بهترین رستوران های لاهیجان
22 اردیبهشت 1403
ایرانگردی

بهترین رستوران های لاهیجان؛ غذاهای شمالی کجا بخوریم؟

یکی از لذت‌های هر سفری، رستوران‌گردی و صرف غذاست. اگر برای سفر به لاهیجان برنامه‌ریزی می‌کنید، خبر خوبی برای‌تان داریم؛ بهترین رستوران های لاهیجان، با ارائه باکیفیت‌ترین غذاهای محلی و البته غیرمحلی، به‌خوبی از شما پذیرایی می‌کند. حتی شنیدن نام غذاهای شمالی مثل میرزاقاسمی، کباب ترش، انواع ماهی و مرغ و آلوی لاهیجانی، دهان‌تان را آب می‌اندازد. اگر دوست دارید بهترین نوع این غذاهای سنتی را در سفر خود میل کنید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید؛ در این مقاله 10تا از بهترین رستوران های لاهیجان را به شما معرفی کرده‌ایم. 

بلیط هواپیما

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

رستوران مزرعه قوها

بهترین رستوران های لاهیجان

 اگر دوست دارید پس از تفریح، به یک رستوران نزدیک بروید و از خوردن غذای‌تان لذت ببرید، به مجموعه تفریحی مزرعه قوها بروید و با صرف غذاهای اصیل گیلانی که از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می‌شود، خاطره رستوران‌گردی خود در لاهیجان را شیرین‌تر کنید. این مجموعه رفاهی شیک، کافه هم دارد و می‌توانید پس از غذا، چای و کیک سفارش دهید و میل کنید.

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، کوه بیجار، انتهای شهید ستوده، مجتمع گردشگری مزرعه قوها. 

رستوران سیمرغ لاهیجان

 سیمرغ تنها یک رستوران نیست؛ بلکه یک مجموعه غذایی است که از قسمت‌های مختلفی نظیر کافه، رستوران‌های فست‌فود و رستوران‌های محلی تشکیل شده است. پس اگر بچه‌ها دوست دارند پیتزا بخورند و شما خورش سبزی فسنجان یا کباب ترش سنتی لاهیجان را ترجیح می‌دهید، همه با هم می‌توانید به رستوران سیمرغ بروید و طبق سلیقه‌تان، غذاهای خوش‌طعم و باکیفیتی را میل کنید. فست‌فود در طبقه اول، رستوران در طبقه چهارم و  کافه و رستورانی دیگر نیز در طبقه پنجم این مجموعه قرار دارد. 

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، روبه‌روی استخر، نرسیده به میدان گلستان، قبل از خیابان شیخ زاهد. 

غذای خانگی صابر؛ یک رستوران لاهیجانی جذاب

اگر دوست دارید حس کنید در یک آشپزخانه نشسته‌اید و غذای سنتی و اصیل دست‌پخت محلیان را می‌خورید، در سفر خود به لاهیجان، رستوران غذای خانگی صابر را از دست ندهید. غذای خانگی صابر، فرصتی است که برای چشیدن طعم ناب غذاهای گیلانی در اختیار شماست. آن را از دست ندهید. از انواع سوپ گرفته تا انواع خورش و غذاهایی خاص مثل کوکوی بادکوبه‌ای، در منوی رستوران غذای خانگی صابر دیده می‌شود. 

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، میدان سل‌تی‌تی، ابتدای بلوار مطهری.  

رستوران مهتاب لاهیجان

بهترین رستوران های لاهیجان

 به رستوران سنتی و سرپوشیده مهتاب، از بهترین رستوران های لاهیجان، بروید و در کنار دکور چوبی و معماری خاص، دیوارهای آجری و حوض وسط سالن، قبل از صرف وعده غذای خود، عکس بگیرید و حضور در این رستوران پرطرفدار را در خاطرات‌تان ثبت کنید. از نکات جذاب دیگر رستوران مهتاب لاهیجان این است که پرسنل آن، لباس‌های محلی زیبایی به تن دارند و میزبانانی خوش‌رفتار برای شما هستند. 

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، بلوار امام رضا، نبش گلستان ۱۵. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

کافه رستوران روشن بهار؛ خاص ترین رستوران لاهیجانی

 اگر دوست دارید در یک باغ‌رستوران زیبا، واقع در باغ‌های چای، با صرف غذاهای بی‌نظیر لاهیجانی لذت سفر خود را دو برابر کنید، کافه‌رستوران روشن بهار پیشنهاد ویژه ما به شما مخاطبان عزیز سه کلیک است. مسلما نوش جان کردن وعده غذایی خود در رستورانی که مناظر چشم‌نواز، سرسبز و دیدنی خاصی را مقابل‌تان به نمایش می‌گذارد، بسیار لذت‌بخش خواهد بود. خوب است بدانید روشن بهار در منوی خود، انواع غذا، از غذاهای سنتی لاهیجان گرفته تا انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی، دارد و اگر می‌خواهید با گروهی از دوستان خود که سلایق گوناگون غذایی دارند به رستوران بروید، به همه شما خوش خواهد گذشت. 

