بهترین رستوران های ارومیه

بهترین رستوران های ارومیه؛ از پیتزا تا غذاهای محلی!

یکی از بهترین لذت‌ها در هر مسافرتی، رفتن به رستوران‌های خوب شهر مقصد و امتحان کردن انواع غذاهای جدید است. اگر برای سفر به ارومیه دیدنی برنامه‌ریزی می‌کنید، توصیه ما را جدی بگیرید و هرگز از رستوران‌گردی در مرکز استان آذربایجان غربی غافل نشوید؛ رستوران های ارومیه با انواع غذا، از غذاهای سنتی، ترکی و دریایی گرفته تا غذاهای ایتالیایی، از شما به‌خوبی پذیرایی می‌کند تا لحظاتی شاد و تکرارنشدنی را تجربه کنید. در این مقاله 21 مورد از بهترین رستوران های ارومیه را برای‌تان معرفی کرده‌ایم؛ پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا قبل از سفرتان، در مورد رستوران‌های محبوب این شهر زیبا اطلاعات کافی پیدا کنید. 

بلیط هواپیما

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

سفره‌خانه کشکول؛ رستوران خوب ارومیه

بهترین رستوران های ارومیه؛ سفره‌خانه کشکول

می‌خواهید سفرتان را با غذاهای سنتی شروع کنید؟ سفره‌خانه کشکول ارومیه را در صدر فهرست شکم‌گردی‌تان بنویسید. این رستوران سنتی با غذاهای اصیل خود منتظر شماست تا با نشستن در محیطی سنتی و نوش جان کردن غذاهای اصیل و محلی در ظروفی زیبا و چشم‌نواز، لحظاتی تکرارنشدنی را برای‌تان خلق کند. دیزی مخصوص این رستوران بسیار محبوب است و هم‌چنین در منوی آن می‌توانید تاوا کبابی، کوفته، کشک بادمجان، قورمه سبزی، دلمه، باقالی پلو و سایر غذاهای ایرانی دیگر را هم ببینید و سفارش دهید. 

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان برق، بعد از ساختمان فرماندارى، نرسیده به تقاطع دانشکده، نبش کوی بهار، جنب زیر گذر ۷. 

باغ رستوران طومار ارومیه

شکم خود را برای صرف وعده‌های غذایی لذیذ در یک محیط زیبا و خیره‌کننده صابون بزنید! باغ‌رستوران طومار که در طبیعت قرار دارد، با فضای بی‌نظیر و خیره‌کننده‌اش، محیطی جذاب را برای عکاسی و هم‌چنین نوش جان کردن انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و ترکی پدید آورده است و در منوی این رستوران، کباب میکس شالتو، چلو شیشلیک مخصوص، سارما بیتی، چلو مرغ مخصوص، چلو ماهی قزل‌آلا کبابی و انواعی دیگر از غذاهای لذیذ مثل کباب مصری، خودنمایی می‌کند. 

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، جاده بند، بعد از دانشگاه صنعتی ارومیه.

رستوران مولوی؛ رستوران خوب ارومیه

بهترین رستوران های ارومیه؛ رستوران مولوی

رستوران مولوی، از بهترین رستوران های ارومیه، لذت شکم‌گردی شما در سفرتان را کامل می‌کند. در این رستوران مجلل با چلو کباب، دنده تنوری، چلو جوجه سلطانی مخصوص، اکبر جوجه، چلو خورش روز و سایر غذاهایی که حتی با شنیدن نام‌شان دهان‌تان آب می‌افتد، از خود پذیرایی کنید. 
آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، میدان مولوی ارومیه، بلوار مولوی، خیابان امین. 

رستوران علی بابا؛ از بهترین رستوران های ارومیه

از بهترین رستوران های ارومیه که طراحی چشکم‌گیر و مدرنی دارد، می‌توانیم رستوران علی بابا را به شما معرفی کنیم. در این رستوران بنشینید و از بین چلو کوبیده مخصوص، چلو کباب مکزیکی، چلو ماهیچه گوساله، چلو گوشت تنوری و سایر غذاهای باکیفیت و ویژه این رستوران خوب ارومیه، انتخاب کنید و لذت ببرید.

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، جاده بند ارومیه، تفرج‌گاه بند. 

رستوران فیروزه؛ از بهترین رستوران های ارومیه

همان‌طور که از اسمش مشخص است، رستوران فیروزه ارومیه تم فیروزه‌ای رنگ دارد و در دکور شیک خود از این رنگ استفاده کرده است. در این رستوران درجه‌یک برای نشستن و غذا خوردن دو انتخاب دارید؛ یا در سالن رستوران بنشینید و یا میز و صندلی‌های فضای بیرونی رستوران را برای صرف غذای‌تان انتخاب کنید. انواع غذاهای سنتی، محلی و ایرانی نظیر خورش لوبیا و انواع دیگر خورش هم در منوی رستوران فیروزه به چشم می‌خورد.

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان دانشکده ارومیه. 

رستوران کارا لانژ؛ لذت غذاهای عربی در سفر

بهترین رستوران های ارومیه؛ رستوران کارا لانژ

اگر دوست دارید در سفرتان علاوه‌بر غذاهای ایرانی، غذاهای عربی را هم امتحان کنید، به رستوران کارا لانژ بروید و در این رستوران شیک و البته نه‌چندان بزرگ، محبوس بالمنصف که غذایی عربی شامل کته عربی و گوشت و ماست و سبزی است، میل کنید. سرویس‌دهی قوی، قیمت‌های مناسب و برخورد گرم و صمیمانه پرسنل این رستوران از مزایای کارا لانژ است. 

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، جنب هتل کارا، در خیابان اصلی میرزا کوچک خان. 

رستوران ترکی و ایتالیایی سوپر استار؛ از محبوب‌ترین و بهترین رستوران های ارومیه

در رستوران‌گردی خود در شهر دیدنی و تاریخی ارومیه، سری هم به سوپر استار بزنید. لازم است بدانید که در این رستوران تنها غذاهای ترکی و ایتالیایی سرو می‌شود و اگر این غذاها با ذائقه‌تان جور است یا دوست دارید در سفر خود طعم‌های تازه را امتحان کنید، این رستوران منتظر شماست تا با پیتزا چانو، پاستا رژیمی، استیک فیله بیف و دیگر غذاهای خوش‌طعم خود از شما پذیرایی کند. والی کباب، تاندرات، ساچ تاوا و آدانا کباب نیز از جمله غذاهای ترکی این رستوران است. 

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار امام علی، رو‌به‌‌روی پارک دانشجو، بین خیابان درستکار و بلوار مولوی. 

فلامینگو؛ یکی از بهترین رستوران های ارومیه

به یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های ارومیه بروید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید. سرویس‌دهی خوب، تهیه غذاهای باکیفیت از مواد اولیه تازه، برخورد محترمانه پرسنل و البته دنده‌کباب‌های ویژه، این رستوران را بین مردم محلی و گردشگران، زبانزد کرده است. دلمه محلی، خوراک ماهیچه، شیشلیک، چلو کوبیده گوسفندی و جوجه کباب زعفرانی از غذاهای لذیذی است که در منوی این رستوران می‌توانید پیدا کنید.

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان کاشانی، جنب اداره شرکت نفت.  

سفره خانه ریحون ارومیه

بهترین رستوران های ارومیه؛ سفره خانه ریحون

اگر از میل کردن غذاهای سنتی در قلب آذربایجان غربی سیر نمی‌شوید و دوست دارید بیشتر در سفر خود سراغ غذاخوری‌های اصیل شهر بروید، سفره‌خانه ریحون که از بهترین رستوران های ارومیه است، پیشنهاد ویژه سه کلیک به شماست. البته لازم است بدانید که این رستوران کمی گران‌قیمت است، اما قطعا ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارد.
در ظروف مسی سفره‌خان باشکوه ریحون، می‌توانید جوجه ترش، پلو سلطانی فیله، پلو چنجه گوسفندی، دلمه برگ آذری، جوجه کباب بلغاری، کشک بادمجان و یا هر غذای اصیل و سنتی دیگری را که میل دارید، بخورید و لذت ببرید.

آدرس شعبه اول: آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار امام رضا، پلاک ۹۵، نرسیده به فلکه درستکار

آدرس شعبه دوم: آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار امام علی، جنب مسجد امام علی.

رستوران سنتی خان بابا؛ یک رستوران خوب ارومیه

یک رستوران سنتی دیگر در شهر تاریخی ارومیه؛ خان بابا با غذاهایی تازه با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، میزبان خوبی برای شما شکم‌گردان عزیز در ارومیه است.
دیزی مخصوص خان بابا، جوجه کباب و کباب کوبیده این رستوران سنتی ارومیه‌ای را از دست ندهید.

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، نبش تقاطع خیابان حسنی و خیابان شورا و تقاطع ارشاد. 

رستوران دیاکو ارومیه

اگر در خانواده یا میان دوستان و هم‌سفران‌تان سلایق گوناگون غذایی وجود دارد و یکی عاشق غذاهای سنتی ایرانی است و دیگری دوست دارد فست‌فود بخورد، رستوران دیاکو پیشنهاد خاص سه کلیک به شماست. در دیاکو می‌توانید انواع غذا، از کباب گرفته تا غذاهای دریایی، را در منو ببینید و گزینه باب‌میل‌تان را سفارش دهید. این رستوران شیک از بهترین رستوران های ارومیه است. گفتنی است چلو شیشلیک، شاه میگو، استیک، چلو کباب بختیاری و مرصع‌پلو با مرغ این رستوران بسیار معروف است و لحظاتی خوشمزه را برای‌تان رقم خواهد زد. 

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار جام‌جم، بین خیابان‌های گلشهر ۱ و ۲.  

کافه رستوران بیف ارومیه

بهترین رستوران های ارومیه؛ کافه رستوران بیف

اگر دوست دارید به کافه رستوران بروید تا لذت غذای خود را با یک دسر بی‌نظیر کامل کنید، کافه‌رستوران بیف ارومیه اولین پیشنهاد ماست. این رستوران به‌تازگی افتتاح شده و طراحی شیک و منحصر‌به‌فردی دارد. با هم‌سفران‌تان به این رستوران خوب ارومیه بروید و پس از صرف غذای‌تان که می‌تواند انتخابی ناب از بین  کاسه کباب، چنجه پیازی، فیله استیک مرغ و دیگر غذاهای درخشان منوی رستوران بیف باشد، با دسر ترکی کونفه از خود پذیرایی کنید و یا با صرف یک چیز کیک یا کیک شکلاتی، لذت غذای خود را کامل کنید. 

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار امام علی، نرسیده به خیابان درستکار، روبه‌روی پارک گوللر باغی.

دلفین؛ یک رستوران خوب دریایی

اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، برای شما هم خبر خوبی داریم؛ رستوران دلفین ارومیه میزبان بسیار خوبی برای شما خواهد بود. در این رستوران انواع غذاهای دریایی نظیر انواع ماهی و میگو سرو می‌شود. توصیه ما این است که از امتحان کردن غذاهای باکیفیت این رستوران دریایی، صرف‌نظر نکنید. 

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، آزادگان ۱، بین فلکه بهداری و فلکه مولوی 2. 

سفره سرای سنتی روزگاران؛ از بهترین رستوران های ارومیه

دوربین عکاسی‌تان را بردارید و به یکی از بهترین رستوران های ارومیه بروید؛ این رستوران زیبا معماری منحصربه‌فردی دارد و می‌توانید عکس‎های زیبایی ثبت کنید. اما این تنها مزیت سفره‌سرای سنتی روزگاران نیست؛ پرسنل خوش‌برخورد این رستوران با انواع غذاهای اصیل ایرانی که از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شود، از شما پذیرایی می‌کنند. 

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار فرودگاه ارومیه. 

رستوران عباس کباب‌چی؛ یک رستوران جذاب ارومیه‌ای

بهترین رستوران های ارومیه؛ رستوران عباس کباب‌چی

اگر دنبال تنوع بالایی در منوی رستوران نیستید و از طرفی عاشق غذاهایی نظیر دیزی هستید، به رستوران عباس کباب‌چی بروید. کیفیت بالای غذاهای این رستوران شما را متحیر می‌کند و کاری می‌کند که تنوع کم غذاهای منو، اصلا به چشم‌تان نیاید. طعم خوش دیزی، کباب و انواع خورش را در این رستوران خوب ارومیه بچشید و لذت ببرید. 

