بهترین مراکز خرید در آمالفی

بهترین مراکز خرید در آمالفی ؛ تجربه فرهنگ و هنر ایتالیایی

آمالفی با چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌اش، از صخره‌های بلند که به دریای فیروزه‌ای می‌رسند تا کوچه‌های پیچ‌درپیچ و معماری قرون‌وسطایی، مقصدی بی‌همتا برای ماجراجویان و دوستداران فرهنگ است. اما آنچه که این بهشت ایتالیایی را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل کرده، تنها طبیعت و تاریخ آن نیست؛ بلکه بازارهای محلی و فروشگاه‌های خاصی است که تجربه خریدی متفاوت و جذاب را برای شما رقم می‌زنند. اگر به‌دنبال مکانی برای خرید سوغات منحصربه‌فرد یا آثار هنری دست‌ساز هستید، بهترین مراکز خرید در آمالفی همان جایی است که باید به آن سر بزنید. ما در این مقاله، فهرستی از این مراکز خرید را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید بلیط هواپیما ارزان به راحتی !

 Lorenzo D’Amalfi – بهترین مرکز خرید در آمالفی

بهترین مراکز خرید در آمالفی

خیابان Lorenzo D’Amalfi اصلی‌ترین و شلوغ‌ترین مرکز خرید در آمالفی که مجموعه‌ای از فروشگاه‌های متنوع را در خود جای‌داده است. این خیابان که از وسط شهر عبور می‌کند، علاوه بر خرید، محلی مناسب برای تماشای زندگی روزمره و لذت‌بردن از فضای پرانرژی شهر است. بعد از خرید می‌توانید با یک فنجان کاپوچینو در یکی از کافه‌های فضای باز این خیابان، استراحت کرده و انرژی بگیرید.

در این خیابان، قیمت‌ها متفاوت است؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از خرید، کمی بگردید و قیمت‌ها را مقایسه کنید. اگر به‌دنبال لباس‌های خاص و شیک هستید، حتماً سری به JP Boutique بزنید. برای خرید سوغاتی‌های محلی، Antichi Sapori d’Amalfi گزینه مناسبی است.

آدرس:

Via Lorenzo D’Amalfi, 86, 84011 Amalfi SA, Italy

Amalfi Coast Markets – بازارهای محلی آمالفی

Amalfi Coast Markets - بازارهای محلی آمالفی

بازارهای محلی و ساحل آمالفی، یکی از بهترین مراکز خرید در آمالفی برای خریداران با بودجه محدود است. این بازارها هر روز صبح در یکی از شهرهای مختلف منطقه برگزار می‌شوند و تا ساعت ۱ بعدازظهر ادامه دارند. در این بازارها می‌توانید محصولات تازه و محلی را مستقیماً از کشاورزان و تولیدکنندگان خریداری کنید و هم‌زمان با مردم محلی آشنا شوید.

بازارها در روزهای مختلف هفته برگزار می‌شوند؛ سه‌شنبه‌ها بازار Via San Renato در سورنتو و Piazza Duomo در راولو برپا می‌شود. چهارشنبه‌ها می‌توانید به بازار بندر آمالفی سر بزنید و پنجشنبه‌ها هم بازار کنار ساحل در مینوری را تجربه کنید. جمعه‌ها نیز بازار Piazza Mercato در مایوری برقرار است. این بازارها فرصتی عالی برای خرید محصولات تازه و تجربه زندگی روزمره مردم محلی هستند.

 dei Mercanti – خیابان تاریخی خرید در سالرنو

بهترین مراکز خرید در آمالفی

خیابان dei Mercanti، یکی از بهترین مراکز خرید در آمالفی و اطراف آن است که در مرکز تاریخی سالرنو قرار دارد. این خیابان باریک و طولانی که در دوران قرون‌وسطی مرکز تجارت شهر بوده، امروزه با بوتیک‌های متنوع و جذاب، مقصدی محبوب برای خریداران و علاقه‌مندان به تاریخ است.

این خیابان که به روی وسایل نقلیه بسته شده، برای پیاده‌روی مناسب است؛ هرچند ممکن است کمی تنگ به نظر برسد. بوتیک‌های اینجا بیشتر لباس‌های طراحان و جواهرات لوکس ارائه می‌دهند، اما می‌توانید فروشگاه‌های عتیقه‌جات و آثار هنری هم پیدا کنید. اگر به‌دنبال خرید بیشتری هستید، می‌توانید به خیابان Corso Vittorio Emanuele در شرق این منطقه سر بزنید.

آدرس:

Via Mercanti, 84121 Salerno SA, Italy

بهترین سوغاتی های آمالفی پیشنهاد 3 کلیک
بهترین سوغاتی های آمالفی + معرفی خیابان های معروف برای خرید

Piazza dei Mulini – خیابان خرید لوکس در پوزیتانو

Piazza dei Mulini - خیابان خرید لوکس در پوزیتانو

Piazza dei Mulini یکی از بهترین مراکز خرید در آمالفی است که در قلب پوزیتانو واقع شده و برای علاقه‌مندان به خرید لباس‌های شیک و اکسسوری‌های لوکس بسیار مناسب است. این خیابان باریک با تعداد زیادی فروشگاه مد، مکانی عالی برای خرید لباس‌های شیک و کالاهای چرمی باکیفیت است. با پیاده‌روی از بالای خیابان به سمت پایین، هم می‌توانید خرید کنید و هم از مناظر زیبای ساحلی لذت ببرید.

خیابان موازی Cristofo Colombo نیز با بوتیک‌های انحصاری خود، مقصدی برای کسانی است که به دنبال خرید جواهرات الماس، کیف‌های طراحان و لباس‌های خاص هستند.

آدرس:

Via dei Mulini, 84017 Positano SA, Italy

 Pasitea – خیابان معروف کفش‌فروشی در پوزیتانو

بهترین مراکز خرید در آمالفی

 Pasitea یکی دیگر از خیابان‌های پوزیتانو و یکی از بهترین مراکز خرید در آمالفی است که به فروشگاه‌های کفش و صندل‌های دست‌ساز معروف است. این خیابان طولانی و پیچ‌در‌پیچ، شرق و غرب پوزیتانو را به هم متصل می‌کند و فروشگاه‌های مد متنوعی دارد که کالاهای مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به Cristofo Colombo عرضه می‌کنند. به دلیل شیب تند خیابان، پیاده‌روی در تمام طول آن ممکن است کمی دشوار باشد.

خرید تور ارزان به راحتی !

برای خرید کفش‌های چرمی با قیمت مناسب به Nana Positano سر بزنید یا برای صندل‌های دست‌ساز محلی به Mastro Sandali Positano بروید. همچنین، می‌توانید در فروشگاه کوچک Latteria Mini با یک ساندویچ خوشمزه و قهوه ارزان، تجدید قوا کنید.

آدرس:

Viale Pasitea, 84017 Positano SA, Italy

La Scuderia del Duca – لوازم‌التحریر خاص در آمالفی

La Scuderia del Duca - لوازم‌التحریر خاص در آمالفی

La Scuderia del Duca یکی از بهترین مراکز خرید در آمالفی برای علاقه‌مندان به لوازم‌التحریر و کاغذهای دست‌ساز است. این فروشگاه قدیمی و جذاب، در مرکز آمالفی واقع شده و مجموعه‌ای بی‌نظیر از کالاهای دست‌ساز باکیفیت را ارائه می‌دهد؛ از کتاب‌های چرمی تا کارت‌پستال‌های حکاکی شده.