آدرس: لاهیجان، دوراهی بام سبز، کیلومتر دو جاده کتشال، جنب کارخانه چایسازی روشن بهار. 

رستوران وحید لاهیجان

 یک رستوران لاهیجانی آرام و مدرن؛ رستوران وحید تنها یکی از شعبه‌های مجموعه غذایی وحید است که در بلوار امام رضای لاهیجان واقع شده است و در منوی آن انواع غذاهای ایرانی را می‌توانید ببینید و از بین غذاهایی از جمله زرشک‌پلو و انواع کباب و ماهی، انتخاب کنید. 

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، بلوار امام رضا، نبش گلستان ۴. 

رستوران زیبا؛ از بهترین رستوران های لاهیجان 

بهترین رستوران های لاهیجان

 این رستوران که محیطی نوستالژیک دارد، 60 ساله است و از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین رستوران های لاهیجان به شمار می‌رود. سالن پاکیزه، سرعت عمل بالا و پرسنل خوش‌برخورد رستوران زیبا که از بهترین رستوران های لاهیجان است، از امتیازات مثبت این رستوران لاهیجانی است. منوی رستوران زیبا شامل انواع کباب نظیر کباب ترش که از غذاهای محلی لاهیجان است، ماهی و سایر غذاهای سنتی استان گیلان می‌شود.  

آدرس: لاهیجان، بلوار امام رضا، روبروی استخر لاهیجان.  

رستوران شاندیز

 سالن بزرگ، امکانات ویژه و موقعیت خوب رستوران لاهیجانی شاندیز به شما امکان برگزاری جشن‌های‌تان را می‌دهد؛ بنابراین اگر خواستید برای یکی از دوستان یا همراهان‌تان در سفر به لاهیجان، تولد بگیرید، می‌توانید او را در رستوران شاندیز غافلگیر کنید و لحظاتی شاد به صرف یک شام دلچسب از انواع کباب و غذاهای ایرانی و هم‌چنین غذاهای اصیل گیلکی، را در کنار هم داشته باشید. در دکور این رستوران، آیتم‌هایی مختلف نظیر کشتی و آب‌نما دیده می‌شود. 

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، بالاتر از میدان انتظام، ابتدای حاجی‌آباد.  

کافه‌رستوران میورا؛ از بهترین رستوران های لاهیجان

 یک رستوران لاهیجانی مدرن دیگر با امکانات عالی برای مسافرین و گردشگران عزیز؛ میورا یک رستوران امروزی و شیک است که غذاهایش حرف ندارد. میورا حضور شما را پربرکت می‌داند و شعارش این است که «وقتی اینجا هستید، عضوی از خانواده مایید». پس به این رستوران بروید و در کنار خانواده میورا، پرسنل مهربان و آشپزان حرفه‌ای مجموعه، با صرف انواع غذای مطابق با ذائقه‌تان، لذت ببرید. اگر روف‌گاردن رستوران را برای نشستن انتخاب کنید، می‌توانید کوه جذاب و هم‌چنین استخر لاهیجان را ببینید و عکس بگیرید. 

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، خیابان شیشه‌گران، ساختمان سل‌تی‌تی. 

خانه کنتاکی پلاس

بهترین رستوران های لاهیجان

اگر غذا خوردن در رستوران‌های مدرن را بیشتر می‌پسندید، خانه کنتاکی پلاس از شیک‌ترین و بهترین رستوران های لاهیجان است که می‌توانیم به شما معرفی کنیم. همان‌طور که از اسمش مشخص است، کنتاکی پلاس یک رستوران ویژه فست‌فود است و اگر در رستوران‌گردی‌های‌تان با انواع غذاهای گیلانی، دلی از عزا درآورده‌اید، یک روز خود را هم به این رستوران باکیفیت و دنج اختصاص دهید. انواع پاستا و پیتزا در منوی این رستوران وجود دارد. 

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، بلوار امام رضا، رو‌به‌روی استخر. 

کلام آخر سه کلیک درمورد بهترین رستوران های لاهیجان

در این مقاله 10تا از بهترین رستوران های لاهیجان را برای‌تان نام بردیم و امکانات و آدرس آن‌ها را نیز ذکر کردیم. یادتان نرود در سفر خود به لاهیجان، حتما به این رستوران‌های خوب نیز سری بزنید. در این رستوران‌ها انواع غذا، از زرشک‌پلو گرفته تا ترش کباب و انواع فست‌فود، را می‌توانید پیدا کنید و سفارش دهید.

نظر شما چیست؟ دوست دارید در کدام رستوران لاهیجانی غذا بخورید؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران