Ciragan Palace Kempinski

بهترین اسپاهای استانبول؛ تجربه ای آمیخته با آرامش! + آدرس و اطلاعات کامل

یکی از جاذبه های تفریحی و گردشگری ترکیه، اسپاهای آن هستند. جاذبه ای که سفر ترکیه بدون تجربه آنها معنایی نخواهد داشت. اسپاها با حمام های آبگرم متفاوت هستند، اما آبگرم ها هم به اندازه اسپاها لذت بخش هستند. اسپاها بر خلاف حمام های آبگرم در اطراف شهر پیدا نمی شوند و معمولا بخشی از مجموعه هتل ها هستند. در کنار تجربه حمام های آبگرم استانبول پیشنهاد می کنیم حمام ترکی را نیز در سفر حتما تجربه کنید،‌تجربه ای آمیخته با موسیقی ترکی که توسط نوازندگان در حمام ها نواخته می شود. با ما در این مقاله همراه باشید تا با بهترین اسپاهای استانبول را آشنا شوید.

1. Miss Istanbul Hotel

اسپاهای استانبول

این هتل با  ۸۵ اتاق، 9 دقیقه تا ایاصوفیه، 10 دقیقه تا توپکاپی و 11 دقیقه تا میدان سلطان احمد فاصله دارد و به خاطر خدمات اسپای درمانی خود مشهور است. همچنین یک بخش آبگرم بسیار بزرگ وجود دارد که در آن احساس راحتی خواهید کرد. هتل میس استانبول به عنوان یکی از بهترین اسپاهای استانبول، خدماتی را برای اینکه احساس آرامش داشته باشید به شما ارائه می دهد. البته توجه داشته باشید که خدمات اسپا فقط برای مهمانان هتل است.

ساعت کاری: 11:00 الی 22:00

شماره تلفن: (0212) 522 09 02

 وب سایت: missistanbulhotel.com

2. Orka Royal istanbul

در هتل   Orka Royal Istanbulکه 10 تا 15 دقیقه پیاده تا ایاصوفیه، بازار بزرگ، کاخ توپکاپی و مسجد آبی فاصله دارد، لمس جادویی دست های حرفه ای ماسورها را تجربه خواهید کرد. از محبوب ترین ماساژهای بهترین اسپاهای استانبول، می توان به ماساژ سوئدی، رایحه درمانی و ماساژ طبی اشاره کرد. علاوه بر لذت بردن از آبگرم، می توانید از استخر روباز یا جکوزی نیز استفاده کنید. لذت تجربه حمام ترکی و آب گرم در Orka Royal منتظر شماست. در این اسپا ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.

ساعت کاری: 12:00 الی 22:00

شماره تلفن: (0212) 511 85 85

وب سایت: orkaroyalhotel.com

3. Glk Premier İstanbul

اسپاهای استانبول

 GLK Premierدر مجموع دارای 4 هتل است که همگی در بخش قدیمی استانبول هستند و خدمات اسپا را برای آرامش جسم و روح مسافران ارائه می دهند. تمامی 4 هتل این مجموعه مجهز به آبگرم معدنی هستند اما ورود حیوانات خانگی به هیچ یک از هتل ها مجاز نیست. هتل های GLK یکی از بهترین اسپاهای استانبول هستند که که با روغن و ماساژ جادو می کنند. البته خدمات این اسپا هم، فقط برای مهمانان هتل است. 

ساعت کاری: 7:00 الی 21:00

شماره تلفن: (0212) 638 88 01

وب سایت: thehomesuites.com

4. Scorpios Traditional Reflexology House

 این مکان که در یکی از شلوغ ترین خیابان های بی اوغلو واقع شده است، هر روز به جز دوشنبه ها از ساعت 11:00 تا 20:00 باز است، این مکان یکی از بهترین اسپاهای استانبول است که دکوراسیون داخلی اصیل ترکی دارد و درمان های ماساژ ویژه ای با استفاده از روغن های آروماتراپی ارائه می دهد. اگر نیاز به استراحت دارید، یک ماساژ ضد استرس نیز وجود دارد یا اگر ماساژ تایلندی را می پسندید،‌این اسپا بهترین گزینه است همچنین ماساژ برای نواحی کوچک تر مانند گوش،‌سر و پا و ماساژ طبی در لیست ماساژهای اسپای عقرب ها وجود دارند.

ساعت کاری: 7:00 الی 21:00

شماره تلفن: 0542 698 74 78

وب سایت: scorpiosreflexology.com

5. Ambassador Spa & Beauty Salon

اسپاهای استانبول

اگر طولانی بودن مسیر سفر و معطلی در فرودگاه شما را خسته کرده است، نزدیک ترین و بهترین راه برای رفع خستگی، اسپا و سالن زیبایی سفیر است. در این مجموعه که از بهترین اسپاهای استانبول است، دوش بگیرید، یک ماساژ ریلکسی بگیرید و اجازه دهید تا خستگی از تنتان به در شود. در بین ماساژهای مختلف اسپای سفیر، پیشنهاد ما به شما حمام عثمانی و حمام سلطان است. پس از استفاده از سونا، اتاق بخار و دوش، می توانید به طور کامل در اتاق استراحت شخصی خود استراحت کنید. اسپای سفیر، بدون شک زیباترین مکان در فرودگاه استانبول است.

رزرو هتل های استانبول سه کلیک را برای داشتن یک سفر هیجان انگیز از دست ندهید.

ساعات کاری: 24 ساعت 7 روز هفته

شماره تلفن: 0537 366 63 36

وب سایت: ambassadorspa.com

6. Ritz Carlton İstanbul

هتل ریتز کارلتون، یکی از زیباترین هتل ها در هاربیه است، این هتل دارای یک مرکز آبگرم جذاب می باشد که از حمام های ساخته شده در قرن شانزدهم توسط هورم سلطان الهام گرفته شده است. اگرچه مناطق جداگانه ای برای زنان و مردان وجود دارد، اما سوئیت هایی برای زوج ها نیز ارائه می شود. ریتز کارلتون تنها هتلی است که خدمات اسپا را در فصل تابستان همراه با منظره باشکوه بسفر، ارائه می دهد. Ritz Carlton بهترین خدمات سلامتی مانند ماساژ و اسپای درمانی ضد استرس را ارائه می دهد. ریتز کارلتون یکی از بهترین اسپاهای استانبول همراه با آب گرم معدنی است.

همین حالا قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول را چک کنید!

ساعت کاری: 10:00 الی 21:00

شماره تلفن: (0212) 334 44 44

وب سایت: ritzcarlton.com

7. Explore Spa by Le Méridien

اسپاهای استانبول

Le Meridien Istanbul Etiler یکی از بهترین هتل های استانبول است که خدمات ویژه خود را به مشتریان هتل و غیرهتل ارائه می دهد. یکی از بهترین اسپاهای استانبول که اتاق های ماساژ مخصوص زوج ها را دارد. این اسپا با ماساژ و حمام درمانی، مرکز تناسب اندام، استخر و مرکز اسپا منتظر شماست.

ساعت کاری: 7:00 الی 22:00

شماره تلفن: (0212) 384 03 50

وب سایت: https://www.lemeridienistanbuletilerhotel.com/

8. Sanitas Spa, Ciragan Palace Kempinski

به دنبال بهترین اسپاهای استانبول هستید؟ در چیراغان پالاس کمپینسکی، یکی از زیباترین کاخ های استانبول، یک آبگرم منحصر به فرد برای تجربه حمام ترکی وجود دارد. مرکز اسپای چیراغان پالاس کمپینسکی استانبول شامل حمام ترکی، جکوزی، استخر سرپوشیده، سونا و اتاق بخار، اتاق ماساژ و اتاق درمان زیبایی است. شما همچنین می توانید از آب تنی در استخر آب گرم لذت ببرید که در تمام طول سال باز است و منظره ای باشکوه از تنگه بسفر را ارائه می دهد.

ساعت کاری: 09:00 الی 23:00

شماره تلفن: (0212) 227 76 77

وب سایت: thesanitas.com

9. Sultan Spa, Hotel Yaşmak Sultan

اسپاهای استانبول

اسپا سلطان یکی از بهترین اسپاهای استانبول است که با رزرو وقت قبلی برای مسافران هتل، خدمات ماساژ و اسپا را ارائه می دهد. در این اسپا طیف گسترده ای از ماساژها با روغن های معطر به شما حس سلطان بودن را می دهند. در نزدیکی حمام و استخر سرپوشیده قرار دارد. هنگامی که یک رویداد برای سازمانی خاص در آبگرم سلطان برگزار می‌شود، به Allure Spa هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید ماساژهای تخفیف‌خورده دریافت کنید. آبگرم سلطان در استانبول، علاوه بر ماساژ، خدمات ویژه ای مانند حمام هورم سلطان و ماساژ سلطان اینجی دارد. توجه داشته باشید، خدمات اسپا فقط برای مهمانان هتل است.

ساعت کاری: 08:00 الی 10:00

شماره تلفن: (0212) 528 13 43

وب سایت: hotelyasmaksultan.com

10. Pera Palace İstanbul

بهترین تجربه اسپا لوکس در استانبول در فضایی به مساحت 400 متر مربع در هتل پرا پالاس در انتظار شماست. Pera Spa By Spa Luxury با ماساژهایی که ترکیبی از ماساژهای سنتی و نوین هستند، در خدمت شماست. اینجا یک استراحتگاه کامل با ارائه ماساژ خصوصی، بسته های مراقبت از پوست، حمام ترکی، حمام بخار، جکوزی و سونا در استانبول است. اسپا Pera یکی از بهترین اسپاهای استانبول است برای همه خدمات ارائه می دهد، حتی اگر در هتل اقامت نداشته باشید. اگر مشکل جت لگ دارید، ماساژ جت لگ را در اینجا توصیه می کنیم. بسته مراقبتی Orient Express یک روش ماساژ سنتی با تم حمام ترکی است. پکیج گرتا گاربو بیوتی نیز یک ماساژ اسپا است که از ماسک های پوستی و ماساژهای آرامش بخش استفاده می کند.

ساعت کاری: 07:00 الی 10:00

شماره تلفن: (0212) 377 40 00

وب سایت: perapalace.com

11. Elite World Sapanca Convention & Wellness Resort

اسپاهای استانبول

Sapanca یکی از بهترین اسپاهای استانبول نزدیک به شهر و با موقعیت عالی برای بازدید است. هتل Elite World Sapanca Convention & Wellness Resort منتظر مشتریانی است که به دنبال مکانی تمیز برای دریافت خدماتی منحصر به فرد مانند حمام آبگرم، ماساژ ضد پیری، آیین های سلامتی جامع و برنامه های تناسب اندام با کاربرد آسان هستند. در این مکان که هوای تازه و منطقه ای دست نخورده دارد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آرامش را همراه با زمزمه باد در آغوش بگیرید زیرا اینجا صدای باد، تنها صدایی است که می توانید بشنوید.

ساعت کاری: 07:00 الی 10:00

شماره تلفن: 0(264) 415 10 00

وب سایت: eliteworldhotels.com.tr

فرق نمی کند با تور استانبول سفر کرده اید یا خودتان به صورت فردی بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول را رزرو کرده اید؛ در هر صورت تجربه یک روز آرامشبخش را نباید از دست بدهید!

نظرات کاربران