بهترین اسپاهای مالدیو

بهترین اسپاهای مالدیو برای تجربه یک سفر رویایی

مالدیو علاوه‌بر جاهای دیدنی، طبیعت زیبا و سواحل بکر، اسپاهای خوبی برای ماساژ و آب‌درمانی دارد که تجربه‌ای بی‌نظیر و متفاوت است. اگر برای سفر به مالدیو برنامه‌ریزی کرده‌اید، یک خبر خوب برای شما داریم؛ می‌توانید به اسپاهای مالدیو بروید و به دور از شلوغی، با ماساژ و همچنین سایر خدمات درمانی، هم از لحاظ جسمی سرحال‌تر شوید و هم ذهن‌تان را از دغدغه‌ها آزاد کنید و سفری آرامش‌بخش داشته باشید. 

رزرو تور اروپا

در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک قصد داریم 6 تا از بهترین اسپاهای مالدیو را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

بررسی قیمت تور مالدیو با سه کلیک!

ولاسارو؛ از بهترین اسپاهای مالدیو

بهترین اسپاهای مالدیو

از لوکس‌ترین اسپاهای مالدیو، ولاسارو است که لذت یک روز پر از آرامش را به شما هدیه می‌کند. خوب است بدانید که در این اسپا می‌توانید به کلاس‌های رایگان یوگا که هفته‌ای سه بار در این محل برگزار می‌شود هم بروید. اتاق‌های مخصوص آب‌درمانی، استخر، اتاق‌های بخار و همچنین استراحت‌گاه‌های خاص ولاسارو از امکانات ویژه این اسپا در مالدیو است. به ولاسارو، از بهترین اسپاهای مالدیو، بروید و با ماساژ صورت و بدن سرحال شوید. 

آدرس: مالدیو، ماله، ارکید ماگو 

پاسپورت دومینیکا

آبگرم کوراماتی؛ تجربه چای سنتی در اسپاهای خوب مالدیو

این اسپای مشرف به اقیانوس که از اسپاهای خوب مالدیو است، امکاناتی مثل اتاق‌های ماساژ، اتاق‌های مراقبت زیبایی و حمام گیاهی دارد. تمام محصولاتی که برای ماساژ توسط متخصصان این مرکز استفاده می‌شود، از بهترین مواد طبیعی تهیه شده است و ماساژ نیز به شیوه سنتی اندونزی و تایلند صورت می‌گیرد. پیشنهاد می‌کنیم که قبل از شروع فعالیت‌های درمانی، چای سنتی بی‌نظیر کوراماتی که توسط پرسنل این اسپا سرو می‌شود را از دست ندهید. 

آدرس: مالدیو، رسد‌هو اتول

هووافن فوشی

بهترین اسپاهای مالدیو

اسپایی بی‌نظیر، رویایی و البته گران‌قیمت در زیر آب! هووافن فوشی که از اسپاهای خوب مالدیو است، می‌تواند گزینه خوبی برای گذراندن یک ماه عسل به‌یادماندنی و یا سفری رمانتیک و دونفره برای زوج‌های جوان باشد. به این اسپا بروید و از خدمات درمانی و ماساژ آن بهره‌مند شوید و لحظاتی سرشار از آرامش را تجربه کنید.

آدرس: مالدیو، ماله شمالی، اتول

وان اند اونلی؛ از بهترین اسپاهای مالدیو 

این مرکز آب‌درمانی برای خدمات خود، از ترکیب پزشکی به سبک غربی و درمان‌های سنتی آیورودا مانند یوگا و طب سنتی استفاده می‌کند. پس از دریافت خدمات ماساژتان، حس سبکی بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. همچنین می‌توانید انواع خدمات زیبایی و مربوط به مو و ناخن را در وان اند اونلی که از بهترین اسپاهای مالدیو است، با بالاترین کیفیت انجام دهید. 

آدرس: مالدیو، ماله شمالی، ریسی‌راه

 مرکز اسپا چهارفصل آیورودا

بهترین اسپاهای مالدیو

 مرکز فور سیزن ریزورت که یکی از بهترین اسپاهای مالدیو است، در هتلی پنج ستاره قرار دارد. در این اسپا ماساژ بگیرید و سفری به‌یادماندنی را در خاطرات خود ثبت کنید. در این مرکز ویژه آب‌درمانی، عمدتا از روش‌های درمانی ترکیبی مدرن و طب سنتی شرق که از آیورودای هند الهام گرفته شده است، استفاده می‌شود. اگر به این اسپا که از بهترین اسپاهای مالدیو است رفتید، جلسات خصوصی یوگا را نیز فراموش نکنید. تمام این عوامل دست‌به‌دست هم می‌دهند تا سلامتی، تعادل و آرامش ذهنی بیشتری را به دست بیاورید. 

آدرس: مالدیو، لاندا جیراوارو

اسپا تالیس؛ لذت ماساژ در اسپاهای خوب مالدیو

فرقی ندارد که به همراه همسرتان به این اسپا بروید یا به تنهایی از خدمات آن استفاده کنید؛ اسپا تالیس فضایی رمانتیک را فراهم کرده تا زوج‌های جوان همراه هم از انواع خدمات درمانی بهره ببرند. اگر هم می‌خواهید به تنهایی به این مرکز بروید، این اسپا اتاق‌هایی خصوصی دارد که در آن می‌توانید به صورت فردی، خدمات ویژه ماساژ را دریافت کنید. خوب است بدانید که در این مرکز ماساژ درمانی، روغن‌ها و سایر مواد مورد استفاده که توسط افراد بومی جزیره به روش‌های سنتی برداشت می‌شود، بسیار خالص و باکیفیت است. 

آدرس: مالدیو، جزیره بولی‌فوشی

سخن پایانی سه کلیک

در این مقاله 6 تا از بهترین اسپاهای مالدیو را معرفی کردیم و امیدواریم برای‌تان مفید بوده باشد. پیشنهاد می‌کنیم اگر به مالدیو سفر کردید، علاوه‌بر حضور در جنگل‌ها، مناطق سرسبز و سفر به جزایر ارزان مالدیو، از خدمات درمانی اسپاها نیز استفاده کنید، ماساژ بگیرید و از آب‌درمانی و همچنین جلسات یوگا نیز غافل نشوید. شما دوست دارید در کدام اسپا ماساژ بگیرید؟ برای ما بنویسید. 

نظرات کاربران