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان مطهری، نرسیده به تقاطع مدنی. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

رستوران گازماخ

به گازماخ، از بهترین رستوران های ارومیه، خوش آمدید. در این رستوران محبوب، ته‌دیگ‌های لذت‌بخش را امتحان کنید و با صرف انواع غذاهای اصیل، لذت سفر خود را دو چندان کنید. خوب است بدانید گازماخ در واقع به معنی «ته‌دیگ» است.

آدرس: ارومیه، پل قویون، روبروی پاسگاه مرکزی موقتی. 

کبابی سید ارومیه

پیشنهاد می‌کنیم پس از صرف غذاهای خوش‌مزه محلی در بهترین رستوران های ارومیه، یک روزتان را هم به کبابی سید که از رستوران های خوب ارومیه است، اختصاص دهید و از خود با کباب‌ها و جگرهای عالی و باکیفیت این غذاخوری، پذیرایی کنید و اوقات خوشی را رقم بزنید. 

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان ابوذر، بین بهار هفتم و صدوقی. 

فست‌فود مون‌لایت

بهترین رستوران های ارومیه؛ فست‌فود مون‌لایت

پس از صرف انواع غذاهای خوشمزه ایرانی، نوبت غذاهای بین‌المللی است؛ به فست‌فود مون‌لایت بروید و با غذاهایی مثل پیتزا و انواع سوخاری از خود پذیرایی کنید. این رستوران از بهترین رستوران‌های فست‌فودی شهر ارومیه است که طرف‌داران زیادی دارد. 

آدرس: ارومیه، بلوار نبوت، قبل از اتوبان والفجر، رستوران فست فود مون لایت.

رستوران نوشان؛ یکی از رستوران های ارومیه

نوشان رستورانی دو طبقه است و ضمنا آلاچیق هم دارد؛ بنابراین می‌توانید انتخاب کنید که غذای‌تان را به آلاچیق ببرید و نوش جان کنید یا در محیط داخل سالن، با انتخابی منحصربه‌فرد از منوی اشتهابرانگیز رستوران، لحظاتی خوش داشته باشید.  

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، جاده بند. 

رستوران خوان سالار

کافی است یکبار کباب‌های لذیذ خوان سالار ارومیه را بچشید تا در سفرهای بعدی خود به این شهر، باز هم به این رستوران خوب ارومیه بروید و به عبارتی از مشتریان ثابت آن شوید! در این رستوران انواع غذاهای خوش‌طعم ایرانی سرو می‌شود. 

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان دانشکده، پایین مرکز خرید دانشکده. 

 رستوران غار نمک؛ از رستوران های ارومیه

بهترین رستوران های ارومیه؛ رستوران غار نمک

برای یک بار هم که شده لذت غذا خوردن را در یک غار تجربه کنید! رستوران غار نمک ارومیه با طراحی داخلی شبیه یک غار نمک، همین هدف را دنبال می‌کند. این رستوران برای شما امکانی را فراهم کرده است که در محیطی متفاوت و جذاب، غذا بخورید و لذت ببرید. رستوران غار نمک که از بهترین رستوران های ارومیه به‌شمار می‌رود، انواع غذاهای اصیل را طبخ و ارائه می‌کند. 

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان دانشکده، نرسیده به موزه، روبه‌روی بانک دی.

سخن پایانی سه کلیک در مورد بهترین رستوران های ارومیه

در این مقاله 21 مورد از بهترین رستوران های ارومیه با آدرس‌های‌شان را برای‌تان شرح دادیم. این شهر تماشایی رستوران‌های خوبی برای سرو انواع غذا، از غذاهای سنتی و انواع خورش‌ها گرفته تا فست‌فود و غذاهای دریایی، دارد که هرکدام با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، لحظاتی خوش‌طعم برای‌تان می‌آفریند. اگر به ارومیه سفر کردید، برای رستوران‌گردی نیز برنامه‌ریزی کنید و از لحظه‌لحظه سفرتان به ارومیه تاریخی، لذت ببرید.

نظر شما چیست؟ دوست دارید در کدام رستوران غذا بخورید؟ برای ما بنویسید. 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران