشمزه آماده می‌کرد. این رستوران در حال حاضر علاوه بر مرغ بهترین تاپاس های بارسلونا را برای مشتریانش آماده می‌کند. تعهد تیم آشپزی این رستوران به غذاهای سنتی کاتالان و استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه باعث شده تبدیل به یکی از بهترین تاپاس بارهای بارسلونا شود. اگر به دنبال امتحان کردن یکی از بهترین تاپاس های بارسلونا هستید بشقاب پائلای این رستوران را از دست ندهید. ماهی مرکب پخته و کبابی، کروکت مرغ سوخاری به همراه ژامبون ایبری، کنگر محلی به همراه قارچ فراوان و بشقاب اختاپوس از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند.

آدرس: 

C/ de Sant Lluís, 9, 08012 Barcelona, Spain

تلفن: +34932173904

لاموندانا

بهترین تاپاس های بارسلونا

لاموندانا با فضایی بسیار زیبا و دلنشین در محله‌ی سانتز قرار دارد و با وجود فضای کوچک و صمیمانه‌اش در فهرست بهترین تاپاس بارهای بارسلونا قرار دارد. صاحبان این رستوران تا چند سال پیش کنار لاموندانا یک همبرگر فروشی داشتند که همبرگرهایش طرفداران بسیاری داشت. در رستوران جدید با مواد اولیه تازه و دستور پخت‌های حرفه‌ای بهترین تاپاس های بارسلونا را در کنار بعضی دیگر از غذاهای بین‌المللی آماده می‌کنند. به یاد داشته باشید که این رستوران به عنوان یکی از معروف ترین تاپاس های بارسلونا معمولا شلوغ است و به احتمال زیاد کمی معطل می‌شوید. اگر به تاپاس های معمولی علاقه دارید ما تاپاس سرد را به همراه کروکت، کالاماری و پاتاتاس براواس پیشنهاد می‌کنیم. از دیگر غذاهای محبوب این رستوران می‌توان تاتاکی ماهی تن، اختاپوس با بیکن ایبری، دوروک خوک به همراه حوموص و زردچوبه و اختاپوس گریل‌شده را نام برد. 

آدرس:

Carrer del Vallespir, 93, 08014 Barcelona, Spain

تلفن: +34934088023

تِنز

اگر برای دیدن خیابان پسیج دل بورن رفتید به یاد داشته باشید که یکی از بهترین تاپاس بارهای بارسلونا در این خیابان قرار دارد. این بهترین فرصت است که در سفر خود یکی از محبوب ترین تاپاس های بارسلونا را امتحان کنید. این رستوران انواع غذاهای اسپانیایی را سرو می‌کند اما تخصص آن در طبخ تاپاس‌های خاص و منحصربه‌فرد است. اگر به دنبال تجربه‌ی بهترین تاپاس های بارسلونا با طعم‌های جدید و جسورانه هستید تنز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تاپاس فیوژن، اختاپوس دودی و فیله‌ی آمریکایی، بریوش و تاپاس براواس از جمله غذاهای محبوب این رستوران هستند.

آدرس:

C/ del Rec, 79, 08003 Barcelona, Spain

تلفن: +34933192222

لاستیا

لاستیا

منطقه‌ی بارسلونتا به عنوان یکی از پر رفت‌وآمدترین مناطق شهر رستوران‌ها و تاپاس‌های بسیاری دارد. یکی از بهترین تاپاس‌ های بارسلونا را در همین منطقه می‌توانید امتحان کنید. لاستیا با وجود فضای سنتی غذاهای جدید اسپانیایی را نیز در کنار تاپاس‌های سنتی سرو می‌کنند. فضای گرم و دوستانه‌ی لاستیا به مهمانان آرامش می‌دهد و کارکنان پرانرژی با لبخند از آنها پذیرایی می‌کنند. این رستوران به عنوان یکی از بهترین تاپاس بارهای بارسلونا غذاهای محبوبی مثل تاپاس اسپانیایی، سادین کبابی، اختاپوس کبابی، کالامار، سالاد روسی و ماهی سرخ‌شده سرو می‌کند. 

آدرس:

Plaça de la Barceloneta, 1, 08003 Barcelona, Spain

تلفن: +34932214758

سری بزنیم به مونبار از محبوب ترین تاپاس بار بارسلونا

رستوران مونبار در مارس سال 2013 افتتاح شده است و از آن زمان تا کنون یکی از بهترین تاپاس بارهای بارسلونا به حساب می‌آید. رستوران فضای آنچنان بزرگی ندارد اما در قسمت بیرونی چند میز و صندلی چیده شده است. این رستوران آنقدر بین مردم محبوبیت دارد که به احتمال زیاد نمی‌توانید جای خالی برای نشستن پیدا کنید. چیزی که این رستوران را از دیگر بهترین تاپاس بارهای بارسلونا متمایز می‌کند منوی حرفه‌ای آن و استفاده از مواد اولیه‌ی درجه یک است. مونبار در طول سال سه بار منوی خود را تغییر می‌دهد و گاهی با غذاهای جدید مشتریان خود را غافلگیر می‌کند. انتخاب بهترین غذای منو حتی برای کاکنان هم کار سختی است. اما معمولا ماهی تن دودی را با عصاره‌ی دانه کاج پیشنهاد می‌دهند. صدف با سس خاویار، تارتار چیپوتل، تاپاس کاربونار با خیار دریایی و استیک تارتار از دیگر غذاهای محبوب این رستوران هستند.

آدرس:

C/ de la Diputació, 220, 08011 Barcelona, Spain

تلفن: +34933239590

بهترین تاپاس های بارسلونا در منطقه بارسلونتا

لاکووا فومادا یکی از بهترین تاپاس های بارسلونا

بهترین تاپاس های بارسلونا

بیایید سری به متفاوت‌ترین تاپاس بار شهر بزنیم و یکی از بهترین تاپاس های بارسلونا را امتحان کنیم. این رستوران کوچک ساحلی که حتی تابلو و ساعات کاری مشخصی ندارد یکی از بهترین تاپاس‌ بارهای بارسلونا به شمار می‌رود و بین مردم محلی و کارکنان آن محدوده طرفداران بسیاری دارد. این تاپاس بار کوچک منو ندارد و باید نام غذاها را از روی تخته سیاهی که روی دیوار نصب شده بخوانید. شاید از نظر ظاهری با بعضی دیگر از بهترین تاپاس بارهای بارسلونا قابل مقایسه نباشد اما برای طبخ غذاها از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود و رفتار کارکنان بسیار دوستانه است. معروف‌ترین غذای این رستوران بمبا است که از سیب زمینی تند و گوشت چرخ کرده درست می‌شود. منشا اولیه‌ی بمبا همین رستوران است. از دیگر غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به گاربانزوهای خورشتی، کاد نمکی، صدف، ماهی مرکب و ساردین کبابی اشاره کرد.

آدرس:

C/ del Baluard, 56, 08003 Barcelona, Spain

تلفن: +34932214061

اِل واسادِاورو

ال واساداورو در منطقه‌ی ساحلی بارسلونتا قرار دارد و به سرو بهترین تاپاس های بارسلونا شهرت دارد. این رستوران با بیش از 50 سال سابقه تمام زائقه‌ها را پوشش می‌دهد و هیچ‌کس ناراضی از آن بیرون نمی‌رود. ال واساداورو یک پیشخوان طولانی و چندین صندلی بلند دارد و معمولا مملو از جمعیت است و شاید مجبور شوید ایستاده غذا بخورید. بسیاری از مردم این شرایط را برای امتحان کردن غذاهای یکی از بهترین تاپاس بارهای بارسلونا تحمل می‌کنند.  گوشت راسته‌ی کبابی، تاپاس اسپانیایی و فوای گراس از غذاهای محبوب این رستوران هستند. 

آدرس:

C/ de Balboa, 6, 08003 Barcelona, Spain

تلفن: +34933193098

بهترین تاپاس های بارسلونا در لابمبتا

بهترین تاپاس های بارسلونا در لابمبتا

یکی دیگر از بهترین تاپاس های بارسلونا را در لابمبتا می‌توانید نوش جان کنید. این رستوران معتبر با ظاهری معمولی طرفداران بسیاری بین مردم و گردشگران دارد. لابمبتا در کنار سرو کردن محبوب ترین تاپاس های بارسلونا به بمباهای خوشمزه و غذاهای اصیل کاتالانی نیز شهرت دارد. محیط دنج و پرجنب‌وجوش آن در کنار کارکنانی خوشرو و مودب اوقات خوشی را برای مهمانان رقم می‌زند. فضای داخلی آن کاملا روستایی و به سبک بارسلونتای قدیم است. یکی از غذاهایی که پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر تاپاس در این رستوران امتحان کنید بمبا است. این غذا شامل سیب‌زمینی پرشده با گوشت  و سس تند است و نام رستوران را نیز از همین غذا گرفته‌اند. از دیگر غذاهای محبوب لابمبتا می‌توان به زیتون پرشده با سس آنچوی، سیب‌زمینی با سیر تند، سوسیس خونی و حلزون اشاره کرد. 

آدرس: Carrer de la Maquinista, 3, 08003 Barcelona, Spain

تلفن: +34933199445

بار پینیول

بار پینیول به سرو کردن محبوب‌ترین بمباها و بهترین تاپاس های بارسلونا شهرت دارد. این رستوران انواع غذاها و تاپاس‌های دریایی را ارائه می‌کند و در طبخ این غذاها از تازه‌ترین مواد اولیه که در بازارهای محلی عرضه می‌شوند استفاده می‌کند. این رستوران که به عنوان یکی از بهترین تاپاس بارهای بارسلونا شناخته می‌شود، در منطقۀ بارسلونتا و در چند قدمی ساحل قرار دارد و از نظر قیمت کاملا مقرون‌به‌صرفه است. از جمله غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به ساردین، آنچوی، کالاماری سرخ‌شده، انواع سالادهای دریایی، تاپاس براواس و تورتیلا اشاره کرد. 

آدرس: Carrer d’Andrea Dòria, 28, 08003 Barcelona, Spain

تلفن: +34930219853

سگونس مِرکانت

بهترین تاپاس های بارسلونا

یکی دیگر از رستوران‌هایی که بهترین تاپاس های بارسلونا را سرو می‌کند سگونس مرکانت است. این رستوران در خیابان واسو دِرو قرار دارد و اسم آن در فهرست راهنمای رستوران‌های میشلن آمده است. سگونس مرکانت علاوه بر تاپاس انواع غذاهای دریایی را با تازه‌ترین مواد اولیه سرو می‌کند. دکوراسیون زیبا، فضای گرم و صمیمی و کارکنان خوش‌رو از دیگر ویژگی‌های این رستوران است. از جمله غذاهای محبوب سگونس مرکانت می‌توان به سالاد خانگی روسی، تاپاس براواس، کروکت اردک، کوفته ماهی، پائلا دریایی، برنج سیاه با میگو و صدف اشاره کرد. 

آدرس: C/ d’Aribau, 3, 08011 Barcelona, Spain

تلفن: +34933107880

محبوب تاپاس های بارسلونا در محله گوتیک

لاپلاتا 

بارسلونا به داشتن تاپاس بارها و رستوران‌های متعدد شهرت دارد و انتخاب بهترین تاپاس بارهای بارسلونا سخت به نظر می‌رسد. یکی از رستوران‌هایی که در آن می‌توانید یکی از محبوب‌ ترین تاپاس های بارسلونا را امتحان کنید لاپلاتا است. این رستوران در ساختمانی متعلق به قرن هفدهم در محله‌ی گوتیک قرار دارد. لاپلاتا رستوران بزرگی نیست و شش میز و صندلی بیشتر ندارد و بسیاری از مشتریان پس از گرفتن سفارش خود بیرون از رستوران و در پیاده‌رو غذای خود را می‌خورند. غذاهای این رستوران ساده و در عین حال بسیار خوش‌طعم هستند و دستور پخت آنها از سال 1954 به بعد تغییر نکرده است. لاپلاتا که یکی از معروف ترین تاپاس های بارسلونا به حساب می‌آید منوی کوتاه و مختصری دارد. این منو شامل چهار غذای کلاسیک می‌شود. ساردین سرخ‌شده، آنچوی سرخ‌شده، سالاد گوجه، سالاد پیاز، الویه و سوسیس پینتکسو مورسیلا تنها غذاهای این رستوران هستند.

آدرس:

Carrer de la Mercè, 2808002 Barcelona CataloniaSpain 

تلفن: +34933151009

بار دلپی از بهترین تاپاس های بارسلونا

بار دلپی از بهترین تاپاس های بارسلونا

یکی از رستوران‌های قدیمی محله گوتیک که بهترین تاپاس های بارسلونا را سرو می‌کند بار دلپی است. این بار قدیمی که در قلب محلۀ گوتیک قرار دارد توانسته شخصیت اصیل اسپانیایی خود را حفظ کند. اگر دوست دارید یکی از محبوب ترین تاپاس های بارسلونا را با قیمتی معقول امتحان کنید حتما سری به بار دلپی بزنید. از دیگر دلایل محبوبیت این بار می‌توان به ژامبون‌های درجه یک و بمباهای بزرگش اشاره کرد. هنرمندان بسیاری در طول این سال‌ها به این بار رفت‌وآمد کرده‌اند و می‌توان آن را پاتوق همیشگی نقاشان خیابانی دانست. از بهترین غذاهای بار دلپی می‌توان به انواع تاپاس‌های دریایی، کروکت، ماهی راهب و پارفی اشاره کرد. چوروس‌های این بار نیز طرفداران بسیاری دارد.

آدرس: Plaça de Sant Josep Oriol, 1, 08002 Barcelona, Spain

تلفن: +34933022123

راسورتا

از آنجا که بسیاری از تاپاس‌های سنتی اسپانیایی با ماهی یا گوشت تهیه می‌شوند پیدا کردن رستورانی که تاپاس‌های گیاهی سرو کند کار سختی است. یکی از بهترین رستوران‌هایی که تاپاس‌های گیاهی طبخ می‌کند رستوران راسورتا است. این رستوران در محلۀ گوتیک واقع شده و در فهرست بهترین تاپاس بارهای بارسلونا قرار می‌گیرد. تاپاس‌های گیاهی و خوش‌طعم این رستوران توجهه جامعۀ وگان را به خود جلب می‌کند. راسورتا در تهیه غذاهای خود از محصولات محلی و کاملا ارگانیک استفاده می‌کند. از جمله ویژگی‌های مثبت این رستوران کارکنان خوش‌رو و مودب است، آنها با حوصله دربارۀ غذاها و مواد تشکیل دهندۀ آنها به شما توضیح می‌دهند. از جمله غذاهای محبوب این رستوران که محبوب ترین تاپاس های بارسلونا را سرو می‌کند، می‌توان به سوپ سیر، ترافل شکلات و واسابی، سوپ بادام، تاکوی هندوانه‌ترش، بادمجان پرشده با پسته و پاپاردل با سس پستو اشاره کرد.

آدرس: Carrer del Palau, 5, 08002 Barcelona, Spain

تلفن: +34933186926

لاآلکوبا آزول

بهترین تاپاس های بارسلونا

دوست دارید تجربه‌ای به یاد ماندنی از امتحان کردن یکی از بهترین تاپاس های بارسلونا در قلب محلۀ گوتیک داشته باشید؟ با ما همراه باشید تا سری به لاآلکوبا آزول بزنیم. این رستوران کلاسیک طعمی متفاوت از غذاهای لذیذ اسپانیایی را در محیطی آرام و دلنشین ارائه می‌دهد. لاآلکوبا آزول یکی از محبوب ترین تاپاس بارهای بارسلونا به شمار می‌رود و احتمالا باید برای خالی شدن میز مدتی در صف منتظر بمانید. اما مطمئن باشید ارزشش را دارد. از جمله غذاهای محبوب این تاپاس بار کوچک می‌توان به انواع تاپاس مثل براواس، ماهی مرکب و گوشت خوک، انواع ساندویچ مثل ژامبون ایبریکو، سالمون دودی و بیکن اشاره کرد. 

آدرس: C/ de Salomó ben Adret, 14, 08002 Barcelona, Spain

تلفن: +34933028141

ارزان ترین تاپاس های بارسلونا

کیمِت ای کیمِت

اگر از شهروندان بارسلونا سراغ یکی از بهترین تاپاس بارهای بارسلونا را بگیرید قطعا چند نفر از آنها کیمت ای کیمت را به شما معرفی می‌کنند. این رستوران کوچک محبوب ترین تاپاس های بارسلونا را سرو می کند و گاهی مشتریان باید در صف بایستند تا میزهای رستوران خالی شود. معمولا تاپاس هایی که با صدف کنسروی درست می‌شوند زائقه‌ی مردم اسپانیا نیستند اما تاپاس های صدفی این رستوران طرفدارن بسیاری بین مردم بارسلونا دارد. اگر این رستوران را برای صرف غذا انتخاب کردید به یاد داشته باشید که ارزان ترین تاپاس های بارسلونا را دارد و حتما ساشیمی سالمون به همراه پنیر خامه‌ای، عسل و سویا امتحان کنید. قزل‌آلای دودی با عسل، مونتادیتو آنچوی با پنیر نوات، بشقاب ترکیبی گوشت به همراه قارچ و پیاز کاراملی، زامبورینا و قرقاول از دیگر غذاهای محبوب این رستوران هستند. 

آدرس:

Carrer del Poeta Cabanyes, 25, 08004 Barcelona, Spain

تلفن: +34934423142

ارزان ترین تاپاس های بارسلونا در جای کا 

ارزان ترین تاپاس های بارسلونا در جای کا 

جای کا یکی از رستوران‌های قدیمی محلۀ بارسلونتا است که به سرو کردن بهترین تاپاس های بارسلونا شهرت دارد. این تاپاس بار خانوادگی با توجه به موقعیت مکانی ارزان ترین تاپاس های بارسلونا را دارد. روزانه مشتریان بسیاری به این رستوران مراجعه می‌کنند و احتمال دارد هنگام مراجعه کمی معطل شوید. این رستوران شعبه‌ی دیگری با همین نام در خیابان جینبرا دارد. این شعبه کمی بزرگ‌تر است و امکان سرویس‌دهی به مشتریان بیشتری دارد. جای کا تمام غذاهای منوی خود را از مواد اولیۀ با کیفیت و تازه تهیه می‌کند و ماهی‌ها مستقیم از قایق به بشقاب می‌رسند. همانطور که گفتین این رستوران به وجود قیمت کم یکی از بهترین تاپاس بارهای بارسلونا به شمار می‌رود؛ از جمله غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به تاپاس ماهی‌ سرخ‌شده، کالاماری کبابی، صدف بخارپز، تاپاس براواس و تاپاس سالاد روسی اشاره کرد.

آدرس: Carrer de Ginebra, 13, C/ de Ginebra, 7-9, 08003 Barcelona, Spain

تلفن: +34933199164

ال سامپانیت

ال سامپانیت نیز ارزان‌ ترین تاپاس های بارسلونا را سرو می‌کند. این تاپاس بار به سرو کردن تاپاس‌های ساده اما بسیار لذیذ معروف است و بین مردم محلی و گردشگران طرفداران بسیاری دارد. این رستوران در سال 1930 افتتاح شده و می‌توان آن را در میان قدیمی ترین تاپاس بارهای بارسلونا نیز جای داد. ال سامپانیت همیشه شلوغ است و احتمالا برای سفارش غذا مدتی معطل می‌شوید. از جمله غذاهای محبوب و پیشنهادی این رستوران کوچک می‌توان به املت سیب‌زمینی، تاپاس آنچوی با فلفل پادرون و تاپاس شکم ماهی تن اشاره کرد.

آدرس: C/ de Montcada, 22, 08003 Barcelona, Spain

تلفن: +34933197003

پای تراگو

بهترین تاپاس های بارسلونا

اگر دوست دارید یکی دیگر از بهترین و در عین حال ارزان ترین تاپاس های بارسلونا را امتحان کنید حتما سری به پای تراگو بزنید. این رستوران کوچک به سرو بهترین غذاهای کاتالونیایی شهرت دارد و از سال 1965 توسط یک خانواده اداره می‌شود. بسیاری از مردم محلی که فرصت زیادی برای صرف غذا ندارند غذای خود را به صورت بیرون‌بر از این رستوران خریداری می‌کنند. اگر این رستوران را برای صرف بهترین تاپاس های بارسلونا انتخاب کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما تاپاس کالاماری، تاپاس ماهی و تاتِر را امتحان کنید.

آدرس: C/ d’Ausiàs Marc, 58, 08010 Barcelona, Spain

تلفن: +34932452004

ارزان ترین تاپاس های بارسلونا در بار رامون 

بار رامون به سرو کردن ارزان ترین تاپاس های بارسلونا شهرت دارد. این رستوران محبوب فقط ساعت 8 شب تا 11 شب پذیرای مشتریان است و همین موضوع گاهی باعث ازدحام جمعیت می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد رفتن به بار رامون را دارید حتما از قبل به صورت تلفنی میز رزرو کنید. منوی غذاهای اسپانیای این رستوران طرفداران بسیاری دارد و تمام غذاها از مواد اولیه تازه پخته می‌شوند. این رستوران در کنار قیمت‌های ارزان بهترین تاپاس های بارسلونا را سرو می‌کند. از جمله غذاهای محبوب و پرفروش این رستوران می‌توان به تاپاس اصیل اسپانیایی، گامباس آل آجیو و تاپاس اختاپوس کبابی اشاره کرد.

آدرس: C/ del Comte Borrell, 81, 08015 Barcelona, Spain

تلفن: +34933250283

قدیمی‌ ترین تاپاس بارهای بارسلونا

لااسکینیکا 

لااسکینیکا 

لااسکینیکا به داشتن بهترین تاپاس های بارسلونا مشهور است و در محله‌ی پر مهاجر نوباریس قرار دارد. لااسکینیکا یکی از قدیمی‌ترین تاپاس بارهای بارسلونا به شمار می‌رود و در سال 1972 در محله‌ی مونسانت اند کادی افتتاح شد و در سال 1997 به مکان فعلی انتقال یافت. با وجود این جابجایی کیفیت این رستوران هرگز تغییر نکرد و هنوز هم یکی از محبوب‌ ترین تاپاس های بارسلونا را دارد. فضای داخلی با اشیاء سنتی تزیین شده و یک آشپزخانه‌ی اوپن دارد. به دلیل کوچک بودن فضای داخلی در پیاده‌روی روبروی رستوران چندین میز و صندلی به همراه چتر گذاشته‌اند. این رستوران به وجود بیش از 30 تاپاس متنوع در منوی خود معروف است و بهترین تاپاس های بارسلونا را سرو می‌کند. محبوبیت این رستوران باعث شده بیشتر مواقع صف طولانی از مشتریان منتظر روبروی آن تشکیل شود. اگر برای اولین بار این رستوران محبوب را امتحان می‌کنید پیشخدمت‌ها به شما چوکوس (حلقه‌های ماهی مرکب کوبیده‌شده)، تاپاس براواس با آیولی، سوسیس خونی و صدف شکم‌پر را به شما پیشنهاد می‌کنند. ژامبون تروئل، لونگانیزا، چیرلاس (صدف‌های آب شور) و صدف کوکینا از دیگر غذاهای محبوب این رستوران هستند. 

آدرس:

Pg. de Fabra i Puig, 296, 08031 Barcelona, Spain

تلفن: +34933582519

اورِتورنو از قدیمی‌ ترین تاپاس بارهای بارسلونا

در ادامه‌ی معرفی قدیمی‌ترین تاپاس بارهای بارسلونا به یکی از متفاوت‌ترین آنها می‌رسیم. این رستوران قدیمی که نه نمای زیبا دارد نه دکور داخلی جذاب یکی از بهترین تاپاس بارهای بارسلونا به شمار می‌رود. شاید حس کنید تابلوی بالای در ورودی هر لحظه در حال افتادن است و از رفتن به داخل آن اجتناب کنید. اما پیشنهاد می‌کنیم تردید نکنید و با رفتن به داخل این رستوران کوچک یکی از بهترین تاپاس های بارسلونا را امتحان کنید. به محض ورود با یک بشقاب تاپاس رایگان از شما پذیرایی می‌کنند. اورتورنو به استفاده از مواد اولیه‌ی تازه شهرت دارد و با خیال آسوده می‌توانید از غذاهای این رستوران میل کنید. تاپاس اختاپوس، راهب ماهی مرکب پخته، اختاپوس گالیسیا و صدف مرینیت شده از غذاهای محبوب این رستوران هستند. موضوع دیگری که باید هنگام سفارش دادن در نظر بگیرید حجم غذاهاست. معمولا یک بشقاب تاپاس این رستوران برای دو نفر کافیست.

آدرس:

Carrer del Comte d’Urgell, 168, 08036 Barcelona, Spain

تلفن: +34934531104

بارا آلتا 

بهترین تاپاس های بارسلونا

بارا آلتا یکی از قدیمی‌ترین و بهترین تاپاس بارهای بارسلونا به حساب می‌آید که توسط سرآشپزی کهنه‌‌کار به نام دنیل روکا اداره می‌شود. این رستوران معروف است به اینکه می‌تواند تمام سلیقه‌های و زائقه‌ها را پوشش دهد و امکان ندارد شما ناامید و گرسنه از بارا آلتا برگردید. بارا آلتا یک منوی سنتی را با ویژگی‌های معاصر و جدید ارائه می‌دهد. آشپزخانه‌ی بارا آلتا که محبوب‌ ترین تاپاس های بارسلونا را عرضه می‌کند، کاملا در دید مشتری قرار دارد. کارکنان همه خوشرو و مودب هستند و قیمت‌ها نسبت به کیفیت و میزان غذا کاملا مناسب است. بشقاب صدف گرم، سالاد خرچنگ، ناگت سالمون با سس مایونز، ماهی کاد با سیر سیاه و عسل و بروشت فیله گاو از غذاهای محبوب این رستوران هستند.

آدرس:

Carrer de Laforja, 11, 08006 Barcelona, Spain

تلفن: +34936393134

کلام آخر

پیدا کردن رستورانی که غذاهای خوب و قیمت‌های مناسبی داشته باشد گاهی یکی از سختی‌های سفر به شمار می‌رود. یکی از لذت‌ها در هر سفر امتحان کردن غذاهای سنتی و خاص آن منطقه است. تاپاس هم یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین غذاهای اسپانیایی به حساب می‌آید. در مقاله‌ای که از نظر گذراندید تلاش کردیم بعضی از رستوران‌هایی که بهترین تاپاس های بارسلونا را عرضه می‌کنند به شما معرفی کنیم. امیدواریم با استفاده از این راهنما مناسب‌ترین رستوران را انتخاب کنید و از صرف غذای خود لذت ببرید.

نظرات کاربران