اگر به هنر علاقه‌مند هستید، می‌توانید کاغذهای خالص پنبه‌ای برای نقاشی و طراحی پیدا کنید. همچنین، مهرهای برنجی سفارشی که می‌توانید حروف اول نام خود را با یک مهر مومی زیبا، روی آنها درج کنید، به‌عنوان یک هدیه خاص پیشنهاد می‌شود. این فروشگاه مکانی برای خرید محصولات خاص و باکیفیت است که به‌راحتی در دیگر فروشگاه‌ها پیدا نمی‌شوند.

آدرس:

Largo cesareo console, 8,Via Cardinale Marino del Giudice, Piazza Duomo, 41, Piazza Duomo, 31, 84011 Amalfi SA, Italy

ساعات کاری:

دوشنبه تا شنبه: از ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر

یکشنبه: از ۱۰:۳۰ صبح تا ۲:۳۰ بعدازظهر

Ceramica Artistica Solimene Vincenzo – سرامیک‌های هنری زیبا از ساحل آمالفی

بهترین مراکز خرید در آمالفی

Ceramica Artistica Solimene Vincenzo یکی از بهترین مراکز خرید در آمالفی برای علاقه‌مندان به سرامیک‌های هنری است. این کارگاه و فروشگاه چندطبقه که از سال ۱۹۴۷ فعالیت می‌کند، در شهر ساحلی کوچک Vietri sul Mare قرار دارد. نمای خارجی منحصربه‌فرد این فروشگاه با کاشی‌های سفالی سبز و نارنجی که توسط Paolo Soleri طراحی شده‌اند، از دوردست نیز قابل‌تشخیص است.

در داخل این فروشگاه، می‌توانید مجموعه‌ای از سرامیک‌های دست‌ساز و نقاشی شده توسط هنرمندان محلی را پیدا کنید. هرچند قیمت‌ها ممکن است کمی بالا باشد، اما کیفیت هنر ارائه‌شده ارزش آن را دارد. حتی اگر قصد خرید ندارید، بازدید از این فروشگاه تجربه‌ای دلپذیر است.

آدرس:

Via Madonna degli Angeli, 7, 84019 Vietri sul Mare SA, Italy

ساعات کاری:

دوشنبه تا جمعه: از ۹ صبح تا ۸ بعدازظهر

شنبه: از ۹ صبح تا ۱:۳۰ بعدازظهر و ۴ عصر تا ۸ شب

یکشنبه: از ۱۰ صبح تا ۱:۳۰ بعدازظهر و ۴ عصر تا ۶ بعدازظهر

Cartiera Amatruda – کارخانه کاغذسازی سنتی با قدمتی چندصدساله در آمالفی

Cartiera Amatruda - کارخانه کاغذسازی سنتی با قدمتی چندصدساله در آمالفی

Cartiera Amatruda یکی از بهترین مراکز خرید در آمالفی برای علاقه‌مندان به تاریخ و هنر است. این کارخانه کاغذسازی سنتی که بر روی تپه‌ای مشرف به شهر آمالفی قرار دارد، بیش از ۵۰۰ سال است که کاغذهای دست‌ساز تولید می‌کند. برای رسیدن به این مکان تاریخی، باید یک پیاده‌روی ۱۰ دقیقه‌ای و شاید کمی دشوار را از مرکز شهر به بالای تپه انجام دهید، اما مناظر خیره‌کننده مسیر، ارزش این زحمت را دارد.

در این کارخانه، با وجود تجهیزات مدرن، همچنان از تکنیک‌های سنتی قرن ۱۶ برای تولید کاغذ استفاده می‌شود. نتیجه، مجموعه‌ای از محصولات کاغذی با بافتی صاف و لطیف است که از پنبه خالص تهیه می‌شوند. از دفترچه‌های یادداشت و کارت‌های ویزیت تا دعوت‌نامه‌ها و نامه‌های یادگاری، همگی بادقت و ظرافت، به‌صورت دست‌ساز تولید می‌شوند.

آدرس:

Via delle Cartiere, 100, 84011 Amalfi SA, Italy

ساعات کاری:

دوشنبه تا جمعه: از ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ بعدازظهر و ۳ بعدازظهر تا ۵:۱۵ بعدازظهر

Ceramiche D’Arte Carmela – فروشگاه سفالگری ایتالیایی در راولو

بهترین مراکز خرید در آمالفی

Ceramiche D’Arte Carmela یکی از معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید در آمالفی برای دوستداران هنر سفالگری است. این فروشگاه پرچم‌دار که در یک خیابان خلوت در شهر زیبای راولو قرار دارد، مجموعه‌ای رنگارنگ از ظروف دست‌ساز نقاشی شده را عرضه می‌کند. این آثار هنری زیبا که توسط صنعتگران شهر نزدیک Vietri ساخته می‌شوند، به سراسر جهان ارسال می‌شوند.

در اینجا می‌توانید انواع محصولات سفالی، از بشقاب‌های طرح‌دار میوه‌ای گرفته تا گلدان‌های ظریف و تزیینات دیواری رنگارنگ را پیدا کنید. اگر علاقه‌مند به دیدن روند ساخت این آثار هنری هستید، می‌توانید از کارگاه نزدیک Ceramiche d’Arte Pascal که چند دقیقه با این فروشگاه فاصله دارد، بازدید کنید.

آدرس:

Via dei Rufolo, 16, 84010 Ravello SA, Italy

ساعات کاری:

هر روز از ۸ صبح تا ۱۰ شب

Vecchi Libri Libreria – فروشگاه دوست‌داشتنی کتاب و عتیقه‌جات در سالرنو

Vecchi Libri Libreria - فروشگاه کتاب و عتیقه‌جات در سالرنو

Vecchi Libri Libreria یکی از بهترین مراکز خرید برای علاقه‌مندان به کتاب‌ها و عتیقه‌جات دست‌دوم است. این فروشگاه جذاب، در یک خیابان ساده در سالرنو واقع شده و برخلاف بوتیک‌های شیک و لوکس، مجموعه‌ای از کالاهای دست‌دوم را در یک فضای پراکنده و شلوغ ارائه می‌دهد.

در اینجا می‌توانید از قوری‌ها و جواهرات کوچک تا رادیوهای قدیمی چند دهه قبل را پیدا کنید. بخش کتاب‌های این فروشگاه نیز بسیار متنوع است، بااین‌وجود یافتن کتاب به زبان انگلیسی ممکن است کمی دشوار باشد. اگر چمدانتان پر است و جایی برای خریدهایتان ندارید، صاحبان مهربان فروشگاه با بسته‌بندی خریدهایتان، آن‌ها را به درب منزل شما ارسال می‌کنند. البته اگر در ایران زندگی می‌کنید، این کار ممکن است کمی دشوار باشد.

آدرس:

Via Calata S. Vito, 58, 84126 Salerno SA, Italy

ساعات کاری:

دوشنبه تا جمعه: از ۹ صبح تا ۱ بعدازظهر و ۴ بعدازظهر تا ۸ شب

شنبه: از ۹ صبح تا ۱ بعدازظهر

کلام آخر سه کلیک درباره بهترین مراکز خرید آمالفی

آمالفی تنها مقصدی برای لذت‌بردن از زیبایی‌های طبیعی نیست؛ بلکه فرصتی برای کشف فرهنگ و هنر ایتالیایی از طریق خرید در بهترین مراکز خرید این شهر است. هر فروشگاهی که در این شهر پیدا می‌کنید، داستانی از عشق به هنر و صنعت محلی در خود دارد. پس این فرصت را از دست ندهید؛ آمالفی را با تمامی زیبایی‌ها و خاطراتش به یاد بسپارید و تجربه خریدی متفاوت و بی‌نظیر را با خود به همراه ببرید.

رزرو هتل خارجی به راحتی !

نظرات کاربران